...το VStrom 650. Πως;
τωρα στα γεραματα, μαθε γερο γραμματα...![]()
Επειδη μου δημιουργηθηκε και εμενα η απορια, αν μπορει καποιος να γραψει δυο-τρια πραγματακια, μια μεθοδολογια δηλαδη (αν υπαρχει) ας το κανει να μαθαινουμε και εμεις οι μεγαλυτεροι !!!
σας λείπει ? για να πάτε ασφαλέστερα ?
ή σας λείπουν οι οδηγίες για να δοκιμάσετε ασφαλέστερα?
ετσι για να γίνω λίγο κακός....![]()
με ή χωρίς συμπλέκτη...? σε δημόσιο ή μη δρόμο? υπάρχουν χρήματα για την πιθανή νοσηλεία ατόμων και υλικών?
δεν πιστεύω ότι απο ένα απλό διάβασμα κάποιων οδηγιών εδω μέσα, θα καταφέρει κάποιος με την μια να κάνει σούζα... πόσο μάλλον να την έχει αντί να τον έχει...
αν και ποιο ειδικός ο katsai...
![]()
Με πρόλαβες, ήθελα να ανοίξω το θέμα στο Οδήγηση -Tips & Tricks
γιατί νομίζω πως είναι ποιό κατάλληλο topic για μια τέτοια συζήτηση.
Anyway έχω κι εγώ απορείες σχετικά μ' αυτό το θέμα, οπότε τα φώτα σας.
Καλημέρα...
Αν και έχω σταματήσει τις σούζες αρκετό καιρό, καθώς τις θεωρώ μη απαραίτητες, μπορώ να πω κάποια πράγματα από την εμπειρία που είχα αποκτήσει.
1) Αν δεν είχατε προηγούμενη εμπειρία, δοκιμάστε σε χώρο που δεν υπάρχει κίνδυνος να σας πατήσουν.
2) Βγάλτε τα πλαστικά που κοστίζουν αν σπάσουν.
3) ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΠΑΤΑΤΕ ΤΟ ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΟ!!!! Είναι το μυστικό για καλές σούζες διότι θα σας προφυλάξει από τα καπάκια, θα κρατάει τον κινητήρα σε μεσαίες στροφές, και γενικότερα θα σας κάνει την ζωή πιο εύκολη. Οι πρώτες δοκιμές θα πρέπει να αφορούν την χρήση του πίσω φρένου, διότι όταν η μηχανή έρθει λίγο ψηλότερα από ότι έχουμε συνηθίσει, ενστικτωδώς κατεβάζουμε τα πόδια κάτω, και αυτό απαγορεύεται διότι το καπάκι θα έρθει πιο εύκολα.
4) Απαλές κινήσεις στο γκάζι. Μετά το σήκωμα του τροχού, θέλει απαλό άνοιγμα κλείσιμο του γκαζιού. Μεγάλες γκαζιές δεν προσφέρουν τίποτα άλλο, εκτός από μεγάλες αυξομειώσεις του μπροστινού μέρους και δυσκολία ελέγχου. Ανάμεσα σε αυτά τα κενά, αλλάζουμε ταχύτητες. (καρφωτές εννοείται και θέλει συγχρονισμό για να τις μάθουμε)
5) Όσο πιο ελαφριά και ψηλή είναι η μηχανή, τόσο πιο εύκολα σηκώνεται. Λíγο πρίν την μέγιστη ροπή, ανοίγουμε γκάζι, τραβώντας ταυτόχρονα το τιμόνι προς το μέρος μας. Αν δεν έχει δύναμη η μηχανή, χρειάζεται λίγο τσίμπημα συμπλέκτη, για να βοηθήσει λίγο τα πράγματα.
6) Γενικώς από τις 40 μέχρι τις 50 μοίρες καταφέρνουμε να κρατήσουμε την μηχανή με το γκάζι και μέχρι να ¨σπάσει¨η ταχύτητα που έχουμε στο κιβώτιο. Απο εκεί και πάνω χρειάζεται εμπειρία στον συγχρονισμό γκαζιου και αλλαγή ταχύτητας με χάιδεμα του πίσω φρένου προκειμένου να μην ανεβάζει ο κινητήρας πολλές στροφές. ( 60 με 70 μοιρες είναι η συνταγή για σούζες χιλιομέτρων)
7) Τα παραπάνω αφορούν τετράχρονα μοτέρ. Τα δίχρονα είναι λίγο πιο νευρικά και δουλέυουν πιο πολύ με την δύναμη τους.
8) Τα μεγάλα και δυνατά street θέλουν ιδιαίτερη προσοχή, γιατί μαζεύουν χιλιόμετρα εύκολα.
Σε γενικές γραμμές οι οδηγίες είναι αυτές. Δεν πρόκειται βέβαια να μάθετε σούζα διαβάζοντας από manual. Όποιος νοιώθει ότι η γνώση σούζας θα τον βοηθήσει σε κάτι, πρέπει να αφιερώσει χρόνο για να μάθει να την έχει και όχι να παίζει με το αν θα φάει καπάκι τώρα ή στο επόμενο φανάρι.
Ελπίζω να μην μου την πέσουν, οι fans της ασφαλούς οδήγησης και του pilitically correct way of driving. Η οδήγηση της μοτοσυκλέττας μπορεί να έχει και λίγο θέαμα, αν δεν ενοχλούμε και δεν βάζουμε τους άλλους σε κίνδυνο.
Αυτά..........
Δεν ξέρω για το 650 αλλά το 1000 με 1η στο κιβώτιο την σούζα την έχει για καλημέρα...εκτός αν η άσφαλτος είναι γυαλί οπότε προτιμάει τα παντηλίκια...
Μια φορά χωρίς να το επιδιώξω σηκώθηκε και στην αλλαγή 1ης-2ας με γκάζι...
Γενικά παρά το βάρος του δείχνει μια προτίμηση σε σούζες και αν και εγώ δεν έχω παρόμοια εμπειρία, δεν χάνω την ευκαιρία που και που - αλλά πάντα με 1η και λίγα χιλιόμετρα...
Σωστός!!!
εθεσες την ποιο ωραία φιλοσοφία και ύφος στο ποστ σου...![]()
Ποτέ μέχρι σήμερα δεν έχα κάνει σούζα αν και προσπάθησα λίγες φορές με τις προηγούμενες μοτό χωρίς επιτυχία.
Σήμερα ΄΄εκανα την πρώτη μου σούζα και ομολογώ οτι ΝΑΙ μου άρεσεαλλά Α) την έκανα ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ :a31: και Β) Χ@ΣΤΗΚΑ ΠΑΝΩ ΜΟΥ :a53: .
Η μίνι ιστοριούλα έχει ώς εξής : πριν 30 λεπτά περίπου, προσερχόμενος στο εργαστήριο βρήκα μια φίλη μου που μου άνοιξε την πόρτα του πάρκινγκ και λέει : δεν με κάνεις καμια χαζοβόλτα εδώ μέσα ( σημείωση του συντάκτη : στο κλειστό και άδειο αυτό πάρκινγκ). Να'ι λέω ανέβα.
Κάνουμε μια ευθεία χαλαρά και στον γυρισμό λέω ο αδαής, Ας την τρομάξω λίγο. Και ξεκινάω με μια χαλαρή επιτάχυνση και ξαφνικά λέω ΤΩΡΑ και ενώ είχα 3-4000 στροφές κλείνω και ανοίγω απότομα ΖΟΡΙΚΑΑΑΑ![]()
και το μ@λακισμένο αντί να επιταχύνει ΖΟΡΙΚΑ προς τα εμπρός, κλοτσάει και τινάζεται καμια 30αριά πόντους (δε θέλω σχόλια τόσο μου φάνηκε !!!) όρθιο, στέλνοντας α) την καρδιά μου στην κούλουρη και β) σήμα στο παχύ έντερο να εξωθήσει βεβιασμένα το περιεχόμενό του πάνω στην σέλα....
![]()
Το κουφό ήταν οτι η φίλη μου δεν φοβήθηκε γιατί νόμιζε οτι ήξερα τι κάνω και μόλις της είπα μου είπε μπράβο, χάρηκε και της άρεσε τόσο που με παρακάλαγε να πάμε για άλλη μία![]()
![]()
Το κουφό ήταν οτι η φίλη μου δεν φοβήθηκε γιατί νόμιζε οτι ήξερα τι κάνω και μόλις της είπα μου είπε μπράβο, χάρηκε και της άρεσε τόσο που με παρακάλαγε να πάμε για άλλη μία![]()
[/B][/QUOTE]
ΕΓΩ Bil ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΠΑΘΑ ΑΛΛΑ ΣΕ ΣΤΟΦΗ ΔΕΞΙΑ ΦΟΥΡΚΑ ΚΑΙ ΑΝΗΦΟΡΑΑΑΑΜΕ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΠΙΣΩ ΟΠΩΣ ΑΝΟΙΞΑ ΓΚΑΖΙ ΣΟΥΖΑΡΑ ΤΙ 30 ΠΟΝΤΟΥΣ ΚΟΝΤΕΨΑ ΝΑ ΔΩ ΤΟΝ ΒΑΓΓΕΛΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΦΡΙΚΑ ΠΙΣΩ ΜΟΥ. ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΤΟ ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΕΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΣΥ.:a28:
![]()
...λοιπον και εγω εκανα μια μικρη σουζιτσα 30 περιπου ποντων ακολουθωντας τις οδηγιες καποιων απο δω μεσα. Εβαλα πρωτη, μεχρι 6500 στροφες, εκλεισα αποτομα το γκαζι μεχρι περιπου τις 5000, το ξανανοιξα αποτομα τσιμποντας λιγο και τον συμπλεκτη. Δεν το ξαναεπιχειρησα γιατι με τρομαξε, πιστευα οτι δεν θα τα καταφερνα. Ομως καπου θα το ξαναδοκιμασω γιατι μ αρεσε κι ας ηταν τοσο λιγο. (για να καταλαβει το φορουμ ποσο κουλος ειμαι, μεχρι και 1000αρι GSXR εχω οδηγησει χωρις να το σηκωσω)
Ωωω!..ναι!..ναιιι!!! Αυτή η 1η..Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Δεν ξέρω για το 650 αλλά το 1000 με 1η στο κιβώτιο την σούζα την έχει για καλημέρα...εκτός αν η άσφαλτος είναι γυαλί οπότε προτιμάει τα παντηλίκια...
Μια φορά χωρίς να το επιδιώξω σηκώθηκε και στην αλλαγή 1ης-2ας με γκάζι...
Γενικά παρά το βάρος του δείχνει μια προτίμηση σε σούζες και αν και εγώ δεν έχω παρόμοια εμπειρία, δεν χάνω την ευκαιρία που και που - αλλά πάντα με 1η και λίγα χιλιόμετρα...![]()
Εγώ να ρωτήσω...
![]()
![]()
![]()
Επειδή είναι τό τρίτο θρεντ που βλέπω στα VSTROM να ρωτάει "πως γίνονται οι σούζες"...
πιθανές εξηγήσεις:
α) Οι κάτοχοι είναι 30+ ηλικιακά και είναι η πρώτη τους μηχανη
β) Οι κάτοχοι είναι σαφώς μικρότεροι και πάλι είναι η πρώτη τους μηχανή
γ) Οι κάτοχοι θεωρούν οτι έχουν το απόλυτο καγκουροεργαλείο
![]()
δ) Οι κάτοχοι θεωρούν οτι πρέπει να αποδείξουν οτι το βεστρωμ :wacko: ΕΙΝΑΙ το απόλυτο καγκουροεργαλείο
ε) όλα τα παραπάνω
στ) κανένα απο τα παραπάνω, απλή σύμπτωση
![]()
Στο προκείμενο. Όποιος έχει χώρο, χρόνο, χρήμα, καλή (ιδιωτική κατα προτίμηση) ασφάλιση στον τομέα της υγείας, φιλο ορθοπαιδικό και "ψάχνεται", ας δοκιμάσει.
Εμείς εδώ θα είμαστε να τα λέμε μετά![]()
![]()
ΥΓ. Τα παραπάνω ΔΕΝ υποκρύπτουν εμπαθεια για τη συγκεκριμένη μηχανή, απλά είναι μια διαπίστωση και μερικές υποθέσεις
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
Μάλλον το α και το στου..... θα έλεγα. Μην γίνεσαι εμπαθής Captain... Απλά κυκλοφορούν πάρα πολλά Στρομ, και στατιστικά κάποιοι ιδιοκτήτες έχουν κάποιες φιλοσοφικές ανησυχίες....Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Εγώ να ρωτήσω...
![]()
![]()
![]()
α) Οι κάτοχοι είναι 30+ ηλικιακά και είναι η πρώτη τους μηχανη
στ) , απλή σύμπτωση
![]()
ΥΓ. Τα παραπάνω ΔΕΝ υποκρύπτουν εμπαθεια για τη συγκεκριμένη μηχανή, απλά είναι μια διαπίστωση και μερικές υποθέσεις
Δεν νομίζω ότι είναι και τόσο σοβαρό πάντως. Κανείς από τους ¨περίεργους¨ ιδιοκτήτες δεν πρέπει να έχει επιμείνει, διαφορετικά θα βλέπαμε πως γίνεται ένα Στρομ μετά από καπάκι....![]()
![]()
....
Λοιπόν, για να τοποθετηθώ, έτσι γιατί νιώθω οτι έχω να πω κάτι. Ποτέ δεν έχω κάνει σούζα. Δεν λέω οτι δεν θα κάνω ποτέ, αλλά νιώθω πως είναι πέρα απο τα όριά μου. θα χαρώ να πω πως δεν θα κάνω σούζα, όταν θα έχω κάνει την πρώτη μου. Όχι για τίποτε άλλο, αλλά για να μπορώ να την απορρίψω αφότου θα τη ξέρω ως αίσθηση, ως συναίσθημα. Κάντε σούζες, αλλά κάντες τις με μυαλό. Να ξέρερε τι κάνετε, όχι να την κάνετε έτσι, κουτουρου...Για μπαντιλίκια είναι άλλο, έχω κάνει και αυτά που φχαρηστήθηκα είναι αυτά που τα έκανα εγώ, και όχι αυτά που έγιναν στη πορεία...
τεσπα.....
Κάντε τα δίτροχα μονότροχα μόνο αν ξέρερε γιατί το κάνετε.....και καλή προσγείωση....![]()
The golden light above you show me where you're from
The magic in your eye bewitches all you gaze upon
You stand upon your hill and behop all around you
They wonder where you're from oh yeah they wonder where I found you
Oh my love it's a long way where you're from, it's a long way
Aμμουλιανη, διακοπές 2007
Ανακοίνωση - προειδοποίηση Υπουργείου Εσωτερικών - Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης
Λοιποοοον....
Εχει πλακα το θεμα αυτο...
Ειμαι σιγουρος πως γελανε αρκετοι αυτην την ωρα...
Για να ακουσουμε κι αλλα...
Ποσο εχει το νεο V-strom;;;
μμμ,το σκεφτομαι ηδη...
...cause the place seems still alive...