Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 34

Θέμα: Πλύσιμο μότο:Εφαρμογή-Παρατηρήσεις

  1. #1
    Υιοθετημένο... ...μέλος Το avatar του/της athandim
    Εγγραφή
    21/04/2003
    Μηνύματα
    489

    Πλύσιμο μότο:Εφαρμογή-Παρατηρήσεις

    - Αφού ως γνήσιος ψείρας, μετά από 10μηνη αναζήτηση-σε ΜΟΤΟ,Bikenet, ΜΒ- διασταύρωσα πολλές απόψεις πανω στο ζήτημα...

    - Αφού συμβουλεύτηκα τους ειδικούς

    - Αφού, τέλος, έχω εφαρμόσει τα παρακάτω στην πράξη επί τρίμηνο...

    θα ήθελα να σας μιλήσω για το πώς κάνω μπάνιο στην καλή μου
    (DL 650). Να διευκρινίσω ότι δεν απευθύνομαι σε "βιαστικούς", αλλά σε όσους θεωρούν διασκέδαση την διαδικασία του πλυσίματος και έχουν νιώσει αυτό το απίστευτο συναίσθημα που ακολουθεί μετά το τέλος της όλης φάσης...

    Ξεκινάμε λοιπόν με τα χρειαζόμενα..

    1. Τάπα εξάτμισης
    2. σφουγγάρια (1 καλό, 2-3 δεύτερα για αλυσίδα,ζάντες, κινητήρα)
    3. Το κλασικό πετσί
    4. Διάφορα πανιά (από φανέλες, σώβρακά..ό,τι να ναι)
    5. Ενα απλό σαμπουάν (εγώ έχω της Autoglam)
    6. Υγρό πιάτων (για να καθαριστεί το παραφινέλαιο)
    7. Υγρό κερί σε σπρεϊ (βαμμένα -γυαλιστερά πλαστικά. Είναι σαν άζαξ η συσκευασία που έχω εγώ)
    8. Σπρεϊ σιλικόνης (άβαφα-ματ πλαστικά)
    9. Σπρεϊ βινυλίου (μπάξτερ)
    10. Παραφινέλαιο φαρμακείου (99% καθαρότητα,1λιτρο,γύρω στα
    3 ευρώ)
    11. Λιπαντικό σπρεϊ αλυσίδας (χρησιμοποιώ και προτείνω το Μοtorex 622 στην κόκκινη συσκευασία- enduro -, το πράσινο κόλλάει σαν τσίχλα, δεν μου άρεσε..)
    12. Βαμβάκι (ειδικό, για το πέρασμα του κεριού)
    13. WD 40 (λάδωμα μασπιέ, σταντ κτλ..)

    Ξέχασα κάτι άλλο (εκτός από κουβά, νερό, σκιά, τσιγάρα);; Θα
    δείξει...

    Ξεκινάμε λοιπόν..

    Αφαιρούμε το μπάξτερ (αυτό μια φορά το δίμηνο, το κάνω εγώ) και βάζουμε την τάπα στην εξάτμιση.

    Τοποθετούμε την (κρύα) μότο σε σκιά και ξεκινάμε από αλυσίδα και ζάντες: ποτίζουμε ένα πανί με παραφινέλαιο και τρίβουμε δυνατά όλη την αλυσίδα, μέχρι να φύγουν όλες οι βρωμιές. Για τις ζάντες δεν χρειάζεται, παρα ένα απλό τρίψιμο.

    Βάζουμε κατόπιν στον κουβά υγρό πιάτων και νερό και με ένα "δεύτερο"σφουγγάρι περνάμε την αλυσίδα- και ξεπλένουμε με νέρό - όσες φορες χρειαστεί για να φύγει όλο το παραφινέλαιο (συνήθως 2 αρκούν).Για τις ζάντες ένα πέρασμα (και ξέπλυμα) είναι αρκετό. [Η αλυσίδα "τρώει" τα σφουγγάρια, γι αυτό να έχετε 2]

    Στη συνέχεια, βρέχουμε όλη τη μότο με φυσιολογική πίεση βρύσης. Βάζουμε στο κουβά νερό με σαμπουάν, και με το "καλό" σφουγγάρι την περνάμε ένα χέρι (εκτός από αλυσίδα και ζάντες που είναι ήδη πεντακάθαρες) και ξεπλένουμε [προσοχή στις ψύκτρες του ψυγείου]. Αμέσως μετά, πριν στεγνώσουν τα νέρα, στεγνώνουμε με το πετσί, ξεκινώντας από ζελατίνα και καθρέπτες,όπου ειναι και τα πρώτα στα οποία θα φαινόντουσαν τα στεγνά σταγονίδια νερού. Δεν πειράζουμε την αλυσίδα..

    Βγάζουμε τη σέλα, στεγνώνουμε και εκεί ό,τι υπάρχει με το πετσί και μετά πάμε μια πολύ μικρή βόλτα 2-3 λεπτών (Μην ξεχνάτε:η αλυσίδα μας είναι ξερή). Μαζεύουμε με το πετσάκι όποια σταγόνα βλέπουμε μετά τη βολτούλα και πάμε παρακάτω..

    Στεγνώνουμε την αλυσίδα, όσο μπορούμε, με μια παλιά φανέλα (Palco, κατά προτίμηση..) και κατόπιν περνάμε με τη σιλικόνη και ένα άλλο πανί όλα τα άβαφα πλαστικά της μότο (ουρά, πλαϊνά, καθρέπτες κτλ..)

    Μετά ψεκάζουμε με το υγρό κερί τα βαμμένα πλαστικά (φαίριγκ, πίσω πλαϊνά κτλ..) και το αφήνουμε να στεγνώσει (ένα μισάωρο τουλάχιστον).

    Τώρα, περιμένοντας να στεγνώσει τελείως η αλυσίδα και το κερί, μπορούμε να λιπάνουμε με Wd 40 μανέτες, γκριπ, σταντ,μασπιέ, κλειδαριές κτλ.
    Επίσης καθαρίζουμε εσωτερικά το αφρώδες του μπάξτερ και το περνάμε εξωτερικά με το σπρεϊ βινιλίου.

    Αφου στεγνώσει το κερί, τρίβουμε την επιφάνεια με το βαμβάκι μέχρι να φύγει η θαμπάδα..

    Μένει η αλυσίδα...την οποία ψεκάζουμε εσωτερικά με το σπρεϊ και καλύπτοντας με το ένα μας χέρι και ένα πανί τη ζάντα.

    Βάζουμε, το μπάξτερ, περιμένουμε κάνα μισάωρο, να δράσει το λιπαντικό της αλυσίδας (Τι μισάωρο!! με τις ώρες μπορείς να κάθεσαι και να χαζεύεις..), και φεύγουμε με ελάχιστα χλμ. (υπάρχει φόβος να πετάξει η αλυσίδα το λιπαντικό. Αν συμβει, λιπαινουμε ξανά και την αφήνουμε όλο το βράδυ για να πιεί..)

    Αυτά ως προς την εφαρμογή, χρωστάω τις παρατηρήσεις..



    'Ενα Jameson με πάγο...

  2. #2
    Αφροτζιξ Το avatar του/της afrotwin
    Εγγραφή
    08/12/2003
    Μηνύματα
    3.260
    exis pola na ma8is gia to ka8arisma filaraki sou leo mono oti xriazese ke dio vourtes mia mikri ke mia megali

    ke apofevgoume keria ke diafora proionta se spray giati ta proo8itika aeria katastrefoun tis epifanies xromata ke lipa..

    ine ke ala
    ala pou na trexis...:rotflmao:
    Αφροτζιξ.kata tin nona druna

  3. #3
    athandim μη μασάς η καλή διάθεση μετράει

    κύριοι θα παρακαλούσα να μην αποπαίρνετε τον συνάδελφο που δείχνει κάτι παραπάνω από καλή διάθεση, αλλά να τον διορθώνετε με ουσιαστικές προτάσεις και όχι σχόλια του τύπου "είναι και άλλα, αλλά που να τρέχεις"

    Τέλος πάντων, τι μιλάω και εγώ, σάματις έφτασε και το Πάσχα για να την πλύνω...
    "Γιατί ο δρόμος είναι αλήθεια, χίλια κι ένα παραμύθια
    είναι το σπίτι μας, δεν έχει τέλος"


    iMix

  4. #4
    Υιοθετημένο... ...μέλος Το avatar του/της athandim
    Εγγραφή
    21/04/2003
    Μηνύματα
    489

    Και οι παρατηρήσεις...

    1.Προσπάθησα να συγκεντρώσω και να βάλω σε μια τάξη τα όσα ουσιώδη (κατά την κρίση μου) συγκέντρωσα από σχετικές συζητήσεις, κυρίως εδώ και στο προ χάκερ Bikenet.., και είναι
    ποοοολλές [κάντε χρήση της αναζήτησης, να δείτε].
    ΔΕΝ το παίζω ξερόλας...και είμαι έτοιμος να αλλάξω κάτι στα παραπάνω , αν είναι λάθος..

    2.Από μάρκες, ψάχτηκα μόνο στο λιπαντικό αλυσίδας και είμαι
    απόλυτα ευχαριστημένος (έχω δοκιμάσει και το 622 για μηχανές
    δρόμου, το πράσινο, αλλά κολλάει και δεν βγαίνει εύκολα μετά).Θα ήθελα να δοκιμάσω και το γράσο με κερί της Castrol, αλλά δεν το βρήκα...

    3.Με όση τρυφερότητα και αν φέρθηκα στη ζελατίνα δεν απέφυγα
    τις μικρες γρατζουνιές...(γιατί;; ξέρει κανείς τον τρόπο αποφυγής;;

    4.Βρήκα κυροζίνη (προτεινόμενο καθαριστικό αλυσίδας από τον κατασκευαστή) σε συσκευασία των 5lit!!
    E,έμεινα στο παραφινέλαιο...και είναι μια χαρά..

    5.Λόγω απουσίας κεντρικού σταντ είναι αρκετά επίπονος ο καθαρισμός και η λίπανση της αλυσίδας (πλέον τον κάνω την επόμενη του πλυσίματος ήμερα).Διήμερος η κάθαρσις...

    6.Η μόνη επιφύλαξη που είχα ήταν η χρήση σιλικόνης [λένε ότι ξεραίνει τα πλαστικά].Δεν βλέπω κάτι τέτοιο, αντίθετα..

    Αυτά για την ώρα..
    'Ενα Jameson με πάγο...

  5. #5
    Υιοθετημένο... ...μέλος Το avatar του/της athandim
    Εγγραφή
    21/04/2003
    Μηνύματα
    489
    Αρχικά δημιουργήθηκε από afrotwin
    exis pola na ma8is gia to ka8arisma filaraki sou leo mono oti xriazese ke dio vourtes mia mikri ke mia megali

    ke apofevgoume keria ke diafora proionta se spray giati ta proo8itika aeria katastrefoun tis epifanies xromata ke lipa..

    ine ke ala
    ala pou na trexis...:rotflmao:
    Είμαι όλος μάτια...(το κερί δεν έχει πρόωθητικά, τα άλλα ναι)
    'Ενα Jameson με πάγο...

  6. #6
    .
    Εγγραφή
    10/09/2003
    Μηνύματα
    916
    Μια χαρα βρισκω το κειμενο.

    Επειδη μου αρεσει επισης η καθαριοτητα, εχω προμηθευτει ενα καλο πιεστικο νερου για τα "δυσκολα" σημεια (εσοχες, τρυπες. κλπ) και ενα κομπρεσερ αερα για να διωχνω τα νερα απο ολα τα σημεια.

    Κερι βαζω σε ολες τις βαμενες επιφανειες (εκτος των ματ) και κατα προιμηση το συνθετικο της 3M και ειμαι πολυ ικανοποιημενος.

    Για την ζελατινα και τα φώτα :
    Χτυπηματα απο πετρες και γρατσουνιες εξαφανιζονται με 1000-αρι γυαλοχαρτο και τελειωμα με 2.000-ρο.
    Τελος, περασμα με τροχο γυαλισματος με την λευκη αλοιφη της 3M και ενα περασμα με την κιτρινη αλοιφη για απιστευτη γυαλαδα.....

  7. #7
    Drive It Like U Stole It Το avatar του/της zoudis
    Εγγραφή
    10/02/2004
    Μηνύματα
    161

    Thumbs up

    File Athandim,

    Euge gia tin wra pou afieroses na ta grapseis ola auta. H diki mou pleura/apopsi einai:

    1. Oxi spray siliconis sta plastika giati ta apotelesmata einai mono optika kai parodika. Makroxronia xrisi 3erenei (8ampwnei) ta plastika.

    2. Oxi spray keriou kai sxetika sta bammena giati katastrefoun (me ton kairo) to xrwma OTAN einai MAT (h asimi V einai, h mple, mauri,mportw oxi). Symbouli eidikou, oxi diki mou...

    2. Swstos sto WD-40.

    3. Lipantiko alysidas: To kalytero - by far - einai to Bell Ray, auto pou tin "asprizei" kai menei panw tis OTI kai an kaneis. Eggyisi. Ola ta alla ta "petaei" kai lerwnei to sympan gyro-gyro.

    4. Me fardia kolitiki tainia h' sakoulakia an den bariesai, kalypteis ta grips kai ola ta hlektrika button dioti me to nero pou peftei mazeuoun allata ekei mesa...Episeis kalupteis kleidaria mizas, tapa benzinis.

    5. Skibeis apo kato kai psekazeis me WD-40 ta kinoumena meri tis piso anartishs, wste na lipan8oun kai na figoun oi bromies rizika (den feugoun me nero).

    6. Bgazeis tin sela kai ka8arizeis sxolastika me to derma oti brisketai apo ekei katw. Oxi me to sfouggari h' me panaki 8a kaneis malakia....mono me to derma.

    7. Den xreiazontai ola ta proionta pou aneferes gia tin alysida. Ego tin ka8arizw psekazontas tis sxolastika me WD-40 (tin lipainei kiolas kai tis kanei kalo), kauarizontas - tribontas meta me malako pani/pania kai pernontas tin meta me Bell Ray.

    Euge kai ston filo me ton tropo na e3afanizei gratzounies apo zelatina ! mono pou 8elei sbouraki meta kai aloifi an katalaba swsta den exw....

    auta nomizw....

    Opos kai na exei pantws, SWSTO se kobw ! alla t nou sou min kanoume kai kaima zhmia me tin kali mas sto telos
    Drive It Like You Stole It

  8. #8
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.699


    Η κούραση είναι φοβερή !!!

    Θα ξαναπούμε για 24363524ή φορά ότι ΟΛΑ τα penetrating oils (του WD40 συμπεριλαμβανομένου) ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ τα O-rings ή X-rings της αλυσίδας, με αποτέλεσμα σε λίγο καιρό ή αλυσίδα να γίνεται "ανοιχτού" τύπου και όχι πια αυτολιπαινόμενη !!!

    Και δεν πειράζει που φεύγει το λιπαντικό από το εσωτερικό των ράουλων, αλλά πειράζει που ΔΕΝ ξαναμπαίνει (τα τσιμουχάκια δεν το αφήνουν να μπει !!!).

    Το αποτέλεσμα είναι "ξερή" εσωτερικά αλυσίδα, με ταχύτατη φθορά !!!
    ( Αλλά και πριν φθαρεί είναι για πέταμα, γιατί έχει επιμηκυνθεί τόσο πολύ, λόγω έλλειψης του λιπαντικού άρα μετατόπισης προς την φορά κίνησης των αξόνων μέσα στους κυλίνδρους, που όσο και να τεντωθεί, παραμένει "βρακί").

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #9
    .
    Εγγραφή
    10/09/2003
    Μηνύματα
    916
    Συμφωνω με Oldman - ξεχαστε το WD-40 η χρηση του δεν ειναι για λιπανση αλλα για να καθαριζει και να προστατευει!

    Στις ντιζες βαζω λαδι μηχανης το οποιο σπρωχνω με τον αερα να παει σε ολη την ντιζα.
    Για την αλυσιδα εχω επιλεξει το Βell-Ray chain lube super clean το οποιο δεν λιπαινει το ιδιο καλα με το γρασσο, αλλα τουλαχιστο δεν το πεταει. Για καλυτερα αποτελεσματα λιπαινω καθε 400-500χλμ.
    Το WD-40 ειναι καλο για να καθεριζεις τους εξωτερικους συνδεσμους της αλυσιδας εφοσον τους γυαλιζει και τους προστατευει ενω το ιδιο κανει και στα γραναζια κινησης.....


  10. #10
    Λαβωμένο μέλος Το avatar του/της Tigas
    Εγγραφή
    15/12/2004
    Μηνύματα
    4.814
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gmakris
    Συμφωνω με Oldman - ξεχαστε το WD-40 η χρηση του δεν ειναι για λιπανση αλλα για να καθαριζει και να προστατευει!

    Στις ντιζες βαζω λαδι μηχανης το οποιο σπρωχνω με τον αερα να παει σε ολη την ντιζα.
    Για την αλυσιδα εχω επιλεξει το Βell-Ray chain lube super clean το οποιο δεν λιπαινει το ιδιο καλα με το γρασσο, αλλα τουλαχιστο δεν το πεταει. Για καλυτερα αποτελεσματα λιπαινω καθε 400-500χλμ.
    Το WD-40 ειναι καλο για να καθεριζεις τους εξωτερικους συνδεσμους της αλυσιδας εφοσον τους γυαλιζει και τους προστατευει ενω το ιδιο κανει και στα γραναζια κινησης.....

    ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΜΟΛΙΣ ΠΗΡΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΛΕΟΝ ΑΡΡΩΣΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗ.
    ΑΝ ΔΕΙΣ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΤΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙ ΜΟΝΟ, ΜΗΧΑΝΟΒΙΟΣ ΤOY CAFE.

    ΕΓΩ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΤΟ ΚΑΘΑΡΙΖΩ ΜΕ ΥΓΡΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΙΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΡΝΑΩ ΜΕ ΠΟΛΥ ΨΙΛΗ ΑΛΟΙΦΗ ΟΠΟΥ ΕΧΕΙ ΧΡΩΜΑ.
    ΤΗΝ ΑΛΥΣΙΔΑ ΜΕ ΠΙΝΕΛΑΚΙ ΚΑΙ ΒΑΛΒΟΛΙΝΗ Η ΛΑΔΙ ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΑΡΤΙ.
    ΜΕΤΑ ΜΕ ΠΑΝΑΚΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΡΙΧΝΩ ΚΑΙ ΤΟ ΛΙΠΑΝΤΙΚΟ ΤΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ.
    ΒΕΒΑΙΑ ΕΓΩ ΡΙΧΝΩ ΚΑΙ ΣΠΡΕΥ ΓΡΑΣΟΥ ΟΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΙΝΟΥΜΕΝΑ ΜΕΡΗ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΠΟΛΛΑ ΝΕΡΑ ΦΕΥΓΟΥΝ.
    ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΧΙ ΠΟΛΛΑ ΝΕΡΑ ΣΕ ΟΡΓΑΝΑ ΚΤΛ, ΒΕΒΑΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΗ ΑΝΑΓΚΗ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΤΟ ΡΙΣΚΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ.

  11. #11
    πρωην μελος Το avatar του/της idi
    Εγγραφή
    13/08/2003
    Μηνύματα
    6.082
    θα το πω αν και εχει ξαναειπωθεί 1,000,000 φορες

    Η λίπανση της αλυσίδας γινετε ΚΑΛΑ μονο με ΖΕΣΤΗ αλυσίδα ετσι ωστε το λαδι/γρασο να εισχωρήσει στα O-rings

  12. #12
    SUZUKI GSR 600 Το avatar του/της oulas
    Εγγραφή
    20/04/2005
    Μηνύματα
    899
    Δεν βαζετε καμοια φωτο, απο αυτα τα Ο Rings, να δω και εγω τι ειναι αυτο το διαστημικο πραγμα;


    Εγω νεος στις μηχανες και στα πλυσιματα, εχω μπερδευτει πολυ με ολα τα παραπανω. Βαζω αυτο το ασπρο σπρει, Bell rey new super clean. Ειναι ασπρο και οντως δεν πεταγετε στις ζαντες.

    Καλο αυτο αλλα παρλολα αυτα, η αλυσιδα μου φενετε τελειως ξερη. Μπαινει κει πο πρεπει να παει η ειναι ψιλοακαταλληλο οπως ειπε ενα παιδι πιο πανω. (Να σημειωσω οτι εως τωρα την λαδωνα, παγωμενη, και δεν σκουπιζα καθολου την αλυσιδα. Απλα εβαζα απο πανω το spay) Εχει κανει 6000 χλμ με αυτον τον ροπο συντηρισης; Οπου να ναι θα κοπει;


    Ανοιξα ποστ εδω για την περιπτωση μου γιατι εχω κανει μαλακιες.

    http://www.moto.gr/forums/showthread...371#post195371

  13. #13
    Drive It Like U Stole It Το avatar του/της zoudis
    Εγγραφή
    10/02/2004
    Μηνύματα
    161

    Thumbs up

    Swstos o idi alla kai poly swstos o SCPR100RR alla...

    ...SWSTOTEROS ap' olous o gmakris

    H xrisi tou WD-40 einai auti pou perigrafi o gmakris akribws. File Oldman to sygkekrimeno proion DEN einai penetration oil. Spray petrelaiou einai.

    Swstes oi symboules twn 3 parapanw
    Drive It Like You Stole It

  14. #14
    Λαβωμένο μέλος Το avatar του/της Tigas
    Εγγραφή
    15/12/2004
    Μηνύματα
    4.814
    Αρχικά δημιουργήθηκε από oulas
    Δεν βαζετε καμοια φωτο, απο αυτα τα Ο Rings, να δω και εγω τι ειναι αυτο το διαστημικο πραγμα;
    ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΝΩΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑΚΙΑ ΤΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΣΤΡΟΓΓΥΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑΚΙΑ, ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ O-RING

  15. #15
    Υιοθετημένο... ...μέλος Το avatar του/της athandim
    Εγγραφή
    21/04/2003
    Μηνύματα
    489
    Εγώ από τις απαντήσεις, αναθεωρώ και από δω και πέρα...

    1.σταματώ τη χρήση σιλικόνης

    2.Περιορίζω τη χρήση WD 40 σε χειριστήρια και κλειδαριές

    3.Χρησιμοποιώ σπρεϊ γράσου για μασπιέ, σταντ κτλ.



    :a07:
    'Ενα Jameson με πάγο...

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Πλύσιμο μοτό στη Θεσσαλονίκη
    από dimokritos στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 07/06/2008, 02:11
  2. ΠΛΥΣΙΜΟ ΜΟΤΟ
    από McTalas στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 02/10/2007, 14:16
  3. Πλυσιμο Μοτο....
    από kalgeorge στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 15/05/2005, 23:58
  4. Πλύσιμο μοτό!!!!!!
    από Pokermon στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 14/05/2005, 18:25

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF