Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 27

Θέμα: Κρατάμε το Integra 700 κι ας κάθεται ή πάμε για κάτι πιο μικρό;

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    3.756

    Κρατάμε το Integra 700 κι ας κάθεται ή πάμε για κάτι πιο μικρό;

    Περιγραφη της τωρινης καταστασης: α) Νεο μελος στην οικογενεια προ εξι μηνων (πρωτο παιδι). Αυτο σημαινει αυτοματα απολυτος μηδενισμος του δικαβαλου με τη γυναικα και προσωπικα επιθυμια για ελαχιστοποιηση της χρησης της μηχανης στο ακρως αναγκαιο. Χρονος για βολτες, πιστες, κτλ δεν υπαρχει (οχι επειδη μου το απαγορευει κανεις, αλλα αυτη τη στιγμη θελω τον ελευθερο μου χρονο να τον περναω με την οικογενεια μου γιατι η χαρα που μου δινει ο μικρος δε συγκρινεται με τιποτα αλλο). β) Καινουρια δουλεια με εταιρικο αυτοκινητο, οποτε η μετακινηση απο και προς τη δουλεια γινεται προφανως με το κουτι που ειναι και τζαμπα. Με το που σταματησε το πηγαινε-ελα στη δουλεια με τη μηχανη, βλεπω το NC απο το μπαλκονι να καθεται σκεπασμενο και με πιανει ενα κατι. Η χρηση της μηχανης θα περιοριστει δραματικα πλεον σε ακρως αναγκαιες μετακινησεις εντος αστικου κυκλου (βλ κανενα ραντεβου με γιατρο στο κεντρο, κανεναν καφε, κτλ). Μετακινησεις που ουσιαστικα θα μπορουσαν να γινουν ακομα και με το ποδηλατο για να ειμαι ειλικρινης. Και φτανουμε στο ερωτημα. Κραταμε το NC για να γραφει 1000χλμ το χρονο ή το δινουμε να παει στην ευχη και παιρνουμε κανενα μικρο για να βρισκεται;

    Τα θετικα του NC: αξιοπιστο, το ξερω και το εχω φερει εκει που θελω, αν και 700αρι καιει σαν 300, αξια μεταπωλητικα δε χανει οσο κι αν το κραταω (παιζει και να ανεβαινει βασικα), αδιαφορο στους κλεφτες (παρκαρω εξω). Στα αρνητικα, κοστος συντηρησης μιας 700αρας μηχανης (αναλωσιμα, ασφαλεια, τελη, σερβις, κοκ), μαλλον ογκωδες για αστικη μετακινηση (σιγουρα σε σχεση με τις εναλλακτικες). Οικονομικο θεμα δεν εχω να πω την αληθεια, αλλα δεν ξερω το νιωθω λιγο ως αμαρτια/υπερβολη να εχω μια μηχανη 700 κυβικα για τις δυο φορες το μηνα που θα κανω μια μετακινηση.

    Εναλλακτικα τι θα κοιτουσα: Σκουτερ 150-200 κυβικα ή υπερπαπι (150-185). Ως σκουτερ βασικο υποψηφιο καποιο ελαφρως μτχ SH150i (βγαινει γυρω στα 3500), ως παπι μαλλον θα εβλεπα μονο το GTR 150 στα ιδια λεφτα, γιατι SYM και Benelli 185 απ'οσο διαβασα εχουν βγει ολιγον τι δια τον πεο. Θα μου πεις σιγα τη χρηση που θα κανεις. Κι αυτο σωστο θα πω, αλλα μετα τη γλυκα του Honda δεν πολυψηνομαι να ανοιγω περιπετειες γενικοτερα. Μετα εχουμε βεβαια και το προβλημα του παρκαρισματος στο πεζοδρομιο. Κλειδωνω σε σταθερο σημειο και σκεπαζω παντα με κουκουλα, ενω διπλα μου ακριβως παρκαρει εμπορικοτατο σκουτερ Honda ασκεπαστο (ως δολωμα ), αλλα σιγουρα οι εναλλακτικες του NC ενεχουν μεγαλυτερο κινδυνο κλοπης.

    Ειπα να κανω μια ερωτηση να παρω και καμια γνωμη ακομα και απο ατομα που πιθανοτατα εχουν βρεθει στη θεση μου παλιοτερα και το ειδαν το εργο πώς επαιξε στην πορεια. Να πω επισης πως στα σχεδια ειναι να ακολουθησει και δευτερο παιδακι σχετικα συντομα (αν το δωσει ο Θεος).
    Τελευταία τροποποίηση από ptc; 04/05/2024 στις 18:10.

  2. #2
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    3.973
    Να σου ζήσει το πρωτότοκο, να 'ναι γερό, δυνατό και καλότυχο!!!

    Έχοντας βρεθεί στη θέση σου δις, είχε τύχει να έκανα και μόνο 750 χιλιόμετρα το χρόνο...δεν θα σε κουράσω με σεντόνι, θα μπω κατευθείαν στο ζουμί...την κράτησα όλα αυτά τα χρόνια (και πέρυσι την άλλαξα με κάτι μεγαλύτερο...)

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tsber
    Εγγραφή
    13/06/2019
    Μηνύματα
    1.446
    Να το χαίρεσαι φίλε μου και με το καλό και ο επόμενος απόγονος

    Δεν είχα ποτέ ανάλογο δίλημμα αλλά θα σου έλεγα αν δεν σε βαραίνει πολύ οικονομικά να το κρατήσεις.

  4. #4
    270° firing order
    Εγγραφή
    16/12/2017
    Μηνύματα
    2.495
    Να σου ζήσει,εύχομαι τα καλύτερα για όλους σας!!
    Προσωπικά θα έδινα το μέγκασκούτερ αφού δεν θα έχει ουσιαστική δουλειά πλέον σαν εργαλείο.
    Θα κρατούσα παρόλα αυτά ένα μικρό εργαλείο (παπισκουτερ) Ή ένα μικρότερο 240-400 κ.ε τουλάχιστον να ευχαριστιέμαι αυτά τα χίλια τον χρόνο.
    Από την άλλη δεν θέλει και βιασύνη ούτε είναι οριστικές αυτές οι αποφάσεις,πολλά αλλάζουν στην διάθεση και αφού λες πως δεν έχεις ιδιεταιρο οικονομικό πρόβλημα ποιος ξέρει,φέτος δεν έχουμε,του χρόνου μπορεί να θέλουμε κοκ.edit μηχανή εννοώ!
    Κρίμα είναι και όχημα χιλιάδων ευρώ να το τρώει το πεζοδρόμιο!! Σου εύχομαι τα καλύτερα ξανά!!
    Τελευταία τροποποίηση από katsar; 04/05/2024 στις 20:27.
    when life gets complicated... i ride.

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.093
    κρατα το. τα σκουτερ ειναι υποβαθμιση μεγάλη. τα εξοδα του δεν ειναι και μεγαλα.

  6. #6
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.119
    Καλώς ήρθες στο κλαμπ. Να το χαίρεσαι και καλώς να δεχτείς και το δεύτερο!

    Βρέθηκα σε παρόμοια κατάσταση πριν μερικά χρόνια. Βέβαια, εγώ είχα τη "σοφία" να ξεφορτωθώ τη μοτοσικλέτα πριν καν παντρευτώ, οπότε δεν υπήρχε κανένα δίλημμα όταν ήρθε το παιδί, αλλά close enough.

    Αν δε σκοπεύεις να το κρατήσεις "για πάντα", διώξε το. Περιττά έξοδα, φθορές, συντήρηση, για κανέναν απολύτως λόγο. Αν έρθει η στιγμή και θες ξανά να κάνεις βόλτες, εκδρομές, πίστες, whatever, αγοράζεις κάτι άλλο με τα νέα δεδομένα.

    Με 3.500€ αγοράζεις PCX καινούριο. Τα μεταχειρισμένα, μικρά σκούτερ δεν πολυαξίζουν αυτή την περίοδο διότι είναι εξαιρετικά υπερτιμημένα. Να πάρεις ένα μεταχειρισμένο 2-3 ετών - πιθανότατα κακομεταχειρισμένο κιόλας - για να γλιτώσεις τι; 600€;
    Life begins at 45°.

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    2.783
    Κράτα αυτό που έχεις και δουλευέ το όσο σου χρειάζεται.

    Οτι άλλο έγραψες, είναι χειρότερο, από λογική άποψη.

    Αν από την άλλη, σε τρώει το χέρι για κάτι άλλο, πάρε ΚΑΙ κάτι άλλο.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.094
    Ότι δεν χρησιμοποιείται, πωλείται με συνοπτικές διαδικασιες.Αν οι συνθήκες επανέλθουν ,το ξανά αγοράζεις.

  9. #9
    Πέτρο να σου ζήσει ρε φίλε ο γιόκας!
    Το πουλάς κι αν ποτέ σου έρθει ξανά η όρεξη για 2τροχη απόδραση παίρνεις το (όποιο) κατάλληλο
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ratamahatta
    Εγγραφή
    26/04/2015
    Μηνύματα
    683
    Να σας ζήσει και να τον δείτε όπως ονειρεύεστε
    Το εχω περάσει και μιας και η μοτοσυκλετα είναι μικρόβιο θα ξανά γυρίσει
    Το καλύτερο για μένα είναι να πας σε μικρότερα κυβικά , 400 είναι μια χαρά , όπου τα πάγια έξοδα θα είναι λιγότερα και δεν θα σε προβληματίσουν + οτι θα κανείς και τα γούστα σου
    Εγώ προσωπικά έτσι κινήθηκα παντως με το 390 και δεν το μετάνιωσα ούτε στιγμή
    Του ποζερα η μάνα δεν έκλαψε ποτέ

  11. #11
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Moderator
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    4.509
    Αν σε ικανοποιεί το integra συνολικά, κρατά το, είναι πακέτο που συνδιάζει πολλά προτερήματα. Και το μόνο που κατασκευαστικά είναι μοτοσυκλέτα με εργονομία σκούτερ.

    Αν πάλι σου γύρισε και θέλεις οπωσδήποτε ανανέωση από αυτά που τα είδη που έβαλες τα υπερπαπια φαίνονται πιο φαν.

    Δε θα σε έψηνε κάνα ψευτοεντουρακι να κάνεις και καμία βολτα στο σειχσου χωρίς πολλα πολλα
    παράδειγμα Aprilia rx125

  12. #12
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.222
    Να σας ζήσει το παιδάκι!
    Εννοείται, δώσε το, πάρε ένα παπί (σκούτερ δεν αξίζει, αλλιώς κράτα αυτό) να κάνεις τα ψιλολόγια σου και όταν σου έρθει (αν) πάλι η κ@υλα παίρνεις ότι νέο θα κυκλοφορεί.....
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  13. #13
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.093
    ποια εξοδα λετε? η διαφορά που εχει το 700 με ενα 125 ειναι το πολυ 70 ευρω το χρονο.

  14. #14
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.119
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από basilis_k6 Προβολή μηνύματος
    ποια εξοδα λετε? η διαφορά που εχει το 700 με ενα 125 ειναι το πολυ 70 ευρω το χρονο.
    Αν κάθονται ακίνητα, ίσως. Αν τα κινείς, ούτε καν κοντά.

  15. #15
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.093
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Αν κάθονται ακίνητα, ίσως. Αν τα κινείς, ούτε καν κοντά.
    και να το κουνησει, με τα χλμ που λεει αντε να βαλω ενα 50ρικο ακομα.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 08/10/2007, 19:22
  2. Θα το κανω, κι ας μου βγει και σε κακο..
    από FestoNero στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 27/04/2007, 19:31
  3. Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 24/01/2005, 14:34
  4. Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 16/08/2004, 13:46

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF