Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 4 από 4

Θέμα: αυτόματα και αλλαγή ταχυτήτων

  1. #1
    StoopidMotorForAHead Το avatar του/της aakkuan
    Εγγραφή
    19/08/2008
    Μηνύματα
    123

    αυτόματα και αλλαγή ταχυτήτων

    είναι το πρώτο ποστ μου στο φόρουμ και είμαι αρχάριος και στις μηχανές. είχα ένα παπί για δυο μήνες συνολικά και τώρα δίνω για δίπλωμα απεριορίστων. απλά έχω μια απορία και έλεγα να τη βάλω εδώ μήπως και μου τη λύσει κανείς. παίζει να ναι και μπαρούφα αλλά εντάξει μη βαράτε είμαι καινούργιος

    αυτό που με προβλημάτιζει είναι οι ταχύτητες. ξέρω ότι τα σκουτεράκια είναι αυτόματα και παλιά υπέθετα ότι είναι έτσι επειδή δεν έχουν μεγάλη ισχύ και δεν χρειάζεται να καθορίζει ο οδηγός τις ταχύτητες. αλλά πρόσφατα έχω ακούσει οτι και ακριβά αυτοκίνητα είναι αυτόματα!!! και ρωτάω: οι ταχύτητες είναι όντως καλύτερες ή είναι οικονομικό το θέμα?? και αν είναι έτσι γιατί δεν υπάρχουν και ακριβές μηχανές αυτόματες?? παίζει σε 20 30 χρόνια όταν θα έχει εξελιχθεί η τεχνολογία να έχουμε μόνο αυτόματα???

    ξέρω ότι κάποιοι πωρωμένοι θα μου πουν ότι είναι καλύτερα με ταχύτητες γιατί έχεις καλύτερο έλεγχο ή ότι έτσι γίνεσαι καλύτερος οδηγός (βλ. συζήτηση για abs ). αλλά εγώ το ρωτάω πιο θεωρητικά.... και για το μέσο χρήστη...

  2. #2
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.832
    Εδώ τώρα μεταφερόμαστε στα Τεχνικά Θέματα...

  3. #3
    BANDITΑΚΙΑΣ
    Εγγραφή
    13/08/2006
    Μηνύματα
    132
    καλά φίλε δεν ξερεις τι μεγάλο θέμα ανοίγεις με την ερώτηση σου.

    Γενικά θεωρούνταν πάντα τα αυτόματα ποιο βολικά αλλά και ότι έχουν μεγαλήτερη κατανάλωση απο τα σειριακά. Τώρα γιατί και πώς είναι αλλο θεμα αλλά θεωρητικά μπορείς με ένα σειριακό να ελέγχεις εσύ τις στροφές του κινητήρα σου οπότε και ελέγχεις και την απόδοση/ισχυή του. Άρα μπορείς αν θές να οδηγήσεις οικονομικά/χαμηλές στροφές ή και το αναποδο.

    Παντως για το θέμα αν στο μέλον όλοι θα έχουμε αυτόματα...