Πες στον φίλο σου να έρθει την Κυριακή στο μάθημα με τη ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ.
Πες στον φίλο σου να έρθει την Κυριακή στο μάθημα με τη ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ.
θα επαναλαβω αυτο που ειπα. οδηγω απο το 1975. η προτη μου μοτο σε ηλικια 15 χρωνων ηταν ενα λαβερτα 750 τρικιλινδρο. απο τοτε εχω οδηγηση απο παπι, γουρουνα, κρος, εντουρο, τραιαλ, στρητ, ιδιοκατασκευες. και οτι μαλακια μπορητε να φανταστητε. αρκη να σας αναφερω οτι την γιαγια την εχω 4 χρωνια και εχω κανει μαζι της 238000 χλμ. γενικα την τελευτεα 20ετια κανω 40-60000 χλμ τον χρονο. απο εμπιρια πολυ. το οτι δεν εχω σκοτοθη ειναι γιατι απο την εμπιρια ειχα αποκτηση αντιληψη και γρηγορες αντηδρασεις. στο σχολειο μου απεδηξαν οτι ο τροπος που αντιδρουσα δεν ηταν ο σωστος. το οτι δεν σκοτοθηκα ειναι γιατι ημουν κολοφαρδος και οχι σωστος οδηγος. τωρα οι αντιδρασεις μου ειναι σωστες και με της γνωσεις που απεκτησα εσθανομε πολυ ασφαλης. αν θα ειχα μαθη αυτα τα πραγματα πιο νωρις και εγω και πολλοι απο εμας θα ειχαμε αποφηγη να αποκτησουμε εμπιριες με τον ασχημο τροπο.:hypnotize ενω τωρα :smilea:
Στο σχολείο σου μάθαν να πάς σωστά.
ΟΚ.
Θα σε σώσουν απο πτώση στο όριο απο χαζομάρα σου.
Νομίζεις οτι αυτό αρκεί για να ζήσεις στους Ελληνικούς δρόμους?
Το σχολειο διαρκει μονο μερικες ημερες (1-ημερα μαθηματα) - Ομολογω οτι γνωστοι μου "κουλοι" οδηγοι εμαθαν αρκετα - αλλα τωρα ειναι ποιο επικυνδυνοι γιατι εχουν μεγαλυτερη αυτοπεποιθηση για αυτο που κανουν και οδηγουν ποιο κοντα στο οριο. Παντως εχουν πολλα να μαθουν ακομη
(στο δρομο φυσικα)
Καμμια σχεση ομως με την γιαγια ο οποιος για μενα πηγαινει πολυ ωραια και οχι με την ταυτοτητα στο στομα....αυτο γιατι ειναι σε θεση να ξεχωριζει πιστα απο δρομο...
Mountain Bike 18τάχυτο Shimano => Super Four 400 VR => CBR 1100 XX
Πάντα πίστευα ότι για να οδηγήσεις 1000άρι θα έπρεπε να ανέβεις σταδιακά βήμα βήμα.Μου φαινόταν σωστό και λογικό.Όταν το 97 ήθελα σαν τρελλός να πάρω μοτό είχα τον κολλητό μου που με βοήθαγε.Ο κολλητός μου ξεκίνησε με scooter μετά Bros 400 μετά το έκανε 650 μετά CBR 600 και σήμερα GSXR-1000.Μου πρότεινε τα πρώτα μου βήματα να τα κάνω με ένα AX-1 ή κάτι μικρό.Δεν μου άρεσε και το απέριψα κατευθείαν.Έτσι και με δικιά του προτροπή κατέληξα στο SF.Όμορφο μοτόρι, καινούργιο και δυνατό για την κατηγορία του.Μέχρι τότε ΔΕΝ είχα οδηγήσει ποτέ μοτό.Να φανταστείτε από το μαγαζί ο κολλητός μου την οδήγησε μέχρι το σπίτι μου.Ο μαγαζάτορας έμεινε μαλάκας.Δεν ήξερα ούτε μπροστά να την βάλω! Ο πρώτος μήνας πολύ χαλαρός και ευτυχώς μάθαινα εύκολα τα βασικά.Μέχρι που ήρθε η πρώτη ηλίθια τούμπα με 0 χλμ που με ταρακούνησε και μου θύμισε ότι είμαι σε 2 τροχούς! Από εκεί και μετά πάρα πολλά χιλιόμετρα ακόμα και μετά την δουλειά βόλτες Κόρινθο κτλ.Μετά άρχισαν οι μαλακίες τύπου κόντρες καθώς ήμασταν παρέα όλοι με 400άρια.Αλλά μιλάμε για κόντρες παντού και πάντα.Θυμάμαι κόντρα από διόδια Ελευσίνας μέχρι Λεωνίδιο!!!!:wacko: Γενικά για 2 χρόνια ασχολιόμουν με μαλακίες δυστυχώς και τις περισσότερες φορές χωρίς κράνος! Ναι μεν απόκτησα αρκετή εμπειρία με το SF αλλά ήμουν πολύ κωλόφαρδος και εγώ αλλά και οι υπόλοιποι.Πλέον το SF το έπαιζα στα δάχτυλα.Τότε ο κολλητός μου πούλησε το Bros και πήρε το CBR 600.Εγώ παρέμεινα με το SF αλλά μου ήταν λίγο και πήγαινα και εγώ για 600άρι.Πήρα αρκετές φορές το CBR 600 του και είδα ότι μπορούσα μέχρι ένα σημείο να το πάω.Και σε στροφιλίκια κτλ.Όταν ήρθε η ώρα να πάρω το CBR 600 F4 βγαίνει το Fi.Το περίμενα.Με το που ήρθε ανακοίνωσε η HONDA το RR.Ούτως ή άλλως καινούργιο θα το έπαιρνα οπότε λέω κάτσε να περιμένω να κάνω σωστή επιλογή και ανα δω τι διαφορές έχουν μεταξύ τους.Και είχαν αρκετές διαφορές το F4 με το Fi και το RR..Αλλά μου είχαν σπάσει τα νεύρα από την αναμονή και μου άρεσε που μου άρεσε το ΧΧ και ήταν και το όνειρο μου αποφάσισα να το αποκτήσω.Έτσι και έγινε.
Μετά από 4 μήνες που είχα το ΧΧ πούλησε και ο κολλητός το CBR του και πήρε το GSXR-1000.
Εν ολίγοις εγώ και ο κολλητός μου είχαμε 2 διαφορετικές πορείες.Εγώ πιο βιαστικά ενώ εκείνος βήμα βήμα.Σαν χιλιόμετρα έχουμε κάνει σχεδόν τα ίδια στο σύνολο παρόλο που είχαμε 2 χρόνια διαφορά.Σαν εμπειρία έχουμε σχεδόν την ίδια ίσως εγώ λίγο περισσότερη καθώς οδήγαγα και σε βροχές και παντού σε αντίθεση με τον κολλητό μου.Δεν λέω ότι αυτό που έκανα είναι το καλύτερο.Ίσα ίσα που είναι αντίθετο με την λογική και δεν θα το πρότεινα.Ίσως ήμουν τυχερός, ίσως πάλι είχα το μυαλό στο κεφάλι μέχρι τώρα.Ίσως ίσως ίσως...
Υ.Γ Να τονίσω ότι αυτό που με έκανε κυρίως να μην πηγαίνω βήμα βήμα ήταν το οικονομικό.Καθώς και στην αγοραπωλησία θα έχανα κάτι τις αλλά και σε κάθε μοτό θα έριχνα φράγκα για after market.
Σιγουρο αυτο που λες,φιλαρακο??Αρχικά δημιουργήθηκε από bikersonly
Σαν χιλιόμετρα έχουμε κάνει σχεδόν τα ίδια στο σύνολο παρόλο που είχαμε 2 χρόνια διαφορά.Σαν εμπειρία έχουμε σχεδόν την ίδια ίσως εγώ λίγο περισσότερη καθώς οδήγαγα και σε βροχές και πα
ντού σε αντίθεσ
η με τον κολλητό μου. [/B]
Never say...never
Αυτα που διαβάζω κατανοητά....
Τα χω σκεφτεί και γω πολλές φορές...
Εγώ προσωπικά έχω οδηγήσει παπάκι 3 φορές στη ζωή μου όταν ήμουν έφηβος....
Κολλησα το μικρόβιο αργά στα 21 μου...
Είμαι Αγγλία για σπουδές και ήθελα να πάρω μηχανή..Είχα καταλήξει στο ΖΧR400 έχοντας υπ όψην οτι η Αγγλική άσφαλτο και τα εύκολα track days θα με βοήθαγαν στην αρχή....
Τελικά δεν έκατσε και η αγορά μετατίθεται για το Σεπτέμβρη (αν όλα πάνε καλα)....Πλέον το αντικείμενο του πόθου είναι ένα superfour(Μη γελάτε..Για μένα είναι.. :smilea: ) ....Δεν θα ήταν και οτι καλύτερο να κυκλοφορώ στους Αθηναικούς δρόμους με κάτι τόσο απόλυτο όσο το Kawasaki όντας ΑΣΧΕΤΟΣ...
Πολλές φορές έχω σκεφτεί αν θα έπρεπε να ξεκινήσω με κανα παπακι και σιγα-σιγα να ανεβω....
ΘΕΛΩ όμως μηχανή... Πιστευω γνωρίζοντας τον εαυτό μου οτι στα 23 έχω το μυαλό μέσα στο κεφάλι μου....Από θεωρητικές γνώσεις πάμε καλά..Τον τελευταίο χρόνο ρουφάω σα σφουγγάρι οτι διαβάζω απο forums, βιβλία κτλ...Μολις τη πάρω θα φύγω κατευθείαν για τα μαθήματα του CSS.
Η αμφιβολία όμως μερικές φορές ακόμα υπάρχει.....
Μήπως είναι λαλακία; Μήπως θα πρεπε να ξεκινήσω από πιο χαμηλά;
Θα δείξει................
Eιναι must (ιδιως στην Αγγλια που το επιπεδο & εμπειρια του τοπικου CSS ειναι σαφως καλυτερο απο το δικο μας) Εξαρταται βεβαια απο το κοστος αλλα σιγουρα αξιζει, αρκει μην παρουν τα μυαλα σου "αερα" οτι τωρα τα ξερεις ολα.....θα πρεπει να το συνδιασεις με την εμπειρικη οδηγηση η οποια θα σου μαθει τα σημαντικοτερα οπως αμυντικη οδηγηση, προβλεψη, αντιδρασεις, κλπ:wacko:
Μα και τη μηχανή και το CSS εν Ελλάδι θα τα πάρω/κάνω... :smilea:
Μέχρι να αποφοιτήσω δε παίζει σάλιο...
Αλλά και το CSS να κάνω πάλι άσχετος δε θα μαι;
Ξέρω τις δυνάτοτητες και τα όρια μου αλλά (για επιστρέψω και στο θέμα του τοπικ) δε παύουν να περνάμε σκέψεις απο το μυαλό μου...
Όπως το αν θα έπρεπε να ξεκινήσω από πιο λίγα κυβικά...Αλλά ρε πούστη οδηγώ αυτοκίνητο 5 χρόνια......Δεν είναι οτι θα πρέπει να μάθω πως να κυκλοφορώ στην Αθήνα....
Πάρε μεγάλο, και μεγαλύτερο απο 400 αν σε παίρνει οικονομικά.
Θα έχεις απόθεμα δύναμης, περίσεμα σε φρένα περιθώρια σε κράτημα και λιγότερη φθορά ,ΑΝ ,οδηγάς με το πάνω κεφάλι.
Δυνατότητες και όρια είναι λέξεις χωρίς νόημα στο δρόμο.
Μπορεί να έχουν νόημα στην πίστα αλλά στο δρόμο καλύτερα να μην χρησιμοποιούμε τέτοιες λέξεις.
Αρχικά δημιουργήθηκε από due
Μα και τη μηχανή και το CSS εν Ελλάδι θα τα πάρω/κάνω... :smilea:
Μέχρι να αποφοιτήσω δε παίζει σάλιο...
Αλλά και το CSS να κάνω πάλι άσχετος δε θα μαι;
Ξέρω τις δυνάτοτητες και τα όρια μου αλλά (για επιστρέψω και στο θέμα του τοπικ) δε παύουν να περνάμε σκέψεις απο το μυαλό μου...
Όπως το αν θα έπρεπε να ξεκινήσω από πιο λίγα κυβικά...Αλλά ρε πούστη οδηγώ αυτοκίνητο 5 χρόνια......Δεν είναι οτι θα πρέπει να μάθω πως να κυκλοφορώ στην Αθήνα....
ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ ΕΛΛΑΔΑ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΦΑΣ ΤΟ ΚΟΛΛΗΜΑΤΑΚΙ ΣΟΥ. ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΘΑ ΔΥΣΑΝΑΣΧΕΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΑΛΛΑ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΕΝΑΣ ΓΕΝΝΑΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ!
ΘΥΜΑΜΑΙ, ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ, ΥΠΟΣΕΙΝΗΔΗΤΑ ΤΗΡΟΥΣΑ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΝΑΔΑ ΚΙ ΕΝΙΩΘΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΟΤΙ ΧΑΝΟΜΑΙ. ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΤΕΝΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΟΔΗΓΩΝ. Η ΠΡΩΤΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ. ΜΕΤΑ ΡΙΧΝΕΙΣ ΜΟΥΤΖΕΣ ΑΡΚΕΤΕΣ
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ, ΜΗΝ ΠΙΕΣΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΨΑΞΤΟ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΙΟ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ. ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΑΠΑΚΙ ΜΗΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ!
...you people...
..ready to smile...
...speak to the wind...
...open your wings...
...ready to fly...
...life is life out there...
nimbus
Έχεις δίκιο Στέφανε, δε το εννοούσα έτσι....
Πως τα εννούσα;
Δυνατότητες= Προσαρμοστικότητα, ευκολία στη μάθηση, αντανακλαστικά
Όρια= ως προς το τι μπορώ να σώσω, πότε θα προλάβω να φρενάρω αν μου πεταχτεί κάτι, αν μπορώ να εγγυηθώ την ασφάλεια του συνεπιβάτη μου...
Βάσικοτερες ανησυχίες από αυτές του "χρόνου" και του "χεριου"....
Περισσότερο θα έπρεπε να αναρωτιέμαι εγώ για κάτι τέτοια που είμαι 37 πλέον και βαραίνω.
Τώρα θα έπρεπε να σου πώ να κάνεις αυτό που κάνω εγώ κανα ΣΚ στα βουνά αλλά δεν έχουμε πίστα στην Ελλάδα, να πάς να γαργαλήσεις το όριο , να πέσεις , να δείς πώς πέφτουν , να συνηθήσει το σώμα και να μάθει ο εγκέφαλος να λειτουργεί αντανακλαστικά σωστά.
ΕΙΠΕΣ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ! ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ, ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΧΩΜΑ, "ΣΤΡΩΝΕΙ" ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΕΙΑρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Περισσότερο θα έπρεπε να αναρωτιέμαι εγώ για κάτι τέτοια που είμαι 37 πλέον και βαραίνω.
Τώρα θα έπρεπε να σου πώ να κάνεις αυτό που κάνω εγώ κανα ΣΚ στα βουνά αλλά δεν έχουμε πίστα στην Ελλάδα, να πάς να γαργαλήσεις το όριο , να πέσεις , να δείς πώς πέφτουν , να συνηθήσει το σώμα και να μάθει ο εγκέφαλος να λειτουργεί αντανακλαστικά σωστά.
...you people...
..ready to smile...
...speak to the wind...
...open your wings...
...ready to fly...
...life is life out there...
nimbus