παντα ηξερα οτι το φιλτρο στα ψεκαστα ειναι κατι πιο ιδιαιτερο λογο του οτι πρεπει να αντεχει τις υψηλες πιεσεις του συστηματος.για αυτο και ειναι ακριβο.
κοιτουσα ομως κατι φωτογραφιες της τρομπας καυσιμου που εχει η μηχανη μου και το φιλτρο μοιαζει να ειναι πριν την αντλια(λογικο ε?για να την προστατευει)αρα δεν εχει υψηλη πιεση μαλιστα μπορει κανεις να παρατηρησει τα κλιπακια που κρατανε τις σωλυνες.ειναι αυτα που χρησημοποιουνται γενικα σε μηχανες με καρμπυρατερ σε συνθηκες δλδ χαμηλης πιεσης.
η ερωτηση τωρα...
γιατι να παω να παρω το φιλτρο της honda και να μην βαλω ενα απλο επωνημο φιλτρο απο ενα μαγαζι?![]()