Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 26

Θέμα: τρομπες φρενων BRAKING

  1. #1
    Μέλος Το avatar του/της andreas 400
    Εγγραφή
    01/03/2012
    Μηνύματα
    91

    τρομπες φρενων BRAKING

    καλησπερα!θα ηθελα αν καποιος γνωριζει να μου πει τη γνωμη του για τις εν λογω τρομπες φρενων.στο ιταλικο ebay υπαρχουν σε καλη τιμη κ θα με ενδιεφερε η αγορα της.τοποθετηση σε gp800 με 2 δισκους 300μμ και τετραπιστονες δαγκανες απο γιαπωνεζικο ss.

    brembo rcs kai beringer που οδηγησα ηταν πολυ αποτομα και ακραια τα φρενα του δεν μ αρεσαν,με ενα δακτυλο εντο , θελω κατι πιο φιλικο προς αποφυγη χαζοπεσιματος με λιγα χλμ.προσανατολιζομαι σε 17ρα και εδω θελω τη βοηθεια σας...θα πιασουν τοπο τα λεφτα μου;;εχει καποιος εμπειρια;;

  2. #2
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    To ποσο αποτομες ειναι ρυθμιζεται.Αν θες προοδευτικοτητα θα κοιταξεις να παρεις μια τρομπα με μεγαλυτερη διαδρομη και μικροτερο εμβολο.
    Πχ 16x18 εχει μικροτερο εμβολο και μεγαλυτερη διαδρομη και οσο μεγαλυτερη διαδρομη τοσο πιο ευκολος ελεγχος του φρενου.Τωρα αν πας σε 20χ18 εδω το εμβολο ειναι μεγαλυτερο (μεγαλυτερη δυναμη) και η διαδρομη μικροτερη (μικροτερο balancing της δυναμης που εφαρμοζεται καθως το εμβολο φτανει πιο γρηγορα στο τερμα της διαδρομης του).Ελπιζω να μη σε μπερδεψα.

  3. #3
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από yiannis172 Προβολή μηνύματος
    To ποσο αποτομες ειναι ρυθμιζεται.Αν θες προοδευτικοτητα θα κοιταξεις να παρεις μια τρομπα με μεγαλυτερη διαδρομη και μικροτερο εμβολο.
    Πχ 16x18 εχει μικροτερο εμβολο και μεγαλυτερη διαδρομη και οσο μεγαλυτερη διαδρομη τοσο πιο ευκολος ελεγχος του φρενου.Τωρα αν πας σε 20χ18 εδω το εμβολο ειναι μεγαλυτερο (μεγαλυτερη δυναμη) και η διαδρομη μικροτερη (μικροτερο balancing της δυναμης που εφαρμοζεται καθως το εμβολο φτανει πιο γρηγορα στο τερμα της διαδρομης του).Ελπιζω να μη σε μπερδεψα.

    εννοείς οτι η 16χ18 συγκριτικά με την 20χ18 έχουν διαφορά στο έμβολο (16 vs 20) αλλά ίδια διαδρομή (18) και επομένως η διαφορά του εμβόλου είναι που την κάνει πιο άμεση την 20χ18

    ή κάνω λάθος?

  4. #4
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Πιο δυνατη την κανει,αλλα πρακτικα στην αισθηση την κανει και πιο αμεση(λογω της μικροτερης δυναμης που χρειαζεται απο το χερι για να φτασει στο επιθυμητο αποτελεσμα πεδησης).

  5. #5
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από yiannis172 Προβολή μηνύματος
    Πιο δυνατη την κανει,αλλα πρακτικα στην αισθηση την κανει και πιο αμεση(λογω της μικροτερης δυναμης που χρειαζεται απο το χερι για να φτασει στο επιθυμητο αποτελεσμα πεδησης).
    ναι πιο δυνατή και επομένως πιο άμεση

    θενκς φορ δε ινφο....

  6. #6
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Ε γι'αυτο υπαρχουν τα φορα

  7. #7
    Το 2ο νουμερο δεν εχει να κανει με την διαδρομη του εμβολου, αλλα με την αποσταση αναμεσα στην βιδα που κραταει την μανετα στην τρομπα με το κεντρο του εμβολου και αναφερετε παντα σε ακτινικες διαταξεις.
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων master cyl.jpg‎  
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stynikop
    Εγγραφή
    22/11/2011
    Μηνύματα
    372
    Ανδρέα, δεν δίνεις και κανένα λινκ να χαζέψουμε κι εμείς;

  9. #9
    Μέλος Το avatar του/της andreas 400
    Εγγραφή
    01/03/2012
    Μηνύματα
    91
    αρχικα παιδια ευχαριστω για τις απαντησεις σας!θεματακι θα φτιαξω οταν εχω το σκουτερακι μου υστερα απο περιποιησεις στο μοτερ του....

    οσο για τις τρομπες braking ξερουμε σαν προιον αν αξιζει τα λ7 του;;

    εκεινο που δεν βρηκα καπου να διαβασω ειναι η διαδρομη της braking!για παπαδειγμα η brembo rcs σου λεει πως να τη ρυθμισεις αν θες πιστα η κανονικη χρηση...στην braking ομως;;
    akoma πιστευω πως για 2 δισκους με τετραπιστονα σιγουρα θελω 17ρα ετσι δεν ειναι;;οποτε τωρα ψαχνουμε το νουμερο της διαδρομης της για να ειναι φιλικη στη χρηση...

  10. #10
    Μέλος Το avatar του/της andreas 400
    Εγγραφή
    01/03/2012
    Μηνύματα
    91
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stynikop Προβολή μηνύματος
    Ανδρέα, δεν δίνεις και κανένα λινκ να χαζέψουμε κι εμείς;
    http://www.ebay.it/itm/BRAKING-LEVA-...2c85852&_uhb=1

    καλο;;

  11. #11
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από andreas 400 Προβολή μηνύματος
    αρχικα παιδια ευχαριστω για τις απαντησεις σας!θεματακι θα φτιαξω οταν εχω το σκουτερακι μου υστερα απο περιποιησεις στο μοτερ του....

    οσο για τις τρομπες braking ξερουμε σαν προιον αν αξιζει τα λ7 του;;

    εκεινο που δεν βρηκα καπου να διαβασω ειναι η διαδρομη της braking!για παπαδειγμα η brembo rcs σου λεει πως να τη ρυθμισεις αν θες πιστα η κανονικη χρηση...στην braking ομως;;
    akoma πιστευω πως για 2 δισκους με τετραπιστονα σιγουρα θελω 17ρα ετσι δεν ειναι;;οποτε τωρα ψαχνουμε το νουμερο της διαδρομης της για να ειναι φιλικη στη χρηση...
    Αν σε βοηθαει,σχετικα με το τι θα ειναι επαρκες για το Scooter,το R6 03-05 φορουσε 16ρα Βrembo.

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Red Rider
    Εγγραφή
    13/12/2007
    Μηνύματα
    961

  13. #13
    Μέλος Το avatar του/της andreas 400
    Εγγραφή
    01/03/2012
    Μηνύματα
    91
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από yiannis172 Προβολή μηνύματος
    Αν σε βοηθαει,σχετικα με το τι θα ειναι επαρκες για το Scooter,το R6 03-05 φορουσε 16ρα Βrembo.
    ωραια λοιπον οποτε καλα κοιταω σε 16,17!
    αφου βλεπω πως γνωριζεις το αντικειμενο με μια 16,17Χ18 θα εχω ωραια αισθηση στη μανετα χωρις να ειναι αποτομο το φρεναρισμα ετσι;;

  14. #14
    Μέλος Το avatar του/της andreas 400
    Εγγραφή
    01/03/2012
    Μηνύματα
    91
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Red Rider Προβολή μηνύματος
    χαχαχα το παληκαρι το γνωριζω και οδηγησα το σκουτερ του!!με το μικρο δαχτυλο εντο!!εξω σε μεγαλες ταχυτητες σε αποζημιωνουν τα φρενα του αλλα μεσα στην πολη οση και εμπειρια και συνηθεια ειναι απλα πολυ αποτομα!!μεχρι 100χλμ πηγα,ζηταω τη βελτιωση στο φρενα αλλα να μην παω για μαλλι...

  15. #15
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από andreas 400 Προβολή μηνύματος
    ωραια λοιπον οποτε καλα κοιταω σε 16,17!
    αφου βλεπω πως γνωριζεις το αντικειμενο με μια 16,17Χ18 θα εχω ωραια αισθηση στη μανετα χωρις να ειναι αποτομο το φρεναρισμα ετσι;;
    Ολα ειναι υποκειμενικα στο τι θεωρει ο καθενας ως αποτομο.Με οποιαδηποτε aftermarket επωνυμη τρομπα θα εισαι πολυ καλα.Το θεμα ειναι να εχεις δυναμη και να ξερεις να τη διαχειριστεις,ειναι κυριολεκτικα και μεταφορικα στο χερι σου Με καλα λαστιχα και σωστο τροπο φρεναρισματος δε θα εχεις κανενα προβλημα,διαφορετικα με ατσαλα τσαρουχωματα και χαλια λαστιχα ακομα και με ταμπουρο πεφτεις.
    Γνωμη μου ειναι παντως να βαλεις απλα ενα καλο τακακι και σωληνακια υψηλης (που νομιζω εχει απο μαμα το GP800).Εχει αρκετα καλα φρενα για τα γκαζια του.Τα λεφτα που θα εδινες για τρομπα ριξτα σε εξοπλισμο ή βολτες.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Χρυσές δαγκάνες φρένων (CBF-600S)
    από bsari στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 21/02/2005, 19:24
  2. Υγρα φρενων ( Για ολους )
    από anco στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 12/05/2004, 16:14
  3. Υγρά Φρένων: 5.1 ????
    από SeNNinhA στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 15/12/2003, 13:06

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF