Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 34

Θέμα: Ερωτηση προς "Βρωμιαρηδες"

  1. #1
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.131

    Smile Ερωτηση προς "Βρωμιαρηδες"

    Μιας και κοντευει ο επαναπατρισμος μου και μου εχει καρφωθει πολυ ασχημα η αποκτηση ενος off-road για να κανω τα πρωτα μου βηματα στο χωμα, για ριχτε καμια ιδεα εσεις οι εμπειροι.

    1. Εμπειρια στο χωμα - υπο το μηδεν
    2. Οχι διχρονο
    3. Μεχρι 400 κυβικα
    4. Το θελω μονο για χαλαρες βολτες στο βουνο.
    5. Να εχει οσο το δυνατον χαμηλο υψος σελας
    6. Αραια διαστηματα service

    Για αρχη σκοπευω να κοιταξω για καποιο μεταχειρισμενο 3-4000 Ε
    (εαν βεβαια δεν με προλαβει η κυρα και μου δωσει κανα διαζυγιο, μιας και θα ειναι η τεταρτη μοτο στο γκαραζ)

    Δεν με ενδιαφερει εαν ειναι παλιο μοντελο, φτανει να ειναι αξιοπιστο.

    Εαν ειναι και suzuki ακομα καλυτερα



    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  2. #2
    Yamaha WR250F.
    Επίσης έδιναν προσφορά τα CRF250X του 05, γύρω στα 5500?, αλλά υπάρχουν 'κάποια' θέματα για το συγκεκριμμένο.

    Πιστεύω κάνεις λάθος που δεν θέλεις δίχρονο, ειδικά όταν ψάχνεις μεταχειρισμένο.

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  3. #3
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.131
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Yamaha WR250F.
    Επίσης έδιναν προσφορά τα CRF250X του 05, γύρω στα 5500?, αλλά υπάρχουν 'κάποια' θέματα για το συγκεκριμμένο.

    Πιστεύω κάνεις λάθος που δεν θέλεις δίχρονο, ειδικά όταν ψάχνεις μεταχειρισμένο.
    Κοιτα που στο τελος θα με ψησεις να καβαλησω και παλι διχρονο μετα απο 20 χρονια

    Για πες καμια προταση.

    Ωραιο και το WR, αλλα απο τιμη ?

    Να σου πω την αληθεια, κοιταζα προς drz400s αλλα νομιζω οτι θα ειμαι εκτος budget αν θελω κατι καλοσυντηρημενο. (το διαζυγιο που λεγαμε .. )

    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  4. #4
    Εάν μιλάμε για Enduro μηχανάκι (να έχει φώτα, να βγάζει αριθμό, κ.τ.λ.) κοίτα σε KTM από 200 έως 300 αλλά και Gas-Gas... (στο φόρουμ πουλιούνται μερικά). Το μόνο std θέμα αξιοπιστίας των 2Τ, είναι ότι λόγω όγκου, χτυπιέται η εξάτμιση και φτάνει σε σημείο που δεν επισκευάζεται (περισσότερο σαν αναλώσιμο δεστο).

    Όχι ότι δεν έχω δει και λαιμούς 4Τ πλακέ....

    Το DRZ δεν κάνει, εκτός εάν το θέλεις για μικτή χρήση (αλλά από σέλλα είναι κι αυτό ), ενώ το 'καλό' με το FCR (σχήμα λόγου) ΔΕΝ βγάζει αριθμό.

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  5. #5
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.131
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Εάν μιλάμε για Enduro μηχανάκι (να έχει φώτα, να βγάζει αριθμό, κ.τ.λ.) κοίτα σε KTM από 200 έως 300 αλλά και Gas-Gas... (στο φόρουμ πουλιούνται μερικά). Το μόνο std θέμα αξιοπιστίας των 2Τ, είναι ότι λόγω όγκου, χτυπιέται η εξάτμιση και φτάνει σε σημείο που δεν επισκευάζεται (περισσότερο σαν αναλώσιμο δεστο).

    Όχι ότι δεν έχω δει και λαιμούς 4Τ πλακέ....

    Το DRZ δεν κάνει, εκτός εάν το θέλεις για μικτή χρήση (αλλά από σέλλα είναι κι αυτό ), ενώ το 'καλό' με το FCR (σχήμα λόγου) ΔΕΝ βγάζει αριθμό.
    Τα KTM, Gas-Gas παρα ειναι "επαγγελματικα" για την δουλεια που το θελω.

    Το DRZ 400 S γιατι δεν κανει ? Ειχα την εντυπωση οτι ειναι απο τα κορυφαια Dual sport.

    Κανα φθηνο DT-WR λεει τιποτα ?

    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  6. #6
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
    Τα KTM, Gas-Gas παρα ειναι "επαγγελματικα" για την δουλεια που το θελω.

    Το DRZ 400 S γιατι δεν κανει ? Ειχα την εντυπωση οτι ειναι απο τα κορυφαια Dual sport.

    Κανα φθηνο DT-WR λεει τιποτα ?

    Αν το επαγγελματικά' το εννοείς ως πιο εύκολα και αποτελεσματικά, ναι.

    DRZ , εγώ προσωπικά δεν μπορώ να σου συστήσω.

    WR ναι (αναλόγως τιμής βέβαια) κατά προτίμηση όχι DT (να ανακατεύεις μόνος σου το λάδι), αλλά πια είναι πολύ παλιά και δύσκολα θα βρεις κάποιο καλό.

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  7. #7
    Πιστεύω κάνεις λάθος που δεν θέλεις δίχρονο, ειδικά όταν ψάχνεις μεταχειρισμένο. [/B][/QUOTE]

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ DIRDBIRD. ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΝΑ ΔΙΧΡΟΝΟ Π.Χ ΚΑΝΑ

    ΚΤΜ 200 . ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.

  8. #8
    Καλησπέρα κι απο εμένα!
    Επειδή και εγώ είμαι του τύπου χαλαρές βολτούλες στο βουνό τις κάνω με dt 125 2004
    Η γνώμη μου είναι αν θες για βουνό καλύτερα δίχρονο, είναι οτι λύνονται και εύκολα οπότε αν κμια μέρα κάψεις καμια φλάτζα κτλ και σαρέσει να λύνεις το φτιάχνεις αρκετά εύκολα, να φανταστείς το dt το έχω τσίτα απο πείραγμα και δεν έχει ιδιέταιρα προβλήματα, θερμοκρασίες δεν ανεβάζει εκτός και αν πηγαίνεις με πρώτη σε ανηφόρα δικάβαλο, έχει ypvs οπου έχεις ροπή απο χαμηλά για να σκάβεις λίγο, κι εγώ ήθελα τετράχρονο και το είχα βάλει σε αγγελία μια περίοδο αλλά μετα σκεύτικα πού θα βρώ τετράχρονο να το λύνω μόνος να κάνω να ράνω, εκτος και αν φυσικά έχεις την εμπειρία Τώρα απο ύψος σέλας δεν είναι και πολύ χαμηλό αλλά νομίζω χαμηλώνουν με αρκετά μικρό κόστος
    Και έχουν δοχειάκι λαδιού τα dt για την μίξη
    99-2002 μοντέλο τα βρίσκεις απο 1000-2500, αν βρείς κάτι με 1000όμως και λίγο σκισμένο να είναι και διαθέτεις άλλα 1000 υπάρχει κιτ νικασίλ 175κυβικά(αυτό φοράω και με έχει πάει πάτρα) φοράς και εξατμίσεις και πάς κάπου 29-30άλογα.Το σασμάν του αρκεί να είναι καλά γιατί απο αλαγές στα γρανάζια του δεν έχω ιδέα τι θέλει και πόσο πάνε.
    Καλές χωμάτινες βόλτες με ότι διαλέξεις !

  9. #9
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.662
    Νομίζω ότι κάπου υπάρχει "μπέρδεμα" σχετικά με την "ευκολία" οδήγησης μεταξύ 2Τ και 4Τ στο χώμα !!!
    (δικαιολογημένο εν μέρει από τις "άτσαλες" αποδόσεις των δίχρονων κινητήρων προ 25ετίας...).

    1. Για ΑΠΛΗ χωματοβόλτα (επίπεδου δικάβαλου...) είναι πιο εύχρηστο το 4Τ.

    2. Για εκδρομικό εντούρο είναι πιο εύχρηστο το 2Τ (εξαιρουμένης της αυτονομίας..)

    3. Για ΑΠΛΟ αγωνιστικό εντούρο (συμμετοχή για την πλάκα μας...) είναι πιο εύκολο το 4Τ.

    4. Για ΣΟΒΑΡΕΣ αγωνιστικές βλέψεις είναι πιο εύκολο το 2Τ !!

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  10. #10
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Νομίζω ότι κάπου υπάρχει "μπέρδεμα" σχετικά με την "ευκολία" οδήγησης μεταξύ 2Τ και 4Τ στο χώμα !!!
    (δικαιολογημένο εν μέρει από τις "άτσαλες" αποδόσεις των δίχρονων κινητήρων προ 25ετίας...).

    1. Για ΑΠΛΗ χωματοβόλτα (επίπεδου δικάβαλου...) είναι πιο εύχρηστο το 4Τ.

    2. Για εκδρομικό εντούρο είναι πιο εύχρηστο το 2Τ (εξαιρουμένης της αυτονομίας..)

    3. Για ΑΠΛΟ αγωνιστικό εντούρο (συμμετοχή για την πλάκα μας...) είναι πιο εύκολο το 4Τ.

    4. Για ΣΟΒΑΡΕΣ αγωνιστικές βλέψεις είναι πιο εύκολο το 2Τ !!




    πΩΛΕΙΤΑΙ ΚΤΜ 200 EXC ΣΑΣ ΤΟ ΠΑ????

    ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?

  11. #11
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.662
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
    πΩΛΕΙΤΑΙ ΚΤΜ 200 EXC ΣΑΣ ΤΟ ΠΑ????
    ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?
    Κάτσε γμτ να βρούμε το μετρητό ....
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  12. #12
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.131
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Νομίζω ότι κάπου υπάρχει "μπέρδεμα" σχετικά με την "ευκολία" οδήγησης μεταξύ 2Τ και 4Τ στο χώμα !!!
    (δικαιολογημένο εν μέρει από τις "άτσαλες" αποδόσεις των δίχρονων κινητήρων προ 25ετίας...).

    1. Για ΑΠΛΗ χωματοβόλτα (επίπεδου δικάβαλου...) είναι πιο εύχρηστο το 4Τ.

    2. Για εκδρομικό εντούρο είναι πιο εύχρηστο το 2Τ (εξαιρουμένης της αυτονομίας..)

    3. Για ΑΠΛΟ αγωνιστικό εντούρο (συμμετοχή για την πλάκα μας...) είναι πιο εύκολο το 4Τ.

    4. Για ΣΟΒΑΡΕΣ αγωνιστικές βλέψεις είναι πιο εύκολο το 2Τ !!

    Με βλεπω καπου μεταξυ 1 (οχι δικαβαλο βεβαια) και 2 και απο οτι βλεπω οι περισσοτεροι προτεινετε 2Τ (κατι που δεν περιμενα για να πω την αληθεια) και για να το λετε κατι θα ξερετε περισσοτερο. Αυτο που με απασχολει λιγο ειναι η αξιοπιστια των 2Τ και η αντοχη σε σχεση με τα 4Τ.
    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  13. #13
    BMW+KTM = GS 1450 EXC-F Το avatar του/της Nik0s
    Εγγραφή
    25/05/2004
    Μηνύματα
    3.596
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII



    πΩΛΕΙΤΑΙ ΚΤΜ 200 EXC ΣΑΣ ΤΟ ΠΑ????

    ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?
    - So, what do you do for a living ?
    - I'm into murders and executions.
    - I'm sorry ?
    - I said, I'm into mergers and acquisitions.

    Patrick Bateman
    -------------------------------------
    Bikepics Photo Album
    Ινδία: Δύο εβδομάδες στο Rajasthan

  14. #14
    BMW+KTM = GS 1450 EXC-F Το avatar του/της Nik0s
    Εγγραφή
    25/05/2004
    Μηνύματα
    3.596
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Νομίζω ότι κάπου υπάρχει "μπέρδεμα" σχετικά με την "ευκολία" οδήγησης μεταξύ 2Τ και 4Τ στο χώμα !!!
    (δικαιολογημένο εν μέρει από τις "άτσαλες" αποδόσεις των δίχρονων κινητήρων προ 25ετίας...).

    1. Για ΑΠΛΗ χωματοβόλτα (επίπεδου δικάβαλου...) είναι πιο εύχρηστο το 4Τ.

    2. Για εκδρομικό εντούρο είναι πιο εύχρηστο το 2Τ (εξαιρουμένης της αυτονομίας..)

    3. Για ΑΠΛΟ αγωνιστικό εντούρο (συμμετοχή για την πλάκα μας...) είναι πιο εύκολο το 4Τ.

    4. Για ΣΟΒΑΡΕΣ αγωνιστικές βλέψεις είναι πιο εύκολο το 2Τ !!


    Βάσει αυτών, τότε είμαι για 4τ
    - So, what do you do for a living ?
    - I'm into murders and executions.
    - I'm sorry ?
    - I said, I'm into mergers and acquisitions.

    Patrick Bateman
    -------------------------------------
    Bikepics Photo Album
    Ινδία: Δύο εβδομάδες στο Rajasthan

  15. #15
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.662
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
    Αυτο που με απασχολει λιγο ειναι η αξιοπιστια των 2Τ και η αντοχη σε σχεση με τα 4Τ.
    Δεν κατάλαβα.....

    Πιο θεωρείς πιο ανθεκτικό και αξιόπιστο ???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 14/03/2005, 22:58
  2. Ερώτηση προς admins - moders
    από petridist στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 15/02/2005, 10:53
  3. Ερώτηση προς Admins
    από powerphot στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 31/01/2005, 09:33
  4. Ερωτηση προς ανμινιστρο-μοντερατορες
    από petridist στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 03/06/2004, 14:28
  5. Κρισιμη ερώτηση προς ADMINS-MODERS
    από petridist στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 16/12/2003, 17:28

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF