Σελίδα 5 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 74 από 74

Θέμα: Λάδια

  1. #61
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.131
    Αρχικά δημιουργήθηκε από seniorr
    TORCO SR-15W40 1 LT Δοκιμάστε τα και τα λέμε
    Θα τα εβαζα αλλα 1 LT ειναι λιγο
    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  2. #62
    ήρθε καιρός να αλλαξο και εγώ τα λάδια
    αεροελαιοψυκτο 650s 07abs
    και δοκίμασα "IPONE" 15-50
    έχω κάνει τα πρώτα 500χιλ
    και το σασμάν παρα πολύ ήσυχο δεν καταλαβαίνω καν την αλλαγή

    πρώτα φορούσα τα motoyl 5100 πολύ θόρυβος
    τώρα ησύχασαν τα αυτιά μου στο δικό μου πάντα
    τα έβαλα 12e το λίτρο αλλα στο "ινερνετ" τα βρήκα 33e τα 4 λίτρα
    fotodimis ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΙΣ ΔΥΟ


  3. #63
    εγω εχω βαλει σε αεροελαιοψυκτο σουζουκι τα castrol GPS 15-50 (ημισυνθετικά) προς το παρών κανένα πρόβλημα!

  4. #64
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
    Θα τα εβαζα αλλα 1 LT ειναι λιγο
    Ε αυτό εννοεί, βάλε 1 λίτρο, θα σπάσει το μοτέρ, και μετά τον βρίσκεις να του τα πεις... :rotflmao:

  5. #65
    καλά χιλιόμετρα
    Εγγραφή
    19/05/2004
    Μηνύματα
    7

    Cool

    Όχι! δεν έβγαλα δικές μου προδιαγραφές χωρητικότητας, το "TORCO SR-15W40 1 LT"
    ήταν απο αντιγραφη - επικόλληση και έδειχνε την συσκευασία που χρησιμοποίησα.
    Βλέπω οτι υπαρχει παρατηρητικότητα.. αλλά δεν είδατε το Δοκιμάστε τα (πληθυντικός)
    Άσχετα με αυτό δεν ανέφερε κανείς εντυπώσεις απο το συγκεκριμένο λάδι.
    Αν κάποιος το ψαξει ας γράψει τις εντυπώσεις του.
    Εγώ μένω Πάτρα και το αγοράζω από Αθήνα γιατί δεν το βρίσκω εδώ!

    καλά χιλιόμετρα..
    Καλά χιλιόμετρα
    Tasos Suzuki GSF650SA K8

  6. #66
    Παιδιά μια ερώτηση.
    Όταν στο σέρβις κάνετε αλλαγή λαδιών, σας βάζουν από καινούρια μπουκαλάκια ή από βαρέλι;

    Στο τελευαίο σέρβις που έκανα 6000 μου έβαλαν 3,5 λίτρα από βαρέλι (αφού το έβαλαν προηγουμένως στα μπουκαλάκια του λαδιού για μετρητή) και πλήρωσα και 80?.

    Η απορία που έχω είναι: Πως ξέρω τι λάδι είναι αυτό εφόσον δεν είναι αυτό που αναγράφει στο κουτάκι. Ο μηχανικός μου είπε βέβαια ότι είναι το ίδιο ακριβώς (ίδια μάρκα, ίδιες προδιαγραφές, ίδιο λάδι) αλλά από βαρέλι για χονδρική για να βγαίνει πιο φθηνά αλλά πως ξέρω ότι δεν μου έβαλε ένα κακής ποιότητας ορυκτέλαιο ξέρω γω; Ναι μπορεί να είναι conspiracy theory αλλά είναι περίεργοι καιροί και μπορούν να γίνουν τα πάντα για μερικά ευρουλάκια.

    Επίσης, αν ξέρετε πάνω κάτω με λίγα λόγια τι περιλαμβάνει το σέρβις των 6000 km θα μου ήταν πολύ χρήσιμο μιας και δεν έχω μπροστά μου το manual.

  7. #67
    Κανείς δεν ξέρει;
    Τουλάχιστον τι περιλαμβάνει το σέρβις στο περίπου;

  8. #68
    Αλλαγή λαδιών, όχι φίλτρου (νομίζω, δεν θυμάμαι καλά).
    Οπτικό έλεγχο της μοτο.
    Τέντωμα-λάδωμα αλυσίδας.
    Και τρέξιμο διαγνωστικού μέσω Η/Υ.
    Αυτά.

    Όσο για το λάδι, ναι από βαρέλι τα βάζουν και οι εναλλακτικές σου είναι είτε να εμπιστευθείς το μάστορα ή να του πας τα δικά σου.
    Πάντως εάν στις αλλαγές "κοπανάει" τότε σίγουρα σου έχει βάλει Motul.
    Inochi, ρε!
    Για οσο.

  9. #69
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.780
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrEvil

    Πάντως εάν στις αλλαγές "κοπανάει" τότε σίγουρα σου έχει βάλει Motul.
    Εμένα γιατί κοπάναγε με τα castrol και με τα motul ησύχασε?
    Sent from me using a computer.

  10. #70
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrEvil
    Αλλαγή λαδιών, όχι φίλτρου (νομίζω, δεν θυμάμαι καλά).
    Οπτικό έλεγχο της μοτο.
    Τέντωμα-λάδωμα αλυσίδας.
    Και τρέξιμο διαγνωστικού μέσω Η/Υ.
    Αυτά.

    Όσο για το λάδι, ναι από βαρέλι τα βάζουν και οι εναλλακτικές σου είναι είτε να εμπιστευθείς το μάστορα ή να του πας τα δικά σου.
    Πάντως εάν στις αλλαγές "κοπανάει" τότε σίγουρα σου έχει βάλει Motul.
    Διαγνωστικό μέσω pc μπαααα όλα τα άλλα ναι. (εκτός από τέντωμα αλυσίδας, νομίζω μόνο λαδάκι έριξε)
    Το λάδι είναι motul, αυτό έβαζα πάντα αυτό έβαλε και αυτός τώρα.(έτσι είπε τουλάχιστον..αν και μπορεί να κοπανάνε και άλλα λάδια )
    Κανένα που να μην κοπανάει;;;

    Ευχαριστώ για την απάντηση!

  11. #71
    Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
    Εμένα γιατί κοπάναγε με τα castrol και με τα motul ησύχασε?
    Δεν γνωρίζω, παρά μόνο παραθέτω την δική μου εμπειρία.
    Για παράδειγμα στο Χάσκι, αν του βάλω Motul ούτε με ματσόλα δεν αλλάζει ταχύτητα, με Castrol βούτηρο - μόνο που τα "τσιμπάει" λίγο παραπάνω.
    Στο Bandit, απ'όσα έχω διαβάσει εδώ μέσα, όσοι άλλαξαν μάρκα λαδιών ησύχασε το σαζμάν τους. Στον δικό μου ληστή, ότι βάλει ο μάστορας (motul) και λίγο σκληρό είναι.
    Αν κάποιος γνώστης έχει την απάντηση, ας βοηθήσει.
    Inochi, ρε!
    Για οσο.

  12. #72
    χιλιομετροφάγος! Το avatar του/της pektis
    Εγγραφή
    26/02/2008
    Μηνύματα
    2.838
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrEvil
    Δεν γνωρίζω, παρά μόνο παραθέτω την δική μου εμπειρία.
    Για παράδειγμα στο Χάσκι, αν του βάλω Motul ούτε με ματσόλα δεν αλλάζει ταχύτητα, με Castrol βούτηρο - μόνο που τα "τσιμπάει" λίγο παραπάνω.
    Στο Bandit, απ'όσα έχω διαβάσει εδώ μέσα, όσοι άλλαξαν μάρκα λαδιών ησύχασε το σαζμάν τους. Στον δικό μου ληστή, ότι βάλει ο μάστορας (motul) και λίγο σκληρό είναι.
    Αν κάποιος γνώστης έχει την απάντηση, ας βοηθήσει.
    Εγω δεν μπορω να σου πω επειδη παντα motul εβαζα(το 5100) ...
    Μια φορα εβαλα Putoline αλλα δεν καταλαβα διαφορα!
    προσέχουμε για να έχουμε!...

  13. #73
    Εγω πάντος στο Bandit μου (Κ6) βαζω παντα 5100 και έχω ηρεμησει!

    Επειδη την εψαξα την δουλεια πήρα βιδωτο θερμομετρακι (στην ταπα πλήρωσης λαδιου) και μέτρησα διαφορές!

    Στο 5100 κατεληξα τελικα λογο χαμηλότερης θερμοκρασιας λειτουργίας του κινητήρα, και λιγοτερου χτυπηματος κιβωτίου (αν και τα Shell αν θυμαμαι καλα ήταν 'μαλακότερα για το κιβώτιο' -αυτα που προτεινει η σουζουκι).

    Ελπίζω να βοήθησα λιγάκι.

    Πάντως το θερμομετρακι θα επρεπε να το είχατε ολοι οι αεροελαιοψυκτοι!!!
    ΑΞΙΖΕΙ

  14. #74
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nickald
    Εγγραφή
    22/04/2005
    Μηνύματα
    992
    Και με τα Motorex που εχω βαλει στο μεγαλο bandit μια χαρα ειναι...

    Την επομενη φορα θα δοκιμασω αλλο λαδακι να δω διαφορες...

    Για το φιλτρο λαδιου οι διαφορες ειναι τοσο μικρες (στην τιμη) που δεν αξιζει να βαλεις ανωνυμο κινεζικο (αν και της suzuki κινεζικο ειναι αλλα λεμε τωρα)

Σελίδα 5 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345

Παρόμοια θέματα

  1. Λάδια...
    από Electra στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 16/08/2009, 17:07
  2. Κιβωτιο!η Εγω Η Τα Λαδια!!!!
    από maikz750madness στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 26/12/2004, 16:10
  3. Aλλαγη λαδια σε ΧΤ 400
    από danaos75 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 24/10/2004, 16:10
  4. Λάδια.. φωτιά!
    από derd στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 01/10/2004, 12:41

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF