Σελίδα 4 από 17 ΠρώτοΠρώτο 12345678914 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 249

Θέμα: Κέντρο βάρους. Πού το θέλουμε;

  1. #46
    Μέλος
    Εγγραφή
    05/02/2015
    Μηνύματα
    47
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pipe_smoker Προβολή μηνύματος
    Κατ'αρχάς πρόσεξε το ύφος σου και τον τρόπο σου.
    Αν δε σου αρέσει/δε σε ενδιαφέρει το συγκεκριμένο θέμα μπορείς απλά να μη γράφεις.
    Τις ειρωνείες άσ'τες στην άκρη.

    Αν σε ενδιαφέρει, πιασ'το μια από την αρχή το θρεντ, διάβασε τί έχεις γράψει και δες τί σου απάντησε και ο sniper μεταξύ άλλων.

    Κι όχι, το παλικάρι που άνοιξε το θρεντ δεν ψάχνει τρόπο να βελτιώσει τη μηχανή του, ή συμβουλές για το αν θα κάθεται σκυφτός ή όρθιος.
    Τα θρεντ που ανοίγει (τα περισότερα εξ'αυτών) έχουν κάποιο σκοπό, ο οποίος είναι, όπως σου είπε κι ο sniper, μέσα από τη συζήτηση και τις απορίες να οδηγηθούμε σε κάποιες απαντήσεις/συμπεράσματα και να αποκτήσουμε περισσότερες γνώσεις γύρω από το αντικείμενο της συζήτησης και να γίνουμε καλύτεροι αναβάτες.
    πρωτον δεν θα μου υποδειξεις εσυ πως μιλαω...δευτερον το εχω ξαναζησει το θεαμα 200 ατομα να εχουν διαφορετικη αποψη απο μενα ακομα και αγωνιζομενοι "του κωλου" σχετικα με γραναζια κτλπ και σε ερωτηση σε 2 πασιγνωστες εταιριες παραγωγης γραναζιων απο τον "ιδιοκτητη του thread" επιβεβαιωσαν εμενα....απλα οπως δεν σχολιαζω γραφομενα αλλων παρ'ολο που ειναι λαθος δεν γουσταρω σχολιασμο ειδικα οταν ειναι λαθος....τριτον και ο sniper μπορει να πει οτι θελει οπως και ολοι οι υπολοιποι....εδω υπηρξε ανθρωπος που μου ειπε οτι το μηχανακι που πηγα για τεχνικο ελεγχο ειναι ακαταλληλα ρυθμισμενο και το μηχανακι μετα απο λιγο γυρναγε 57 στα μεγαρα...μηπως να ακουγα και αυτον?και οπως τονισα απο την αρχη...να συγκρινεις διαφορετικα μηχανακια για το πιο αλλαζει πιο ευκολα κλιση ειναι ΟΤΙ ΠΙΟ ΑΚΥΡΟ ΥΠΑΡΧΕΙ!!

  2. #47
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Grafton 505
    Εγγραφή
    24/05/2010
    Μηνύματα
    1.443
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Προσπαθησε να ισορροπησεις ενα σκουποξυλο στο δαχτυλο με την σκουπα επανω και μετα με την σκουπα κατω. Ποτε ειναι πιο ευκολο? Εναλλακτικα, παρε ενα καθετο κονταρι και βαλε του ενα βαρος πρωτα στο πανω μερος και μετα χαμηλα. Μετα αφησε το να πεσει και μετρα το χρονο που θα κανει μεχρι να οριζοντιωθει, στην μια και στην αλλη περιπτωση.
    Η μηχανη ακριβως οπως και ενα σκουποξυλο εκτελει περιστροφικη κινηση, οταν πλαγιαζει, με κεντρο περιστροφης την διεπιφανεια ελαστικου-δρομου. Οσο μεγαλυτερη η ροπη αδρανειας, σε σχεση με αυτο το κεντρο, τοσο βραδυτερη ειναι η πτωση και οσο πιο ψηλα το κεντρο βαρους, τοσο μεγαλυτερη η ροπη αδρανειας.
    Δηλαδή, με απλά λόγια, λες ότι όσο πιο ψηλά είναι το κέντρο βάρους μιας μηχανής τόσο πιο δύσκολα θα πλαγιάσει ;
    Η φυσική σου με μπερδεύει λίγο.
    Άπας αήρ αετώ περάσιμος

  3. #48
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.925
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από NICK39 Προβολή μηνύματος
    πρωτον δεν θα μου υποδειξεις εσυ πως μιλαω...
    Ό,τι πεις.
    Πάρε μια κόκκινη προς το παρόν και κάνε μια βόλτα από τους κανονισμούς.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από NICK39 Προβολή μηνύματος
    δευτερον.......
    Σου ξαναείπα αν θεωρείς το θρεντ άκυρο, μαλακία, δε σου γουστάρει κλπ το είπες ήδη μια φορά, δε χρειάζεται να συνεχίσεις να το διαβάζεις και να βασανίζεσαι, πόσο μάλλον να απαντάς μόνο για την κόντρα και να χέζεις όλη την κουβέντα.

    Το θέμα κλείνει εδώ.

  4. #49
    Η απορία μου ήταν συγκεκριμένη. Ποιο μηχανάκι αλλάζει κλίση πιο εύκολα. Ένα SS πού έχει σχεδιαστεί για πίστες ή ένα ψηλό on-off που προορίζεται να αλωνίζει σε όλα τα terrain;

    Την αντιπαράθεση δεν την καταλαβαίνω.
    Think faster than you ride

  5. #50
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από NICK39 Προβολή μηνύματος
    εδω υπηρξε ανθρωπος που μου ειπε οτι το μηχανακι που πηγα για τεχνικο ελεγχο ειναι ακαταλληλα ρυθμισμενο και το μηχανακι μετα απο λιγο γυρναγε 57 στα μεγαρα...
    '57 γυρνάνε ελάχιστοι στα Μέγαρα. Κανείς τους δεν είναι τόσο αλαζόνας.

    Εκτός αν εννοούσες ότι εσύ έστησες το μηχανάκι. Ή ότι απλά ήσουν εσύ που το πέρασες τεχνικό έλεγχο.
    Think faster than you ride

  6. #51
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της fkol k4
    Εγγραφή
    23/10/2011
    Μηνύματα
    766
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bladerunner Προβολή μηνύματος
    Η απορία μου ήταν συγκεκριμένη. Ποιο μηχανάκι αλλάζει κλίση πιο εύκολα. Ένα SS πού έχει σχεδιαστεί για πίστες ή ένα ψηλό on-off που προορίζεται να αλωνίζει σε όλα τα terrain;

    Την αντιπαράθεση δεν την καταλαβαίνω.
    Αυτό είναι πολύ γενικό.
    Συγκρίνουμε DT125 με S1000R ή NSR 250 με R1200GS;
    Συγκρίνουμε την εγκάρσια δύναμη που απαιτείται για την αλλαγή πορείας ή τη δύναμη που πρέπει να βάλει ο αναβάτης στο τιμόνι;
    Αν το 2ο, μπορούμε να αλλάξουμε τιμόνι στο μηχανάκι (ή να ανοίξουμε τα κλιπόν) ή πρέπει να κρατήσουμε τη standard ρύθμιση;
    Θα πρέπει να μπει η ερώτηση σε ένα πλαίσιο.

    Εν πάση περιπτώσει, αν το ζητούμενο είναι μια απάντηση έτσι ξερά, το supersport.
    Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!

  7. #52
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.559
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bladerunner Προβολή μηνύματος
    Η απορία μου ήταν συγκεκριμένη. Ποιο μηχανάκι αλλάζει κλίση πιο εύκολα. Ένα SS πού έχει σχεδιαστεί για πίστες ή ένα ψηλό on-off που προορίζεται να αλωνίζει σε όλα τα terrain;
    Η ερωτηση ειναι λιγο ασαφης γιατι η 'ευκολια' ειναι σχετικη. Για παραδειγμα σε ενα ον/οφ δεν χρειαζεται καν να κουνησεις τον πισινο σου απο την σελα για να στριψεις λογω στασης σωματος. Επισης οπως ειπαμε μερικοι πιο πανω, για την ιδια στροφη και ταχυτητα η ψηλη μηχανη χρειαζεται μικροτερη κλιση. Οποτε τελικα η απαντηση εχει να κανει με το τι βολευει τον καθενα.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  8. #53
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bladerunner Προβολή μηνύματος
    Η απορία μου ήταν συγκεκριμένη. Ποιο μηχανάκι αλλάζει κλίση πιο εύκολα. Ένα SS πού έχει σχεδιαστεί για πίστες ή ένα ψηλό on-off που προορίζεται να αλωνίζει σε όλα τα terrain;

    Την αντιπαράθεση δεν την καταλαβαίνω.

    Eιναι αοριστη η ερωτηση σου......

    Η απαντηση θεωρητικα ειναι ευκολη....


    Αλλα μιας και μιλαμε ΜΟΝΟ για μηχανες....

    Στην πραξη σου ερχονται 1002 παραδειγματα που σου την ανατρεπουν ( την απαντηση..)



    Μιας και μιλαμε για ςς και πιστα .....

    Ας αντιπαραθεσουμε ενα μονταντ σε πιστα ( καρτ κατα προτιμηση ) να γινει ποιο συγκρισιμο...????

    Σαφως το δευτερο ( εαν δεχτεις την συγκριση.....) Με οτι επακολουθο μπορει να υπαρχει σε πολλα χιλμ...

    Σαφως το πρωτο ( ςς πιστα vs βαρυ ον οφφ )



    Με λιγα λογια ... Σε καμμια περιπτωση δεν μπορει ενα σσ να κερδισει ενα μοταντ ....Βαζοντας τα να περασουν ζιγκ--ζαγκ καμμια 10αρια κορινες με 30-40 κμ......

    Το αντιθετο εαν βαλης στην θεση του μονταντ ενα βεραντερο η ενα gs.....

    Εαν παλι η αλλαγη κλισης χρειαζεται με πολυ περισσοτερα κμ .... Σαφως καΙ το ςς παλι υπερτερει....


    Εαν παλι το ςς αντικατασταθει απο μια ΧΑΡΛΕΥ το χαμηλο κεντρο βαρους θα λαβει τα αμελετητα απο ολες τις αποψεις οφφ....

    Αυτα τα οσα αφορα την αλλαγη κλισης....


    Γενικα......

    Εαν αναλογιστειτε ειδικα η πουτανα η μοτοσυκλετα ( ειτε απο μοντελα... ειτε απο οδηγους..) εχει ανατρεψει πολλους νομους της φυσικης......

    ( Το λεω αυτο γιατι οι αντιπαραθεσεις απο πανω ζωηρεψαν...)




    Τελευταία τροποποίηση από STOYBI; 22/02/2015 στις 10:07.

  9. #54
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.559
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Grafton 505 Προβολή μηνύματος
    Δηλαδή, με απλά λόγια, λες ότι όσο πιο ψηλά είναι το κέντρο βάρους μιας μηχανής τόσο πιο δύσκολα θα πλαγιάσει ;
    Η φυσική σου με μπερδεύει λίγο.
    Τοσο πιο αργα θα πλαγιασει, οχι πιο δυσκολα. Αλλα αυτο δεν σημαινει οτι θα στριψει και πιο αργα.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  10. #55
    Θα είχε νόημα να χωρίσουμε το στρίψιμο σε φάσεις γιατί ίσως λειτουργεί διαφορετικά το "πιο εύκολα";
    Αυτό που έχει ψηλότερα το κέντρο βάρους ίσως θα έχει δυσκολότερη αρχική μετατόπισή του κέντρου βάρους εκτός του άξονα των σημείων επαφής των ελαστικών με τον δρόμο για να αρχίσει να στρίβει.
    Αλλά από κει και πέρα ευκολότερη συνέχιση του στριψίματος. Όμως και δυσκολότερη επαναφορά σε όρθια θέση ή και μετατόπιση από την άλλη πλευρά.(για την ίδια κλίση).
    πχ αν κρατάς το σφυρί από κάτω ενώ βρίσκεται υπο κλίση, πιο εύκολα το επαναφέρεις σε όρθια θέση αν το κρατάς από το βαρίδι του παρά αν το κρατάς από την λαβή του.
    joy ride, (ˈdʒɔɪˌraɪd), noun: a ride with no particular goal, just for the pleasure of it.

  11. #56
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Λογικό είναι να υπάρχουν πολλές απαντήσεις γιατί το ερώτημα δεν είναι ξεκάθαρο όπως είπαν και οι άλλοι.
    Θεωρητικά λοιπόν ΑΝ είχαμε το ίδιο μηχανάκι (ας πούμε ένα hornet) σε 2 εκδόσεις, η μία με το βάρος ψηλά και η άλλη με το βάρος χαμηλά αυτό με το βάρος χαμηλά θα έγερνε αρχικά ταχύτερα και πιο εύκολα
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  12. #57
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    5.851
    Το σχήμα που έβαλε o σαπίλας είναι σαφέστατο.
    Έχουμε ένα άξονα περιστροφής και ένα σημείο που εφαρμόζουμε μια δύναμη προκειμένου να πετύχουμε την περιστροφή.
    Εάν προσδιορίσουμε τι εννοούμε και "εύκολο" στρίψιμο τελείωσε το πρόβλημα.
    Πάντως απ ότι φαίνεται εξίσου σημαντικό με το ψηλά-χαμηλά είναι και το εμπρός-πίσω.

  13. #58
    φριτέζα 600 Το avatar του/της akaposto
    Εγγραφή
    28/07/2005
    Μηνύματα
    587
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STOYBI Προβολή μηνύματος
    εχει ανατρεψει πολλους νομους της φυσικης......
    πες έναν
    και στο έχω πεί,αφού είσαι καλό παιδί ,γιατί λες μαλακίες;


  14. #59
    φριτέζα 600 Το avatar του/της akaposto
    Εγγραφή
    28/07/2005
    Μηνύματα
    587
    Και κάτι ακόμα, γιατί μπαίνει ως παράμετρος και κάπου μπορεί να γίνει μπέρδεμα (που έχει γίνει)
    -endopantou δεν είμαι σίγουρος ότι δεν το μπέρδεψες στο πρώτο ποστ-
    Να μην συγχέεται η αλλαγή του κ.β. με την μετατόπιση του. Και τι εννοώ γιατί τώρα που ξαναβλέπω δεν βγάζει νόημα.
    Υπάρχει μεταβολή του κέντρου βάρους του συστήματος (είτε λόγω συμπίεσης αναρτήσεων είτε ο αναβάτης κουνιέται)
    και υπάρχει μετατόπιση του κ.β. στον χώρο ως προς την κίνηση.

    Χωρία που σκεφτόμαστε το στατικό μοντέλο για να απαντήσουμε το μοντέλο σε κίνηση.

    Είναι κάπως δυσνόητο πως απο τους τρείς άξονες κίνησης (με 5 τουλάχιστον βαθμούς ελευθερίας)
    καταλήγουμε σε έναν άξονα περιστροφής. Τέλος πάντων.


    Τα σφυριά της αρχικής φωτογραφίας, δημιουργούν μια υπόθεση που δεν στέκει. Εν συντομία, το σφυρί που στέκεται με το βάρος ψηλά ισορροπεί έτσι;
    Η ροπή αδράνειας που πρέπει να νικηθεί είναι μεγαλύτερη απο αυτή που έχει όταν το βάρος είναι χαμηλά, άρα για να διαταραχθεί απο την θέση του χρειάζεται περισσότερη δύναμη.
    Αν δεν μπορείτε να το πιστέψετε ... κρεμάστε ανάποδα το σφυρί.
    Η αδράνεια -ως προς το σημείο περιστροφής- μεγαλώνει με την απομάκρυνση του κέντρου βάρους απο αυτό.
    και στο έχω πεί,αφού είσαι καλό παιδί ,γιατί λες μαλακίες;


  15. #60
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από akaposto Προβολή μηνύματος
    πες έναν
    Αναλυσε το........
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων 270609MC05.jpg‎  

Σελίδα 4 από 17 ΠρώτοΠρώτο 12345678914 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 09/07/2008, 15:40
  2. Κόστος γραφειοκρατείας που το πληρώνουμε όλοι μας...
    από Gandalf dr685sm στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 05/04/2008, 17:25
  3. Zierikzee, εκεί που το παρών είναι το παρελθόν
    από Kostas NL στο forum Ταξιδιωτικά
    Απαντήσεις: 40
    Τελευταίο μήνυμα: 14/09/2006, 09:12
  4. Απαντήσεις: 42
    Τελευταίο μήνυμα: 10/09/2006, 19:51
  5. που το βρισκουμε αυτο
    από afrolykos στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 85
    Τελευταίο μήνυμα: 28/11/2005, 11:15

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF