Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 59 από 59

Θέμα: Οκτανια και συμπιεση

  1. #46
    ...και καλη τυχη μάγκες Το avatar του/της bulmont
    Moderator
    Εγγραφή
    06/09/2010
    Μηνύματα
    4.198
    Tώρα θα μπεί και θα σε μαμήσει ο ολντμαν......
    "ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"

  2. #47
    Μέλος
    Εγγραφή
    01/05/2016
    Μηνύματα
    34
    Γιαννη μηπως ξερεις αν μπορουμε με το πιεσομετρο να βγαλουμε κατα προσεγγιση, το ποσο ειναι η δυναμικη συμπιεση;

  3. #48
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.657
    Με το πιεσόμετρο θα βρεις (με ακριβεια και οχι κατα προσεγγιση) ποσο μας εχεις ανεβασει την πιεση...!!!

    Αντι να μπερδευεσαι με φανταχτερούς ορους, τσάκω την ηλεκτροκόλληση, σκάσε 5-6 πονταρισιές στον θαλαμο καυσης και εχε το ματσακόνι προχειρο να αφαιρείς πόντες μεχρι να φερεις την συμπίεση εκεί που θα εκμεταλλευτείς στο έπακρο το expansion ratio της 97αρας...

    Υ.Γ.
    Παίζει βεβαια και η ναφθαλίνη αλλα δεν ξερω αν θα βρεις γιατί τελευταία ολοι κρεμάνε φυτοικολογικες παπαριες για τον σκώρο..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  4. #49
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    Απο οσο ξερω μπορεις να εχεις μια γενικη εικονα του σε τι κατασταση βρισκονται τα ελατηρια πιστονιου σε σχεση με του αλλου κυλινδρους και να καταλαβεις λιγα πραγματα για τον εκκεντροφορο.(πχ αν δεν εχει καποιο προβλημα εχεις πολυ υψηλη δυναμικη συμπιεση στις στροφες τοτε θα μπορουσες να βαλεις εναν με λιγο μεγαλυτερη διαρκεια για να δωσεις λιγη δυναμη στα ψηλα και να ηρεμισουν τα πραματα στις χαμηλες.)

  5. #50
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Χρηστης Προβολή μηνύματος
    Ειπαμε, θελω να οανω μετατροπη βαση καυσιμου. Να εκμεταλλευτω το expansion ration της 97ρας.

    Αυτο που ζηταω ειναι οι παραμετροι. Ετσι ωστε να ξερω εκ των προτερων τι φλατσες να παρω. Αλλιως θα πρεπει να παρω 3-4 combo απο φλατζε και να τεσταρω την 95ρα και την 97ρα μεχρι η πρωτη να βγαλει πυρρακια και η δευτερη οχι. Το οποιο δεν ειναι οτι κακυτερο εφοσον θα πρεπει να βγαλω κυλινδρο 3-4 φορες για την καθε βενζινα, δηλαδη 6-8 λυσε δεσε και αλλα τοσα αδειασματα του καρμπ.

    Edit, στο duke παει
    με λιγο καλύτερο καυσιμο, μπορεις χωρις πρόβλημα να βαλεις 5-6 δεκατα του χιλιοστού λεπτότερη φλάντζα, ή κατα αντιστοιχία να πλανίσεις 5-6 δέκατα το καπάκι. Η φλαντζα της μανας του μαλλον είναι ήδ 5 δεκατα οπώτε δεν παιζει να βρεις λεπτότερη, οποτε σου μένει μόνο το πλάνισμα. Με 5-6 δέκατα πλάνισμα θα ανεβάσεις περίπου 0.7-0.8 το βαθμό συμπίεσης και θα γίνει ανεπαίσθητα πιο ζωηρό. Κατα τη γνώμη μου δεν αξίζει. Όταν θα έρθει η ώρα για νεο πιστονάκι/ελατήρια, στειλε ένα pm να σου πω τι θα κανεις , οικονομικά και έυκολα για να δεις πραγματική διαφορά.

    για τα φιλολογικο΄τυπου ερωτηματα αρκουμαι να πω οτι πρακτικά όλα τα συγχρονα μοτερ, αντεχουν χωρις πρόβλημα 1-1.5 βαθμούς στατικής συμπίεσης παραπάνω ακόμα και 2 με 100αρα.

    Το κομπρεσσερόμετρο ΔΕ μετραει στατική συμπίεση αλλα ΔΥΝΑΜΙΚΗ, αλλα και πάλι όλα τα σύγχρονα μοτερ αντεχουν 20-40 psi παραπάνω δυναμική συμπίεση με το ίδιο κάσυιμο.

    ¨Οπως είπα και σε προηγούμενο post, Αν ανεβασουμε στατική συμπίεση, κερδίζουμε μέχρι ένα σημείο. Στα περισσότερα μοτερ με πάνω απο +2 βαθμούς ΔΕΝ κερδίζουμε τιποτα, χωρις μεατροπή σε διαρκεια εκκεντροφόρων.

    Η δυναμική συμπίεση απο την άλλη είναι παράξενο πράγμα και έχει συγκεκριμένο έυρος, πάνω η κάτω απο το οποίο άμα πέσουμε για συγκεκριμένο έυρος στροφών, χάνουμε σε απόδοση αντί να κερδίσουμε. Ο κανόνας για ελαφρά βελτιωμένα μοτερ με εκκεντροφόρους οχι πολύ πιο άγριους απο τουυς μαμα είναι να προσπαθούμε να διατηρούμε την δυναμική συμπίεση στα εργοστασιακά πρότυπα, άντε να πέφτουμε και λίγο, αλλα όχι πολύ, γιατι μετα το μοτερ χαμηλά σέρνεται παντελώς.

    Για περισσότερη μελέτη γκουγκλαρε dynamic compression ratio. Ουσιαστικά είναι η στατική συμπίεση, αφαιρόντας τη διάρκεια του εκκεντροφόρου εισαγωγής απο το κάτω νεκρό σημείο μέχρι να κλείσει η βαλβίδα εισαγωγής και είναι σε άμεση αναλογια με αυτό που μετρα το κομπρεσσερόμετρο, εφόσον δεν υπαρχει διαρροή απο καμια έδρα/φλάντζα/ελατηριο πιστονιού
    Τελευταία τροποποίηση από duke200; 03/09/2016 στις 12:12.

  6. #51
    Μέλος
    Εγγραφή
    01/05/2016
    Μηνύματα
    34
    Αλλαξα φλατζες. Τωρα δειχνει 11.7 bar. Με 95 δεν παει μια, αν δωσω γκαζι με μεγαλο load, ακουγεται σα να κοπαναει η βαλβιδα, λογικα αυτα ειναι τα πυρακια.

    Το βραδυ που θα καψω την 95 θα βαλω 100ρα να δω. Αν και με βλεπω να αλλαζω φλατζες ζαχαχα.

  7. #52
    Μέλος
    Εγγραφή
    01/05/2016
    Μηνύματα
    34
    Οκ, 12 bar ειναι πολλα και για την 100ρα.

  8. #53
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.657
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Χρηστης Προβολή μηνύματος
    Αλλαξα φλατζες. Τωρα δειχνει 11.7 bar. Με 95 δεν παει μια, αν δωσω γκαζι με μεγαλο load, ακουγεται σα να κοπαναει η βαλβιδα, λογικα αυτα ειναι τα πυρακια.
    Την πιο λογικη περίπτωση να κοπαναει η ιδια η βαλβιδα, μια και το χαμηλωσες μπόλικα, δεν τη εξεταζουμε..???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #54
    Μέλος
    Εγγραφή
    01/05/2016
    Μηνύματα
    34
    Κοπαναει με μεγαλο load. Αλλιως ειναι οκ. Τωρα του εβαλα μια πιο μεγαλη φλατζα και φαινεται οκ. Τωρα ειναι 10 bar και κατι.

  10. #55
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    19/07/2015
    Μηνύματα
    30
    Όταν το χαλάσεις το μηχανάκι μην αρχίσεις τα κλάμματα.

  11. #56
    Μέλος
    Εγγραφή
    01/05/2016
    Μηνύματα
    34
    Μια χαρα ειναι τωρα. Πηρε αρκετη ροπη στα χαμηλα. Με 100ρα παιρνει και πιο πανω αλλα λιγα πραματα.

    Τωρα θα σω καταναλωση, μηπως και αλλαξε.

  12. #57
    Τι αρώτηξε; Το avatar του/της Acacius
    Εγγραφή
    21/01/2009
    Μηνύματα
    2.242
    Κάνε το μετατροπή σε αέριο που έχει κατ'αντιστοιχία 110+ οκτάνια

  13. #58
    Μέλος
    Εγγραφή
    01/05/2016
    Μηνύματα
    34
    Θα το παω στα 20:1 και θα βαζω ντιζελ.

    Περα απο την πλακα. Με συμπιεση στα ορια της 100, δεν βγαζεις τιποτα το σπουδαιο το οποιο θα αξιζει τα λεφτανρης 100ρας. Δηλαδη και νιτρο +95ρα θαρρω πως θα εχει καλυτερα αποτελεσματα και θα ειναι και πιο φτηνο απο το να σεταρεις το μοτερ για 100ρα.

    Μπορει να φταιει που ςιναι μονοκυλιδρος, δηλαδη να χανει αρκετη ενεργια στη φαση της συμπιεσης.

    Btw, οταν ειχα συμπιεση 12 μπαρ φευγα, τα καυσαερια ηταν παρα πολυ ζεστα. Τι παιζει;

  14. #59
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.657
    Παίζει κατι σαν καταστατικη εξίσωση των αερίων..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234

Παρόμοια θέματα

  1. Τελικό GP style και συμπιεση(backpressure)
    από SVX στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 10/04/2009, 07:03
  2. Και κάτι ακόμα
    από bikersonly στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 05/11/2003, 15:41
  3. Γεια και χαρα
    από sonus στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2003, 11:47
  4. Προς admins, moderatores και όποιος άλλος...
    από TManiac στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2003, 08:29

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF