Tώρα θα μπεί και θα σε μαμήσει ο ολντμαν......
Tώρα θα μπεί και θα σε μαμήσει ο ολντμαν......
"ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"
Γιαννη μηπως ξερεις αν μπορουμε με το πιεσομετρο να βγαλουμε κατα προσεγγιση, το ποσο ειναι η δυναμικη συμπιεση;
Με το πιεσόμετρο θα βρεις (με ακριβεια και οχι κατα προσεγγιση) ποσο μας εχεις ανεβασει την πιεση...!!!
Αντι να μπερδευεσαι με φανταχτερούς ορους, τσάκω την ηλεκτροκόλληση, σκάσε 5-6 πονταρισιές στον θαλαμο καυσης και εχε το ματσακόνι προχειρο να αφαιρείς πόντες μεχρι να φερεις την συμπίεση εκεί που θα εκμεταλλευτείς στο έπακρο το expansion ratio της 97αρας...
Υ.Γ.
Παίζει βεβαια και η ναφθαλίνη αλλα δεν ξερω αν θα βρεις γιατί τελευταία ολοι κρεμάνε φυτοικολογικες παπαριες για τον σκώρο..
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Απο οσο ξερω μπορεις να εχεις μια γενικη εικονα του σε τι κατασταση βρισκονται τα ελατηρια πιστονιου σε σχεση με του αλλου κυλινδρους και να καταλαβεις λιγα πραγματα για τον εκκεντροφορο.(πχ αν δεν εχει καποιο προβλημα εχεις πολυ υψηλη δυναμικη συμπιεση στις στροφες τοτε θα μπορουσες να βαλεις εναν με λιγο μεγαλυτερη διαρκεια για να δωσεις λιγη δυναμη στα ψηλα και να ηρεμισουν τα πραματα στις χαμηλες.)
με λιγο καλύτερο καυσιμο, μπορεις χωρις πρόβλημα να βαλεις 5-6 δεκατα του χιλιοστού λεπτότερη φλάντζα, ή κατα αντιστοιχία να πλανίσεις 5-6 δέκατα το καπάκι. Η φλαντζα της μανας του μαλλον είναι ήδ 5 δεκατα οπώτε δεν παιζει να βρεις λεπτότερη, οποτε σου μένει μόνο το πλάνισμα. Με 5-6 δέκατα πλάνισμα θα ανεβάσεις περίπου 0.7-0.8 το βαθμό συμπίεσης και θα γίνει ανεπαίσθητα πιο ζωηρό. Κατα τη γνώμη μου δεν αξίζει. Όταν θα έρθει η ώρα για νεο πιστονάκι/ελατήρια, στειλε ένα pm να σου πω τι θα κανεις , οικονομικά και έυκολα για να δεις πραγματική διαφορά.
για τα φιλολογικο΄τυπου ερωτηματα αρκουμαι να πω οτι πρακτικά όλα τα συγχρονα μοτερ, αντεχουν χωρις πρόβλημα 1-1.5 βαθμούς στατικής συμπίεσης παραπάνω ακόμα και 2 με 100αρα.
Το κομπρεσσερόμετρο ΔΕ μετραει στατική συμπίεση αλλα ΔΥΝΑΜΙΚΗ, αλλα και πάλι όλα τα σύγχρονα μοτερ αντεχουν 20-40 psi παραπάνω δυναμική συμπίεση με το ίδιο κάσυιμο.
¨Οπως είπα και σε προηγούμενο post, Αν ανεβασουμε στατική συμπίεση, κερδίζουμε μέχρι ένα σημείο. Στα περισσότερα μοτερ με πάνω απο +2 βαθμούς ΔΕΝ κερδίζουμε τιποτα, χωρις μεατροπή σε διαρκεια εκκεντροφόρων.
Η δυναμική συμπίεση απο την άλλη είναι παράξενο πράγμα και έχει συγκεκριμένο έυρος, πάνω η κάτω απο το οποίο άμα πέσουμε για συγκεκριμένο έυρος στροφών, χάνουμε σε απόδοση αντί να κερδίσουμε. Ο κανόνας για ελαφρά βελτιωμένα μοτερ με εκκεντροφόρους οχι πολύ πιο άγριους απο τουυς μαμα είναι να προσπαθούμε να διατηρούμε την δυναμική συμπίεση στα εργοστασιακά πρότυπα, άντε να πέφτουμε και λίγο, αλλα όχι πολύ, γιατι μετα το μοτερ χαμηλά σέρνεται παντελώς.
Για περισσότερη μελέτη γκουγκλαρε dynamic compression ratio. Ουσιαστικά είναι η στατική συμπίεση, αφαιρόντας τη διάρκεια του εκκεντροφόρου εισαγωγής απο το κάτω νεκρό σημείο μέχρι να κλείσει η βαλβίδα εισαγωγής και είναι σε άμεση αναλογια με αυτό που μετρα το κομπρεσσερόμετρο, εφόσον δεν υπαρχει διαρροή απο καμια έδρα/φλάντζα/ελατηριο πιστονιού
Τελευταία τροποποίηση από duke200; 03/09/2016 στις 12:12.
Αλλαξα φλατζες. Τωρα δειχνει 11.7 bar. Με 95 δεν παει μια, αν δωσω γκαζι με μεγαλο load, ακουγεται σα να κοπαναει η βαλβιδα, λογικα αυτα ειναι τα πυρακια.
Το βραδυ που θα καψω την 95 θα βαλω 100ρα να δω. Αν και με βλεπω να αλλαζω φλατζες ζαχαχα.
Οκ, 12 bar ειναι πολλα και για την 100ρα.
Κοπαναει με μεγαλο load. Αλλιως ειναι οκ. Τωρα του εβαλα μια πιο μεγαλη φλατζα και φαινεται οκ. Τωρα ειναι 10 bar και κατι.
Όταν το χαλάσεις το μηχανάκι μην αρχίσεις τα κλάμματα.
Μια χαρα ειναι τωρα. Πηρε αρκετη ροπη στα χαμηλα. Με 100ρα παιρνει και πιο πανω αλλα λιγα πραματα.
Τωρα θα σω καταναλωση, μηπως και αλλαξε.
Κάνε το μετατροπή σε αέριο που έχει κατ'αντιστοιχία 110+ οκτάνια
Θα το παω στα 20:1 και θα βαζω ντιζελ.
Περα απο την πλακα. Με συμπιεση στα ορια της 100, δεν βγαζεις τιποτα το σπουδαιο το οποιο θα αξιζει τα λεφτανρης 100ρας. Δηλαδη και νιτρο +95ρα θαρρω πως θα εχει καλυτερα αποτελεσματα και θα ειναι και πιο φτηνο απο το να σεταρεις το μοτερ για 100ρα.
Μπορει να φταιει που ςιναι μονοκυλιδρος, δηλαδη να χανει αρκετη ενεργια στη φαση της συμπιεσης.
Btw, οταν ειχα συμπιεση 12 μπαρ φευγα, τα καυσαερια ηταν παρα πολυ ζεστα. Τι παιζει;
Παίζει κατι σαν καταστατικη εξίσωση των αερίων..
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...