Αυτο που αυτοι με τα varadero ειναι ψαγμενοι με ξεπερναει. Το αμοιρο με το πιρουνι απο καλαμακι, θελει και χωμαΑν δεν σπασει το πισω αμορτισερ
![]()
Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss
Και που είναι οι διαφορές με τα άλλα S46 single tube, 46mm piston ;
Αυτό που μπορεί να αλλάζει είναι το ελατήριο HO 851 Αυτό όμως δεν το κάνει να δέχεται μεγαλύτερες καταπονήσεις από το 46άρι πιστόνι που φοράει το 800 τζιες που είναι 60 κιλά ελαφρύτερο.
Ότι είχε να κάνει με την ανάτηση του βαραντέρο ο ζόππας το είχε κάνει με το ελατήριο της χάιπερ πρό, όλα τα άλλα είναι για να ψυρίζουμε την μαϊμού σε αυτό το μηχανάκι.
@DrBig
Αφού το βάλβινγκ είναι μεταβλητό ρυθμίζεταιΔεν έχει συγκεκριμένο σεταπ
Εφόσον το βάλβινγ επειδή είναι ρυθμιζόμενο αποτελεί παρελθόν για την συζήτηση, τότε προχωράμε στο ελατήριο το οποίο είναι η μόνη διαφορά για τον 46άρη κύλινδρο και το οποίο και πάλι δεν είναι μελετημένο για αυτό μηχανάκι αλλά υπολογιζόμενο για κάποιο χ βάρος. Το οποίο ελατήριο το φοράνε και στο χχ100 ας πούμε.
Τώρα αν κάποιος νομίζει ότι η όλινς έχει κάνει ειδικές μελέτες για το μηχανάκι του τότε ας χώσει τα φράγκα του. Πρόβλημα δικό του.
Ρε σεις μην τσακωθουμε για ψιλο χαζομαρες..η ουσια ειναι οτι ολο και περισσοτερες εταιριες βαζουν στα μοντελα τους αναρτησεις της προκοπης και η χοντα κοιμαται..οποτε ξυπναμε εμεις και τα σκαμε στα αφτερ μαρκετ αναρτησεις για να δουμε μια ασπρη οδηγικη μερα και η μαμα χοντα στο συγκεκριμενο τομεα να ...εξακολουθει να κοιμαται..μην την ξυπνησετε μιλαμε..
Εδω το κτμ πουλαγε και πουλαει σαν τρελο με WP,οι εταιριες βγαζουν ημιενεργητικες αναρτησεις,τις χρεωνουν 2.500 χιλιαρικα και πουλανε...αλλα η χοντα εκει ρεμβαζειιιιι...τα χρεπια της showa να ειναι καλα...