Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 67

Θέμα: Φθηνά αδιάβροχα μποτάκια μοτό;

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    20/02/2020
    Μηνύματα
    110

    Φθηνά αδιάβροχα μποτάκια μοτό;

    Καλησπέρα παιδιά. Έχω ένα παπί και θέλω να πάρω αδιάβροχα μποτάκια μιας και μπαίνει χειμώνας και δεν έχω καθόλου αδιάβροχα παπούτσια οπότε επιβάλλεται η αγορά κάποιου ζευγαριού. Το μόνο που με νοιάζει είναι να είναι 100% αδιάβροχα.

    Θα ήθελα να είναι όσο πιο φθηνά γίνεται διότι είναι πολύ στριμωγμένος οικονομικά. Έχετε να προτείνετε κάποια μιας και είμαι άσχετος; Θα κάνω κάθε μέρα γύρω στα 15 χλμ για να πηγαίνω στην δουκεια μες την βροχή. Ευχαριστώ

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gior-gos
    Εγγραφή
    22/02/2014
    Μηνύματα
    1.232
    Μπορείς να πάρεις αυτά και να τα βάλεις πάνω απ τα παπούτσια σου.

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    20/02/2020
    Μηνύματα
    110
    Το θέμα είναι να πάρω παπούτσια όμως... Αν είναι να έβαζα αυτά θα έβαζα απλά σακούλες σούπερ μάρκετ

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Panos76
    Εγγραφή
    10/05/2011
    Μηνύματα
    3.263
    Για τί ποσό μιλάμε; Η Forma έχουν αποδεκτή ποιότητα και καλές τιμές.
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  5. #5
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    30/12/2009
    Μηνύματα
    6.122
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CuckooDestroyer Προβολή μηνύματος
    Το θέμα είναι να πάρω παπούτσια όμως... Αν είναι να έβαζα αυτά θα έβαζα απλά σακούλες σούπερ μάρκετ
    Κάπου κάνεις κάποιο λάθος. Οι γκέτες καμία σχέση με... Σακούλες που λες.
    2ον ΔΕΝ υπάρχει 100% αδιάβροχο παπούτσι η μπότα. (Και φτηνό κιόλας που θες) Όλα κάποια στιγμή μπάζουν. Τις γκέτες τις έχω κι εγώ και σε διαβεβαιώνω ότι είναι ότι καλύτερο για την βροχή!
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    20/02/2020
    Μηνύματα
    110