Εχει ξαναγινει αυτη η συζητηση την βρηκα με αναζητηση και εχει ολες τις πληροφοριες το διαβαζω τωρα:
http://www.moto.gr/forums/showthread...=101346&page=2
Εχει ξαναγινει αυτη η συζητηση την βρηκα με αναζητηση και εχει ολες τις πληροφοριες το διαβαζω τωρα:
http://www.moto.gr/forums/showthread...=101346&page=2
αμα θες Μανο εχω το τεποζιτο απο το μικρο να κανουμε για πειραμα (το εχω ξανακανει) αλλα θελω να βρουμε και κατι για πλαστικοποιηση μετα.. φθηνο.
Από ότι θυμάμαι η όλη διαδικασία θα πρέπει να στηρίζεται στην ηλεκτραρνητικότητα των στοιχείων.
"Η ηλεκτραρνητικότητα (σύμβολα EN ή \chi\,) ορίζεται ως το μέτρο της τάσης, την οποία έχει ένα άτομο, που συνδέεται με ομοιοπολικό δεσμό μ' ένα άλλο άτομο, να έλκει προς το μέρος του το κοινό ζεύγος των ηλεκτρονίων.
Η ηλεκτραρνητικότητα ενός ατόμου είναι αποτέλεσμα της σχετικής ατομικής του μάζας (ατομικού βάρους ) και της απόστασης του δεσμικού ζεύγους ηλεκτρονίων από τους ατομικούς πυρήνες. Όσο μεγαλύτερη είναι η ηλεκτραρνητικότητα, τόσο εντονότερα έλκει ένα χημικό στοιχείο τα ηλεκτρόνια προς το μέρος του."
πηγή : http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%97%...B7%CF%84%CE%B1
Εαν σε ένα αγώγιμο διάλυμα βυθίσουμε 2 πλάκες, μία σιδήρου με ηλεκτραρνητικότητα 1,83 και μια π.χ. χρυσού με ηλεκτραρνητικότητα 2,54 τότε θα έχουμε ροή ηλεκτρονίων από το λιγότερο προς το περισσότερο ηλεκτροαρνητικό στοιχείο (από τον σίδηρο προς τον χρυσό) δηλαδή ρεύμα με κατανάλωση όμως του ασθενέστερου μετάλλου (σίδηρος). Στην περίπτωση της ηλεκτρόλυσης για το ξεσκούριασμα όπου λογικά το ντεπόζιτο μας είναι κάποιο κράμμα σιδήρου ή σκέτος σίδηρος εάν βάλουμε ένα στοιχείο στην κάθοδο πιο ηλεκτραρνητικό από τον σίδηρο όπως π.χ. ο κασσίτερος (1,96 ) και δώσουμε και ρεύμα, μόλις τελειώσουν τα οξείδια του σιδήρου (σκουριά) που είναι πιο σαθρά θα αρχίσει να καταναλώνεται ο σίδηρος και θα τρυπήσει το ντεπόζιτο. Εαν όμως χρησιμοποιήσουμε μια μπετόβεργα (σίδηρος) τότε επειδή έχουμε το ίδιο στοιχείο στην άνοδο και στην κάθοδο μόλις τελειώσει η σκουριά δεν θα έχουμε κατανάλωση της ανόδου (ντεπόζιτο) καθόλου ή έστω πολύ λιγότερο...(δεν είμαι ειδικός ρεμάλια ότι θυμάμαι από την χημεία του σχολείου!!)
Αυστηρά εώς 3Α. Μαύρισα και εγώ ένα τεπόζιτο από παπάκι ,αφού είχα πάρει φόρα. Νόμισα οτι με μεγαλύτερο τροφοδοτικό θα είχα καλύτερα αποτελέσματα. Αυτό που κατάλαβα είναι οτι όπως καίμε μια μπαταρία φροντίζοντας γρήγορα με πολλά αμπέρ, το ίδιο συμβαίνει και εδώ.
Τα αποτελέσματα των φωτογραφιών έγιναν με φορτιστή επαναφορτιζόμενου δράπανου 14V 1A. Λίγο πιο αργά αλλά πιο σίγουρα. Καλή επιτυχία.
Νομίζω ότι η ένταση του ρεύματος πρέπει να εξαρτάται και από την ποσότητα του ηλεκτρολύτη, οπότε και ένας μεγαλύτερο τροφοδοτικό μπορεί να κάνει δουλειά με λιγότερη σόδα.
Υπαρχουν και φιλτρακια με στρογγυλο μαγνητη μεσα για την σκουρια,παραγγειλα απο ebay τα εχω στα χερια μου καλα φαινονται αν και μικρα σε ογκο γιατι ετσι τα ηθελα, κοστος 0.70 ευρω τα τρια τεμαχιαhttp://www.ebay.com/itm/121153073124...84.m1439.l2648
στην φωτο δεν φαινεται ο μαγνητης αλλα σε αυτο που εχω στα χερια μου διακρινεται καθαρα.
Δάσκαλε Μάνο!
Νομίζω οτι πρέπει να σε αποκαλούμε έτσι,σ' ευχαριστώ. Εχοντας τραβήξει τα πάνδεινα μέχρι να ανακαλύψω την ηλεκτρόλυση και να καταφέρω να το ξεσκουριάσω, έμαθα να μην αφήνω τίποτα στη τύχη. Εκτός του μαγνήτη που έχω εσωτερικά στο τεπόζιτο, έχω και ένα δεύτερο μικρό, από αυτά που κολλάνε στα ψυγεία, μέσα στο ποτηράκι του ρακόρ. Ξεβιδώνει και καθαρίζει αν θες.
Συνέχισε σε παρακαλώ να ασχολείσαι με τις "γηραιές κυρίες" και να παραδίδεις μαθήματα restoring, μαστοριάς και μερακλήδικης δουλειάς. Τα άρθρα σου είναι σαν χρονομηχανή που μας ταξιδεύουν πίσω στο χρόνο, τότε που κυκλοφορούσαν μοτέρια με χαρακτήρα και τα μαστόρια είχαν "αυτί","μάτι", "χέρια" και ήξεραν από πατέντα.
Keep walking.......
επειδη ψαχνω πολυ ωρα το θεμα με την πλαστικοποιηση και δεν το βρισκω, τα βαζω εδω και ας μεταφερθουν. ειναι λινκ με υλικα για πλαστικοποιηση τεποζιτου ανθεκτικα στην βενζινη. επισης θα ξεκινησω βαζοντας λινκ για γομολακα που διαβασα οτι αντεχει στην βενζινη. αυτο αν θελετε και ξερετε θα ηθελα να το αναλυσουμε παραπανω, ειδικα αν καποιος το εχει χρησιμοποιησει.
γομολακα.
http://www.mercola.gr/page.aspx?itemID=PPG160_1350
http://www.artmaterials.gr/website/p...roducts_id=174
http://www.tzortzatos.gr/index.php?o...2#.UtJ05_mGpMQ
γι'αυτο εδω κανει συγκεκριμενη ερωτηση αν αντεχει στην βενζινη κι αν οχι ποιο εχουν, και περιμενω απαντηση.
http://www.paints-mihopoulos.gr/?sta...0&detail1494=1
ειδικο γι'αυτην την δουλεια ακριβως.
http://www.stancolac.gr/products/tanks_concrete/bixro21
εδω
http://www.smaltolin.com/prod.php
κι εδω
http://www.protesol.gr/material/colours.html
αναφερονται διαφορα υλικα με παρομοιες ιδιοτητες.
αν καποιος ξερει κατι παραπανω ας βοηθησει. ψαχνω πολυ καιρο κατι οικονομικοτερο του por 15 το οποιο πρεπει και να φερω απο εξωτερικο.
εγω λεω αυτο να δω ποσο κανει που φαινεται το καταλληλοτερο. το μονο που με απασχολει (μετα το αν διαλυονται απο την βενζινη και τα προσθετα της) ειναι το κατα ποσο θα μπορεσουν να ανταπεξελθουν στις συστολες διαστολες ενος τεποζιτου μηχανης. γιατι κι ο πολυεστερας που δοκιμασα δεν χαλαει απο την βενζινη αλλα μολις καλοκαιριασε, και το τεποζιτο διεσταλλη, εγινε τριματα λογω αποκολλησης απο τα τοιχοματα του ρεζερβουαρ...