Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 14 από 14

Θέμα: Ένας πρωτάρης θέλει βοήθεια

  1. #1

    Ένας πρωτάρης θέλει βοήθεια

    Καλημέρα παιδιά. Είμαι λίγο άσχετος από μηχανές, πριν από 1 μήνα πήρα το δίπλωμα.
    Είμαι στα 33 και επειδή έχω πήξει με το αυτοκίνητο θα ήθελα να πάρω ένα scooter, μέχρι 2000 ευρώ. Θα ήθελα να μου πείτε ποιο θεωρείται εσείς καλύτερο σε αυτά τα λεφτά. Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν το agility 125 της Kymco και το 125 sum up της peugeot. Επίσης βλέπω στα διάφορα φορουμ ότι υπάρχουν πολλοί που μόλις τα παίρνουν αλλάζουν ελαστικά. Γιατί δεν είναι καλά; Υπόψιν ότι το θέλω μόνο για την πόλη. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και προσοχή στο δρόμο.

  2. #2
    καλημερα φιλε και καλώς ήρθες

    το θέλεις μεταχειρισμένο το scooter ή καινούργιο ; στο λέω γιατί με 2000 (ίσως και λίγα παραπάνω) μπορείς να πάρεις ένα καλό μεταχειρισμένο σε περισσότερα κυβικα.

    το θέλεις αποκλειστικά για πόλη η και για καμιά μικρή βολτούλα παραέξω ; αν ισχύει το β τα 125 cc είναι λίγα (ειδικά αν γίνουν και δικάβαλο)

    πάντως αν έχεις καταλήξει στα 2 που ανέφερες στο ποστ εγω προτείνω το aguility.

    κράνος και εξοπλισμό και καλές βόλτες !!
    πεντε μερες τρως αγγουρι, και το σαββατο εισαι μουρη

  3. #3
    Αρχικά δημιουργήθηκε από κβ7
    καλημερα φιλε και καλώς ήρθες

    το θέλεις μεταχειρισμένο το scooter ή καινούργιο ; στο λέω γιατί με 2000 (ίσως και λίγα παραπάνω) μπορείς να πάρεις ένα καλό μεταχειρισμένο σε περισσότερα κυβικα.

    το θέλεις αποκλειστικά για πόλη η και για καμιά μικρή βολτούλα παραέξω ; αν ισχύει το β τα 125 cc είναι λίγα (ειδικά αν γίνουν και δικάβαλο)

    πάντως αν έχεις καταλήξει στα 2 που ανέφερες στο ποστ εγω προτείνω το aguility.

    κράνος και εξοπλισμό και καλές βόλτες !!
    Παιδιά μόνο για την πόλη το θέλω. Αν βρω και κανένα καλό μεταχειρισμένο δεν θα έλεγα όχι. Αν πάλι έχετε να μου προτείνετε κάτι ευπρόσδεκτο είναι. Και από που αν ξέρετε

  4. #4
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.832