Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 11 από 11

Θέμα: Προσοχή στα after-market...

  1. #1

    Προσοχή στα after-market...

    Προσοχή στα after-market όταν δεν είστε 100% σίγουροι για τη ποιότητά τους. Για 30-40 Ευρώ οικονομία ρισκάρησα τη ζωή μου. Η φωτό είναι από Africa Twin XRV650. Η ζημιά έγινε στις 24-05-09 σε ταξίδι με ήπια χρήση. Η δισκόπλακα είχε κάνει 25.000Km.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ng1.jpg 
Προβολές:	672 
Μέγεθος:	77,1 KB 
ID:	164898
    www.xrv650story.eu

  2. #2
    ειναι αυτο που λενε φιλε,οτι πληρωσεις περνεις και μαλον θα ηταν καμια κινεζικη δισκοπλακα.
    σας εχω ολους εσας τους παγκοσμοιους καφετερειακιδες και της ευθειακιδες,αιντε μαθετε να μπαινετε σε καμια στροφη και τα λεμε μετα.

  3. #3
    Πάρτε τα βουνά! Το avatar του/της nassosxlvbros
    Εγγραφή
    30/03/2005
    Μηνύματα
    1.651
    και γω στο ΤΑ NG είχα πίσω γιατί ΡΑΓΙΣΕ τη μαμά ο προηγούμενος κάτοχος που πάταγε συνεχώς πίσω φρένα...η NG αποδείχτηκε σκυλί μαύρο! να το θεωρήσουμε τυχαίο; πατάς και συ περισσότερο πίσω φρένο; πάντως για 25000κμ έχεις αρκετή φθορά...edit: τώρα που καλοβλέπω τη φωτό η δισκόπλακα φαίνεται να έχει "ανάψει" από παρατεταμένο φρενάρισμα...βάλε και το κακό αερισμό που έχει πίσω,(ειδικά άν κάνεις πολύωρο ταξίδι δικάβαλος/κατηφορική διαδρομή)ή απότομο αερισμό/νερά σε συνδιασμό με τη παλαιότητά της,δεν αργεί να γίνει το κράκ....
    πάλι καλά που δεν είχες συνέχεια άσχημη...
    Throw down the sword,The fight is done and over,
    Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
    And turn my weary eyes for home....
    www.youtube.com/c/nassosxlvbros

  4. #4
    Πάρτε τα βουνά! Το avatar του/της nassosxlvbros
    Εγγραφή
    30/03/2005
    Μηνύματα
    1.651
    Αρχικά δημιουργήθηκε από power hornet
    ειναι αυτο που λενε φιλε,οτι πληρωσεις περνεις και μαλον θα ηταν καμια κινεζικη δισκοπλακα.
    οι NG είναι Ισπανικές όχι ότι λέει τίποτα αυτό βέβαια...στη συγκεκριμένη περίπτωση ακόμα και ένα λάθος τακάκι μπορεί να κάνει ζημιά...
    Throw down the sword,The fight is done and over,
    Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
    And turn my weary eyes for home....
    www.youtube.com/c/nassosxlvbros

  5. #5
    Δεν υπερβάλλω με το πίσω φρένο. Τα τακάκια είναι Brembo Carbon(τα μαλακά) και φρέσκα(πριν ήταν Ferodo).
    Λες να μου έτυχε δίσκος με αστοχία υλικού? Τι να πώ?
    Το μόνο που ξέρω είναι ότι θα αλλαχθεί με original Honda όσο και αν κάνει...
    www.xrv650story.eu

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/12/2008
    Μηνύματα
    685
    Τα μαλακα και φθηνα τακακια ειναι παντα η αιτια που προκαλουνται αυτες οι ζημιες , γνησιο χοντα νομιζω δεν θα βρεις , στο δικο μου 650 δεν ειχα βρει ,εβαλα καποιον καλο δισκο και παντα ΤΑΚΑΚΙΑ σκληρα μεταλικης βασης ....αυτη ειναι η δουλεια τους να τρωνε τον δισκο . ΕΧΕΙΣ φρενα οταν τα χρειαστεις ,και δουλευουν εν μερει σαν ρεκτιφιε καθαριζωντας τον απο επιφανειακη γυαλαδα αποτελεσμα της χρησης σε συνθηκες πολης . ΒΑΣΙΚΟ επισης ειναι το παχος του δισκου υπαρχει ενα οριο λιμιτ σε καθε δισκο ,εαν υπερβει ο δισκος υπερθερμενεται και σπαει ,ο δισκος σου απο την φωτο επρεπε να ειχε αντικατασταθει πρι κανει κρακ , πιθανο τα προηγουμενα τακακια να ειχαν κανει διαφορετικο πατημα απο τα τελευταια και ο δισκος φρεναρωντας να αναψε , ειχε γινει ελεγχος στους τροχους εαν γυριζαν ελευθερα στον αερα πριν το ταξιδι ? μπορει να ειχε καργαρει με αεροκλειδο και ροπη στο διαστημα !! λαστιχας βουλκανιζατερ , τον πισω αξωνα του τροχου σου ,,,σε αυτη την περιπτωση θες και ρουλεμαν τροχου . τα Κυλινδρακια απο την δαγκανα σου εχουν ποτε καθαρισθει ? εχουν αλαχθει τα ορινκ ?? εαν κολανε τα εμβολα της δαγκανας , και αυτο γινεται οταν βαζουν καινουργια τακακια πιεζωντας τα μεσα χωρις να τα καθαρισουν , (τα υγρα επισης ανεβαινουν επανω και γεμιζει το δοχειο ) δεν υπαρχει ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ δουλευει η δαγκανα ελαφρα φρεναρισμενη και σε ταξιδι πας αταξιδευτος σαν το μικρο καραβι ....θα μπορουσα να γραφω ωρες για το θεμα , τα πραγματα δεν ειναι ποτε απλα ,μπορουμε να τα κανουμε εμεις ομως με σωστες και απλες κινησεις .σταματαμε στο ταξιδι μας σε συγκεκριμενο σημειο ανεφοδιασμου και δεν παμε για εσπρεσοφραπογαλο στην καρεκλα ,,ελεγχουμε την μοτο και συνεχιζουμε ...το οτι ξεκιναμε το ταξιδι και εχει προηγηθει ελεγχος σχολαστικος εξυπακουεται και οχι του στυλ μα το εβγαλα εχθες απο το συνεργειο ,,ο μηχανικος ειναι ανθρωπος μερος του φυσικου βασιλειου λογικο και αναμενομενο να κανει καπου λαθος η να μην δει ενα προβλημα . (αυτο ομως θα το πληρωσει ο ιδιοκτητης και οχι ο μηχανικος , με τους φυσικους νομους ) παντα να εχουμε ενα χρονο ασφαλειας και ενα τεστ απο εμας τους ιδιους μετα απο καθε συντηρηση η αλλαγη , μετα ταξιδι .......ελπιζω να βοηθησα υγ προσπαθησε να βρεις τον γνησιο δισκο με τα αντιστοιχα τακακια ,δουλεψε τα στη αρχη με στρωσιμο για καποια χιλιομετρα και θα δεις οτι θα ειναι η φθηνοτερη επιλογη

  7. #7
    και γω στο ΤΑ NG είχα πίσω γιατί ΡΑΓΙΣΕ τη μαμά ο προηγούμενος κάτοχος που πάταγε συνεχώς πίσω φρένα...η NG αποδείχτηκε σκυλί μαύρο! να το θεωρήσουμε τυχαίο; πατάς και συ περισσότερο πίσω φρένο; πάντως για 25000κμ έχεις αρκετή φθορά...edit: τώρα που καλοβλέπω τη φωτό η δισκόπλακα φαίνεται να έχει "ανάψει" από παρατεταμένο φρενάρισμα...βάλε και το κακό αερισμό που έχει πίσω,(ειδικά άν κάνεις πολύωρο ταξίδι δικάβαλος/κατηφορική διαδρομή)ή απότομο αερισμό/νερά σε συνδιασμό με τη παλαιότητά της,δεν αργεί να γίνει το κράκ....
    ...οφείλω όμως να σε συγχαρώ για τη παρατηρητικότητά σου. Ναι, πριν ένα χρόνο σε μια εκδρομή δικάβαλος, με μπαγκάζια, σε παρατεταμένη κατηφορική χωμάτινη διαδρομή χρησιμοποίησα πολύ το πίσω φρένο με αποτέλεσμα να υπερθερμανθεί και να μείνω μέχρι να κρυώσει. Ίσως "πήρε" από τότε και το έβγαλε τώρα. Πιστεύω όμως ότι αν η ποιότητά του ήταν καλύτερη θα άντεχε τη δοκιμασία.
    www.xrv650story.eu

  8. #8
    Zpower σε ευχαριστώ για τις συμβουλές σου. Μια και το μηχανάκι το περιποιούμαι μόνος, θα μου χρειαστούν...
    www.xrv650story.eu

  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/12/2008
    Μηνύματα
    685
    δοκιμασια τεστ αντοχης υλικων με κοστος την ζωη μου !!! ?? ευχαριστω πολυ δεν θα παρω μερος

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/12/2008
    Μηνύματα
    685
    φιλε μου με παρεξηγησες δεν συμβουλευω δεν ειμαι δασκαλος ,,,,παρατηρησεις και γεγονοτα μεταφερω σε πραγματικο χρονο ..αφου ασχολησαι μονος σου η καλυτερη επενδυση ειναι το μανουαλι της καλης σου ...καλες διαδρομες ευχομαι .το μηχανακι σου ειναι απο τα κορυφαια μοτο που εχουν βγει ποτε , θελει το σεβασμο μας

  11. #11
    Tι σου είναι αυτοί οι Κινέζοι. 1.000.000.000 κόσμος ζει εκει μέσα και κανένας τους δεν ξέρει να φτιάχνει κάτι καλό...
    Nazis Punks Fuck Off

Παρόμοια θέματα

  1. after market σελες
    από hornet στο forum Honda VFR's
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 26/01/2014, 06:27
  2. After-market ΣΤΑ ΒΜw ΣΑΣ?
    από lord_dimos76 στο forum BMW
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2008, 03:07
  3. acerbis-after market proionta-metatropes
    από afrotwin στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 28/04/2005, 12:30
  4. Προσοχή στα όρια για να είμαστε όλοι καλά !!!
    από nikoskkk στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 23/03/2005, 15:31
  5. Προσοχή στα mails σας!!!!!
    από powerphot στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 15/01/2005, 23:33

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF