Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 3 από 3

Θέμα: Πρώτη μηχανή Gs500 ερωτήσεις

  1. #1

    Question Πρώτη μηχανή Gs500 ερωτήσεις

    Καλησπέρα σε όλους! Πρώτη φορά γράφω στο φόρουμ του moto.gr και θα ήθελα να ρωτήσω μερικά πράγματα που αφορούν αγορά πρώτης μηχανής. Έχω το δίπλωμα, αλλά είμαι τελείως αρχάριος (ούτε παπί), μου έχει καρφωθεί όμως στο μυαλό να αρχίσω με μηχανή και μάλιστα με τη Suzuki GS 500 (δεύτερη επιλογή CBF 250 ή -όταν έρθει- YBR 250) που σε ό,τι άλλη συζήτηση έχω διαβάσει στο site θεωρείται μεγάλος δάσκαλος και ιδιαίτερα αξιόπιστη. Λοιπόν…

    1.εκτός από το να καίει λαδάκια, έχει κάποια άλλο μικροπρόβλημα (κάτι διάβασα αλλού για σκουριές στον κινητήρα και αστάθεια καθρεπτών σε υψηλές ταχύτητες);
    2.διτίθεται ακόμα από την αντιπροσωπεία καινούργια; Θα έρθει και injection μοντέλο το 2007;
    3.επειδή δεν έχω καταλήξει μεταξύ GS 500 και GS 500f (400 ευρώ διαφορά…), τι διαφορές έχουν πέραν της τιμής; Ο αέρας ενοχλεί τόσο πολύ στη naked ώστε να χρειάζεται fairing; (μπαίνει αυτό της SV Υπάρχουν διαφορές σε κατανάλωση, αίσθηση βάρους μοτοσυκλέτας ή ό,τι άλλο;
    4.αν πάρω το naked, με τα 400 ευρώ που μένουν θα ήθελα να μου προτείνετε κράνος, μπουφάν (χρειάζεται οπωσδήποτε καλοκαιρινό και χειμερινό, δεν υπάρχει μέση λύση και λουκέτο.
    5.για after market εξαρτήματα, ενδιαφέρομαι με βάση αυτά που έχω διαβάσει σε συζητήσεις για ελαστικά, πίσω ανάρτηση και νίκελ κάλυμμα σε ταχύμετρο/στροφόμετρο σαν αυτά της GSX 1400 (τι ΜΗΧΑΝΗ!!!).

    Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας παιδιά και πάσης φύσεως συμβουλές καλοδεχούμενες!

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Λεωνίδας
    Εγγραφή
    11/11/2005
    Μηνύματα
    3.747
    Καλώς ήρθες!
    Για το (2): GS500 με την προσφορά των 4000? δεν υπάρχουν πλέον. Για το αν θα βγει νέο μοντέλο, δεν έχω ιδέα...
    Για τα υπόλοιπα, το κράνος και το μπουφάν (και γάντια και μπότες) δεν είναι "με τα λεφτά που περισσεύουν", αλλά να τα υπολογίζεις από τώρα σαν ένα κόστος τουλάχιστον 600-1000?

  3. #3