Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 24

Θέμα: XT600E ή TT600R για καθημερινή χρήση?

  1. #1
    Νέο μέλος Το avatar του/της cpalaze
    Εγγραφή
    06/09/2015
    Μηνύματα
    4

    XT600E ή TT600R για καθημερινή χρήση?

    Ως νέο μέλος καλησπερίζω και χαιρετώ θερμά την όμορφη παρέα!

    Ας μου συγχωρηθεί το οτι ανοίγω ένα θέμα που πιθανότατα έχει συζητηθεί και αναλυθεί εκτενώς στο παρελθόν, όμως θεωρώ ότι ο κάθε αναβάτης έχει τις δικιές του ανάγκες και προτιμήσεις κι έτσι σε κάθε περίπτωση μπορεί να ανταλλάξουμε διαφορετικές πληροφορίες και αποκομίσουμε κάτι καινούριο. Παρ' όλα αυτά, αν το θέμα κριθεί ακατάλληλο ας διαγραφεί. Ευχαριστώ!

    Χωρίς να πλατιάζω περαιτέρω, περνώ στο κυρίως θέμα!
    Αλλάζω μοτοσυκλέτα. Πουλάω το honda steed και με ενδιαφέρει κυρίως το XT600 (2000-2003 μοντέλο), έχοντας παράλληλα υπ’ όψιν και εναλλακτικές όπως το TT600R ή το BMW650 Funduro. Κεφάλαιο 2.300 μέγιστο. Αναφέρω οτι είμαι κάτοχος διπλώματος Α2, καβαλάω δηλαδή μέχρι 30kw (46.9bhp) και 0.2kw/kg.

    Χρήση:
    -Χειμώνα καλοκαίρι καθημερινά
    -Σπίτι - σχολή - σπίτι (50km, 70εντός/30εκτός)
    -Μικρές μετακινήσεις εντός
    -Μικρές εξορμήσεις τα σκ, 150km max κυρίως σε άσφαλτο

    Προτιμήσεις:
    -Να μπορώ να πατήσω χώμα (Χαλαρές διαδρομές, όχι heavy enduro)
    -Να είναι σχετικά άνετο (κυρίως για τη μέση) για αυτές τις λίγες ώρες χρήσης (όσο άνετο μπορεί να είναι ένα dual sport)
    -Να μπορώ να ανεβάσω συνεπιβάτη για μικρές αποστάσεις
    -Να μην το πληγώνουν οι κακοτεχνίες των δρόμων, όπως το χαμηλοκάβαλο το τσοπεράκι μου. Μιλάμε για τα ελληνικά δεδομένα!

    Το XT ξέρω οτι είναι ιδανικό για αυτή τη χρήση. Η απορία μου έγκειται κυρίως στην εναλλακτική του TTR καθώς και στο θέμα στάση οδήγησης.

    1) Ποιες διαφορές θα δω ανάμεσα στο XT600 και στο TT600R. Όχι τόσο μηχανικά ή σε εξοπλισμό, αλλά στο πως αυτό μεταφράζεται πρακτικά στην καθημερινότητα, πχ. σε άνεση, κατανάλωση, service, συμπεριφορά, αυτονομία. Θα βρω σήμερα τόσα ανταλλακτικά για το TTR όσα για το XT? Μπορώ να βάλω στο TTR κάποια extra όπως πλαϊνές τσάντες, ανεμοθώρακα, ανατομική σέλα (εδώ γελάμε.. απλώς λέω ), aftermarket μάσκα, φτερά κλπ..? Μανιβέλα και καθημερινή χρήση εντός? (σχόλια-εμπειρίες). Ακόμα, τι προβλήματα έχει βγάλει το TTR που δεν έχει παρουσιάσει το XT?

    2) Επίσης, επειδή έχω τραυματική εμπειρία με την πίσω ανάρτηση και διπλό άτομο στο chopper με monoshock, δίνω ιδιαίτερη έμφαση σε αυτό.. Τα σηκώνουν τα 190 κιλά? (Σημειώνω οτι από μόνος μου ζυγίζω 100 κιλά) Δεν ανεβάζω κάθε μέρα δεύτερο άτομο, αλλά όταν χρειαστεί δε θέλω να ζορίσω το μηχανάκι. Τι επιλογές έχω για την πίσω ανάρτηση σε XT και TTR? (επισκευή/ανακατασκευή μανίσιας, aftermarket ανάρτηση, ρυθμιζόμενη κλπ και το κόστος αντίστοιχα).

    3) Και τέλος, κατά πόσο ενδείκνυται ή αντενδείκνυται για τη μέση και την πλάτη η στάση οδήγησης των εν λόγω μοτοσυκλετών?

    Υ.Γ. Δεν αποκλείω άλλα μοντέλα, χωρίς να παρεκκλίνω πολύ από την κατηγορία on/off. Σημαντικός παράγοντας η κατανάλωση και το κόστος συντήρησης (Α2 δίπλωμα πάντα).

    Ευχαριστώ!!

  2. #2
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.731
    Καλως ηρθες!

    Ημουν κατοχος και των δυο μοτοσυκλετων.

    Το ΧΤ ειναι πιο ανετο για τον οδηγο και πολυ πιο ανετο για τον συνεπιβατη. Εχει ελαφρως μικροτερη καταναλωση και μεγαλυτερο ρεζερβουαρ αρα μεγαλυτερη αυτονομια απο το TTR. Ειναι πολυ περισσοτερο ενα καθημερινο commuter απο το ΤΤR. Εχει μπαταρια και μιζα, δυνατοτερα φωτα, χαμηλοτερο υψος, φαρδυτερη σελα, πιο ησυχη εξατμιση (τουλαχιστον η μαμα), πιο μαλακες και ενδοτικες αναρτησεις που το καθιστουν πιο ανετο σε ανωμαλιες του οδοστρωματος, αλλη κλιμακωση στο κιβωτιο και διαφορες αλλες λεπτομερειες που συμβαλουν στην ανεση.

    Το ΤΤR απο την αλλη εχει αλλη φιλοσοφια. Εχει πιο δυνατο μοτερ (απο το ΧΤ '89) με λιγα περισσοτερα αλογα και καλυτερη ροπη. Εχει αλλο καλυτερο και πιο ανθεκτικο πλαισιο, αλουμινενιο πιο ανθεκτικο ψαλιδι, στιβαρο πηρουνι με καλαμια μεγαλυτερης διατομης (46mm) της Paioli με ρυθμισεις αποσβεσης συμπιεσης και επαναφορας, ρυθμιζομενο πισω αμορτισερ της Ohlins, εχει πολλα εξαρτηματα απο αλουμινιο για μειωση βαρους, φαρδυτερα μαρσπιε, ελαφρυτερα και πιο ανθεκτικα κεντρα τροχων, απουσια μπαταριας και μιζας, πιο ευκολα στο λυσιμο πλαστικα και σελα, πλαστικο τεποζιτο που δεν κλειδωνει η ταπα του κλπ κλπ.
    Ολα αυτα το κανουν πολυ ελαφρυτερο του ΧΤ (καλα, οχι και παααααρα πολυ ) και με σημαντικα καλυτερη οδικη συμπεριφορα στο δρομο αλλα και στο χωμα. Παταει καλυτερα και στριβει πολυ καλυτερα και εμπνεοντας μεγαλυτερη σιγουρια απο το ΧΤ. Επισης εχει πιο επιθετικη και off-road θεση οδηγησης.

    Το μεγαλυτερο μειονεκτημα του ομως για καθημερινη χρηση και μετακινηση στην πολη ειναι η μανιβελα του. Αν την μαθεις ειναι σχετικα ευκολη και παιρνει μπροστα ανετοτατα αν ειναι καλορυθμισμενο. Μεχρι να την μαθεις ομως πολυ πιθανον να σε δυσκολεψει. Και σιγουρα ειναι ενα μειον οτι θα τραβας μανιβελιες καθε φορα για να το βαλεις μπρος.

    Tα σερβις τους και το κοστος αυτων ειναι τα ιδια και μπορεις να βρεις εξ ισου ευκολα ανταλακτικα και για τα δυο.
    Απο αξιοπιστια ειναι σκυλια και τα δυο με το TTR να θελει λιγο προσοχη στο σαζμαν.

    Μπορεις να βαλεις στο TTR οτι εξτρα μπορεις να φανταστεις. Ειδικα σε μασκες και φτερα υπαρχει πληθωρα επιλογων. Για να βαλεις ανεμοθωρακα θα χρειαστεις αλλο μασκακι παντως.

    Επισης σε αναρτησεις πισω εχεις πληθωρα επιλογων. Το TTR δεν χρειαζεται βεβαια γιατι η δικια του ειναι ηδη μια χαρα και με ενα ελατηριο προσαρμοσμενο στο βαρος σου και τις αναγκες σου θα εισαι φουλ κομπλε. Επισης ειναι πληρως επισκευασιμη.
    Στο ΧΤ θα πρεπει να ψαχτεις γιατι με 190 κιλα επανω θα μοιαζει με το steed!

    Για την μεση και την πλατη η ορθια θεση οδηγησης και των δυο ειναι μια χαρα με το ΧΤ να ειναι πιο φιλικο για τη μεση οντας πιο μαλακο.



    Η γνωμη μου λοιπον ειναι οτι αν το χωμα που θες να πατας ειναι δασικοι χωματοδρομοι αντε και καμια φλαταδουρα παρε το ΧΤ. Θα σε καλυψει πληρως.
    Αν θες κατι περισσοτερο στο χωμα και ισως και λιγο μεγαλυτερο fun factor στην οδηγηση το TTR αλλα με κοστος την ανεση σου (ειδικα στο θεμα της μανιβελας)
    MADE IN JAPAN 日本製

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.533
    xt.......
    γιατι θα βρεις πολλα σε καλη κατασταση κι οταν θελησεις να το αλλαξεις θα φυγει σε μια μερα
    το ΤΤ ειναι καλυτερο αλλα θα το παρεις απο καγκουρα και οταν θελησεις να το δωσεις θα πρεπει να ξαναβρεις καγκουρα για να το παρει

  4. #4
    Νέο μέλος Το avatar του/της cpalaze
    Εγγραφή
    06/09/2015
    Μηνύματα
    4
    Ευχαριστώ πολύ για την άμεση και ολοκληρωμένη απάντηση φίλε μου, και κυρίως για το χρόνο σου. Ήσουν κατατοπιστικότατος. Μετά απο αυτές τις πληροφορίες νομίζω κλίνω λίγο περισσότερο προς το XT. Θα ψάξω να μάθω τι παίζει και με την ανάρτηση. Θα τα πάω μια βόλτα και τα 2 προτού προβώ σε αγορά.

    χμμ.. αν και για κάποιο λόγο το TTR το βρίσκω πιο γοητευτικό και ερωτεύσιμο! (...πιο αλήτικο!)

  5. #5
    Νέο μέλος Το avatar του/της cpalaze
    Εγγραφή
    06/09/2015
    Μηνύματα
    4
    Το βρίσκω πολύ λογικό αυτό που λες, χωρίς όμως να θεωρώ πως είναι και κανόνας. Η αλήθεια είναι πως υπάρχουν αυτή τη στιγμή προς πώληση και ΧΤ και TTR που είναι σα καινούρια. (2 περιπτώσεις μάλιστα μόνο τις ζελατίνες απ΄το κατάστημα που δεν έχουν :ρ) Πάντως ότι και να πάρω προτίθεμαι να το κρατήσω για αρκετό καιρό!

  6. #6
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Εγω αν και καθολου φαν των BMW,προτεινω Funduro γιατι:
    -Eιναι πιο ''σοβαρο''
    -Εχει ενα ασπαστο και αρκετα δυνατο για το χαρακτηρα του μοτερ
    -Εχει καλυτερα περιφερειακα-φρενα απο τα δυο αυτα Yamaha
    -Κανει ταξιδι που δε καταλαβαινεις οτι ειναι μονοκυλινδρο
    -Εχει τιμες χωμα
    -Ειναι λιγοτερο σουπα απο ενα XT
    και αλλα που μπορουν να γραψουν και αρκετοι κατοχοι

  7. #7
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.731
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από yiannis172 Προβολή μηνύματος
    Εγω αν και καθολου φαν των BMW,προτεινω Funduro γιατι:
    -Eιναι πιο ''σοβαρο''
    -Εχει ενα ασπαστο και αρκετα δυνατο για το χαρακτηρα του μοτερ
    -Εχει καλυτερα περιφερειακα-φρενα απο τα δυο αυτα Yamaha
    -Κανει ταξιδι που δε καταλαβαινεις οτι ειναι μονοκυλινδρο
    -Εχει τιμες χωμα
    -Ειναι λιγοτερο σουπα απο ενα XT
    και αλλα που μπορουν να γραψουν και αρκετοι κατοχοι
    -Eιναι πιο ''σοβαρο''
    Ειναι. Αλλα αυτο δεν ειναι απαραιτητα καλο. Αναλογα την ηλικια.


    -Εχει ενα ασπαστο και αρκετα δυνατο για το χαρακτηρα του μοτερ
    Εχει αλλα η δυναμη του φαινεται μονο ισως στα ταξιδια. Κατα τα αλλα λογω βαρους ή και γραναζωματος ειναι πολυ πιο ηρεμο απο ενα TTR. Σαν ενα "μαμα" ΧΤ.


    -Εχει καλυτερα περιφερειακα-φρενα απο τα δυο αυτα Yamaha
    Σε καμια περιπτωση απο του TTR (Brembo, Ohlins, Paioli, ιταλικο πλαισιο αλουμινενιο ψαλιδι και μαμα πλαστικα Acerbis). Προφανως απο του ΧΤ.


    -Κανει ταξιδι που δε καταλαβαινεις οτι ειναι μονοκυλινδρο
    Μαλλον θα ισχυει (δεν εχω κανει ταξιδι μαζι του αλλα το λενε ολοι). Δεν εχει κραδασμους, ειναι τερμα ανετο.. Λογικο


    -Εχει τιμες χωμα
    Ισχυει.


    -Ειναι λιγοτερο σουπα απο ενα XT
    Τα παντα ειναι λιγοτερο σουπα απο ενα ΧΤ!
    MADE IN JAPAN 日本製

  8. #8
    Αυτό το " σαν καινούρια " ακούγετε καλό!!!
    Πριν καταλήξεις, πάρε μαζί σου κάποιον που ξέρει το εστί xt, γιατί οι εκπλήξεις μετά δεν είναι ότι καλύτερο
    Προσωπικα κάτοχος xt 2003, θα έλεγα οτι ξόδεψα χρόνο και χρήμα για να το κάνω μηχανάκι, αλλά δεν με απογοήτευσε ποτέ.
    Κολητός φίλος έχει το ΤΤ. Οτι λένε και τα παιδιά παραπάνω, συμφωνώ απόλυτα, αλλά γούστα είναι αυτα.
    Όσον αφορά τη μανιβέλα, δεν είναι τίποτα - θα την μάθεις και θα σου φένετε απλή καθηνερινή ρουτίνα.

    Ενα κλικ παραπάνω και πας σε ΤΤ, η μένεις στο all time fun XT.

  9. #9
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.731
    Επισης υπαρχει και η μεση λυση του παλιου ΤΤ600 με τα upside down και τη μιζα.
    MADE IN JAPAN 日本製

  10. #10
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.780
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Untouchable Προβολή μηνύματος
    all time fun XT.
    Φίλε εδώ τα χαλάμε! Μήπως ήθελες να γράψεις all time classic?
    Sent from me using a computer.

  11. #11
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.780
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από cpalaze Προβολή μηνύματος

    χμμ.. αν και για κάποιο λόγο το TTR το βρίσκω πιο γοητευτικό και ερωτεύσιμο! (...πιο αλήτικο!)
    Τέλος!
    Οτιδήποτε άλλο θα είναι χάσιμο χρόνου.
    Sent from me using a computer.

  12. #12
    Νέο μέλος Το avatar του/της cpalaze
    Εγγραφή
    06/09/2015
    Μηνύματα
    4
    Χαχα.. ωραίος!!
    Δυστυχώς όμως πρέπει να συνυπολογίσω και το κομμάτι της πρακτικότητας, καταπνίγοντας τον ενθουσιασμό και τα όποια τυχόν απωθημένα συναισθήματα και πάθη της δόλιας καρδιάς! Και με το τσοπεράκι που έχω είμαι ερωτευμένος και ψιλολυπάμει που το δίνω. (βλ. χαμηλή ανάρτηση και ελληνικοί δρόμοι ). Θα ψαχτώ λίγο ακόμα, δεν έχω καταλήξει.

    Anyway έχω βρει 2 (εκ πρώτης όψεως τουλάχιστον) καλές περιπτώσεις. Μία XT και μία TTR. Τα μηχανάκια απ' ότι φαίνεται τα είχαν στο σαλόνι. Επειδή δεν γνωρίζω αν επιτρέπεται να κοινοποιήσω συνδέσμους αγγελιών του car(dot)gr, παραθέτω τους αριθμούς των αντίστοιχων αγγελιών:
    -XT: 6854083
    -TTR: 6852171
    Θα πρέπει σίγουρα να τις δει κάποιος από κοντά, όμως μια πρώτη εικόνα είναι μια πρώτη άποψη..

    Καλώς εχόντων των πραγμάτων πουλάω το δικό μου μεθαύριο και από σκ ψάχνομαι για άμεση αντικατάσταση!

  13. #13
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Επισης υπαρχει και η μεση λυση του παλιου ΤΤ600 με τα upside down και τη μιζα.

    Το μονο γιαπωνεζικο ψευδοεντουρο που θα επαιρνα....πολυ πιο ομορφο εμφανισιακα απο το R και πιο αλητικο επισης....

  14. #14
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.506
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Επισης υπαρχει και η μεση λυση του παλιου ΤΤ600 με τα upside down και τη μιζα.
    Υπάρχουν(λίγα όμως) και τα τελευταία ΤΤR600RE που σε σχέση με τα TTR600 έχουν μίζα,σχέσεις κιβωτίου ταχυτήτων απο XT,μικρότερες διαδρομές αναρτήσεων(με λιγότερες ρυθμίσεις),sachs αντί ohlins,μικροτερη ιπποδύναμη αλλά μεγαλύτερη τελική(λόγο μετάδοσης.).
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	yamaha__tt_600_re_2003_5_lgw.jpg 
Προβολές:	229 
Μέγεθος:	45,5 KB 
ID:	340770
    RIDE MORE TALK LESS

  15. #15
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.731
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Λευκάδιος Προβολή μηνύματος
    Υπάρχουν(λίγα όμως) και τα τελευταία ΤΤR600RE που σε σχέση με τα TTR600 έχουν μίζα,σχέσεις κιβωτίου ταχυτήτων απο XT,μικρότερες διαδρομές αναρτήσεων(με λιγότερες ρυθμίσεις),sachs αντί ohlins,μικροτερη ιπποδύναμη αλλά μεγαλύτερη τελική(λόγο μετάδοσης.).
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	yamaha__tt_600_re_2003_5_lgw.jpg 
Προβολές:	229 
Μέγεθος:	45,5 KB 
ID:	340770
    Nαι, δικιο εχεις αλλα δεν το προτεινα, πρωτον διοτι αυτη τη στιγμη δεν υπαρχει κανενα προς πωληση και δευτερον τα ζητανε και ακριβα.
    Επαιζε ενα στη Σαλαμινα εδω και 2 χρονια που, ναι μεν ηταν οντως πενα (με κουστουμι '98) αλλα το ζηταγε μια 3 και μια 3,5 χιλιαδες.. Και ενα στη Χαλκιδικη στα 3, που μαλλον δωθηκε και αυτο.
    MADE IN JAPAN 日本製

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Aδιάβροχο μπουφάν 100% για καθημερινή χρήση?
    από GIXXERAKIAS στο forum Προστατευτικός εξοπλισμός
    Απαντήσεις: 82
    Τελευταίο μήνυμα: 11/09/2015, 21:21
  2. Παλια μηχανη για καθημερινη χρηση
    από Corvo στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 26/06/2011, 15:53
  3. ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ Bmw F650 Dakar H Transalp 650 ΓΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΧΡΗΣΗ
    από NDIAKAK στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 26/06/2011, 04:41
  4. Μηχανή Enduro σκυλί για καθημερινή χρήση
    από AfragkosEnduras στο forum Χωμάτινο τερέν
    Απαντήσεις: 33
    Τελευταίο μήνυμα: 19/08/2009, 10:43
  5. Μπότες για καθημερινή χρήση...
    από chr1s_86 στο forum Προστατευτικός εξοπλισμός
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 14/10/2008, 20:56

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF