Λοιπόν τα ρουλεμάν αλλαχτήκαν..το πρόβλημα με το τιμόνι λύθηκε τώρα πάει λαμπάδα!ειχε φθορά το κάτω ρουλεμάν όπος φαινετε στη φώτο εχω κυκλώσει τη φθορά σε αυτά τα σημεία σάν γραμμουλες κάθετες είχε φθαρεί και ήταν σάν αυλακια με αποτελεσμα οποτε ήταν μέσα στα αυλάκια τα ''βαρελάκια'' του ρουλεμάν σκάλωναν και δυσκολευονταν το στρίψιμο μόλις ξεσκάλωναν έστριβε απότομα..
Το τάκ τάκ συνεχίζει να υπάρχει..κάτι το προκαλεί μέσα απο την μπουκάλα...
vespa ciao, honda dio, cpi tracker, yamaha townmate, typhoon 125, burgman 250, XT 660R
Έχω φτιάξει σε 5' damper rod holder, όταν μου χρειάστηκε στο ΧΤ 600, με σωληνωτά κλειδιά διαφόρων διαμετρημάτων (χρειάστηκα 4 ή 5).
Το ένα μπαίνει μέσα στο άλλο και από την κάτω πλευρά κλειδώνουν το παξιμάδι και στην επάνω κρατούσα κόντρα.
Βέβαια τότε δεν ήξερα για το ειδικό κλειδί που το είδα τώρα.
Κι έτσι όμως κάνω την δουλειά μου.
ναι αλλά τώρα τα έχω δέσει ξανά...Τουλάχιστον για κάνα μήνα δέν την ξανα ανοίγω..
εφόσον έστρωσε το τιμόνι θα οδηγάω τώρα έτσι και όταν βρώ χρόνο θα τα λύσω παλι..
Ααα ξέχασα...ολά πήγαν καλά εκτός ένα που ξέχασα να αναφέρω..τα παξιμάδια του γατζοκλειδου εχουν απο πάνω μια σάν ροδέλα προστατευτικη την οποία ξέχασα να βάλω..την είδ όταν μάζευα τα εργαλεία αυτή εδώ είναι......
έτσι φαίνετε..
vespa ciao, honda dio, cpi tracker, yamaha townmate, typhoon 125, burgman 250, XT 660R
Νομίζω ότι αυτό το καπάκι κλείνει και δεν παίρνει νερά μέσα στο λαιμό. Μήπως να το βάλεις, λέω εγώ τώρα...
Οτι θα το βάλω είναι σίγουρο..τιμόνι όργανα και πάνω τιμονόπλακα θέλει μόνο αλλά δέν πιστευω να έχω άμεσο κύνδινο..προστατευτικό είναι όπος είπες για νερά,,η κάτω πλευρά έχει πλαστικό..
Να ρωτήσω κάτι ακόμα...ανάμεσα στα 2 παξιμάδια γκατζόκλειδου έχει μια πλαστική σάν σαμπρέλα ροδέλα η οποία δέν μου επέτρεπε να σφίξω πολύ τα παξιμάδια μεταξύ τους γιτα ηταν πολύ ελλαστική..τα εσφιξα όσο μου επέτρεπε και πέραση τη ροδέλα που τα κρατάει μαζί..αλλα΄ρωτάω εγω τώρα αυτά τα 2 παξιμάδια δέν πρέπει να σφίξουν πολύ μεταξύ τους για να μήν επιτρέπετε να λασχάρει η κάτω βίδα?
vespa ciao, honda dio, cpi tracker, yamaha townmate, typhoon 125, burgman 250, XT 660R
Ορίστε και φώτο απο την δουλειά που έγινε...
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=145581
vespa ciao, honda dio, cpi tracker, yamaha townmate, typhoon 125, burgman 250, XT 660R
Ρε μικρέ θεούλη! Αντι για βίδες εσένα σου περισσεύουν ολόκληρα καπάκια? Δεν πειράζει, εύκολο είναι να την βάλεις, όπως είπες. Από κάτω να βάλεις και λίγο γράσο.
Την δεύτερη βίδα για το γατζόκλειδο δε σου είπα να τη σφίξεις με το χέρι μωρέ? Τόσο θέλει!
Τελευταία τροποποίηση από daz; 12/06/2015 στις 17:31.
Sent from me using a computer.
Εγώ κατάλαβα την 1η βίδα..Η 1η πόσο ήθελη δηλαδή?
Την εσφιξα ούτε λίγο ούτε πολυ..πάντος να ξέρεις το κόλπο που είπες μέχρι να γίνει άσπρο το δάχτιλο δέν δουλευει καθόλου..για 2 λόγους...Ο πρώτος είναι οτι εκινη τη στιγμή τα δάχτιλα μου ήταν μαυρα απο τη βρομιά οπότε ορατοτητα 0..
Ο 2ος είναι οτι είμαι πολυ σφίχτης και οταν άσπρισε το δάχτιλο (αφου το είχα καθαρίσει και φαινονταν) ηταν αρκετά σφηχτή η βίδα..
Εντέλη τα εσφιξα ούτε πολύ ούτε λίγο..την εσφιξα οσο περισότερο γινοταν χωρίς να γίνει αισθητο στην κίνηση της τιμονόπλακας,
Πάντος όταν το 'εβγαλα και οι 2 βίδες βγαίναν με το χέρι..μόνο η κάτω ηθελα ένα κλικ με το γκατζοκλειδο..
Τα εκανα καλα η οχι?
Με λίγα λόγια έσφιξα την κάτω όσο ανέφερα και την πάνω όσο μου επετρεπε η ροδέλα το οποίο θεώρησα λίγο..
vespa ciao, honda dio, cpi tracker, yamaha townmate, typhoon 125, burgman 250, XT 660R
Είσαι θεός, τέλος!
To γατζόκλειδο που έχει τετράγωνο για να μπαίνει το δυναμόκλειδο είναι ακριβό. Αν έχεις δυναμόκλειδο φτιάξε ένα κολλώντας ανάποδα ένα καρυδάκι όσο πιο κοντά στο άνοιγμα. Μετά θα σου πω τον τύπο για να υπολογίσεις την ροπή που θα ρυθμίσεις το δυναμόκλειδο ώστε να μην έχεις απώλεια λόγο διαφορετικού σημείου εφαρμογής της δύναμης (αν έχεις δυναμόκλειδο που να μετράει κατω από 5). Όπως κατάλαβες κανείς δεν μπαίνει σε αυτή τη διαδικασία.
Το κάτω είχαμε πει στα 40 και μετά στα 7. Τα 7 είναι πολύ λίγο! Είναι ροπή που μπορείς να την πιάσεις ακόμα και με κατσαβίδι. Το αίμα κάτω απ' τα νύχια φεύγει πανεύκολα όσο σφίχτης και να είσαι!
Όπως και να έχει σου είπα ότι μετά πρέπει αν ελέγξεις.
Πάλι δάχτυλο θα δουλέψει και εδώ αλλά αυτή τη φορά το βάζουμε ανάμεσα στο σταυρό και στον λαιμό της μηχανής και ελέγχουμε αν υπάρχει τζόγος κουνώντας τις μπουκάλες μπρος πισω (αφού βάλουμε και την τιμονόπλακα με το παξιμάδι της). Το τιμόνι να γυρίζει ελεύθερα χωρίς καμία δυσκολία.
Το έκαμες αυτό μωρέ?
Την επάνω βίδα καλά την έκανες, όσο σου επιτρέπει η ροδέλα μέχρι να κάτσουν οι εγκοπές.
Edit. Απ' την περιγραφή σου μαλλον καλά την έκανες και την κάτω.
Τελευταία τροποποίηση από daz; 12/06/2015 στις 17:42.
Sent from me using a computer.
Ελενχο εκανα ναι όπως είπες μόλις έβαλα μπουκάλες μετα τα τσεκαρα τζογος 0!οπότε άυριο την πάω ταξιδάκι!!
vespa ciao, honda dio, cpi tracker, yamaha townmate, typhoon 125, burgman 250, XT 660R