Ψιλοκαταλαβα πως γινεται.Διαβασα και ενα αλλο που βρηκα να αναφερεται εδω μεσα
http://www.powermag.gr/articleDetails.php?id=17 αλλα εχω δυο αποριες.
1ον) Ειναι σωστο?
2ον)Σε αυτο το κομματι (Ο καλύτερος τρόπος να ζεστάνεις το μοτέρ είναι να το αφήσεις κάνα μισόλεπτο στο ρελαντί αφότου πάρει μπροστά,
και μετά να το κρατήσεις στις 2.000rpm μέχρι να αρχίσει να ξεκουνάει το θερμόμετρο. Σταδιακά, όσο ανεβαίνει το θερμόμετρο, άρχισε να ανεβοκατεβάζεις ρυθμικά και τις στροφές του μοτέρ, αλλά μην ξεπεράσεις τις 3.000rpm. Με αυτόν τον τρόπο φροντίζεις να ζεστάνεις όχι μόνο τα υγρά του μοτέρ αλλά και τα δομικά του μέρη: έμβολα, βαλβίδες, κυλινδροκεφαλή και ούτω καθεξής.) μιλαει για νεκρα η εν κινηση?(χαζη ερωτηση μαλλον)