Είχα όρεξη για ψάξιμο βραδιάτικα
Απόσπασμα από την έρευνα
Ολόκληρη η έρευνα από την οποία προέκυψε και το γράφημα.Location and type of helmet damage were classified in 205 (90.7%) of motorcyclists. Helmet damage from the accident was differentiated to any previous damage to the helmet. Seven hundred twenty-eight single helmet lesions from the accident were observed. The helmet lesions were located in lateral right (lateral in sections 11–18) in 27.3% (n 199), lateral left (lateral in sections 21–28) in 25.4% (n 184), frontal (frontal in sections 12, 14, 18, 19, 22, 24, 28, and 29) in 26.9% (n 196), and rear (rear in sections 11, 13, 15, 17, 21, 23, 25, and 27) in 21.6% (n 157). Sixteen percent (n 115) of helmet lesions were located at the chin guard (sections 18 and 28), and 5.8% (n 42) at the visor (sections 19 and 29). Two lesions were observed at the crown region (section 35). The types of helmet lesion were most frequently scratches (n 495 [68.0%]), followed by deformations (n 136 [18.7%]), cracks (n 91 [12.5%]), and others (n 6 [0.8%]). Damage to the internal lining was found in 34 (17%) helmets. All these helmets also had a cracked shell. Vice versa, only 37% (34 of 91) of the helmets with cracked shells also showed damage to the internal lining
http://www.smf.org/docs/articles/hic...MC_JTrauma.pdf
Αξίζει να διαβάσετε παραμέτρους.
Εγώ βρίσκω σημαντικό το ότι μέτρησαν ακόμα και τις εκδορές ως σημεία πρόσκρουσης, ότι και αν μπορεί να σημαίνει αυτό.
Επίσης τα ατυχήματα είχαν μεγάλη ποικιλία.
Άλλη έρευνα με τέτοιο γράφημα δεν πρέπει να υπάρχει γιατί βλέπω όλα τα γραφήματα απλά έχουν κοπιάρει τα ποσοστά σε διαφορετική εικόνα κράνους. Θα άξιζε να ξαναγίνει παρόμοια γιατί αυτή είναι και αρκετά παλιά και με μικρό δείγμα.
Μερικές πιο πρόσφατες:
http://ije.oxfordjournals.org/content/40/3/794.long
http://journals.lww.com/jtrauma/Abst...ce___A.14.aspx
http://aje.oxfordjournals.org/conten...9/974.abstract
Στην θεωρια τα περισσοτερα κρανη ειναι καλα αλλα στην πραξη λιγα ειναι αυτα που ειναι πραγματικα ασφαλη.
Είναι γνωστό ότι το μεγαλύτερο ποσοστό χτυπημάτων είναι στην περιοχή του σαγονιού. Γι'αυτό πάντα απορούσα με όλους αυτούς που έπαιρναν κράνος τύπου τζετ...
Μ' αρέσει που τα καφενεία έχουν γεμίσει άνεργους επιστήμονες με 2 μεταπτυχιακά.Πλέον πας για ουζάκι και αντί για μπάλα συζητάς για μαύρες τρύπες τουλάχιστον..
Η λογικη λεει οτι τα full-face ειναι σιγουρα πιο ασφαλη.Αλλα δεν τα μπορω.Θα συνεχισω ,μαλλον,να προτιμω τα ανοιγομενα αλλα σιγουρα την επομενη φορα,θα παρω κατι πολυ καλυτερο ποιοτικα απο αυτο που εχω.
Νομίζω πως αν ένα ανοιγόμενο φτάσει στο σημείο να υποχωρήσει στα σημεία που ενώνεται από τη πρόσκρουση , το τελευταίο πράγμα που θα πρέπει να μας απασχολεί είναι ότι θα ανοίξει , μιας και με τέτοια δύναμη αμφιβάλω αν βγαίνει κρανίο αλώβητο από οποιοδήποτε κράνος .
Έχουν και αυτά κάποια όρια στο τι μπορούν να προστατεύσουν .
ΤΟ ΓΡΑΦΩ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΙΑΤΙ ΦΩΝΑΖΩ!!!!
ΤΑ ΚΑΤΑΓΜΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΡΑΝΙΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ!!!!! ΚΑΤΙ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΩ ΑΚΟΥΣΤΕ ΜΕ!!!
Και αν δε με σέβεστε να με φοβάστε!!
Ακομη και σπαστο να φορας, αν το χρησιμοποιεις με σωστο τροπο δεν νομιζω να εχεις θεμα.
Αν δηλαδη το χρησιμοποιεις μονο για την πολη και εν κινηση το εχεις κλειστο, το ανοιγεις μονο οταν κατεβενεις απο τη μηχανη για λιγα λεπτα -αντι να το βγαλεις- τοτε δεν νομιζω να υπαρχει προβλημα. Στις σχετικα χαμηλες ταχυτητες της πολης μια χαρα προστασια παρεχει.
Για τζετ και λοιπα ταπερ/κατσαρολακια, δεν χρειαζεται περαιτερω αναλυση.
Όσο χρόνια είμαι στα μοτοσυκλετιστικά φόρα, το έχω διαβάσει πάνω από 20 φορές! Σε συζητήσεις που κάνουμε σε εκδρομές και συναντήσεις επίσης συχνά πυκνά αναφέρεται! Για να μην το έχει ακούσει ή διαβάσει ποτέ κάποιος πρέπει να ψιλοείναι στην κοσμάρα του, ή να είναι πολύ νέος στον κόσμο των μηχανών.
Μ' αρέσει που τα καφενεία έχουν γεμίσει άνεργους επιστήμονες με 2 μεταπτυχιακά.Πλέον πας για ουζάκι και αντί για μπάλα συζητάς για μαύρες τρύπες τουλάχιστον..