Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 9 από 9

Θέμα: αγορά μεταχειρισμένης μηχανής

  1. #1

    αγορά μεταχειρισμένης μηχανής

    καλησπέρα σε όλους. Θα ήθελα να με βοηθήσεται για την αγορά μιας μεταχειρισμένης μηχανής (κατά προτίμηση on off), από 400 εώς 700 κ.ε.Την μηχανή την χρειάζομαι για κάποιες μετακινήσεις των παιδιών μου μέσα στην πόλη και για κανένα ταξιδάκι με την γυναίκα μου. Θα ήθελα επίσης να μου γράψεται και σε τι τιμή περίπου κοιμένονται οι μηχανές που θα μου αναφέρεται γιατί είμαι εντελώς άσχετος. Σας ευχαριστώ.

  2. #2
    Ενα ειναι το απολυτο εργαλειο στην σωστη τιμη, για την δουλεια που το θες.
    SUZUKI DL 650 VSTROM. Κανε ια καλη γυρα μεσα στο φορουμ και θα το καταλαβεις σιγουρα.
    Δεν σου λεω λεπτομεριες γιατι το θεμα εχει εξαντληθει εδω μεσα, και θα γινω κουραστικος για τους υπολοιπους.
    Ο επομενος που θα μπει να εισαι σιγουρος πως θα σου πει για bmw 650, αλλα μην μασισεις.

  3. #3
    Καραμελος Το avatar του/της kalesin
    Εγγραφή
    30/09/2005
    Μηνύματα
    1.083
    trans alp....



  4. #4
    Το αλλο κοπελι περιμενα. :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  5. #5
    Καραμελος Το avatar του/της kalesin
    Εγγραφή
    30/09/2005
    Μηνύματα
    1.083
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
    Το αλλο κοπελι περιμενα. :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


  6. #6
    Καλώστον.


    Με 4000-5000 βρίσκεις μεταχειρισμένα v-strom και transalp 650, αλλά -επειδή είστε και πολλοί στην οικογένεια- υπολόγισε τουλάχιστον άλλα 1000 για εξοπλισμό (κράνη, μπουφανάκια κλπ).
    safety doesn't happen by accident

  7. #7
    Καλώς όρισες!

    Δεν ξέρω τι μηχανή να σου πω πέραν από το aprilia pegaso
    αλλά ό,τι και να πάρεις, σου εύχομαι καλές διαδρομές!!!

    Και μην βάζεις το emoticon " " ... Αφού αγοράζεις μηχανή



  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Operater

    Και μην βάζεις το emoticon " " ... Αφού αγοράζεις μηχανή

    προφανώς και ο φίλος μας έβαλε το εμότικον επειδή αναγκάζεται να πάρει μεταχειρισμένη μηχανή