Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 6 από 6

Θέμα: Βοήθεια για επιλογή πρώτης μηχανής

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    10/07/2022
    Μηνύματα
    23

    Βοήθεια για επιλογή πρώτης μηχανής

    Καλησπέρα σε όλους,

    Την επόμενη βδομάδα θα βγάλω επιτέλους δίπλωμα κατηγορίας Α και έχω μπει πλέον στη διαδικασία αναζήτησης μοτοσυκλέτας και θα ήθελα τη βοήθεια και αντικειμενική σας άποψη.

    Μέχρι σήμερα (εδώ και περίπου 10 χρόνια) οδηγάω παπί. Πρώτη φορά που ανέβηκα σε κανονική μηχανή ήταν στο πρώτο μάθημα οδήγησης για το δίπλωμα, επομένως καταλαβαίνετε ότι είμαι ολίγον άσχετος, για αυτό και πήρα το θάρρος να γράψω εδώ. Ο λόγος που θέλω να αγοράσω κάτι μεγαλύτερο, είναι ότι θέλω να μπορώ επιτέλους να κάνω κάποιο ταξίδι ή και μια μακρυνή βόλτα εκτός Αττικής τα ελεύθερα ΣΚ, χωρίς να σκέφτομαι μέχρι πού φτάνει το ΚΤΕΛ. Κατά τα άλλα, η χρήση που θα γίνεται στη μηχανή θα είναι κάθε μέρα δουλειά-σπίτι, στο κέντρο της Αθήνας. Ξέρω ότι δεν προτείνεται γενικά μεγάλο όχημα για Αθήνα, αλλά δυστυχώς δεν έχω την οικονομική δυνατότητα για δύο οχήματα, οπότε, μόλις έρθει η μηχανή, το παπί θα φύγει. Επομένως όλα θα γίνονται με τη μηχανή, βόλτα, ψώνια, δουλειά κλπ κλπ.

    Λαμβάνοντας υπόψιν τα παραπάνω και μετά από ψάξιμο, πιστεύω ότι η ιδανική επιλογή για εμένα θα ήταν η Kawasaki Versys 300X, μιας και η συγκεκριμένη έχει και το bonus ότι είναι ADV, κατά τη γνώμη μου ιδανικό για τους κακούς δρόμους τόσο της Αθήνας, όσο και της επαρχίας, αλλά δυστυχώς δεν τη βρίσκεις κάτω από 4000 ευρώ. Το ποσό που μπορώ να διαθέσω εγώ είναι 2500-3000 (βαριά). Σε αυτή την τιμή βρίσκω πολλές μηχανές μεγαλύτερου κυβισμού, όπως V-Strom, Versys 650, CBF600, FZ6 και άλλες, χρονολογίας φυσικά πριν το 2010. Πιστεύετε θα ήταν σωστή η επιλογή μιας τέτοιας μοτοσυκλέτας για τη χρήση που θέλω και λαμβάνοντας υπόψιν την έλλειψη εμπειρίας μου;