Εντυπώσεις:
Επειδή ο κινητήρας δεν είχε και καμία σοβαρή μετατροπή πέρα απο μια φιλτροχοάνη K'n'N είχα υποψίες πως αν έβαζα αυτήν την εξάτμιση η οποία είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ σε διαμέτρο (απο την αρχή ως το τέλος της) θα "έχανα" μάλλον παρά θα "έπαιρνα" σε ιπποδύναμη και ροπή.
Οπότε προτίμησα την Daytona HPE γιατί ηταν λίγο πιο ελεύθερη απο την εργοστασιακή και σίγουρα πολύ πιο όμορφη!
Το αποτέλεσμα σε δύναμη γενικότερα ηταν ελάχιστα καλύτερη απόκριση σε ολο το φάσμα (ω ναί, δεν έχασα χαμηλά) και λίγο δυνατότερος θόρυβος. Μια χαρά μου έκατσε πιστεύω...
Υ.Γ: Η εξάτμιση είχε μιαγ#$%&$νη
ΤΑΠΑ λόγω ευρωπαικών διαταγών που φίμωνε τελείως την εξάτμιση (πιο πολύ κι' απο την εργοστασιακή
). Ευτυχώς ο καλός μου
μηχανικός πήρε το 11άρι τρυπάνι και το Boshe (καλά το γράφω; ) και την έκανε (επιτέλους...) aftermarket εξάτμιση!