Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 31

Θέμα: ΠΟΤΕ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ

  1. #1
    ...σε τρομαξα? Το avatar του/της mpou
    Εγγραφή
    11/09/2007
    Μηνύματα
    791

    ΠΟΤΕ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ

    Η μπαταρια μου βγηκε off (μιζα δεν γυρνα).

    Ειναι η δευτερη φορα. Την προηγουμενη φορα, με αποχη 40 ημερων καταφερα να την βγαλω out. Την φορτισα και ολα καλα.

    Τωρα, η αποχη 20 ημερων την εβγαλε off. Να την ξαναφορτησω ή να την πεταξω?

    Α, ειναι η μπαταρια του αυτοκινητου μου, το οποιο και δεν χρησιμοποιω συχνα (Μη μου πει κανεις γιατι κανω ποστ για το τουτου-αφου η μοτο ειναι ο λογος που το εχω παρατημενο ).

    Αν την φορτισω, αλλα για τις μερες (βδομαδες) που δεν χρησιμοποιω το κουτι αποσυνδεω τον ενα πολο, θα μου κρατησει? (Δεν θελω περιττα εξοδα για το κουτι οπως καταλαβαινετε).

    Btw, εσεις τι κανετε με τις μπαταριες των κουτιων σας ????

  2. #2
    Αφου αρχισε ο κατηφορος δεν εχει ζωη πλεον η μπαταρια σου...


    Btw 5,3 ετη το Opel έχει ακομα την ιδία μπαταρια και ας κάθετε 2 και 3 μήνες ακίνητο συχνά (με εκκίνηση του κινητήρα για 10΄κάθε σαββατο) .Βέβαια όταν κινηθεί πάει επαρχεία και κάνει καμμια 500 χλμ μαζεμένα..

  3. #3
    Φημες λενε.. οτι μια μπαταρια αποφορτιζετε καθε μερα κατα 1%. Αυτο σημαινει πως ουτος η αλλος η μπαταρια μετα απο 3 μηνες θα εχει αποφορτιστει. Καλο θα ναι να βαζεις το τουτου μπροστα για κανα 2 ωρο καθε μηνα ωστε να φορτιζει. Και οχι και τους πολους να βγαλεις παλι θα αποφορτιστει, δεν ειναι μπαταρια για τηλεκοντρολ .

    Δες εδω για περισοτερα:

    http://www.dansmc.com/batteries.htm

  4. #4
    ...σε τρομαξα? Το avatar του/της mpou
    Εγγραφή
    11/09/2007
    Μηνύματα
    791
    Αρχικά δημιουργήθηκε από derd
    Αφου αρχισε ο κατηφορος δεν εχει ζωη πλεον η μπαταρια σου...


    Btw 5,3 ετη το Opel έχει ακομα την ιδία μπαταρια και ας κάθετε 2 και 3 μήνες ακίνητο συχνά (με εκκίνηση του κινητήρα για 10΄κάθε σαββατο) .Βέβαια όταν κινηθεί πάει επαρχεία και κάνει καμμια 500 χλμ μαζεμένα..
    Δυστυχως, καθε σαββατο ΔΕΝ εκκινω τον κινητηρα... βλακεια μου μαλλον ...

  5. #5
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.701
    Αν βρεις κάποιον ηλεκτρολόγο που να μπορεί να την "μετρήσει" (και δεν εννοώ να βουτήξει το μπομόμετρο...), θα σου πει αν θέλει αλλαγή ή όχι ....

    (μπορείς να το κάνεις και μόνος σου άμα δεν βαριέσαι ...)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  6. #6
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Αν βρεις κάποιον ηλεκτρολόγο που να μπορεί να την "μετρήσει" (και δεν εννοώ να βουτήξει το μπομόμετρο...), θα σου πει αν θέλει αλλαγή ή όχι ....

    (μπορείς να το κάνεις και μόνος σου άμα δεν βαριέσαι ...)
    Yπάρχει πάντα κι ο Babis Ilektrologos
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  7. #7
    ...σε τρομαξα? Το avatar του/της mpou
    Εγγραφή
    11/09/2007
    Μηνύματα
    791
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Αν βρεις κάποιον ηλεκτρολόγο που να μπορεί να την "μετρήσει" (και δεν εννοώ να βουτήξει το μπομόμετρο...), θα σου πει αν θέλει αλλαγή ή όχι ....

    (μπορείς να το κάνεις και μόνος σου άμα δεν βαριέσαι ...)
    Δεν σε επιασα. Να μετρησει V/A ?

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/06/2007
    Μηνύματα
    182
    Πόσο καιρό την έχεις;

    Μήπως έχεις απώλειες η βάζεις συναγερμό και δημιουργείτε ένα μικρό ρεύμα εκφόρτισης.

    Εγώ πάντως που αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα κάνω τα εξής.

    Αν το ακινητοποιήσω για λίγο καιρό βγάζω τον πόλο.

    Αν το ακινητοποιήσω για πολύ καιρό τότε βγάζω τελείως την μπαταρία την κατεβάζω στο εργαστήριο και την συνδέω παράλληλα στην μπαταρία ενός UPS που έχω για αυτή τη δουλεία
    Αυτό αναλαμβάνει να την έχει σε μια κατάσταση ετοιμότητας.

  9. #9
    Πως μετραμε μια μπαταρια σωστα, volt, αμπερ, και για το gravity (βαρυτητα?) oldman?
    Εχω ενα πολυμετρο και μια παλια μπαταρια, μπορω να δω σωστα τα volt στην εναλασομενη ρυθμιση, στα αμπερ δεν εχω βρει ακριβως πως πεζει και για το gravity, θα ηθελα να ηξερα πως και με τι μπορω να τα τσεκαρω.

  10. #10
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.701
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Panos82gr
    Πως μετραμε μια μπαταρια σωστα, volt, αμπερ, και για το gravity (βαρυτητα?) oldman?
    Εχω ενα πολυμετρο και μια παλια μπαταρια, μπορω να δω σωστα τα volt στην εναλασομενη ρυθμιση, στα αμπερ δεν εχω βρει ακριβως πως πεζει και για το gravity, θα ηθελα να ηξερα πως και με τι μπορω να τα τσεκαρω.
    Τα amperes μην τα ψάχνεις (εκτός αν έχεις αμπεροτσιμπίδα ΜΕΓΑΛΗ...), γιατί θα χρειαστείς 2-3 κουτιά 10άρες ασφάλειες για το πολύμετρο !!

    Το πρόβλημα με το gravity είναι ότι οι ηλεκτρολύτες πλέον δείχνουν ότι τιμή τους κατέβει στο μπομόμετρο, οπότε δεν οδηγεί σε ασφαλή μέτρηση !!
    (ούτως ή άλλως, με τις "κλειστού" τύπου τείνει να καταργηθεί η μέτρηση ...)

    Μια ασφαλής μέτρηση είναι, αφού την φορτίσουμε στο φουλ και διαπιστώσουμε ότι έχει ανεβάσει (χωρίς φορτίο) τάση ΠΑΝΩ απο 14,5 V, να συνδέσουμε μια συγκεκριμμένη κατανάλωση και να πέρνουμε μετρήσεις κατά διαστήματα...(σημειώνοντας την ώρα).

    Μόλις φτάσουμε στα 11,7 V, βλέπουμε τον χρόνο που απαιτήθηκε και ξέροντας το ρεύμα που ζητήθηκε (από την αντίσταση της κατανάλωσης και με ονομαστική τάση 12V) βλέπουμε αν η χωρητικότητα της μπαταρίας μας είναι Ο.Κ.

    Υ.Γ.
    Περισσότερα (και αναλυτικότερα) μια άλλη μέρα...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #11
    Ωραια περιμενουμε μια καλυτερη αναλυση, και τι κανουμε οταν διαπιστωνουμε πχ, οτι τα φωτα μας αδυναμωνουνε οταν σταματαμε να δινουμε γκαζι στη μηχανη με τη μια, ειναι προβλημα μπαταριας η κατι αλλο.

    Αντε oldman περιμενουμε!! Πηγενε να παρεις το φαρμακο σου!

  12. #12
    Ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ Το avatar του/της Anty12
    Εγγραφή
    04/09/2006
    Μηνύματα
    2.210
    Κάθε φορά που μία μπαταρία αποφορτίζετε πλήρως (ειδικά των οχημάτων που δεν είναι τύπου deep cycle ) μειώνεται ο χρόνος ζωής που δίνει ο κατασκευαστής κατά το ήμισυ

    Ο καλύτερος τρόπος για να συντηρηθεί μία μπαταρία είναι να τοποθετηθεί σε θερμοκρασία δωματίου (περίπου 25°C) συνδεδεμένη ΜΟΝΟ σε φορτιστή μπαταριών οι οποίοι εξασφαλίζουν ότι η μπαταρία είναι συνδεδεμένη στην λεγόμενη τάση συντήρησης περίπου 0,5 έως 1 Volt πάνω από την ονομαστική τάση της μπαταρίας

    Ο έλεγχος της κατάστασης γίνεται και με την εκφόρτιση σε σταθερό καθαρό ωμικό φορτίο που προτείνει ο Old αλλά προϋποθέτει την πρότερη γνώση της καμπύλης εκφόρτισης (από τον κατασκευαστή ) του συγκεκριμένου τύπου μπαταρίας, έτσι ώστε να συγκριθούν τα αποτελέσματα. Για τα δεδομένα τα δικά μας –ώστε να πάρουμε μία χονδρική εικόνα- είναι ότι καλύτερο
    Οι επαγγελματίες του χώρου (στρατός , τηλεπικοινωνίες, τράπεζες) χρησιμοποιούν από ειδικά όργανα μέτρησης εσωτερικής αντίστασης της μπαταρίας, μέχρι θερμογράφηση.

    Τα παραπάνω είναι τα ενδεικνυόμενα. Ο πιο εύκολος τρόπος είναι να βάζεις μπροστά το κουτί μία φορά την εβδομάδα για 15-20 λεπτά (κατά προτίμηση στην εθνική με χιλιόμετρα) ειδικά τον χειμώνα.

  13. #13
    Τον στρατό , βγάλτων έξω απο την λίστα ... δεν μπορώ να πω περισσότερα !


    Το μπομόμετρο , στο χωριό μου το λέμε πυκνόμετρο .

  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12


    Τα παραπάνω είναι τα ενδεικνυόμενα. Ο πιο εύκολος τρόπος είναι να βάζεις μπροστά το κουτί μία φορά την εβδομάδα για 15-20 λεπτά (κατά προτίμηση στην εθνική με χιλιόμετρα) ειδικά τον χειμώνα.
    Δεν είναι ανάγκη να είναι στην εθνική...(αλλά ούτε και σε κίνηση ώστε να μην ενεργοποιηθούν τα βεντιλατέρ).

    Αρκεί να κρατάς τις στροφές του κινητήρα γύρω στις 2000* και να μην έχεις άλλες ηλεκτρικές καταναλώσεις.

    *η alternator characteristic curve, που ισχύει για τους περισσότερους εναλλάκτες δείχνει ότι φτάνει στην μέγιστη απόδοση παραγωγής ρεύματος στις 6000σαλ (του αλτερνέιτορ). Αν συνυπολογίσεις ότι ο λόγος μετάδοσης από τον κινητήρα είναι συνήθως 1:3, 2000-2500 σαλ κινητήρα επαρκούν.

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  15. #15
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2003
    Μηνύματα
    605
    Κάθε φορά που μία μπαταρία αποφορτίζετε πλήρως (ειδικά των οχημάτων που δεν είναι τύπου deep cycle ) μειώνεται ο χρόνος ζωής που δίνει ο κατασκευαστής κατά το ήμισυ
    Μπα τα παραλες. 2-3 φορες εχω ξεχασει 8 ωρες τα φωτα ανοιχτα κ την μπαταρια την εχω 7 χρονια κ δουλευει:rotflmao:

    Εκτως απο τον συναγερμο κ ο εγκεφαλος (αν εχει) καταναλωνει λιγο ρευμα ή μπορει να εχεις καποια μικρη διαρροη.

    Αν κρατα 20 μερες χωρις να κανεις τιποτα, οταν βγαζεις τον πολο θα κρατα σιγουρα 40 μερες.

    Τι αυτοκινητο ειναι κ τι μπαταρια(μαρκα) btw?

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 26/04/2011, 11:42
  2. honda c50 καιει τις λαμπες και την μπαταρια
    από thanasis41 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 10/06/2010, 08:16
  3. ποτέ την κυριακή
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 18/07/2007, 10:53
  4. Προβλημα με την μπαταρια. - ?
    από psionic στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 17/11/2006, 22:33
  5. Πότε επιθυμείτε να κάνουμε την εκδρομή?
    από Adventure-R στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 05/04/2004, 07:57

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF