Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 19

Θέμα: πως να την σβήνω....

  1. #1
    Μέλος
    Εγγραφή
    07/12/2006
    Μηνύματα
    94

    Question πως να την σβήνω....

    καλημέρα σε όλους!
    θέλω να ρωτήσω αν υπάρχει πρόβλημα που σβήνω την μηχανή από την στέκα, δηλαδή να κατεβάζω την στέκα και να σβήνει το μοτέρ,μου παν πως υπάρχει κίνδυνος να κάψω την ηλεκτρονική της μηχανής από εκεί εάν δεν πατάω τον κόκκινο διακόπτη που είναι στο γκάζι διπλα και μετά να γυρνάω το διακόπτη στο off
    ,στέκει αυτό?
    έχω το vstrom το 650 μοντέλο 2004.

    ευχαριστώ!

  2. #2
    να την κλείνεις από τον κεντρικό διακόπτη πάντα !!(είναι αυτός ο διακόπτης που βάζεις μέσα το κλειδι της μιχανης και το κουνας δεξια αριστερα).
    όλα τα άλλα είναι σε περιπτωση αναγκης και για να γλυτωνεις από περιεργες καταστασεις.
    Σας το 'πα ???


    Λαστιχάάάάάάρες !!!


    Πατέρας πια...!

  3. #3
    Μέλος
    Εγγραφή
    07/12/2006
    Μηνύματα
    94
    ok McTalas,
    ευχαριστώ για την απάντηση!

  4. #4
    τιποτα, να 'σαι καλα!!
    Σας το 'πα ???


    Λαστιχάάάάάάρες !!!


    Πατέρας πια...!

  5. #5
    SV 1000S K3 Το avatar του/της div400
    Εγγραφή
    29/04/2003
    Μηνύματα
    1.712
    το ''σβηστήρι στην στέκα'' υπάρχει για να σε προστατεύει απο το ξεκινήσεις με το στάντ κατεβασμένο...

    το κοκκινο κουμπί στο τιμώνι (kill switch) για να μπορεις να σβήνεις το κινητήρα (κόβει την παροχή ρευματος μονο προς τον κινητήρα) χωρίς να αφήσεις το χέρι σου απο το τιμόνι....

    ο κεντρικό διακόπτης (κλειδί ) κόβει την παροχή ρευματος σε ολο το κύκλωμα....

    αν και δεν έχω ακούσει για προβλημα/ζημιά απο την παρατεταμένη χρήση των δυο πρώτων ( ) όλοι συνηστούν το τελευταιο ως προτιμότερ για να σβήνεις την μηχανή.....

    τωρά, δική σου ειναι η μηχανή, δική σου και η επιλογή....
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!

  6. #6
    Μέλος
    Εγγραφή
    07/12/2006
    Μηνύματα
    94
    ευχαριστώ παιδιά!!αν και το κακό είναι πως έχω συνηθίσει να την σβήνω με την στέκα θα πρέπει σιγά σιγά να συνηθίζω να την σβήνω με το κλειδί,thanks και πάλι ,καλο μεσημέρι!


    p.s
    απλά μια παρατήρηση ,λογικά ο διακόπτης τις στέκας και του τιμονιού πρέπει να είναι στο ίδιο κύκλωμα, δηλαδή δυο διακόπτες σε σειρά,e?όχι πως έχει καμια σημασία απλά έφαγα φλασιά.

    ps2
    θα μπορούσα να την σβήνω με πρώτη ταχύτητα και φρένο?η να την ξεκινάω με 4η αποτομα?η ακόμα καλύτερα να βουλώνω την εξάτμιση?κάθε πρόταση δεκτη!!!

  7. #7

    Re: πως να την σβήνω....

    Αρχικά δημιουργήθηκε από giorgosxristou
    καλημέρα σε όλους!
    θέλω να ρωτήσω αν υπάρχει πρόβλημα που σβήνω την μηχανή από την στέκα, δηλαδή να κατεβάζω την στέκα και να σβήνει το μοτέρ,μου παν πως υπάρχει κίνδυνος να κάψω την ηλεκτρονική της μηχανής από εκεί εάν δεν πατάω τον κόκκινο διακόπτη που είναι στο γκάζι διπλα και μετά να γυρνάω το διακόπτη στο off
    ,στέκει αυτό?
    έχω το vstrom το 650 μοντέλο 2004.

    ευχαριστώ!
    υπάρχουν πάρα πολλές συζητήσεις με αυτό το θέμα κάνε αναζήτηση και θα βρείς πολλές.
    Σωστά πάντως μίλησαν τα παιδιά πιο πάνω.

  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από giorgosxristou


    ps2
    θα μπορούσα να την σβήνω με πρώτη ταχύτητα και φρένο?η να την ξεκινάω με 4η αποτομα?η ακόμα καλύτερα να βουλώνω την εξάτμιση?κάθε πρόταση δεκτη!!!
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:






    Δεν σοβαρολογείς, έτσι?
    Μετά την ετήσια 2008, γνωστός στην πιάτσα και ως "Το σαλιγκάρι που έτυχε σε άλλους..."

    XR
    XTR
    XJR

    There are old pilots and there are bold pilots, but there are no old bold pilots.

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της thalasinos
    Εγγραφή
    20/08/2008
    Μηνύματα
    417
    Γεια σας!
    Οδηγω απο 15 ετων σε ενα μηνα θα κλεισω τα 44 και ειναι η πρωτη φορα που ακουω οτι η μηχανη πρεπει να σβηνη απο τον κεντρικο διακοπτη!
    Παντα μα Παντα την εσβηνα απο το RUN-OFF! και ποτε δεν ειχα προβλημα οσες μηχανες και αν ειχα!
    ισως ηταν θεμα τυχης?

    Η αληθεια ειναι οτι εχω προβληματιστει με αυτο το θεμα, και θα αρχιζω να την σβηνω απο τον κεντρικο διακοπτη μηπως ομως δεν κανει για ολες τις μηχανες;
    Ας μας πει καποιος ειδικος σε αυτο!!! πιστευω πως κι αλλοι βρισκονται στην ιδια θεση με τη δικη μου!!

  10. #10
    Είναι η πιο πρόσφατη... Το avatar του/της stavrouliasp
    Εγγραφή
    20/01/2006
    Μηνύματα
    1.977
    Αν και όντως έχουνε γραφτεί πάρα πολλά γι΄αυτό το θέμα, θα πω για μία ακόμη φορά να διαβάσουμε το manual. Εμένα και στις τρείς μηχανές που είχα 650 Gs, 990 Adv και 1100 Gs, έλεγε πάντως κεντρικό διακόπτη...

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    δες εδω και παρακολουθα ολη την συζητησ. (κοινως διαβασε και τις 6 σελιδες)

    ειναι οτι πιο προσφατο υπαρχει για το θεμα σου. υπαρχουν φυσικα και αλλες συζητησεις για να ψαξεις, να βρεις και να διαβασεις...

    εγω απορω παλι πως σου εχουν πει να την σβηνεις με το σταντ (στεκα) αφου για να σβησει η μηχανη πρεπει να βαλεις ταχυτητα και με πατημενο συμπλεκτη (εφ'οσον εισαι σταματημενος) να κατεβασεις σταντ..
    ειναι πολυ περιεργο...


    κεντρικος διακοπτης παντως και καθαρισες. κοβεις ρευματα γενικα και ουτε φωτα μενουν αναμμενα, ουτε πανε σε πλαισια ουτε σε εγκεφαλους...


  12. #12
    Εγώ προτείνω να την σβήνεις με λευκό κρασί:rotflmao: :rotflmao:
    Fortis Fortuna Adiuvat

  13. #13
    Να σας προσέχετε Το avatar του/της nktR
    Εγγραφή
    27/03/2004
    Μηνύματα
    1.895
    Αρχικά δημιουργήθηκε από thalasinos
    Γεια σας!
    Οδηγω απο 15 ετων σε ενα μηνα θα κλεισω τα 44 και ειναι η πρωτη φορα που ακουω οτι η μηχανη πρεπει να σβηνη απο τον κεντρικο διακοπτη!
    Παντα μα Παντα την εσβηνα απο το RUN-OFF! και ποτε δεν ειχα προβλημα οσες μηχανες και αν ειχα!
    ισως ηταν θεμα τυχης?

    Η αληθεια ειναι οτι εχω προβληματιστει με αυτο το θεμα, και θα αρχιζω να την σβηνω απο τον κεντρικο διακοπτη μηπως ομως δεν κανει για ολες τις μηχανες;
    Ας μας πει καποιος ειδικος σε αυτο!!! πιστευω πως κι αλλοι βρισκονται στην ιδια θεση με τη δικη μου!!
    έτσι !!!
    "προπονείται" και το RUN-OFF και ο διακόπτης.
    Πάρα πολλά μοτό έχουν πρόβλημα με το RUN-OFF που πιάνει μάκα ή άλατα και άντε να πάρει.
    Και εγώ με τη χρήση RUN-OFF και κανένα πρόβλημα

  14. #14
    papoy Το avatar του/της Viking
    Εγγραφή
    07/04/2008
    Μηνύματα
    694
    Σε ερώτηση που έκανα σε "ψαγμένο" (υποτίθεται...) μάστορα μου απάντησε τα εξής:

    "Στις παλιές μοτοσυκλέτες μέχρι και δεκαετία '80 ο κεντρικός διακόπτης και το kill switch επιδρούσαν με διαφορετικό τρόπο στο κύκλωμα.Προτεινόταν λοιπόν η χρήση του kill switch γιατί ο κεντρικός διακόπτης μπορούσε να δημιουργήσει στιγμιαία υπερφόρτωση του κυκλώματος και "κάψιμο" της ηλεκτρονικής. Σε όλες τις σύγχρονες μοτοσυκλέτες δεν υφίσταται τέτοιο πρόβλημα μιάς και ο τρόπος με τον οποίο επιδρούν και οι 3 διακόπτες (κεντρικός, kill switch, στέκα) στην ηλεκτρονική είναι ο ίδιος. Άρα σβήνε την όπως θες..."

    Προσωπικά έσβηνα πάντα με kill switch, τώρα σβήνω από κεντρικό όχι για κανέναν ιδιαίτερο λόγο αλλά γιατί απαιτεί λιγότερες κινήσεις

    Όταν είμαι σε ανηφόρα σβήνω με τη στέκα ώστε να έχει και ταχύτητα μέσα.

    Ακολουθώ κατά γράμμα τη συμβουλή του μάστορα,σβήνω όπως να 'ναι.Νο πρόμπλεμ οφ κορς!!

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Alarm
    Εγγραφή
    30/12/2007
    Μηνύματα
    159
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Viking




    Όταν είμαι σε ανηφόρα σβήνω με τη στέκα ώστε να έχει και ταχύτητα μέσα.

    γιατι δεν γυρναει το κλειδι αν εχεις μεσα ταχυτητα ?
    οτι λεει το μανουαλ και τα μεγαλα γραματα στο ταμπλο. εκει που βαζεις το κλειδι, γραφει ΟΝ - OFF ,γιατι αραγε ? μηπως γιατι απο εκει ειναι η πρωτη κινηση που πρεπει να κανεις για να την σβησεις ? λεω τωρα εγω....

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Πως να σβήνω την μηχανη?
    από sakattack στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 17/09/2012, 17:47
  2. Πως να την στηριξω; (χωρις μπροστινο)
    από giannis113 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 28/08/2010, 05:32
  3. Πως να την σταθεροποιήσω την βίδα χωρίς να την κολήσω;
    από Gandalf dr685sm στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 11/05/2010, 10:43
  4. Πως να αυξησουμε την ζωη ενος κινητηρα..
    από fire στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 20/07/2005, 12:49

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF