Η οποιοδήποτε ύπαρξη και παρέμβαση αυτοματοποιημένων συστημάτων στον έλεγχο του οχήματος, έχει ως συνήθη επίκληση την ασφάλεια. Η ασφάλεια όμως ορίζεται πια όλο και περισσότερα ως η μειωμένη δυνατότητα του οδηγού να ελέγξει κατά τη βούληση του όχημά του και λιγότερο στο υλικό αποτέλεσμα σε μια δεδομένη στιγμή. Δηλαδή η δυνατότητα αυτενέργειας του οδηγού έχει οριστεί ως κακή ή πάντως υπολειπόμενη του αυτοματοποιημένου συστήματος.
Με τούτα και με τ άλλα, όλο και περισσότεροι οδηγοί στηρίζονται στα αυτοματοποιημένα συστήματα και οι ίδιοι δεν ξέρουν (διότι ούτε μπορούν τεχνικά και ούτε θέλουν πια) πως είναι να οδηγείς χωρίς τα ηλεκτρονικά μαραφέτια. Κατά συνέπεια η οδήγησή τους είναι ένα μπάσταρδο πράγμα, που αμφιβάλλω κατά πόσο είναι αποτέλεσμα συνειδητών εγκεφαλικών επιλογών ή μάλλον μιας συνήθειας που ενδεικτικά λέει "ας πάω με 120 στη βροχή, έχω και το abs, esp, fbi, cia και τα ρέστα να με σώσουν".
Το ζήτημα και ο στόχος δεν είναι η ασφάλεια με την έννοια του να μη σκοτωθείς ή μείνεις ανάπηρος σε ένα ατύχημα, το ζήτημα είναι η ασφάλεια με την έννοια μιας οδικής κίνησης που ούτε θα ορίζεις, ούτε θα σ ενδιαφέρει, ούτε θα μπορείς να ελέγξεις, γιατί είναι επικίνδυνο να οδηγάνε άνθρωποι οχήματα...
Από τότε που μπήκαν τα ρημάδια τα αντικουκου στα οχηματα, ακόμα και οι αγώνες είναι ξενερωτοι.
Προσωπικά αυτό
https://www.youtube.com/watch?v=UEuZG37gFdM το θεωρώ ως δείγμα αποθέωσης της οδήγησης, φτύνοντας στα μούτρα κάθε κυνηγό του "καλύτερου χρόνου"