Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 23 από 23

Θέμα: $%@$ καρμπυρατερ

  1. #16
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.172
    O stefanos παραπάνω πολύ σωστά σου λεει οτι η βίδα που πειράζεις δεν εχει καμμια επίδραση στις 5000 στροφές, αφού επιδρά σε μικρά ανοίγματα γκαζιου και μόνον.

    Εφ οσον εχεις προβλημα στις 5000 στροφές, εχεις πρόβλημα στην σχεση κυριου ζιγκλερ με το φίλτρο και την εξάτμιση που έχεις.
    Αλλαξες φίλτρο αέρα με πιο ανοιχτό? Αν ναι βάλε παλι το μαμα και θα είσαι οκ. Σε αυτη την περίπτωση εχεις φτωχό αυτη την στιγμή.

    Για πες μας τι άλλαξες ακριβώς.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  2. #17
    Έλειπε τόσο καιρό το "σφουγγαράκι" απο το φίλτρο αέρος. Το αγόρασα λοιπόν απο την Honda και το τοποθέτησα. Παράλληλα καθάρισα το καρμπυρατέρ. Εξάτμιση έχει μία που δεν είναι ορίντζιναλ αλλα είναι δυνατόν να παίζει τοσο ρόλο? Θα τσεκάρω άλλη μια φορά το φίλτρο αν είναι σωστά τοποθετημένο

  3. #18
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.172
    Αρχικά δημιουργήθηκε από soultz
    Έλειπε τόσο καιρό το "σφουγγαράκι" απο το φίλτρο αέρος. Το αγόρασα λοιπόν απο την Honda και το τοποθέτησα. Παράλληλα καθάρισα το καρμπυρατέρ. Εξάτμιση έχει μία που δεν είναι ορίντζιναλ αλλα είναι δυνατόν να παίζει τοσο ρόλο? Θα τσεκάρω άλλη μια φορά το φίλτρο αν είναι σωστά τοποθετημένο
    OK άρα πριν λύσεις το καρμπ για καθάρισμα το μηχανάκι δούλευε κανονικά μόνο με την σίτα που λες πιο πάνω και με τις ρυθμίσεις του καρμπ όπως είναι τώρα, σωστά κατάλαβα?

    Αν ναι, τότε εχεις πλούσιο μίγμα αφού εχεις βαλει πάλι φίλτρο αέρα, ενω είχε μόνο μια σίτα.
    Σε αυτη την περίπτωση θα σου πρότεινα να ανοίξεις πάλι το καρμπ και να δείς τι νούμερο κύριο ζιγκλερ εχει. Αυτο θα το συγκρίνεις με το στανταρ για να καταλάβεις τι ειχε κάνει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης.
    Πιθανόν να εχει πειράξει και τη θέση της βελόνας, αν εχει εγκοπές ρύθμισης.
    Αν εχεις μανιουαλ για το μηχανάκι (αλήθεια τι μηχανάκι είναι???) θα βρείς τι κυριο ζιγκλέρ εχει απο μαμα, και σε ποια θέση ειναι η βελόνα, αν ρυθμίζεται.
    Μπορεί, αν δεν ρυθμίζεται η βελόνα με εγκοπές, να εχει βάλει κάποιος ροδέλες για να την σηκώσει, ελεγξέ το κι αυτό.
    Εφ οσον εβαλες φίλτρο μαμα, η εξάτμιση δεν θα παιξει μεγάλο ρόλο, με κύριο ζιγκλέρ μαμα νούμερο θα είσαι ΟΚ.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #19
    CB 250 rs ειναι το μηχανάκι. Καλά δούλευε πρίν, σε όλες τις στροφές, άνοιγε καλά μόνο που έκανε κάτι σβησίματακια που και που. Ήθελα όμως να βάλω το φίλτρο του .Στην πρώτη βόλτα που έκανα εντωμεταξυ έδειχνε να πάει μια χαρά. Αφότου πείραξα λίγο την ρύθμιση, είτε την επαναφέρω στα φυσιολογικά είτε όχι το μπέρδεμα παραμένει. Περίεργα πράγματα. Ίσως πάω στον μάστορα του προηγούμενου να βρούμε άκρη...Σας έπρηξα με τις ερωτήσεις.

  5. #20
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.172
    Αρχικά δημιουργήθηκε από soultz
    CB 250 rs ειναι το μηχανάκι. Καλά δούλευε πρίν, σε όλες τις στροφές, άνοιγε καλά μόνο που έκανε κάτι σβησίματακια που και που. Ήθελα όμως να βάλω το φίλτρο του .Στην πρώτη βόλτα που έκανα εντωμεταξυ έδειχνε να πάει μια χαρά. Αφότου πείραξα λίγο την ρύθμιση, είτε την επαναφέρω στα φυσιολογικά είτε όχι το μπέρδεμα παραμένει. Περίεργα πράγματα. Ίσως πάω στον μάστορα του προηγούμενου να βρούμε άκρη...Σας έπρηξα με τις ερωτήσεις.
    Τωρα σε θυμήθηκα ρε φίλε που ρώταγες για το RS.

    Καλά έκανες που ξανάβαλες το φίλτρο, αλλα με μπέρδεψες λίγο τώρα.
    Λες οτι εκανες βόλτα μετα που έβαλες το φίλτρο και καθάρισες το καρμπ, και πήγαινε καλά.
    Μετα πείραξες την βίδα απο κάτω και μπερδευε, την ξαναγύρισες εκει που ηταν και παλι μπέρδευε???
    Κατι παιζει εδω, μετρησες σωστά τις στροφές της βίδας?
    Καπου εχω και κατι φωτοτυπίες του Owners Manual απο τέτοιο μηχανάκι, δεν λεει και πολλά αλλά αν το θες ψαχνω και το βρίσκω.


    Τα πατας τα CBF250 ανετα ε?
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  6. #21
    Κάπως έτσι έχει η ιστορία!! Θα το δουλέψω λίγο ακόμα να δώ τι κάνει, και αν δεν καταλήξω θα το πάω στον μάστορα. Εχω Haynes να συμβουλεύομαι αλλα εδώ τα έκανα όλα σωστά.

    Τα πατάω τα CBF250. 5 άλογα παραπάνω και 10 κιλά λιγότερα προσφέρουν άπειρες συγκινήσεις
    (CBFάδες μην πέσετε να με φάτε πλακίτσα κάνουμε εμείς οι λάτρεις του RS)
    Πέρα απο την πλάκα πολύ συμπαθητικό μηχανάκι μέχρι τώρα μου έχει φανεί.

  7. #22
    Ωραία!! Η ιστορία τελειώσε και το cb είναι πάλι καλά. Μετά το πρώτο καθάρισμα απο την άπειρη βρωμιά που είχε, ένα σκουπιδάκι πήγε και φράκαρε πάλι τις τρύπες. Μετά απο ένα καθάρισμα , φύσιμα για να μην ξαναγίνει, και καινούργιο μπουζί (καθώς το παλιό ήταν λές και πέταγε σπίθα φτιαγμένη απο αναμένα κάρβουνα - ήταν άπειρο καιρό μαλλον μέσα και καθώς δούλευε χωρίς φίλτρο θα ήταν ρυθμισμένο σε πλούσιο μείγμα) ανεβάζει μια χαρά και ακούγεται καλύτερο απο ποτέ!

  8. #23
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.172
    Ωραία! Αντε καλές βόλτες!!

    Ηθελα να σου θυμίσω οτι ο κινητήρας δεν έχει φίλτρο λαδιου παρά μόνο μια σίτα που πρέπει να καθαρίζεται μια στο τόσο.
    Για να γίνει αυτό πρέπει να βγάλεις το δεξί καπάκι του συμπλέκτη σε κάποια αλλαγή λαδιών, και προσεκτικά γιατί αν κοπεί η φλάντζα θα θέλει καινούρια.
    Αν δεν ξέρεις πότε εχει γίνει καλό είναι να το κάνεις σε κάποια φάση.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ Dellorto
    από slaybas στο forum KTM
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 19/11/2005, 11:14
  2. Ρυθμησεισ Καρμπυρατερ Για Zephyr
    από zephyrxristos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 18/05/2005, 11:37
  3. Καρμπυρατερ
    από xtzanos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 05/08/2004, 13:05
  4. καρμπυρατερ για xt125
    από COSMIC στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 01/06/2004, 14:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF