το te 610 εχεις και εσυ???το δικο μου ειναι 2001.αν δε σου κανει κοπο και μπορεις στειλτο μου.αυτο ψαχνω εδω και μερες στο νετ αλλα παπαρια μεντολες!!!δε βρησκω τιποτα.το email μου ειναι billpeugeot@yahoo.gr
το te 610 εχεις και εσυ???το δικο μου ειναι 2001.αν δε σου κανει κοπο και μπορεις στειλτο μου.αυτο ψαχνω εδω και μερες στο νετ αλλα παπαρια μεντολες!!!δε βρησκω τιποτα.το email μου ειναι billpeugeot@yahoo.gr
Φιλαράκι μου γύρισε το μεϊλ πίσω (μάλλον λόγω μεγέθους).
Το ανέβασα RS σ' αυτό το λίνκ .
Είναι για το μοντέλο 2000 νομίζω όμως ότι δεν υπάρχουν διαφορές εως και το μοντέλο του '04.
Στο ζιπ έχω βάλει Spare Parts Catalogue και Owners manual σε περίπτωση που δεν τα έχεις.
Ελπίζω σύντομα να ξεμπλέξεις.
Inochi, ρε!
Για οσο.
φιλε μου πραγματικα ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.πραγματικα βοηθισες πολυ μιας και ο μαστορας καταλαωε τι μπαινει και πως.και παλι ευχαριστω
Ξεθάβω (καλοκαιριάτικα; )το θέμα για το αγαπητό Husky μιας και απέκτησα ένα πολύ πρόσφατα...κάνει ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια με μια διαφορά: Ο μάστορας φόρεσε ένα Μικούνι στο μηχανάκι και παίρνει ΜΟΝΟ σε κατηφόρα κάαααπως εύκολα,ή θέλει την εξής ιεροτελεστία:
-Πρέπει να "κατεβάσεις" το ρελαντί τελείως.
-Να μιζάρεις μέχρι να τραβήξει καύσιμο -αλλιώς μουλαρώνει η μίζα με το ρελαντί στη θέση δε σβήνω-και,
-Όταν πάρει να σηκώσεις ρελαντί και να....πορευτείς στην ευχή του θεού....αν σβήσει ή χρειαστεί να το σβήσεις πάλι τα ίδια.....ή μάλλον σχεδόν τα ίδια γιατί θα έχεις και 2-4 ψιλοκαμένα δάχτυλα,αλλά δε το λέμε πουθενά....
Έχει κάποιος καμιά ιδέα από που να ξεκινήσω; Στο συγκεκριμένο μηχανάκι οι μαστόροι απλά έπαιρναν λεφτά.......
Έχουν αλλαχτεί πηνία,μπαταρία φρέσκια,τσεκαρίστηκε το κόμπλερ της μίζας,η μίζα,κλπ κλπ κλπ.
Τελευταία τροποποίηση από nassosxlvbros; 30/06/2016 στις 01:37.
Throw down the sword,The fight is done and over,
Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
And turn my weary eyes for home....
www.youtube.com/c/nassosxlvbros
Mikuni TM 40 ή 41 είναι το καρμπυρατέρ...Ξεκινάω λύσιμο από αύριο και βλέπουμε......
Throw down the sword,The fight is done and over,
Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
And turn my weary eyes for home....
www.youtube.com/c/nassosxlvbros
προφγανως και είναι οι ρυθμισεις απο το micuni και εκει θα το βρείτε. Tα μικουνι έχουν καλές οδηγίες στο net. Εναλλακτικά ψαξε να βρεις το service (workshop) manual απο καποιο άλλο μηχανάκι που φοράει απο τη μανα του το συγκεκριμένο καρμπυρατερ, για να δεις στο περιπου τις ρυθμίσεις.
Ποπο , ειδα τον τίτλο και μου ήρθε αυθόρμητα :
" προβλημα σε husqvarna te 610 2001 "
και που ζει το Husky 15 χρονια μετα....θαυμα ειναι.
(συγχωρεσε με)
![]()
Throw down the sword,The fight is done and over,
Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
And turn my weary eyes for home....
www.youtube.com/c/nassosxlvbros
Throw down the sword,The fight is done and over,
Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
And turn my weary eyes for home....
www.youtube.com/c/nassosxlvbros
Το μοτερακι ειναι ενα μικρο διαμαντι, με πολυ συγκεκριμενες "ευπαθειες", που στο δικο μου ΟΛΕΣ εμφανιστηκαν απο την μαλακια του "μαστορα" που το πηγαινα τοτε.
Στο προκειμενο και το δικο μου Mikuni ειχε πανω (μεχρι που μπηκε ενα ΕφΣιΑρ) και αν θυμαμαι καλα το Service μανουαλι ελεγε πως ακριβως ρυθμιζεται.
Κανε μια ψαχτικη κι αν δεν το βρεις να ξεθαψω παλιους HDD να το βρω και να στο στειλω.
Inochi, ρε!
Για οσο.
Σε γενικές γραμμές όντως το μοτέρ είναι αξιόπιστο,αν εξαιρέσεις κάτι βολάν που εκτοξεύουν τους μαγνήτες και τα αλέθουν όλα....Μάστορα να καταδεχτεί να το συμμαζέψει δεν έχω βρει....έχετε να προτείνετε κάποιον;
FCR είναι η λύση,αλλά είναι πανάκριβο...![]()
Throw down the sword,The fight is done and over,
Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
And turn my weary eyes for home....
www.youtube.com/c/nassosxlvbros
Και αυτά τα βολάν ήταν στα παλιότερα ΤΕ, με την αριστερή μανιβέλα, που ήταν ξηρά.
Νομίζω οτι το πρόβλημα ήταν σαφώς μικρότερο (αν υπήρχε καν, ποτέ δεν άκουσα περίπτωση) στα ΤΕ*10Ε, που το βολάν ήταν μες στο λάδι.
Σκυλιά μηχανάκια, αφού ακόμα τα βγάζουν υπο το σήμα SWM, αν δεν τα φάει η μαρμάγκα του Γιουρο4.
====
Χμμ, όταν λες έχουν αλλαχτεί πηνία, τι εννοείς; Το πηνίο του μπουζί, η την μονόστυλη περιτύλιξη μέσα στον στάτορα που τροφοδοτεί το CDI;
Δοκίμασες με επαγγελματικό 12 βόλτο εκκίνησης; Αν δεν υπάρχει, είσαι 1000% σίγουρος οτι η καινούργια μπαταρία είναι γερή;
Όταν μιζάρεις τι κάνει; γυρίζει (ίσως και νωχελικά) και δεν πιάνει; ή δεν γυρίζει καθόλου; Ή γυρίζει βαρβάτα αλλά πάλι τπτ;
Αυτό - «μουλαρώνει η μίζα με το ρελαντί στη θέση δε σβήνω» - δεν το κατάλαβα. Γυρίζει ή κολλάει;
Μπορείς να μετρήσεις το βολταζ μεταξύ μαυρο και κόκκινο πηνίο του στάτορα; (Χρειάζεται παλμοσκόπιο)
Εφόσον το μηχανάκι πάει καλά αφού αρχίσει, το πρόβλημα μάλλον δεν είναι στα ηλεκτρονικά.
Όπως τα λες, θα έψαχνα ή για ανεπαρκές ρεύμα εκκίνησης, ή για σκάρτη μίζα. Από προσωπική εμπειρία το πρώτο, τα θέλει τα Voltάκια του για να πάρει μπρος. Καλή επιτυχία...
Τελευταία τροποποίηση από Δεινόσαυρος; 01/07/2016 στις 01:21.
Θάρθουνε στιγμές δάκρυα γεμάτες
Μόνος σου θα κλαίς,
κλείσανε θα λες τις ζωής μου οι στράτες...
Για Μικούνι δυστυχώς δεν ξέρω, αλλά τα μαμα Ντελλόρτο έχουν άλλο jet για την εκκίνηση που δεν θέλει καθόλου γκάζι παρά μόνο τσοκ αν είναι κρυο.
Αυτό που περιγράφεις (κλείσιμο το ρελαντί) κάπου εκεί παραπέμπει. Δλδ οτί δεν θέλει άλλο γκάζι μιας και πάρει, θα μπουκώσει.
Νομίζω οτι έχει δίκιο ο duke200. Στρώσε το καρμπ για την εκκίνηση. (Δεν είμαι μάστορας, στην τύχη μαντεύω)
Το Ντελλόρτο δεν το έχεις πια;
====
Επίσης, δεν κατάλαβα, έχει γίνει αλλαγή πιστονιών για να ανεβάσει συμπίεση, ή είναι στάνταρ;
Τελευταία τροποποίηση από Δεινόσαυρος; 30/06/2016 στις 23:55.
Θάρθουνε στιγμές δάκρυα γεμάτες
Μόνος σου θα κλαίς,
κλείσανε θα λες τις ζωής μου οι στράτες...
Λοιπόν ας το πάμε από την αρχή:
Η μηχανή είναι το μιζάτο 410Ε του 2001 που έγινε 610Ε με αλλαγή μοτέρ κομπλέ,απλά με το καρμπ του 410.Επειδή όμως το μικρό καρμπ ήταν λίγο για το 600άρι μοτέρ μπήκε το Μικούνι δούλεψε σωστά κάποιο διάστημα...Μετά άρχισαν τα σκαλίσματα στα τζετ και ψιλοχάθηκε η μπάλα....Μέχρι εδώ ξέρω....
Το μηχανάκι λοιπόν έμεινε σε ακινησία κάνα 4άρι χρόνια κάτω από μιαν ελιά και μάζευε ήλιο και βροχές.Το παρέλαβα έτσι,άλλαξα λάδια βενζίνες και με το ζόρι κάποια στιγμή πήρεεεεε.Όπως ήταν το πήγα για σέρβις και ρώτησα για τη δυσκολία που έχει να πάρει μπροστά.
Η πρώτη διάγνωση του μάστορα ήταν ....πηνία (και πιθανόν μίζα και πιθανόν κόμπλερ,κλπ,κλπ) λόγω αδύνατου σπινθήρα,και φυσικά ένα καλό σέρβις που περιλαμβάνει ρύθμιση βαλβίδων που ΚΑΙ εκεί (οι κλειστές βαλβίδες) δημιουργούν θέμα στο μιζάρισμα.... (μετάφραση: 200€ τα πηνία και 180€ το σέρβις) έγιναν κάποια στιγμή αυτά,το μηχανάκι ΟΝΤΩΣ μιζάριζε δυνατότερα,αλλά έχει αυτή τη ""παραξενιά" : Για να πάρει μπρος,θέλει κατέβασμα τέρμα κάτω το σλάιντ αλλιώς ΔΕΝ γυρίζει η μίζα,και μόλις τραβήξει καύσιμο και ανοίξεις γκάζι (και πάρει) το κρατάς με το χέρι και βιδώνεις σλάιντ να κρατήσει ρελαντί.......
Το θέμα έχει μείνει στο σημείο αυτό: Καινούργια πηνία,μίζα/μπαταρία/κόμπλερ οκ,μέχρι να βρω τα εξής 3:
-μάστορα να το αναλάβει ΟΛΟ
-χρόνο (και χρήμα βεβαίως)να το ξαναπιάσω (και θα το βρω)
-κάποιον που να ξέρει αυτό το καρμπυρατέρ
-ένα FCR κατάλληλο να λήξει η ιστορία εκεί...
Μέχρι να βρεθεί κάποιο από όλα αυτά το άφησα να ξεκουραστεί...
Επαναλαμβάνω πως μόλις πάρει (και σηκώσω ρελαντί) δουλεύει ΑΨΟΓΑ,το μοτέρ πυροβολάει στην κυριολεξία ότι κινείται γύρω του,ανεβάζει ακαριαία,και γενικώς δε δείχνει πουθενά κομπιάσματα ή δισταγμούς...Μέχρι να το σβήσεις ή να σου σβήσει κατά λάθος και να ξανακάνεις όλη τη διαδικασία από την αρχή....
Και ερωτώ με τις φτωχές μου γνώσεις:
Εφ όσον το μοτέρ δουλεύει σωστά στο ρελαντί -με την ιεροτελεστία που προανέφερα- όσο και λάθος τζετάρισμα να έχει,ΓΙΑΤΙ η μίζα γυρίζει το μοτέρ με κλειστό σλάιντ και δυσκολεύεται ή μουλαρώνει με (ελαφρώς) ανοιχτό; παραξενιά που θέλει ψάξιμο,αποσυμπιεστής; ή κάτι άλλο;
Πρέπει από κάπου να κάνω μια αρχή....
υγ.:εκτός από το μηχανάκι δεν έχω κάτι άλλο spare ή το παλιό καρμπ στα χέρια μου.
Τελευταία τροποποίηση από nassosxlvbros; 01/07/2016 στις 09:27.
Throw down the sword,The fight is done and over,
Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
And turn my weary eyes for home....
www.youtube.com/c/nassosxlvbros