Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 40

Θέμα: Bridgestone BT014 installed

  1. #1

    Thumbs up Bridgestone BT014 installed

    Eπειτα απο εσωτερικη διαμαχη(αριστερου και δεξιου ημισφαιριου) αποφασισα να βαλω τα bt014(αvτι των εξαιρετικων επισης michellin pilot power)

    Πρωτες εντυπωσεις μετα απο 130 χιλιομετρα(ουσιαστικα αρχισα να την στριβω μετα τα πρωτα 100) πολυ καλες!

    Το Ζ πλεον στριβει μονο του.
    Εκει που πρωτα με τα bt012 παλευα να την κρατησω πλαγιασμενη(ετεινε να σηκωθει ορθια),τωρα διατηρει την κλιση της(τριγωνικη κορονα) και μενει να ασχοληθω με αλλα πραγματα κατα την διαρκεια της στροφης!

    Αν και ακομα ειναι αστρωτα,ιχνος γλυστριματος και αρκετα σταθερα στην ευθεια.

    Γενικα τα συνιστω για μηχανες 600cc+ μιας και μεταφερουν μια αισθηση ''γυρε την μηχανη και μην φοβασαι''.
    Εχουν κατασκευαστει για να αντεχουν ιπποδυναμεις ss1000,οποτε φανταστειτε ποσο ανετα θα νιωθουν στα Ζ.

    Τα bt012 αντεξανε 10000χλμ,αυτα με την ιδια χρηση θα αντεξουν 7-8000,ομως τα bt012 ειχαν περασει δυσκολες στιγμες με 200+ στην εθνικη,γιατι ουσιαστικα τα πολλα χιλιομετρα ειναι που καταπινουν τις γομες,και οχι τα παντιλικια/στροφες κτλ.

    Συνιστω 100%



    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	picture00121_filtered.jpg 
Προβολές:	318 
Μέγεθος:	27,7 KB 
ID:	23164

  2. #2
    Καλορίζικα και καλοτάξιδα!!! Πόσο σου κόστισαν?
    Let the good time roll

  3. #3
    Οι τιμες που παιζουν ειναι γυρω στα 380€(καπου 420€ εχουν τα pilot power)

    Το καταστημα που τα εβαλα ειναι φιλος μου και τα πηρα καπως πιο φτηνα,οποτε και να πω δεν θα ειναι αντικειμενικο!

    Αξιζει να αναφερω οτι το συστημα διπλης σκληροτητας γομας* που εχουν τα pilot race(νομιζω οχι τα power,αν κανω λαθος διορθωστε με),η bridgestone το εχει μεταφερει εδω και πολλα χρονια στα ''πολιτικα'' μοντελα της

    *=διαφορετικη σκληροτητα στα πλαγια απ'οτι στην μεση

  4. #4
    Ευχαριστώ για την πληροφορία!! Όταν με το καλό στρώσουν για τα καλά ενημέρωσε με.
    Let the good time roll

  5. #5
    και εγω αυτα σκεφτομαι να βαλω αδερφε after,ειχα εκετενη συζητηση με τον freedom,τα μαμα καμενα μουγαλανε γυρο στα 10.000km 'παρα'τωρα θα δουμε,βλεποντας και κανοντας....
    Μην υπογραφετε εκει μπορει να χαθει....εδω υπογραψτε στο μπλουζακι μου...θα κανετε φρρρρρρρ να σας ακουσω..φανταστικε τροχονομε.....

  6. #6
    .
    Εγγραφή
    10/09/2003
    Μηνύματα
    916
    Να δουμε Γιωργο και απο αντοχη πως πανε.....

    Τα michelin παντως τα εχω βρει 315 ευρω το 180-αρι και 325 το 190-αρι!

  7. #7
    αχμμ..
    190-αρι σε Ζ750?
    Με ενδιαφερει να μαθω αν φοριεται παρολο που μαλλον δεν "πρεπει" να φορεθει...
    PS
    Εγω ακομα το μαθαινω το εργαλειο...:wacko:

  8. #8
    πρωην μελος Το avatar του/της idi
    Εγγραφή
    13/08/2003
    Μηνύματα
    6.082
    Αρχικά δημιουργήθηκε από emankov
    αχμμ..
    190-αρι σε Ζ750?
    Με ενδιαφερει να μαθω αν φοριεται παρολο που μαλλον δεν "πρεπει" να φορεθει...
    PS
    Εγω ακομα το μαθαινω το εργαλειο...:wacko:
    γιατι???

    εγω παιζει να βαλω 180 στο 1000!!!!

    το 190 ειναι υπερβολη (για μουρη μονο)

  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
    γιατι???

    εγω παιζει να βαλω 180 στο 1000!!!!

    το 190 ειναι υπερβολη (για μουρη μονο)
    Εκτος του οτι ενα 190 σε στενη ζαντα,κατανταει πιο στενο απο ενα 180!(κανει μεγαλη καμπυλη για να χωρεσει)

    Δεν παιζει ρολο το πλατος του ελαστικου για τις στροφες,αλλα για περασμα της δυναμης στο δρομο!

    Θυμηθειτε τι διαστασεις εχουν τα gp125

  10. #10
    Δηλαδη Ζ750 και 190αρι= no problem?

  11. #11
    Οχι,αυτο λεμε,οτι θα υπαρξει προβλημα γιατι θα ειναι πιο στενο απο το 180(και θα δειχνει επισης)

  12. #12
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Παιδιά κι εγώ αυτά έχω στο GSXR, από κρατήματα είναι απλά τέλεια...... ΜΗΝ τα σκίζετε σε ΑΟ και ΕΟ όμως γιατί θα σας χαλάσουν πολύ γρήγορα στο κέντρο.

    Πάλι αυτά θα βάλω, τα έχω βρει 323 μετρητοίς. Σαν πολύ φτηνά δεν τα βρήκα, λέτε να παίζει τίποτα???

  13. #13
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stako


    τα έχω βρει 323 μετρητοίς. Σαν πολύ φτηνά δεν τα βρήκα, λέτε να παίζει τίποτα???




    Αρχικά δημιουργήθηκε από stako
    ΜΗΝ τα σκίζετε σε ΑΟ και ΕΟ όμως γιατί θα σας χαλάσουν πολύ γρήγορα στο κέντρο.

    Ποσο γρηγορα?

  14. #14
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER






    Ποσο γρηγορα?
    Εμένα στα 6000 ήταν τελειωμένο το πίσω στο κέντρο. Αλλά το πήγαινα $#^&%μιόντας σε ανοιχτούς δρόμους (δλδ μέχρι να φτάσεις Επίδαυρο πχ). Αυτό κάνει μεγάλο κακό στο λάστιχο. Νομίζω μια ταχύτητα στα 130-140 πρέπει να είναι το max στην Εθνική για να το "συντηρήσεις" κάπως. Τώρα είμαι στα 9000 και θα το αλλάξω, δεν έχει βγάλει λινά κτλ, απλά στο κέντρο δεν έχει αυλάκια πλέον!

    Η έκπληξη γιατί, λόγω της τιμής ή κάτι άλλο? Αν θες να σου πω από που είναι σε pm μόνο γιατί δεν το έχω δει από κοντά και δεν θέλω να κάνω διαφήμιση.

  15. #15
    Μα για την τιμη η εκπληξη φυσικα!!!

    Σιγουρα θα ενδιαφερει πολλους..

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Πρόβλημα διαθεσιμότητας(?) με συγκεκριμένη έκδοση Bridgestone BT014
    από stako στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 13/09/2005, 12:36

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF