Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 68

Θέμα: Pegaso ή Freewind μεταχείρα;

Παλαιό μέλος

Pegaso ή Freewind μεταχείρα;

Μετά από μια μικρή έρευνα αγοράς έχω διαπιστώσει πως είναι διαθέσιμα προς πώληση αρκετά μεταχειρισμένα, 5-7 ετών με λογικά χλμ γύρω στο 3χίλιαρο σε αυτά τα 2 μοντέλα, που ταιριάζουν και στις απαιτήσεις και ανάγκες μου, δλδ κίνηση στην πόλη κυρίως, μερικά κοντινά ταξίδια, κίνηση σε άσφαλτο 90% + δυνατότητα για βατό χωματόδομο (νησιού ας πούμε), αξιόπιστο, οικονομικό, όχι πολύ γκάζι (μέχρι 50 αλογάκια), όχι πολύ ψηλό, ελαφρύ σχετικά, άνετη σέλα, δυνατότητα γι μεταφορά δεύτερου ατόμου και φορτώματος. Υποθέτω λόγω Japan υπερτερεί το Suzuki σε αξιοπιστία και δυνατότητα συντήρησης (ανταλλακτικά, συνεργεία), από την άλλη το Pegaso λόγω μικρότερης ζήτησης προφανώς μπορεί να βρέθεί σε καλύτερες τιμές με λιγότερα χλμ ή/και περισσότερα αξεσουάρ...

Κάτι άλλο που δεν έχω υπόψη, από κατόχους ή υποψήφιους κατόχους;

Τέλος, επειδή είμαι άσχετος μηχανολογικά, αξίζει τον κόπο να αγοράσω από μαγαζί που υποτίθεται το έχει ελέγξει και ίσως δίνει και κάποια εγγύηση, λίγο πιο ακριβά (500 ευρώ π.χ.) ή πιο φτηνά από ιδιώτη με το ανάλογο ρίσκο;

Αυτά και καλές γιορτές και έξτρα προσοχή στους δρόμους αυτές τις μέρες

Μέλος Το avatar του/της FJ
    Αν και φουλ γιαπωνεζοφιλος, θα σου ελεγα τον πηγασο ως καλυτερο μηχανακι συνολικα. Τα 3 χιλιαρικα μου φαινονται πολλα και για τα δυο. Ψαξτο λιγο καλυτερα το θεμα τιμης.

Νέο μέλος
    Πραγματι, μπορεις να βρεις καλυτερες τιμες.
    Αν και προκειται για πραγματικα καλα μηχανακια οι τιμες τους εχουν κατρακυλησει.

Καποια pegaso εχουν νομιζω πρβλημα με τον ανωρθωτη, οποτε εφοσον πας σε μεταχειρισμενο προσεξε να τον εχουν αλλαξει ή μετατοπισει σε "ασφαλες" σημειο.