Μεταξύ δύο και τριών χιλιάδων παίζει και το Fazer 1000 το "παλιό", το οποίο και οικονομικό είναι και ταχύτατο και φορτώνεται και δικάβαλο και κέντρο αθήνας χαλαρότατο και τα πάντα και τα κοάλα...
Και όπως έλεγε και ο Χάρι Κλυν (όπως και να γράφεται τέλος πάντων), αν ποτέ τ' άλλαζα, πάλι το ίδιο θα 'παιρνα να 'ουμ.
Ναι αλλα αλλαζουν πανευκολα και χρειαζεται να κουβαλας ελαχιστο μαζι σου. Ουτε 2 λιτρα. Στην τσεπη σου το βαζεις που λεει ο λογος.
Φιλος εχει κατεβει απο Βεροια Αθηνα με σταση για το γυρο της Ευβοιας με το XR με τα χωματινα μαμισια λαστιχα. Δεν χρειαστηκε κολονοσκοπηση. Ξεκουραστος ηταν! (ενταξει το παραεχεσα ) Παντως δεν μαρτυρησε. Εφτασε στο νησι που ημουν, του κανε το απαραιτητο σερβισακι και ετοιμο το xrακι!!!Αν θελει να παει σερρας με το xr θα πρεπει να προγραμματισει και μια κολονοσκοπηση ενδιαμεσα
MADE IN JAPAN 日本製
Και οταν αρχίσει και καίει κάμποσα λάδια το πετάμε? Η το φτιάχνουμε? Το κόστος επισκευής είναι δυσανάλογο με το κόστος αγοράς.
Δεν το λέω για το δικό σου, ολα αυτα τα μηχανάκια με κάποια χλμ στο κοντέρ (οχι τοσα πολλά οσο εσυ) εχουν το ίδιο θέμα.
Υπάρχουν όμως και άλλες μοτό που και στις 100.000 χλμ δεν καίνε σταγόνα, και αυτα τα μοντέλα νομίζω οτι είναι προτιμότερα για best buy.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Όπως τα λες...ενιαίο κύπελλο έτρεχαν. Με τιμές λίγο πάνω από χιλιάρικο είναι πολύ καλή αγορά. Το αγόρασα στη Σκωτία που ζω τώρα και μετά από 6κ μίλια (24κ συνολικά...) νομίζω ότι είναι όντως πολύ μηχανή για λίγα χρήματα.200 μίλια αυτονομία(μέχρι ρεζερβα) έχω δει, αλλά νορμάλ είμαι στα 170-180 μίλια. Ζημιές δεν έχω, εκτός από αυτές που μου κάνουν οι επίδοξοι κλέφτες. Άρα κόστος αγοράς, συντήρησης, κίνησης χαμηλά όλα... για το καυλωτικό της υπόθεσης θα πω ότι είναι στο δεξί χέρι του καθενός... Φωτιά δεν βάζει αλλά μπορεί να κινηθεί σβέλτα αν το πάς πάνω από τις 8κ στ/λεπτό... Η αλήθεια είναι ότι τώρα που του έχω πιει το αίμα θα γούσταρα κάτι άλλο ποιο δυνατό...είδωμεν...
υ.γ. Βελτίωση στην ανάρτηση θέλει και τα φώτα...
μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια
Μωρέ και για το δικό μου να τα λες, είναι αλήθεια (αν και πιστεύω ότι το δικό μου έχει πολλά περισσότερα από όσα γράφει, θεώρηση βασισμένη σε εμπειρίες από ξένα φόρα με περισσότερα χιλιόμετρα). Και είναι και ο δικός μου προβληματισμός αυτός, το τι θα κάνω όταν φτάσει το μοτέρ στο αμήν. Θα κλείσει τα 100,000 σε τέσσερα χρόνια στα χέρια μου, το να πω ότι δεν άξιζε τα λεφτά του θα είναι ψέμα.
Για κάποιον που θα πάρει ένα με 60-70 χιλιάδες και θα κάνει δέκα χρόνια να φτάσει τα 150 χιλιάδες χιλιόμετρα, αξίζει.
Τελευταία τροποποίηση από sapila racing; 31/07/2014 στις 16:04.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Μεταξύ σοβαρού και σοβαρού, το μόνο μηχανάκι που ξέρω ότι έχει γράψει άπειρα χιλιόμετρα χωρίς πρόβλημα (περί τις 260,000 αν δεν απατώμαι έχει τώρα) είναι το CB1000 του θεόφιλου888.
Το δικό μου έχει 144 ή 145 δεν θυμάμαι ακριβώς και δεν το βλέπω ότι θα 200αρίσει όπως ήλπιζα.
Κλασικό μηχανάκι θα έλεγα, που εγώ μπορεί να τα παίρνω για άλλους λόγους αλλά κάποιος μπορεί να το πάρει να κάνει την δουλειά του , να γουστάρει και αν το βαρεθεί και θέλει να το δώσει να μη φάει τρελλή απαξίωση.
Φτάνει να αγοράσει μελετημένα και εύστοχα ,προτάσεις αρκετές...
+ για το kle 500
το αγοραζεις με κατω απο χιλιαρικο
οτι και να χρειαστει καπιος εχει ενα κοματι ξεχασμενο στην αποθηκη του ή αλιως το αγοραζεις μεταχ. τσαμπα ή αν πιανουν λιγο τα χερια σου δινεις 500ευρω και εχεις καινουργιο μοτερ με γνησια ανταλακτικα.
περνεις και ακομα ενα με 300 ευρο για διαφορα ανταλακτικα και με συνολο 1800 ευρο εχεις μοτοσυκλετα για παντα. ( απλα μην περιμενεις τρελες επιδωσεις) θα σε παει με τον τροπο του αλλα θα σε παει ΠΑΝΤΟΥ!
προσοπικα δεν ξανα ανεβενω σε παπακι οποτε τα KLE ειναι τα παπια μου.
+και απο μενα για το kle...
Πιστευω οτι ειναι απο τα λιγα adventure bikes ακομα και rtw κατασταση....
Θελω ενα πορτοκαλι μαυρο...
Ωραίο threadάκι δόκτορα... να καταθέσω κι εγώ την πρότασή μου έστω και καθυστερημένα...
Για μένα το best-buy μεταχειρισμένο έχει την έννοια ότι παίρνεις πολυυυύ μηχανή για τα χρήματα που δίνεις και αυτό συνήθως συνεπάγεται σε μη εμπορικά - "παρεξηγημένα" μηχανάκια, καθώς αυτά είναι που έχουν χαμηλότερη τιμή. Επίσης αυτό σημαίνει ότι μετά ουσιαστικά το παντρεύεσαι... ουδέν πρόβλημα αν ξέρεις τι θέλεις... Υπό αυτό το πρίσμα λοιπόν ένα τέτοιο μηχανάκι είναι το.... Cagiva Raptor 650...
Κατά τη γνώμη μου, είναι ένα διαχρονικής σχεδίασης "γυμνό" από το πενάκι του Miguel Galluzzi (ναι αυτού που σχεδίασε και το Monster) με τον άθραυστο V2 της Suzuki (SV - Vstrom). Ιταλική φινέτσα με ιαπωνική αξιοπιστία... οτι καλύτερο! Σίγουρα θα ρωτήσει κάποιος γιατί όχι το Monster, μα γιατί το Raptor είναι σίγουρα διαφορετικό από οτι κυκλοφορεί και βρίσκεις μηχανάκια με ελάχιστα χλμ, σχεδόν αβάδιστα, που παίρνεις με λίγο παζάρι στα 2000 το πολύ 2500 €! Γι' αυτό!!!
Αυτά από εμένα...
Θα ερθει πιο μπροστα ο αξονας του τροχου εξαιτιας της αλυσιδας που δεν φτανει λογω των +2 δοντιων.
Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss