Θα τα εβαζα αλλα 1 LT ειναι λιγοΑρχικά δημιουργήθηκε από seniorr
TORCO SR-15W40 1 LTΔοκιμάστε τα και τα λέμε
![]()
Θα τα εβαζα αλλα 1 LT ειναι λιγοΑρχικά δημιουργήθηκε από seniorr
TORCO SR-15W40 1 LTΔοκιμάστε τα και τα λέμε
![]()
Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
__________________
suzuki bandit 650
suzuki dr250 djebel
piaggio medley 150
ήρθε καιρός να αλλαξο και εγώ τα λάδια
αεροελαιοψυκτο 650s 07abs
και δοκίμασα "IPONE" 15-50
έχω κάνει τα πρώτα 500χιλ
και το σασμάν παρα πολύ ήσυχο δεν καταλαβαίνω καν την αλλαγή
πρώτα φορούσα τα motoyl 5100 πολύ θόρυβος
τώρα ησύχασαν τα αυτιά μου στο δικό μου πάντα
τα έβαλα 12e το λίτρο αλλα στο "ινερνετ" τα βρήκα 33e τα 4 λίτρα
fotodimis ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΙΣ ΔΥΟ
εγω εχω βαλει σε αεροελαιοψυκτο σουζουκι τα castrol GPS 15-50 (ημισυνθετικά) προς το παρών κανένα πρόβλημα!
Ε αυτό εννοεί, βάλε 1 λίτρο, θα σπάσει το μοτέρ, και μετά τον βρίσκεις να του τα πεις... :rotflmao:Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
Θα τα εβαζα αλλα 1 LT ειναι λιγο![]()
Όχι! δεν έβγαλα δικές μου προδιαγραφές χωρητικότητας, το "TORCO SR-15W40 1 LT"
ήταν απο αντιγραφη - επικόλληση και έδειχνε την συσκευασία που χρησιμοποίησα.
Βλέπω οτι υπαρχει παρατηρητικότητα..αλλά δεν είδατε το Δοκιμάστε τα (πληθυντικός)
Άσχετα με αυτό δεν ανέφερε κανείς εντυπώσεις απο το συγκεκριμένο λάδι.
Αν κάποιος το ψαξει ας γράψει τις εντυπώσεις του.
Εγώ μένω Πάτρα και το αγοράζω από Αθήνα γιατί δεν το βρίσκω εδώ!
καλά χιλιόμετρα..![]()
Καλά χιλιόμετρα
![]()
Tasos Suzuki GSF650SA K8
Παιδιά μια ερώτηση.
Όταν στο σέρβις κάνετε αλλαγή λαδιών, σας βάζουν από καινούρια μπουκαλάκια ή από βαρέλι;
Στο τελευαίο σέρβις που έκανα 6000 μου έβαλαν 3,5 λίτρα από βαρέλι (αφού το έβαλαν προηγουμένως στα μπουκαλάκια του λαδιού για μετρητή) και πλήρωσα και 80?.
Η απορία που έχω είναι: Πως ξέρω τι λάδι είναι αυτό εφόσον δεν είναι αυτό που αναγράφει στο κουτάκι. Ο μηχανικός μου είπε βέβαια ότι είναι το ίδιο ακριβώς (ίδια μάρκα, ίδιες προδιαγραφές, ίδιο λάδι) αλλά από βαρέλι για χονδρική για να βγαίνει πιο φθηνά αλλά πως ξέρω ότι δεν μου έβαλε ένα κακής ποιότητας ορυκτέλαιο ξέρω γω; Ναι μπορεί να είναι conspiracy theory αλλά είναι περίεργοι καιροί και μπορούν να γίνουν τα πάντα για μερικά ευρουλάκια.
Επίσης, αν ξέρετε πάνω κάτω με λίγα λόγια τι περιλαμβάνει το σέρβις των 6000 km θα μου ήταν πολύ χρήσιμο μιας και δεν έχω μπροστά μου το manual.
Κανείς δεν ξέρει;
Τουλάχιστον τι περιλαμβάνει το σέρβις στο περίπου;
Αλλαγή λαδιών, όχι φίλτρου (νομίζω, δεν θυμάμαι καλά).
Οπτικό έλεγχο της μοτο.
Τέντωμα-λάδωμα αλυσίδας.
Και τρέξιμο διαγνωστικού μέσω Η/Υ.
Αυτά.
Όσο για το λάδι, ναι από βαρέλι τα βάζουν και οι εναλλακτικές σου είναι είτε να εμπιστευθείς το μάστορα ή να του πας τα δικά σου.
Πάντως εάν στις αλλαγές "κοπανάει" τότε σίγουρα σου έχει βάλει Motul.
Inochi, ρε!
Για οσο.
Εμένα γιατί κοπάναγε με τα castrol και με τα motul ησύχασε?Αρχικά δημιουργήθηκε από DrEvil
Πάντως εάν στις αλλαγές "κοπανάει" τότε σίγουρα σου έχει βάλει Motul.
Sent from me using a computer.
Διαγνωστικό μέσω pc μπαααα όλα τα άλλα ναι. (εκτός από τέντωμα αλυσίδας, νομίζω μόνο λαδάκι έριξε)Αρχικά δημιουργήθηκε από DrEvil
Αλλαγή λαδιών, όχι φίλτρου (νομίζω, δεν θυμάμαι καλά).
Οπτικό έλεγχο της μοτο.
Τέντωμα-λάδωμα αλυσίδας.
Και τρέξιμο διαγνωστικού μέσω Η/Υ.
Αυτά.
Όσο για το λάδι, ναι από βαρέλι τα βάζουν και οι εναλλακτικές σου είναι είτε να εμπιστευθείς το μάστορα ή να του πας τα δικά σου.
Πάντως εάν στις αλλαγές "κοπανάει" τότε σίγουρα σου έχει βάλει Motul.
Το λάδι είναι motul, αυτό έβαζα πάντα αυτό έβαλε και αυτός τώρα.(έτσι είπε τουλάχιστον..αν και μπορεί να κοπανάνε και άλλα λάδια)
Κανένα που να μην κοπανάει;;;
Ευχαριστώ για την απάντηση!
Δεν γνωρίζω, παρά μόνο παραθέτω την δική μου εμπειρία.Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Εμένα γιατί κοπάναγε με τα castrol και με τα motul ησύχασε?
Για παράδειγμα στο Χάσκι, αν του βάλω Motul ούτε με ματσόλα δεν αλλάζει ταχύτητα, με Castrol βούτηρο - μόνο που τα "τσιμπάει" λίγο παραπάνω.
Στο Bandit, απ'όσα έχω διαβάσει εδώ μέσα, όσοι άλλαξαν μάρκα λαδιών ησύχασε το σαζμάν τους. Στον δικό μου ληστή, ότι βάλει ο μάστορας (motul) και λίγο σκληρό είναι.
Αν κάποιος γνώστης έχει την απάντηση, ας βοηθήσει.
Inochi, ρε!
Για οσο.
Εγω δεν μπορω να σου πω επειδη παντα motul εβαζα(το 5100) ...Αρχικά δημιουργήθηκε από DrEvil
Δεν γνωρίζω, παρά μόνο παραθέτω την δική μου εμπειρία.
Για παράδειγμα στο Χάσκι, αν του βάλω Motul ούτε με ματσόλα δεν αλλάζει ταχύτητα, με Castrol βούτηρο - μόνο που τα "τσιμπάει" λίγο παραπάνω.
Στο Bandit, απ'όσα έχω διαβάσει εδώ μέσα, όσοι άλλαξαν μάρκα λαδιών ησύχασε το σαζμάν τους. Στον δικό μου ληστή, ότι βάλει ο μάστορας (motul) και λίγο σκληρό είναι.
Αν κάποιος γνώστης έχει την απάντηση, ας βοηθήσει.
Μια φορα εβαλα Putoline αλλα δεν καταλαβα διαφορα!![]()
προσέχουμε για να έχουμε!...
Εγω πάντος στο Bandit μου (Κ6) βαζω παντα 5100 και έχω ηρεμησει!
Επειδη την εψαξα την δουλεια πήρα βιδωτο θερμομετρακι (στην ταπα πλήρωσης λαδιου) και μέτρησα διαφορές!
Στο 5100 κατεληξα τελικα λογο χαμηλότερης θερμοκρασιας λειτουργίας του κινητήρα, και λιγοτερου χτυπηματος κιβωτίου (αν και τα Shell αν θυμαμαι καλα ήταν 'μαλακότερα για το κιβώτιο' -αυτα που προτεινει η σουζουκι).
Ελπίζω να βοήθησα λιγάκι.
Πάντως το θερμομετρακι θα επρεπε να το είχατε ολοι οι αεροελαιοψυκτοι!!!
ΑΞΙΖΕΙ![]()
![]()
Και με τα Motorex που εχω βαλει στο μεγαλο bandit μια χαρα ειναι...
Την επομενη φορα θα δοκιμασω αλλο λαδακι να δω διαφορες...
Για το φιλτρο λαδιου οι διαφορες ειναι τοσο μικρες (στην τιμη) που δεν αξιζει να βαλεις ανωνυμο κινεζικο (αν και της suzuki κινεζικο ειναι αλλα λεμε τωρα)