Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 13 από 13

Θέμα: ελατηρια μπροστινου

  1. #1
    Μέλος
    Εγγραφή
    22/06/2014
    Μηνύματα
    56

    ελατηρια μπροστινου

    καλησπέρα φιλοι μου!εχω το bandit κ5 το γυμνο κ σκέφτομαι να αλλαξω τα ελατήρια της αναρτησης μπροστα γιατι δεν είμαι και πολύ ευχαριστημένος.εχει κανει καποιος το ιδιο?αξιζει τα χρηματα η είναι μικρη η διαφορα.βρικα ohlins με 130 ευρο.

  2. #2
    Ερώτημα σοβαρό αυτό που θέτεις.
    Γιατί θέλεις να αλλάξεις ελατήρια;
    Πόσα κιλά είσαι;
    Πού έχεις ρυθμισμένη την προφόρτιση τώρα;
    Σέρβις με λαδάκια κλπ έχεις κάνει; Έχεις βάλει λίγο πιο χοντρά και λίγο παραπάνω σε στάθμη;
    Τι sag έχεις τώρα, με σκέτη τη μηχανή και με εσένα επάνω;
    Το πίσω; Έτσι θα το αφήσεις;

    Σε περίπτωση που απλά θέλεις να τα αλλάξεις γιατί... θέλεις να τα αλλάξεις, θα σου πρότεινα να μην κολλήσεις σε μάρκα. Να βρεις γραμμικά ελατήρια να βάλεις. Σκληρότητα... Ανάλογα τα κιλά σου, λογικά από 0.9kg/mm ως 1kg/mm. Με λίγο πιο χοντρά λάδια.

    Σε προειδοποιώ ότι το πίσω θα σου φανεί σούπα μετά...

  3. #3
    Μέλος
    Εγγραφή
    22/06/2014
    Μηνύματα
    56
    γιατι μετα το τελευταιο σερβις στις μπουκάλες μου φενεται πολύ μαλακο μπροστα.με το που παταω φρενο σχεδόν γονατιζει κ ετσι μπλοκαρει κ πιο ευκολα κ ο τροχος γιατι δεν παιζει άλλο το ελατηριο.είναι δεκα χρονων μηχανακι δεν θα εχουν πεσει τα ελατήρια μετα από τοσα χρονια?είμαι 80 κιλα οσο για την προφορτιση δεν την εχω πειραξει.λες να ξεκινησω πρωτα μ αυτό?

  4. #4
    Αν μόλις έκανες σέρβις και γονατίζει τόσο πολύ που λες, τότε απλά σου έβαλαν λάθος λάδι. Με την λέξη "λάθος" εννοώ ότι πιθανώς να έβαλαν ότι λέει το σέρβις μάνιουαλ, πιθανώς ότι στο καλό είχαν στο μαγαζί, πάντως όχι αυτό που έπρεπε. Σημαντικό επίσης το ότι το μηχανάκι μας (και λέω μας γιατί το έχω ακόμα παρά το ότι είναι παροπλισμένο για λόγους ανωτέρας βίας) παίρνει 565ml λάδι σε κάθε καλάμι (θα το δεις στο σέρβις μάνιουαλ που βρήκες στο άλλο θρεντ) και κάτι μου λέει πως απλά μοίρασαν το λίτρο στα δύο να μην ξοδεύονται... Οπότε με παραπάνω αέρα, "γονατίζει" πιο εύκολα.

    Τα ελατήρια πέφτουν μεν, όχι τόσο πολύ δε. Είσαι και πολύ λογικά κιλά κιόλας και έχεις το γυμνό, άρα δεν έχεις και όλο το βάρος φανοστάτη/φανού/φέρινγκ μπροστά.
    Αν έχεις την δυνατότητα, ξεκίνα με μιά ερώτηση "τι λάδι βάλατε, έτσι ενημερωτικά, περικαλώ πολύ". Η μάρκα δεν έχει σημασία, το νουμεράκι έχει, 2.5, 5, 7.5, 10 κάτι τέλος πάντων. Σφίξε την προφόρτιση προσωρινά και... Αν ξέρεις και μπορείς, άλλαξε πάλι το λάδι στα καλάμια μόνος σου, με κάτι αρκετά πιο χοντρό από ότι λέει το μάνιουαλ. Δεν μπορώ να θυμηθώ τι φορούσα εγώ ρε γμτ... Ο pektis όμως έχει κάνει σέρβις πρόσφατα, ελπίζω να το δει και να σου πει τι χρησιμοποίησε.

  5. #5
    Μέλος Το avatar του/της nikoloul
    Εγγραφή
    03/11/2014
    Μηνύματα
    60
    Kαι μετρα SAG αδερφε!!!

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Δεν υπάρχει λόγος να σκάσεις λεφτά για ελατήρια μόνο και μόνο επειδή γράφουν όλινς.
    Αν το ελατήριο έχει τη σωστή σκληρότητα(σταθερά Κ δηλαδή) για τα κιλά σου και έχει το σωστό μήκος και διάμετρο για να μπουν στο καλάμι σου,θα δουλέψει ακρίβώς το ίδιο μ'ένα όλινς/

    Πριν κάνεις το ο,τιδήποτε μέτρα σαγκ.
    Αν πάλι βαριέσαι, ρώτα σε κάποιο φόρουμ:όλος και κάποιος θα είναι στα κιλά σου και θα έχει ασχοληθεί/ξέρει τα κάτι παραπάνω.

  7. #7
    Μέλος
    Εγγραφή
    22/06/2014
    Μηνύματα
    56
    οκ!θα ξεκινησω με το sag αλλα πως το μετρανε αυτό??

  8. #8
    Θέλεις ένα δεύτερο άτομο. Σηκώνεις την μηχανή στο διπλό. Σηκώνεις τον εμπρός τροχό στον αέρα. Πόσο έχει από την κάτω τιμονόπλακα ως την ξύστρα στο καλάμι; Το σημειώνεις. Μετά κατεβάζεις τη μηχανή από το διπλό. Κρατάς το φρένο και πατάς το τιμόνι να πάει δυο τρεις φορές πάνω κάτω (όσο μπορείς) το καλάμι. Αφήνεις φρένο, ξαναμετράς την απόσταση. Ανεβαίνεις επάνω. Το ίδιο με το φρένο, το αφήνεις, ξαναμετράς.
    Έχεις λοιπόν (τυχαία) 50εκ, 47εκ, 45εκ.
    Το στατικό sag είναι 3εκ (50-47)
    Δυναμικό 5εκ (50-45)

    Δες και το σχήμα (τυχαίο)
    http://www.mvagusta.net/forum/attach...1&d=1241450704


    Αν πάντως δεν στο έκανε αυτό πριν το σέρβις είναι 100% μαλακία του συνεργείου με το λάδι...

  9. #9
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.173
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Αν πάντως δεν στο έκανε αυτό πριν το σέρβις είναι 100% μαλακία του συνεργείου με το λάδι...
    Υπάρχει και η πιθανότητα να μην φταίει το συνεργείο και ν αμην φταίει κανενας.

    Αν το μηχανακι ειχε πιο χοντρό λαδι απο το μαμα απο προηγούμενο ιδιοκτήτη και τωρα μπήκε το σωστό βασει μανιουαλ.
    Ειμαι sherlock το ξερω.

    Παντως φίλε μαυρε ληστή, σαφώς και αξίζει να αλλάξεις ελατήρια στο bandit, και ναι μετα θα σου φαίνεται πιο χαλια πίσω.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #10
    Μέλος
    Εγγραφή
    22/06/2014
    Μηνύματα
    56
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Θέλεις ένα δεύτερο άτομο. Σηκώνεις την μηχανή στο διπλό. Σηκώνεις τον εμπρός τροχό στον αέρα. Πόσο έχει από την κάτω τιμονόπλακα ως την ξύστρα στο καλάμι; Το σημειώνεις. Μετά κατεβάζεις τη μηχανή από το διπλό. Κρατάς το φρένο και πατάς το τιμόνι να πάει δυο τρεις φορές πάνω κάτω (όσο μπορείς) το καλάμι. Αφήνεις φρένο, ξαναμετράς την απόσταση. Ανεβαίνεις επάνω. Το ίδιο με το φρένο, το αφήνεις, ξαναμετράς.
    Έχεις λοιπόν (τυχαία) 50εκ, 47εκ, 45εκ.
    Το στατικό sag είναι 3εκ (50-47)
    Δυναμικό 5εκ (50-45)

    Δες και το σχήμα (τυχαίο)
    http://www.mvagusta.net/forum/attach...1&d=1241450704


    Αν πάντως δεν στο έκανε αυτό πριν το σέρβις είναι 100% μαλακία του συνεργείου με το λάδι...
    ωραια το κανω αυτό κ τα μετραω σημειωνω κ τα νουμερα πριν κ μετα.το αποτέλεσμα ποιο είναι??υπαρχει καποιο στανταρ γι αυτό??δηλαδή αν είναι το στατικο 5 κ το δυναμικο 8 τι πρεπει να διορθωσω?ποσο θα επρεπε να ηταν κανονικα αν όλα ηταν κομπλε?

  11. #11
    Από ότι θυμάμαι το δυναμικό πρέπει να είναι περίπου το 1/3 της διαθέσιμης διαδρομής της ανάρτησης που για τα περισσότερα στριτ πάει να πει περί τα 3,5εκ. άντε λίγο πάνω...
    To σημαντικό στην περίπτωσή σου είναι ότι τερματίζεις.
    Πριν το σέρβις το έκανε αυτό, δεν έχεις πει (φαντάζομαι πως όχι, αλλά ποτέ δεν ξέρεις)

  12. #12
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.173
    Δες εδω εναν μπούσουλα απο το site της Ohlins οπου τα εξηγεί ωραία και δεν υπάρχει περίπτωση να μπερδευτείς.

    https://www.ohlins.eu/en/motorcycle/...preload--3554/
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  13. #13
    Μέλος
    Εγγραφή
    22/06/2014
    Μηνύματα
    56
    όχι δεν τερματιζε πριν!κ ηταν πιο ωραια η αναρτηση.σας ευχαριστω πολύ!σαββατοκυριακο θα αρχισω να ασχολουμε!και ειδωμεν

Παρόμοια θέματα

  1. Ελατηρια Λαδια μπροστινού
    από DeusEx στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 08/02/2010, 20:10
  2. Kαθαρισμος λαδιων μπροστινου και αλλαγη τους..
    από n1k3man στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 06/06/2007, 14:49
  3. Ελατήρια συμπλέκτη για yzf600thundercat
    από free rider στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 16/04/2005, 19:10
  4. Aλλαγη ελατηρια
    από AFRO1969 στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 20/11/2004, 10:28

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF