235 γυρνοντας απο καβαλα σε ισιαδι,εμεινα εκπληκτος και γω που πηγε τοσο,εκανα αριστο στρωσιμο μαλλον!
235 γυρνοντας απο καβαλα σε ισιαδι,εμεινα εκπληκτος και γω που πηγε τοσο,εκανα αριστο στρωσιμο μαλλον!
279 σε ευνοικο δρομοΠου θα παει θα τρακοσαρισω
![]()
270 κοντερίσια με 48 γρανάζι πίσω
![]()
240 με το ζόρι έπειτα από αλλαγή αλυσογράναζου (46 δόντια πλέον)
![]()
Όλα αυτά έγιναν στην εθνική Θεσ/νικης-Κιλκίς με τον γέρο μου....(έναν ζούζουρα 600 του '96)
235 with factory defaults σε Εθνική και είχε λίγο ακόμα να φτάσει στα κόκκινα, νομίζω 500 ή χίλιες στροφές ακόμα δε θυμάμαι τώρα.![]()
Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.
Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
"Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."
240 κοντερισια στην εθνικη ρευμα προς αθηνα στο υψος του Λαινοπουλου. Δεν πηγαινε αλλο. Γενικα παει ευκολα ως τα 220 και μετα ανεβαζει σχετικα αργα ως τα 230-235. Μετα θελει πολυ ζορι.
πραγματικα δεν ξερω ποσα, φανταζομαι καπου 220.
Bandit 650 k8 με yoshi
Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...
για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!
Συνήθως δεν τα κάνω αυτά, αλλά εσύ το ζήτησες.Αρχικά δημιουργήθηκε από dimzan
240 κοντερισια στην εθνικη ρευμα προς αθηνα στο υψος του Λαινοπουλου. Δεν πηγαινε αλλο.
Υπενθυμίζω, λοιπόν:
"Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...
για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!"
Inochi, ρε!
Για οσο.
Εχεις απολυτο δικιοΑρχικά δημιουργήθηκε από DrEvil
Συνήθως δεν τα κάνω αυτά, αλλά εσύ το ζήτησες.
Υπενθυμίζω, λοιπόν:
"Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...
για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!"
Ηταν βραδυ και πραγματικα αδειος ο δρομος. Οποτε βρηκα ευθεια και το πλακωσα. Και κυκλοφορω πλεον και καλα εξοπλισμενος.
θενκς παντως
Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...
για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!
με 3η η 4η (δε θυμαμαι)235 μετα κολωσα γιατι πηγαινε σαν τρελο......(εχω κ μπαγκαζιερα 53λ κ κουναει παρα πολυ) απο καποιο σημειο κ μετα.πιστευω αν σκασεις κ την 6η καπου στα 265(+-10)?θα δουμε αν καποιος το'' σπασει'' σε ολες τις ταχυτητες.εγω προς το παρων στους ελληνικους δρομους δεν μπορω. εχω κατι κ με κραταει το χερι στο δεξι γκριπ.απο τα 120 κ πανω με 6η εως τα 250 παει(βαρυφορτωμενο) μετα δεν......θελει αρκετη ευθεια μπροστα του για να ''κοκκινισει''
....και το στηλιαρι απο το τσεκουρι του ξυλοκοπου, απο το λογγο βγαινει...
Αυτο με την μπαγκαζιερα σου ξαναδες το. Με το ληστακο μου κια μεχρι την τελικη του δεν κανει κιχ με την μπαγκαζιερα πανω. Φοραει την Κ53 και σχαρα μαμα.Αρχικά δημιουργήθηκε από intruder
με 3η η 4η (δε θυμαμαι)235 μετα κολωσα γιατι πηγαινε σαν τρελο......(εχω κ μπαγκαζιερα 53λ κ κουναει παρα πολυ) απο καποιο σημειο κ μετα.πιστευω αν σκασεις κ την 6η καπου στα 265(+-10)?θα δουμε αν καποιος το'' σπασει'' σε ολες τις ταχυτητες.εγω προς το παρων στους ελληνικους δρομους δεν μπορω. εχω κατι κ με κραταει το χερι στο δεξι γκριπ.απο τα 120 κ πανω με 6η εως τα 250 παει(βαρυφορτωμενο) μετα δεν......θελει αρκετη ευθεια μπροστα του για να ''κοκκινισει''![]()
...next thing you know, they'll take my thoughts away...
KTM RC8
Moto Guzzi V85TT
SYM Symphony ST 125
με σχαρα μαμα μετα τα 230-240 κουναει αρκετα ειδικα μολις ''κλεισεις'' το γκαζι.οταν ειμαι δικαβαλος αυτο ΔΕΝ ισχυει.ισως εχει να κανει με στροβιλισμους ,αμα βγαλω την μπαγκαζιερα παει ''καρφι΄΄ .λες......?θα το ξαναδω
....και το στηλιαρι απο το τσεκουρι του ξυλοκοπου, απο το λογγο βγαινει...