Ενοειταιι πως μιλαωω σοβαραα δεν θα εχανα το χρονο μου να μπαινω εδω και να κανω χαβαλεε καταλαβες;
Ενοειταιι πως μιλαωω σοβαραα δεν θα εχανα το χρονο μου να μπαινω εδω και να κανω χαβαλεε καταλαβες;
R1 πάρε. Μια χαρά μοτό. Απλά να υπολογίζεις και ακριβά περιφερειακά όπως τεφλον σύνδεσμοι , βίδες τιτανίου και συσκευή lazarov Δεν σου κάνω χαβαλέ γιατί θεωρώ δεδομένο πως αυτή θα είναι η συνέχεια.
Πάει ένας τύπος σε ένα συνεργείο με ένα Zastava σαραβαλιασμένο. Τον πλησιάζει ο μάστορας και του λέει:
- "Τι θέλετε;"
- "Ακου φίλε του λέει, θέλω να φτιάξεις το παρμπρίζ, τους προφυλακτήρες να βάλεις immobilizer/sun-roof/αυτόματο κλείδωμα, ηλεκτρικούς καθρέφτες, ABS και οπωσδήποτε κλιματισμό".
- "Έγινε", του λέει ο μάστορας.
- "Σε πόση ώρα να έρθω να το πάρω"; του λέει ο πελάτης.
- "Έλα σε κανένα μισάωρο", του λέει ο μάστορας.
- "Μη λες μαλακίες", του λέει ο πελάτης.
- "Εσύ άρχισες πρώτος..."
Α, ΟΚ, sorry παρεξήγησις.
Προκειμένου να λάβεις τη βοήθεια που θέλεις τότε, θα πρέπει να δώσεις κάποιες περαιτέρω πληροφορίες.
Το να φέρεις μια μοτοσικλέτα όσο γίνεται πιο κοντά στα μέτρα σου είναι σχετικά απλό, ρυθμίζοντας κατάλληλα τις αναρτήσεις.
Για να προτείνει όμως κάποιος σωστές ρυθμίσεις για την ανάρτηση της μοτοσικλέτας, θα πρέπει να γνωρίζει το βάρος που αυτές καλούνται να διαχειριστούν.
Επομένως θα πρέπει να γράψεις πέρα από το ύψος και το βάρος σου αλλά και την αναλογία αυτού του βάρους (χοντρικά) πάνω και κάτω από τη μέση. Δεδομένου πως τα superbikes στα οποία προσανατολίζεσαι οδηγούνται κατά κανόνα "σκυφτά" η κατανομή του βάρους του αναβάτη επηρεάζει σημαντικά τις ρυθμίσεις.
Μπορείς να διαβάσεις και το σχετικό άρθρο του συντοπίτη σου Oldman, ο οποίος (εικάζω) δε θα διστάσει και να σε βοηθήσει μέσω π.μ.
Εαν δεν κανεις πλακα ....
Ουτε καν να το σκεφτεις για τις μηχανες που θες.
Ο συνδυασμος υψους και μη εμπειριας ειναι πολυ επικυνδινος. Να στο πω απλα, ουτε καν θα τις ξεκινησεις.
Εαν θελεις ξεκινα με κατι πολυ μικρο. Κανα παπι/σκουτερ θα ελεγα.
Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
__________________
suzuki bandit 650
suzuki dr250 djebel
piaggio medley 150
Οσο για το βαρος μου ειμαι 50 κιλα κ απ οσο ξερω το gsxr ειναι περιπου στα 205 κιλα!!!απο τις περισσοτερες γνωμες που πηρα αναγκαστικα πρεπει να ξεκινησω απο κατι μικρο
https://www.youtube.com/watch?v=UT10C2fcDq8
μόνο η 1η ... δύσκολα .. σε βλέπω...
παρότι για το ύψος σου θα κουμπώσεις ακριβώς στην θέση οδηγήσης...
Μαλιστα... Gsxr 750 και R1...
Trolling probability: 100%
MADE IN JAPAN 日本製
cbr125 cc και ανα 2 χρόνια ανέβαινε κυβικά. Αν δεν έχεις εμπειρία που λες τότε και τα "μικρά" μια χαρά -γρήγορα- θα σου φαίνονται. ξεκίνα απο εκεί μη φας και κανα άνθρωπο ( με όλο τον σεβασμό). Δεν αναφέρω καν το budjet που θες για αγορά supersport μεγάλου κυβισμού, συντήρησης και σαφώς άριστου εξοπλισμού. Πάρε το μικρό και κάνε ένα σχολείο (california riding school πχ). βρες παρέα και γράψε χιλιόμετρα. όλα έρχονται στην ώρα τους. πες μας που κατέληξες.
bike away your everyday routine
Βασικά πρέπει να μας βάλεις και μια φωτογραφία σου για να κρίνουμε τι μηχανάκι να σου προτείνουμε, να δούμε τι σου πάει...
Γκομενες και μηχανες , εχουν πικρες και χαρες........