ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
ΙΣΩΣ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΕΜΑΣ EXOYME CBF ΔΕΙΤΕ ΑΥΤΟ
ΚΑΙ ΠΕΣΤΕ ΓΝΩΜΕΣ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
http://veiligmotorrijden.pageprocess...RubriekID=1816
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
ΙΣΩΣ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΕΜΑΣ EXOYME CBF ΔΕΙΤΕ ΑΥΤΟ
ΚΑΙ ΠΕΣΤΕ ΓΝΩΜΕΣ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
http://veiligmotorrijden.pageprocess...RubriekID=1816
CBF600s
Δηλαδή ανάβουν και τα δύο φώτα μαζί στη μικρή σκάλα ;
Σίγουρα ταιριάζει περισσότερο απ'το να αλοιθωρίζει με το ένα φανάρι μόνο αναμμένο.![]()
Δεν έχω δει πολλά ακόμα αλλά θα το κοιτάξω περισσότερο το site που έβαλες.
![]()
![]()
Καλο μου φαινεται....
Το θεμα ειναι αν θα ειναι και αξιοπιστο.....
Και αν ειναι.....εχω και λογαριασμο στο paypal![]()
![]()
![]()
![]()
και μενα καλο μου φαινεται
ας το δουν και αλλοι για να πουν τις γνωμες τους και βλεπουμε
CBF600s
βλέποντας την φωτογραφία του μοντέλου μας θα προσέξετε πως η H7 λάμπα δεν φωτίζει εξίσου με την αριστερή της μηχανής...
ο τύπος αφήνει την ίδια λάμπα δεξιά (της μηχανής) και στέλνει ένα μικροκύκλωμα που παίζει τον ρόλο του ροοστάτη... στη μικρή σκάλα δίνει το 40% της έντασης στην Η7 και στη μεγάλη σκάλα το 100%...
δε μου φαίνεται και πολύ αξιόπιστη αυτή η λύση... απλά θα φαίνονται αναμμένες και οι δύο λάμπες χωρίς απαραίτητα να δίνει καλύτερο φωτισμό μπροστά... υποπτεύομαι πως ο μισός φωτισμός θα αυξήσει τις περιφερειακές "σκιές" στο οδόστρωμα όταν κυκλοφορούμε σε σκοτεινούς επαρχιακούς δρόμους
επειδή το έχω ψάξει το θέμα... η λύση που υπάρχει είναι η εξής...
αντικατάσταση της Η7 λάμπας με Η4 που είναι διπλής σκάλας.
το πρόβλημα είναι πως η βάση του δεξιού φαναριού (το φανάρι είναι ενιαίο) δέχεται μόνο Η7 λάμπες και καθώς η Η4 έχει πιο φαρδιά βάση δε μπορεί να τοποθετηθεί. Οπότε πρέπει να ξηλωθεί το δεξί φανάρι και να γίνει πατέντα κόψε-ράψε της βάσης ώστε να προσαρμοστεί η λάμπα Η4. Αυτό προϋποθέτει :
1. εμπιστοσύνη στον μηχανικό για να μη χαλάσει το φανάρι και μετά πας για καινούριο καθώς το φανάρι (βάση +κρύσταλλο) όπως προείπα είναι ενιαίο
2. χρόνο της μηχανής στο συνεργείο (τουλάχιστον της πρώτης μηχανής που θα το δοκιμάσει)
3. κόστος ανταλλακτικών (μια λάμπα, καλώδια, ίσως ασφάλεια, ντουί) 20?< ~ < 50?
4. Κόστος εργασίας άγνωστο. (τουλάχιστον για τη μία μηχανή)
Αφού τοποθετηθεί και στο αριστερό φανάρι η Η4 λάμπα τότε διακλαδώνεις (βραχυκυκλώνεις) στη μεσαία σκάλα και τις δύο ώστε να ανάβουν μαζί και τη μεγάλη σκάλα ως έχει αφού είναι ήδη σε παράλληλη σύνδεση.
Εχω πει σε συμφορουμίτες εδώ πως θα το δοκιμάσω κάποια στιγμή αλλά δυστυχώς αυτήν την εποχή δε μπορώ να διαθέσω χρήματα για τη μηχανή... το ποιος θα μπορούσε να το κάνει το έχω σίγουρο.
Το παραπάνω είναι μια σίγουρη και μόνιμη λύση, παρόλ' αυτά αν κάποιος θέλει να δοκιμάσει τη πρόταση που φαίνεται στην αναφερθείσα ιστοσελίδα θα ήθελα (και εγώ) πολύ να το δώ και να το κρίνω από κοντά...
![]()
![]()
![]()
Τάσο νομίζω πως τις είπες ανάποδα, η Η7 είναι η μικρή λάμπα μονής σκάλας και η Η4 είναι η μεγάλη διπλής.Αρχικά δημιουργήθηκε από Nostra
αντικατάσταση της Η4 λάμπας με Η7 που είναι διπλής σκάλας.
![]()
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Τάσο νομίζω πως τις είπες ανάποδα, η Η7 είναι η μικρή λάμπα μονής σκάλας και η Η4 είναι η μεγάλη διπλής.
![]()
![]()
ναι βρε μανώλο ... δίκιο έχεις...μπέρδεψα τις βούρτσες...
Η7 λάμπα "καρφί" μία σκάλα, χρησιμοποιείται στο δεξί φανάρι μόνο για τη μεγάλη σκάλα της μηχανής μας.
Η4 λάμπα για δύο σκάλες, χρησιμοποιείται στο αριστερό φανάρι της μηχανής, έχει μεγαλύτερη βάση από την Η7, ανάβει μόνιμα στη μεσαία (μικρή όπως το θέτε) σκάλα και ανάβει σε μεγαλύτερη ένταση όταν ανάβουμε τη μεγάλη σκάλα...
![]()
![]()
![]()
ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΜΗΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ...
ΤΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΠΟΥ
ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ.
ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ...
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΡΑΝΟ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ
ΦΑΝΑΡΙ:rotflmao:
![]()
ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ
ΩΣ ΤΕΛΕΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟΣ
Πρόκειται για πατέντα-μεγάλη πατάτα! Πιθανότατα θα είναι και παράνομη. Μην ξεχνάτε ότι η μεγάλη σκάλα δεν ανάβει απλά μια επιπλέον λάμπα, αλλά στοχεύει πολύ πιο ψηλά, για να φωτίσει μακρύτερα. Είναι ένα γύφτικο μπάλωμα του φαινομένου του κύκλωπα που ενοχλεί αρκετούς...Αρχικά δημιουργήθηκε από Nostra
ο τύπος αφήνει την ίδια λάμπα δεξιά (της μηχανής) και στέλνει ένα μικροκύκλωμα που παίζει τον ρόλο του ροοστάτη... στη μικρή σκάλα δίνει το 40% της έντασης στην Η7 και στη μεγάλη σκάλα το 100%...
Αρχικά δημιουργήθηκε από harlek
Πρόκειται για πατέντα-μεγάλη πατάτα! Πιθανότατα θα είναι και παράνομη. Μην ξεχνάτε ότι η μεγάλη σκάλα δεν ανάβει απλά μια επιπλέον λάμπα, αλλά στοχεύει πολύ πιο ψηλά, για να φωτίσει μακρύτερα. Είναι ένα γύφτικο μπάλωμα του φαινομένου του κύκλωπα που ενοχλεί αρκετούς...
συμφωνώ...
εγώ τη συγκεκριμένη πατέντα ΔΕ θα την έκανα πάντως... αλλά περί ορέξεως, κολοκυθόπιτα ...
![]()
ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΒΡΩ ΛΗΣΗ.Αρχικά δημιουργήθηκε από harlek
Πρόκειται για πατέντα-μεγάλη πατάτα! Πιθανότατα θα είναι και παράνομη. Μην ξεχνάτε ότι η μεγάλη σκάλα δεν ανάβει απλά μια επιπλέον λάμπα, αλλά στοχεύει πολύ πιο ψηλά, για να φωτίσει μακρύτερα. Είναι ένα γύφτικο μπάλωμα του φαινομένου του κύκλωπα που ενοχλεί αρκετούς...
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΚΑΤΟΠΤΡΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΛΑΜΠΑ.
ΙΣΩΣ ΠΑΜΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΤΕΝΤΑ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗΣ ΒΑΣΗΣ ΟΠΩΣ ΣΤΑ
ΑΥΤΟΚΙΝΙΤΑ....
ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΞΕΛΙΣΕΤΕ ΣΕ ΘΕΩΡΙΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΙΑ
ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΠΙΟ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ![]()
ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ
ΩΣ ΤΕΛΕΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟΣ
ΜΑΓΚΕΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΟΜΩΣ ΕΠΕΙΔΗ
ΕΧΩ ΚΑΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΝΟΣ ΦΙΛΟΥ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΣΤΟ
DEAUVILE ΣΥΝ ΤΑ ΧΕΝΟΝ ΜΩΟΛΟΕΣ ΤΙΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΦΥΣΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ
ΠΕΡΥΣΙ ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΣΕ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΕΜΕΙΝΕ ΑΠΟ ΦΩΤΑ.
ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΝΑΝΕ ΚΑΙ ΣΒΗΝΑΝΕ. ΟΤΑΝ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΕΠΙΣΤΡΕΨΑΜΕ
ΚΑΙ ΠΗΡΕ ΜΙΑ ΜΙΑ ΤΙΣ ΠΛΕΞΟΥΔΕΣ ΚΑΤΕΛΗΞΕ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΜΕ ΛΥΩΜΕΝΟ ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΙΣ ΜΙΖΑΣ ΑΠΟ ΥΠΕΡΦΟΡΤΟΣΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ,
ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΖΗΜΙΑΣ 250 ΕΥΡΟ.
ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ AΦΗΝΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΤΑ ΕΚΑΝΕ Η ΜΑΝΑ HONDA.