Σελίδα 6 από 9 ΠρώτοΠρώτο 123456789 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 76 έως 90 από 132

Θέμα: Yamaha XT660Z vs KTM 690 Enduro

  1. #76
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.777
    Αρχικά εννοούσα 35 κιλα και μεγαλυτερο γρανάζι πίσω.

    Ναι απ' το 14 και μετά έχουν 2 μπουζί, ride by wire, abs με 3 επιλογές, διάφορους χάρτες αλλά όχι ξεκλείδωτο εγκέφαλο κ.α. (edit.. ο εγκέφαλος είναι διαφορετικός)

    Η κεφαλή έχει δεχτεί βελτιώσεις και στον εκκεντροφόρο μετά το 10 και ο ψεκασμός έγινε λίγο καλύτερος νομίζω στα μοντέλα με τον κινητήρα των 690cc. Στα πρώτα μοντέλα ήταν τόσο απότομος που μερικοί τον άλλαζαν με καρμπ.

    Όλη η λίστα των βελτιώσεων στο σύστημα τροφοδοσίας (hardware και software) μπορεί να γίνει και απ' τους τους ιδιοκτήτες.
    Τελευταία τροποποίηση από daz; 29/01/2015 στις 22:36.
    Sent from me using a computer.

  2. #77
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.777
    Γιατί δεν μπορούν οι κερατάδες να φτιάξουν ένα ψεκασμό που να δουλεύει της προκοπής σε κανένα μηχανάκι όταν αμάξια του 96 έχουν απείρως καλύτερο ψεκασμό? Σε όλες τις μηχανές ο ψεκασμός δουλεύει σαν να έχει διακόπτη ον-οφφ, μέση κατάσταση δεν υπάρχει!
    Sent from me using a computer.

  3. #78
    Είναι η πιο πρόσφατη... Το avatar του/της stavrouliasp
    Εγγραφή
    20/01/2006
    Μηνύματα
    1.976
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Γιατί δεν μπορούν οι κερατάδες να φτιάξουν ένα ψεκασμό που να δουλεύει της προκοπής σε κανένα μηχανάκι όταν αμάξια του 96 έχουν απείρως καλύτερο ψεκασμό? Σε όλες τις μηχανές ο ψεκασμός δουλεύει σαν να έχει διακόπτη ον-οφφ, μέση κατάσταση δεν υπάρχει!
    Πάρε bmw. Δεκαετίες μπροστά στον τομέα αυτό.

  4. #79
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.498
    Τα τελευταια χρόνια υπάρχουν και αυτοκίνητα που έχουν εναν μικρο δισταγμο στο ξεκίνημα οπως πχ κάποια απ'το γκρουπ VW (και tsi και ατμοσφαιρικά)που χρησιμοποιουν ηλεκτρογκαζο.Σ'αυτά τουλάχιστον μπαινει μια πλακετα που βελτιωνει αρκετα την κατασταση.
    Daz βάλε κάνα λινκ με το how to καρμπ σε 690.
    RIDE MORE TALK LESS

  5. #80
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.498
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stavrouliasp Προβολή μηνύματος
    Πάρε bmw. Δεκαετίες μπροστά στον τομέα αυτό.
    Οντως η bmw έχει μεγάλη εμπειρία με ψεκασμό απο τα τέλη των '90ς(αν θυμάμαι καλά), edit:των '80ς ήθελα να πω .Βέβαια και τα μονόμπουζα μονοκυλινδρα f650gs είχαν τέτοιο θέμα.Στα 2μπουζα λένε ότι βελτιώθηκε αλλά δεν έχω οδηγησει κάποιο.
    Τελευταία τροποποίηση από Λευκάδιος; 29/01/2015 στις 22:09.
    RIDE MORE TALK LESS

  6. #81
    Είναι η πιο πρόσφατη... Το avatar του/της stavrouliasp
    Εγγραφή
    20/01/2006
    Μηνύματα
    1.976
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Λευκάδιος Προβολή μηνύματος
    Οντως η bmw έχει μεγάλη εμπειρία με ψεκασμό απο τα τέλη των '90ς(αν θυμάμαι καλά),βέβαια και τα μονόμπουζα μονοκυλινδρα f650gs είχαν τέτοιο θέμα.Στα 2μπουζα λένε ότι βελτιώθηκε αλλά δεν έχω οδηγησει κάποιο.
    Το Bmw 1100gs μου του 96 είχε ψεκασμό από άλλο πλανήτη. Το ίδιο και το διμπουζο f650gs μου.

  7. #82
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.777
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stavrouliasp Προβολή μηνύματος
    Πάρε bmw. Δεκαετίες μπροστά στον τομέα αυτό.
    Ναι, ανέκαθεν τα bmw έκαναν σοβαρή δουλειά στο θέμα αυτό.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Λευκάδιος Προβολή μηνύματος
    Τα τελευταια χρόνια υπάρχουν και αυτοκίνητα που έχουν εναν μικρο δισταγμο στο ξεκίνημα οπως πχ κάποια απ'το γκρουπ VW (και tsi και ατμοσφαιρικά)που χρησιμοποιουν ηλεκτρογκαζο.Σ'αυτά τουλάχιστον μπαινει μια πλακετα που βελτιωνει αρκετα την κατασταση.
    Daz βάλε κάνα λινκ με το how to καρμπ σε 690.
    Κάπου στο adv rider είχα διαβάσει για τέτοια μετατροπή αλλά δεν θυμάμαι καν που ή πως γιατί δεν έδωσα καθόλου σημασία. Αν ξαναβρώ κάτι θα ποστάρω. Εκεί μέσα αν προσπαθήσεις να ψάξεις κάτι συγκεκριμένο για το 690 με το που θα πατήσεις εντερ, κρασάρει ο υπολογιστής. Τα περισσότερα τα βρίσκω σε λίνκ ή από συζητήσεις μέσα σε διάφορα ταξιδιωτικά. Ρίξε μια ματιά σε αυτό το λινκ μήπως βρεις τίποτα.

    http://advrider.com/forums/showthread.php?t=992663

    Το αμάξι μου είναι σχεδόν 2 δεκαετίες παλιότερο απ' τη μηχανή μου και ο ψακασμός του είναι πολύ καλύτερος.
    Sent from me using a computer.

  8. #83
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.777
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stavrouliasp Προβολή μηνύματος
    .. Το ίδιο και το διμπουζο f650gs μου.
    Την κεφαλή απ' αυτό δεν την είχαν δώσει στο αυτοκινητάδικο τμήμα για να τη βελτιώσει?
    Sent from me using a computer.

  9. #84
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.498
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Την κεφαλή απ' αυτό δεν την είχαν δώσει στο αυτοκινητάδικο τμήμα για να τη βελτιώσει?
    Απ'το πρωτο ψεκαστο με το ένα μπουζι είχε γίνει αυτο,οτι εξελιχτηκε απ'το τμημα Μ της bmw.Αυτο τουλάχιστον έλεγαν οι Γερμανοι εκείνη την εποχη.
    Για το καρμπ σε 690 βρηκα αυτο http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=664023 αλλά θα το χαζέψω αυριο που θα είμαι σε υπολογιστη και όχι απ'το τηλεφωνο.
    RIDE MORE TALK LESS

  10. #85
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.559
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stavrouliasp Προβολή μηνύματος
    ....Το ίδιο και το διμπουζο f650gs μου.
    Για να το καταφερει ομως αυτο εχει υποβιβασει την εκρηξη ενος μοτερ 650 σε αυτην ενος 250.
    Ολοι οι ψεκασμοι ειναι πολυ καλοι, αρκει να αναιρεσεις τις εμπλοκες των προδιαγραφων ρυπων.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  11. #86
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.559
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Λευκάδιος Προβολή μηνύματος
    Απ'το πρωτο ψεκαστο με το ένα μπουζι είχε γίνει αυτο,οτι εξελιχτηκε απ'το τμημα Μ της bmw.Αυτο τουλάχιστον έλεγαν οι Γερμανοι εκείνη την εποχη.
    Για το καρμπ σε 690 βρηκα αυτο http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=664023 αλλά θα το χαζέψω αυριο που θα είμαι σε υπολογιστη και όχι απ'το τηλεφωνο.
    Δεν υπαρχει κανενας λογος να κανει κανεις και τετοιο, ποσο μαλλον δε αφου τα 690 (νομιζω πλην των 2014+) συνδεονται με tuneEcu.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  12. #87
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/06/2009
    Μηνύματα
    357
    ride by wire εχουν ολα τα 690.αν καταργησεις τον λ εξαλειφονται ολα τα σκορτσαρισματα
    ενα + στα πρωτα 690 οτι μπαινεις στο ιντερνετ ανοιγεις tune ecu ενωνεις καλωδιο κατεβαζεις χαρτη πειραζεις μειγματα καταστρεφεις το μοτερ και γουσταρεις γιατι δεν το κατεστρεψε καποιος μαστορας αλλα εσυ!

  13. #88
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panos_zip
    Εγγραφή
    01/02/2012
    Μηνύματα
    662
    Πολύ ωραίο θρεντ.
    Το δίλλημα XTZ με αναρτήσεις, και βελτιώσεις στο μοτέρ ή 690 με basel kit το γουστάρω πάρα πολύ και το σκέφτομαι αρκετά.
    εγώ τελικά ίσως διάλεγα το ΧΤΖ.
    Αυτό που ποστάρατε νωρίτερα της Τζένης είναι πολύ αξιόλογο μηχανάκι αλλά με αρκετά λεφτάκια. Πάντα μου άρεσε όμως.
    Εμπειρία από XTZ γνωστού δεν έχω.

    Έχω όμως πολυ καλό φίλο με 690e '08. Έχουμε κάνει μαζί 5000+ χλμ σε βόλτες και κυρίως σε ταξίδια. Άλλοτε μονοκάβαλοι άλλοτε δικάβαλοι (ναι έχει κοπέλα με μεγάααλη κατανόηση) αλλά τα περισσότερα πράγματα ήταν πάντα φορτωμένα στο tiger μου. Η σέλα είναι λίγο σκληρή αλλά οι κραδασμοί είναι υποφερτοί. Γενικά εκτός από τη σέλα δεν μπορώ να πω πως είναι κουραστικό μηχανάκι. Και έκαιγε και παντού λιγότερο.
    Το κτμ έχει φίλτρο, ακράποβιτς και χάρτη ακράποβιτς. Στα 50000 χλμ περίπου έσπασε. Στέγνωσε κάποιο κοκοράκι από λάδι και τρύπησε το πιστόνι. Έχει συμβεί και σε άλλους απ΄ ότι έμαθα στην πορεία. Το μηχανάκι όμως είχε φάει πάρα πολύ σκίσιμο στη ζωή του, εντουράδες, σούζες, 190άρες στην εθνική για αρκετή ώρα, και γενικά ότι κακομεταχείρηση μπορείτε να φανταστείτε. Τώρα έχει επισκευαστεί, έχει γίνει μοτάρντ και είναι έτοιμο για άλλο τόσο σκίσιμο.

  14. #89
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/06/2009
    Μηνύματα
    357
    ξερεις τι λαδι εβαζε ο φιλος σου?αν ειχε αλλαξει ποτε φιλτρο βενζινης, αν ειχε καθαρισει ποτε το μπεκ? τα κοκορακια αν εχουν αρχισει και φθειρονται ακουγονται λες και χτυπαει η καδενα.το πηγαινε σε εξουσιοδοτημενο για σερβις?

  15. #90
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panos_zip
    Εγγραφή
    01/02/2012
    Μηνύματα
    662
    Ξέρω ότι είχε αλλάξει τρόμπα βενζίνης, για λίγο με μια κινέζικη και μετά έβαλε μαμά.
    Σέρβις πάντα κτμ μιμικος. Αν και δεν νομίζω ότι έχει σχέση γιατί όπως έγραψα και πιο πάνω το έσκιζε παντού και πάντα.
    Για το κόλλημα από ότι μου είπε έγινε απότομα πάνω σε σκίσιμο.

Σελίδα 6 από 9 ΠρώτοΠρώτο 123456789 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. BMW G650 Xchallenge vs KTM 690 Enduro
    από eurotreno2002 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 07/11/2011, 15:54
  2. Husqvarna Sm610 VS. KTM 690 poio?
    από SwAToNeR στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 50
    Τελευταίο μήνυμα: 13/07/2011, 15:34
  3. test ride KTM 690 enduro
    από TOMASKTM στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 17/10/2008, 14:14
  4. KTM 690 enduro R
    από Free Filip στο forum KTM
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 04/09/2008, 11:35

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF