Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 5 από 5

Θέμα: ΕΚΛΑΠΗ **xr 250 R** ΒΟΗΘΕΙΑ

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    27/12/2008
    Μηνύματα
    22

    ΕΚΛΑΠΗ **xr 250 R** ΒΟΗΘΕΙΑ

    Στις 25/12/2009 ώρα 20.30 - 21.00 πάρκαρα την μηχανή μου επί μου στην Σταδίου 100μ από ένα τροχονόμο διπλά σε μια στάση λεωφορείου με κόσμο (παρά πολύ εμφανές σημείο). Μετά από μια ώρα που επέστρεψα είχε χαθεί .

    Η μηχανή είναι ένα XR 250 R είναι κόκκινη-μαύρη με πινακίδα ΙΜΧ-721 και φοραεί εξάτμιση FMF και λάστιχα εντουρο και δεν έχει αυτοκόλλητα.
    Χαρακτηριστικό είναι ότι στο μπροστά λασπωτήρα έχει ένα μεταλλικό στήριγμα να μην κουνιέται χρώματος ηλεκτρι μπλε.

    Είμαι φοιτητής στην επαρχία και αυτό ήταν το μοναδικό μεταφορικό που είχα να μετακινούμε, δεν έχω λεφτά να αγοράσω άλλο και τα λεφτά της τα είχα δουλέψει.

    Όποιος δει κάτι έστω και να μοιάζει με την περιγραφή ας πει κάτι η εδώ η να κανει ένα τηλεφωνημα στο 6948280941
    Email: gomiron7moon@hotmail.com

    Υ.Γ. Exω ακούσει για μάντρες που έχουν κλεμμένα. Άμα ξέρει κανένας να μου πει περίπου περιοχές για να κοιτάξω.

    Ευχαριστώ

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.987
    ευχομαι να βρεθει συναδελφε!!

    κριμα ρπμ Χριστουγεννιατικα...

  3. #3
    Τραβαμε το καναλι Το avatar του/της mars696
    Εγγραφή
    20/03/2008
    Μηνύματα
    558
    Ουτε ιερο ουτε οσιο δεν εχουν οι π@$στηδες
    Φιλε ευχομαι να το βρεις γρηγορα.

  4. #4

    Re: ΕΚΛΑΠΗ **xr 250 R** ΒΟΗΘΕΙΑ

    Αρχικά δημιουργήθηκε από iratus
    Στις 25/12/2009 ώρα 20.30 - 21.00 πάρκαρα την μηχανή μου επί μου στην Σταδίου 100μ από ένα τροχονόμο διπλά σε μια στάση λεωφορείου με κόσμο (παρά πολύ εμφανές σημείο). Μετά από μια ώρα που επέστρεψα είχε χαθεί .

    Η μηχανή είναι ένα XR 250 R είναι κόκκινη-μαύρη με πινακίδα ΙΜΧ-721 και φοραεί εξάτμιση FMF και λάστιχα εντουρο και δεν έχει αυτοκόλλητα.