Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 59

Θέμα: Optimate 5 ή CTEK MXS 5.0

  1. #1
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830

    Optimate 5 ή CTEK MXS 5.0

    Χαιρετώ σας,

    Ήρθε η ώρα να αγοράσουμε σοβαρό φορτιστή μιας και το μηχανάκι κάθεται στο garage αρκετό καιρό. Είμαι ανάμεσα στους 2 που αναφέρω στο τίτλο. Παραθέτω τα τεχνικά χαρακτηριστικά του καθενός.

    Optimate 5

    Technical Specifications
    1 x 12V STD / AGM-MF / GEL / CYCLIC CELL
    7.5 - 120Ah (48 hour charge) +


    Recommended for: AGM / MF, STD, GEL and spiral cell batteries from 7.5Ah to 120Ah
    Programme control: 5 stages, fully automatic
    Input current max: 0.35A @ 230V
    Typical annual energy cost: less than £1.00 per year (continuous maintenance)
    Reverse drain current: less than 1 mA
    Output current (bulk charge): 2.8A
    Automatic desulphation: yes
    Charge time limit: Safe to leave connected for months
    Maintain / test cycles: 30 min/30 min (alternating hourly)
    Charge retention test: 2 possible results - ‘good’ & ‘bad’
    Size: 200 x 75 x 61mm
    Weight: 900g
    Enclosure classification: IP54
    Mounting: easy direct wall mounting
    Input cable length: 2m
    Output cable length: 2m
    Included Accessories: O1 (SAE-71) weatherproof eyelet lead; O4 (SAE-74) clamps lead for bench charging
    Operation temperature range: -40°C / +50°C
    Warranty: 3 years
    Certification (230V model):TUV/GS conformity


    Manual Here


    CTEK MXS 5.0


    Volt 12V
    Rated Voltage AC 220–240VAC, 50–60Hz
    Charging voltage SMALL, NORMAL: 14.4V, COLD/AGM: 14.7V, RECOND: 15.8V
    Min battery voltage 2.0V
    Charging current 5A max
    Current, mains 0.6A rms (at full charging current)
    Back current drain <1Ah/month
    Ripple <4%
    Ambient temperature -20°C to +50°C, output power is reduced automatically at high temperatures
    Charger type 8 step, fully automatic charging cycle
    Battery types All types of 12V lead-acid batteries (WET, MF, Ca/Ca, AGM and GEL)
    Battery capacity 1.2–110Ah up to 160Ah for maintenance
    Dimensions 168 x 65 x 38mm (L x W x H)
    Insulation class IP65
    Weight 0.6kg
    Temperaturkompensation Built in charge voltage compensation according to ambient temperature

    Model number 1075
    Rated Voltage AC 220–240VAC, 50–60Hz
    Charging voltage 14.4V, AGM 14.7 V, 15.8V
    Min battery voltage 2.0V
    Charging current 5A max
    Current, mains 0.6A rms (at full charging current)
    Back current drain* <1Ah/month
    Ripple** <4%
    Ambient temperature -20°C to +50°C , output power is reduced automatically at
    high temperatures

    Charger type 8 step, fully automatic charging cycle
    Battery types All types of 12V lead-acid batteries (WET, MF, Ca/Ca, AGM and GEL)
    Battery capacity 1.2–110Ah up to 160Ah for maintenance
    Dimensions 168 x 65 x 38mm (L x W x H)
    Insulation class IP65
    Weight 0.6kg
    Temperature Compensation Built in charge voltage compensation according to ambient temperature.

    Manual here

    Λεπόν τι λέτε; Κλείνω νομίζω προς το CTEK. Η άποψη σας; Ιδανικά θα με ενδιέφερε να μπορώ να φορτίζω και αυτοκινήτου.

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.559
    πηρα τον ctek γιατι εχει μεγαλυτερη εγγυηση
    τον πηρα απο μεγαλο μπαταριομαγαζο το οποιο ειχε στησει μονιμα σε παγκο μερικους ctek για να φορτιζει τις μπαταριες που πουλαγε και δουλευαν ασταματητα για χρονια
    επισης ο ctek πωλειται σαν εξτρα απο καποιες αυτοκινητοβιομηχανιες πολυτελειας για τα ακριβα τους μοντελα

  3. #3
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.090
    Εγώ έχω τον c-tek 3600 και είμαι ικανοποιημένος.
    Και για του αυτοκινήτου την μπαταρία.

    Πιστεύω πως κι ο ΜXS 3.8 σου κάνει εκτός κι αν έχεις κανα θηρίο για αυτοκίνητο

  4. #4
    Νέο μέλος Το avatar του/της pano kato
    Εγγραφή
    12/03/2012
    Μηνύματα
    91
    CTEK MXS 5 Φορτιζω μπαταρια 100ah[τρακτερ],74ah[Αυτοκινητο], 8Ah [μηχανη] Πολυ καλος! Το μονο που μ΄ενοχλει ειναι το σκληρο καλωδιο που εχει για την μπριζα! Κοστος 82Εu.

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Grafton 505
    Εγγραφή
    24/05/2010
    Μηνύματα
    1.333
    Αγόρασα πρόσφατα τον CTEK αλλά τον XS 0.8 οπότε μόνο για την ποιότητα κατασκευής μπορώ να σε πω. Άψογη συναρμολόγηση, καλής ποιότητας καλώδια-κροκοδειλάκια, απλό και κατανοητό βιβλιό οδηγιών.
    Δείχνει ότι θα κρατήσει αρκετά χρόνια.
    Άπας αήρ αετώ περάσιμος

  6. #6
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.845
    Έχω 2 οπτιμειτ τον 4 και τον 6. Ο 4 είναι dual program φορτίζει νορμάλ μηχανάκια αλλά και αυτά που έχουν CAN bus. Ο 6 όχι. Άριστοι και οι δύο από ποιότητα κατασκευής αλλά και στην λειτουργία τους. Επειδή ποτέ δεν ξέρεις τι ανάγκες θα σου προκύψουν, κι επειδή δεν γνωρίζω αν ο 5 είναι Ο 4 αναβαθμισμενος κοίτα να πάρεις αυτόν με τις περισσότερες λειτουργίες.

    edit μιας κι έγραφα πρωί πρωί από τάμπλετ
    * δεν φορτίζουν άλλες μπαταρίες εκτός εκείνων που έχουν τάση 12V
    * έχουν προστασία από βραχυκύκλωμα αμφότεροι
    * έχουν προστασία κι ένδειξη λάθους συνδεσμολογίας (αντίστροφη πολικότητα)
    * δεν δίνουν τάση στην έξοδο (για προστασία) αν δεν ανιχνεύσουν τάση στους ακροδέκτες όπερ μεθερμηνευόμενον δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν έστω για λίγο σαν 12βολτο τροφοδοτικό
    * σε όσα τεστ τους έχω υποβάλει έχουν ανιχνεύσει σωστή την κατάσταση της μπαταρίας
    * η αποθειίκωση που υπόσχονται δουλεύει. Το έχω δει να γίνεται σε 2 εντελώς πεθαμένες από την αχρησία μπαταρίες.

    Αυτιά!
    Τελευταία τροποποίηση από vaska; 21/01/2015 στις 11:04.

  7. #7
    πολλά από αυτά δεν ξέρω δυστυχώς απλά να πω το εξής...
    ο ctek που έχω επειδή είναι αυτόματος ηλεκτρονικός έχει mode λειτουργίας βάσει των οποίων και λειτουργεί.
    επιλογή 6V 12V 24V τάσης.
    Το κακό είναι ότι αν τον βάλεις πάνω σε κλασμένη μπαταρία νομίζει ότι δεν έχει συνδεθεί κάπου, και έτσι δεν δίνει καθόλου ρεύμα. Αυτό σε περίπτωση που απλώς θέλεις να βάλεις μπροστά τη μηχανή ίσα που να πας για αλλαγή μπαταρίας, δεν εκκινεί λόγω του ότι δεν δίνει ρεύμα. Θα πει κανείς ότι αυτό είναι δουλειά του στάρτερ, αλλά είχα πιο παλιά έναν φορτιστή einhell με αναλογική ένδειξη, ο οποίος ακόμα και σε πεθαμένη μπαταρία, έδινε λίγο ρευματάκι ίσα να πάρει μπροστά...

  8. #8
    Left peg scraping. Το avatar του/της zannisvel
    Εγγραφή
    24/05/2013
    Μηνύματα
    2.038
    Tην CTEΚ δεν την ξερω και δεν την εχω δουλεψει αλλα ειχα τον Optimate 4 (νομιζω) και δεν το ειχα βγαλει απο τη πριζα για χρονια. Ηταν στο garage με θερμοκρασιες το χειμωνα στους -15C. Και δεν καταλαβαινε τιποτα. Τον εδωσα μαζι με τη μηχανη.

  9. #9
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Μιχάλη, θα πρεπει να διαλέξεις μεταξυ 2 "παθητικών καταναλώσεων"...

    Ο Optimate έχει drain current γύρω στα 24mAh/ημέρα και βγαζει 2.8Α ενώ ο CTEK έχει γύρω στα 33mAh/ημέρα και βγαζει 5Α..

    Τουτων δοθεντων, σε φαση "χαλαρώματος" ο Optimate καταναλώνει λιγότερο αλλά αργεί περισσότερο να φτασει στην συντήρηση..
    To ακριβώς αντίθετο συμβαίνει με τον CTEK...

    Αν υποθέσουμε ότι και οι 2 θα φορτίσουν τις μπαταρίες που θέλεις με το ΙΔΙΟ ρευμα φορτισης, τότε θα πρέπει να υπολογίσεις το πόσο σκοπευεις να αφήσεις την μπαταρία να "καθεται" στον φορτιστή ώστε να βγάλεις τα "χαμένα" αμπερώρια, να πολλαπλασιάσεις με 0,05 (12V/230V) και με την τιμή της κιλοβατώρας για να βρεις αν υπαρχει "πραγματική" διαφορά στην τιμή αγοράς...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  10. #10
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Μόλις παρήγγειλα τον CTEK MXS 5 μαζί με έξτρα καλωδίωση που την αφήνεις μόνιμα στη μπαταρία για να φορτίζεις εύκολα στα 81 euros στη πόρτα μου.

    Όταν παραλάβω θα σας βάλω και photos.

    & μια τελευταία σχετική ερώτηση. Αν υποθέσουμε ότι μια μπαταρία δεν έχει πεθάνει (κόψει στοιχείο ή ότι άλλο) αλλά έχει τάση κάτω από 2V, πως την επαναφέρω αφού και οι 2 φορτιστές αν δεν έχει η μπαταρία minimum 2 V δε κάνουν τίποτα; Τη συνδέω σε μια άλλη πχ η οποία είναι σε όχημα, με το όχημα εν λειτουργία;


  11. #11
    στα ίχνη του καλάντουρα.. Το avatar του/της foogr01
    Εγγραφή
    05/05/2010
    Μηνύματα
    1.677
    Μεγειές !

    Από που;
    Φύγαμε...

  12. #12
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από foogr01 Προβολή μηνύματος
    Μεγειές !

    Από που;

    Ebay.de

    Ευχαριστώ!!

  13. #13
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MikeG Προβολή μηνύματος
    Αν υποθέσουμε ότι μια μπαταρία δεν έχει πεθάνει (κόψει στοιχείο ή ότι άλλο) αλλά έχει τάση κάτω από 2V, πως την επαναφέρω αφού και οι 2 φορτιστές αν δεν έχει η μπαταρία minimum 2 V δε κάνουν τίποτα;
    Την αφήνεις να συνεχίσει τον γαλήνιο και ειρηνικό ύπνο της...

    (αλλα αν την βάλεις κάπου:a36: φρόντισε να υπαρχει περιορισμός ρεύματος γιατί θα σου τραβήξει τον ατράβηχτο..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.559
    80 ευρω τον πηρα απο ελλαδα και τα καλωδια τα ειχε μεσα

  15. #15
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Εκανα μερικα τηλεφωνα και εγω εδω, για την ακριβεια σε 4 μαγαζια εκτος Κρητης, αλλα κανεις δεν ειχε τα εξττα καλωδια μεσα και ο πιο φτηνος ηθελε 87 ευρω με μεταφορικα μεσα. Τωρα θα μου πειτε για 6 ευρω; Οχι, για τα εξτρα καλωδια περα απο το κλασσικο κροκοδειλακι τα οποια εδω τα χρεωναν αλλα 15. Ισως α νμπορουσα να παω απο κοντα στα μαγαζια να μου εκαναν καλυτερη τιμη.

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ktm 990 Adventure Fotos & 950 Mx
    από DUKASII στο forum KTM
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 21/11/2005, 10:47
  2. MX Training!
    από n1k3man στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 01/07/2005, 18:43
  3. Aγώνας Κυπέλλου MX στο Κιάτο
    από afrotwin στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 01/12/2004, 10:39

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF