τα εκαν λιγο ...τανα με τις φωτο και δεν εχω κουραγιο να τις φτιαξω γιατι μεχρι πριν λιγο τσακωνομουνα με το μοτερ που δεν γουσταρε να μπει στη θεση του
τα εκαν λιγο ...τανα με τις φωτο και δεν εχω κουραγιο να τις φτιαξω γιατι μεχρι πριν λιγο τσακωνομουνα με το μοτερ που δεν γουσταρε να μπει στη θεση του
Ωραίος
Άντε να τελειώνει σιγά σιγά
μπηκε το μοτερ πανω και οι βασεις του
με δυσκολεψε πολυ γιατι το σηκωνα και προσπαθουσα να το ευθυγραμμισω με την πανω βαση και περναει συριζα με τη μπροστινη σωληνα του σκελετου ενω η συζυγος περιμενε να περασει τη βιδα ωστε να το κρεμασουμε
οταν το κρεμασαμε και με ειδε να δυσκολευομαι να περασω την πισω βαση του μοτερ στο ψαλιδι με συμβουλεψε να βγαλω τελειως και να πεταξω τα καπακια που σκεπαζουν τα εδρανα γιατι <<εκει κατω που ειναι δεν θα δει κανεις οτι λειπουν>>
Δεν είναι κακή ιδέα
συνδεθηκαν τα καλωδια απο πηνια προς ανορθωτη, το ματι της ηλεκτρονικης και η βαλβιδα της νεκρας
συμμαζευτηκαν κατι τελευταια ηλεκτρικα
φτιαχτηκε καινουριο καλωδιο μιζας και καινουρια ολα τα καλωδια της μπαταριας και του ρελε, μενει να προστεθει ασφαλειοθηκη
λογω καταργησης του φιλτρου αερα ολα τα παραπανω και η μπαταρια θα αλλαξουν θεση και θα μαζευτουν σε ενα κουτι
επισης τοποθετηθηκε μια καλη γειωση στο μοτερ στο δεξι καπακι και η εξατμιση προχειρα για να δουλεψει το μοτερ
Στο τέλος της εξάτμισης, αλουμινοταινία έχει;
Αν κρατήσεις αυτή την εξάτμιση, η ταινία αλουμινίου είναι κακή ιδέα γιατί αφήνει κόλλα που βγαίνει δύσκολα..
Νάης τζομπ μπαη δε γουέη..
το τελικο μην το κοιτας καθολου ειναι για πεταμα σαπιο μεσα εξω
απλα εβαλα ενα κομματι λαμαρινα και ταινια για τις δοκιμες γιατι μου τη δινει ο θορυβος
το ετοιμαζω σιγα σιγα να παρει μπρος
σημερα εβαλα προχειρα στη θεση του το στροφομετρο και την ντιζα του γκαζιου
απο ηλεκτρικα εκρεμει μια ασφαλειοθηκη αλλα επειδη με εφαγε η περιεργεια συνδεσα μια μπαταρια με καλωδια και μιζαρισα με το μπουζι εξω και χωρις καρμπυρατερ
ολα πηγαν οκ ρελε οπλιζει, μιζα γυρναει μοτερ το ιδιο και οταν πηγα να ελεγξω σπινθηρα εφαγα μια καλη σφαλιαρα οποτε προφανως ειναι οκ και απο ηλεκτρονικη πολλαπλασιαστη
επομενο βημα καυσιμο..............
το τεποζιτο ειναι ετοιμο ασταρωμενο για βαψιμο (αν και ακομα δεν εχω αποφασισει την τεχνοτροπια)
ειχα καθαρισει το φιλτρο βενζινης και ανοιξα καθαρισα και λιπανα και τον μηχανισμο της ταπας
σκεφτηκα ομως πριν το βαψω να δοκιμασω πανω το ρουμπινετο γιατι αν ειχε διαρροη θα μου ρημαζε το χρωμα
τελικα καλα εκανα γιατι ενω το νεο ορινγκ εκει που παταει στο τεποζιτο ειναι οκ αλλα το αλλο που στεγανοποιει περιφερειακα το χερουλακι ειναι κομμενο και θελει αλλαγη
πρηγουμενως ειχε γινει εν συμμαζεμα της πλεξουδας στο σημειο που θα τοποθετηθει η μπαταρια
επισης μπροστα απο το γραναζι στο αριστερο καρτερ υπηρχε μικρο σκισιμο οταν πριν καμμια εικοσαετια βγηκε η αλυσιδα λογω κακου τεντωματος και κατσαρου οδοστρωματος (πατησιων και χαλκοκονδυλη)
το σημειο ειχε επισκευαστει τοτε με κολλα 2 συστατικων η οποια τωρα με τα πλυσιματα την ακουσε οποτε αφαιρεθηκε και εγινε ξανα
βιντεακι ψυχρης εκκινηση με τσοκ
ανοιχτηκε η βιδα στο πανω μερος του φιλτρου
και η βιδα στην κεφαλη για να βεβαιωθω οτι ανεβαζει λαδι στην κεφαλη
ελεχθηκε το σημειο στο καρτερ που ειχε κολληθει με 2 συστατικων και γενικοτερα κοιταξα παντου για διαρροες αφου ζεσταθηκε το μοτερ
κραταει σταθερο ρελαντι και ακουει καλα στο γκαζι
ελεχθηκε με πολυμετρο και η φορτιση της μπαταριας
ολα φαινονται καλα
ετσι παιρνει μπρος οταν ζεσταθει λιγο
μπορει να φαινεται αυτονοητο αλλα ειχε 10 χρονια να δουλεψει τοσο καλα