Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 33

Θέμα: Βοήθεια για αγορά 1ης μηχανής

  1. #16
    custom-cruiser
    Εγγραφή
    26/10/2013
    Μηνύματα
    266
    vmec Εγω αντιθετα,δεν πιστευω οτι θα σου δημιουργουσαν προβλημα το βαρος της μηχανης και η "περιεργη" γεωμετρια της , αλλα το νεαρον της ηλικιας και η απειρια σου...χωρις παρεξηγηση.Στη θεση σου θα ξεκινουσα με μια xvs400 Dragstar η οπως σου προτειναν τα παιδια παραπανω με μια βιραγκο σε καλη καλη κατασταση...

  2. #17
    Νέο μέλος Το avatar του/της sani
    Εγγραφή
    13/09/2013
    Μηνύματα
    19
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από RORY FOR EVER Προβολή μηνύματος
    ΔΕΝ ΞΕΡΩ,ΦΙΛΕ sani,ΑΝ ΣΕ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΗΔΗ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΜΗΧΑΝΗΣ...ΤΕΣΠΑ, ΤΟ SUZUKI VL250 LC INTRUDER ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ CUSTOM CRUISER ΜΙΚΡΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...ΠΟΛΥ ΑΝΕΤΟ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ, ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΡΧΑΡΙΟ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ,ΚΑΛΑΙΣΘΗΤΟ, ΓΡΗΓΟΡΟ...ΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΤΟ ΘΕΩΡΟΥΝ ΣΚΥΛΙ ΑΠΟ ΑΝΤΟΧΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ!ΩΣΤΟΣΟ, ΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΑΚΡΙΒΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙΣ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ...ΕΝΝΟΩ ΟΤΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΔΙΑΤΗΡΗΜΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ (ΜΟΝΤΕΛΑ 2007-2011)ΚΥΜΑΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ 2.500 ΚΑΙ 3.200 ΕΥΡΩ...ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΜΙΑ VIRAGO (ΜΟΝΤΕΛΟ 2000-2004) ΩΣ ΠΡΩΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙΣ...ΚΑΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ,ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΠΛΕΟΝ "ΨΗΘΕΙ" ΚΑΙ ΦΑΕΙ ΠΟΛΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ, ΨΑΧΝΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ (...ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΜΙΑ XVS650 DRAGSTAR Ή ΜΙΑ HD 883..??)
    Ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες!!!Την αγορασα τελικα και ειναι οπως ακριβως την εχεις περιγραψει!!!
    explore your nature in two wheels

  3. #18
    custom-cruiser
    Εγγραφή
    26/10/2013
    Μηνύματα
    266
    Εννοεις το Intruder??Με γεια , καλοταξιδο, παντα ορθιος, παντα κρανος...

  4. #19
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    07/03/2014
    Μηνύματα
    1
    Καλησπέρα σε όλους ! Θα ήθελα την γνώμη σας για την XVS650 DRAGSTAR Θέλω να την πάρω αποκλειστικά για το στυλ της custom Είναι μοντέλο του 2000 και την θέλω για δεύτερη (έχω το V-STROM 650). Σε σχέση με την αντίστοιχη SHADOW τι λέτε;Απο ποιότητα κατασκευής ξέρετε κάτι;
    Ευχαρισρώ για κάθε βοήθεια

  5. #20
    Μέλος Το avatar του/της alex134282
    Εγγραφή
    02/04/2012
    Μηνύματα
    55
    Καλησπέρα φιλε,

    προσωπικά έχω οδηγήσει και τις δυο σε test drive οταν έψαχνα για μοτο.

    Στο στιλ ειναι πάνω κατω τα ιδια....

    Η πρώτη τους,οχι και τοσο μεγάλη, διαφορά είναι στα κυβικά. Το dragstar ειναι 650 και το SHADOW 750 (με μια επιφύλαξη).
    Οπότε εξαρτάτε για τι το θες. Το shadow θα ειναι λιγο πιο ξεκουραστο σε ανοιχτο δρόμο.

    Προσωπικά βρήκα το dragstar λίγο πιο άνετο από άποψη οδήγησης. Όχι πολλοι κραδασμοί, αρκετα άνετο με μαμα τιμόνι και σέλα και το γκάζι το είναι "απαλό" αλλα αρκετό.

    Το Shadow ειναι πιο ογκόδες αλλά σχετικά ελαφρύ για το παρουσιαστικό του και αρκετα πιο κουραστικό απο το dragstar λογο του χαμιλότερου τιμονιού του, τα μακρια μαρσπιε και τις πιο σκληρές αναρτήσεις. Επίσης το βρήκα λιγο πιό "ψόφιο" σε θέμα επιτάχυνσης.

    Αλλα και πάλι όλα αυτά εχουν να κάνουν με την κατασταση στην οποία βρίσκεται η μηχανή, τι έχει "φορεμένο" και φυσικά τα προσωπικά γούστα.

    Εγώ θα διάλεγα το dragstar και γιατι εμπιστεύομαι περισσοτερο την yamaha στο μηχανικό κομμάτι(ο πατέρας μου είχε ένα virago 250 απ 1991 μεχρι 2013 με ελαχιστη συντήρηση και χωρις κανένα πρόβλημα) και είναι και αρκετά φτηνά τα ανταλακτικά....

    Πάντως ρίξε μια ματία στο suzuki intruder 800 είναι πολύ άνετο και ταξιδιάρικο μηχανημα (150-160 χλμ χαλαρά) και είναι περισσότερο "τσοπεριά απο τα άλλα 2".

    Δές μια αγκελία http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4964590/

    Ελπίζω να βοήθησα καπως.

  6. #21
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    12/09/2014
    Μηνύματα
    2
    Καλημέρα κύριοι
    Και το δικό μου ερώτημα είναι παρόμοιο. Ετών 52, ύψος 1.83, κιλά 110. Προηγούμενη εμπειρία σχεδόν μηδέν (περιστασιακή χρήση κάποιου σκούτερ αυτόματου και μερικές φορές ενός ΧΤ400 Yam - και αυτή προ εικοσαετίας περίπου). Ως κάτοχος ΕΙΧ διαπίστωσα πρόσφατα ότι στην συντριπτική πλειοψηφία των μετακινήσεων μου είμαι μόνος (η σύζυγος με τον πιτσιρικά χρησιμοποιούν καθημερινά ένα SUV της οικογενείας, το οποίο χρησιμοποιούμε και σε ταξίδια) και εκ των πραγμάτων είναι αντιδεοντολογική η κατοχή και χρήση των υπόλοιπων οχημάτων (BMW 520 E39 και A140 Mercedes).
    Δεδομένου ότι η φιλοσοφία και η λογική της μοτοσυκλέτας ήταν ανέκαθεν φιλική, πλην όμως η χρήση της "γραμμικώς ανεξάρτητη" για διάφορους λόγους, αναρωτιέμαι κατά πόσον θα είναι εφικτό η εκμάθηση της χρήσης ενός δικύκλου με ταχύτητες σε αυτήν την ηλικία. Η πρόθεση μου είναι η αγορά ενός μικρού (125-250cc) τσοπερ/κρούιζερ τουλάχιστον για αρχή, μεταχειρισμένου κατά προτίμηση (λόγω σφικτου προϋπολογισμού - εκτός και εάν καταφέρω - με πόνο ψυχής - να πουλήσω την BMW). Η χρήση του θα είναι καθημερινή για ένα εξάμηνο τουλάχιστον, εντός πόλεως αλλά και για κοντινές μετακινήσεις εκτός πόλης. Θεωρώ ότι ένα δίκυκλο αυτής της κατηγορίας θα ήταν ενδεδειγμένο για αυτήν την χρήση που αναφέρω, με χαμηλό κέντρο βάρους και σχετικά ράθυμο μοτερ - χαρακτηριστικό για την κατηγορία.
    Αναμένω απόψεις και συμβουλές.

  7. #22
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.375
    Καλως τον.
    Για απολυτη οικονομια αγοραζεις ενα παπι.
    Η καταναλωση του τα αναλωσιμα και τα ανταλακτικα του ειναι αστεια σε σχεση με ενα σκουτερ.
    Και τα σκουτερ οικονομικα ειναι σε καυσιμο απλα αν τυχον σου πεσει ή στο ριξουν (που θα γινει )απλα θα χρειαστεις μια μικρη περιουσια
    για να το επαναφερεις στην αρχικη του κατασταση.
    Στο κοστος χρησης να υπολογισεις εξοπλισμο,κρανος(κατα προτιμηση οχι απο μαρκετ),μπουφαν, γαντια(εννοειται με προστασιες απο πτωση και οχι του σκι.......)
    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

  8. #23
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nickald
    Εγγραφή
    22/04/2005
    Μηνύματα
    992
    Σχετικα με την "ευκολια" εκμάθησης δεν υπαρχει θεμα. Ειναι απολυτος εφικτο ανεξαρτητου υλικιας αρκει να υπαρχει θεληση.

    Σχετικα με την κατηγορια που αναφερεις οτι σε ενδιαφερει σε σχεση με την χρηση που σκοπευεις να κανεις οι αποψεις διιστανται... Για χρηση κυριως πολης υπαρχουν πιο βολικα μηχανακια σιγουρα οπως τα μικρα ονοφακια (θεωρω απο τα γραφομενα οτι αποκλεισαμε τα σκουτερ) και τυπου YBR - CBF στα 125-200cc.

    Βεβαια η τελικη αποφαση συνηθως βασιζεται στο γουστο του καθενα....

  9. #24
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Βάλε και το imazuma 250
    Το έκανα χτες βόλτα και μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις

  10. #25
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.375
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    Βάλε και το imazuma 250
    Το έκανα χτες βόλτα και μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις
    Πες μου οτι ειναι και ομορφο να σε διαγραψω απο συμπεθερο................
    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

  11. #26
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Όμορφο δεν το λες
    Αλλά αν το είχα στα χέρια μου θα το έκανα
    Αφού με ξες...

  12. #27
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της est
    Εγγραφή
    10/10/2012
    Μηνύματα
    991
    Τσόπερ και κρούιζερ είναι οι κατηγορίες που σου αρέσουν προφανώς..αλλά αν δεν έχεις οδηγήσει τσόπερ, προσπάθησε να κάνεις μια δοκιμή να δεις αν σου ταιριάζει. Στο λέω γιατί δεν ταιριάζει σε όλους.

    Από εκεί και πέρα δεν ξέρω αν το έχεις ψάξει καθόλου, αλλά το να βρεις καλοδιατηρημένο Virago 250 πχ είναι λίγο λαχείο. Είναι παλιά μηχανάκια και θα πρέπει να το ψάξεις αρκετά. Στην ίδια κατηγορία παίζουν Honda Magna 250 & Suzuki GZ 250. Το τελευταίο το βρίσκεις και σχετικά πιο καινούριο.
    Με το ύψος που έχεις όμως μπορεί να σου πέσουν λίγο μικρά.

    Για κρούιζερ που λες δεν ξέρω αν παίζει κάτι στη μικρή κατηγορία. 250άρια δρόμου πάντως παίζουν και σε καλύτερες τιμές απ'ότι τα "custom".
    Honda CBF 250, Yamaha YBR 250 από σχετικά πρόσφατα μοντέλα αλλά και παλιότερα όπως Suzuki Volty & GN, Yamaha SR.

    Αν το αποφασίσεις για κανά 250αράκι διπλής χρήσης (on-off) Honda Degree & AX-1 είναι καλές επιλογές, όπως και το μικρό KLE της Kawasaki.

    Πρόβλημα με τις ταχύτητες δεν πιστεύω πως θα έχεις, εξάλλου είσαι οδηγός εδώ και χρόνια.
    Καλό ψάξιμο.

  13. #28
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    12/09/2014
    Μηνύματα
    2
    Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις και τις γνώμες.
    Το θέμα του κόστους είναι σε "τάξη μεγέθους" και όχι απόλυτο. Έτσι κι αλλιώς τα τσακάλια (βάλε - αν θέλεις - μοσχάρια) που κανονίζουν την ζωή μας, θα βρούν ακόμη έναν τρόπο να μας τα πάρουν άρα τα κόστη είναι πάντα σχετικά. Η κατηγορία που .... λοξοκοιτάζω, όντως είναι αυτή των τσόπερ και ένα ακόμη ερώτημα είναι το μέγεθος. Δηλαδή, 125-250cc (ιαπωνικό μεταχειρισμένο ή και πιθανόν καινούργιο άν πρόκειται για κορεάτικο πχ. Daelim ή κινέζικο) ή κάτι μεγαλύτερο στα 550-750cc (πχ. Honda Shadow, Yamaha Virago ή Dragstar κλπ)? Το ερώτημα έχει να κάνει με την ... δεοντολογία της κίμησης, δεδομένης της απειρίας μου και φυσικά η όποια αγορά θα με συντροφεύσει μερικά χρόνια πριν την πιθανή αναβάθμιση.
    Επι τη ευκαιρία έχει κάποιος άποψη για τα Regal Raptor? (αμερικάνικη customιά στα 320cc αλλά κυκλοφορεί και στην ευρώπη και σε έκδοση 125cc).

  14. #29
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.375
    Αν εσενα σου κανουν "κλικ" τα cruzers τοτε ο λογος μας περισευει.
    Απλα να σου τονισω οτι ενα μεγαλο μηχανακι σε ογκο δεν μπορει να ελισσεται μεσα στην κινηση οποτε "χανεις" το βασικοτερο ατου του.
    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

  15. #30
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/09/2015
    Μηνύματα
    303
    custom/chopper Και 250 κυβικά θα μας πάρουν με τις πέτρες ρε παιδιά.Κάνα ξερό μονοκύλινδρο να το καταλάβω.
    Δεν τραβάνε τα καστομ οσο οι μηχανές - θα τσουβαλιάσω λέγοντας- σπορ -αλλα με με πιάνετε. με 250 κυβικά θα έχεις θέμα σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου


    custom/cruiser Παίρνεις γιατί κάνει ακούγεται τρακτέρ, τραβάει σαν τρακτέρ και το νιώθεις σαν τρακτερ. Για την ηλικια και την άνεση που θες , από τα γραφόμενα δεν θα σε κόψει αν καιει και 1-2 λίτρα παραπάνω, δες σε καμια Vulcan 900. δεν ξέρω αν η 1700 κυκλοφορεί Ελλάδα αλλά εμένα πολύ μου άρεσε αλλα δεν βολεύει για κάθε μέρα στην πόλη. Μην σε τρομάζει το μέγεθος δεν είναι καθόλου νευρικές μηχανές. Σε καταλαβαίνω στο κομάτι οδηγική απόλαυση. πάρε οτι σου κάνει κλικ να το καβαλάς

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Βοηθεια για αγορα νεας μηχανης
    από marinost στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 16/05/2012, 10:15
  2. βοήθεια για αγορά πρώτης μηχανής
    από madddogg στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 20/04/2012, 17:51
  3. βοηθεια για αγορα μηχανης
    από kat94 στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 150
    Τελευταίο μήνυμα: 28/05/2011, 14:37
  4. Αγορα 1ης μηχανης για νεο αναβατη
    από smooth criminal στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 18/10/2009, 19:47
  5. Βοήθεια για αγορα μηχανης απο Κινα
    από Γιαννης2 στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 16/04/2009, 06:45

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF