Ο λαμδα παραγει μια ταση την οποια δεχεται ο εγκεφαλος. Αυτη η ταση κυμαινεται απο 0,1 βολτ εως 1 βολτ. Στο 0,1 βολτ η αναλογια καυσιμου ειναι 15:1 και στο 1βολτ 11,5:1 Εγω παιρνω αυτην την ταση και της αφαιρω ενα ποσοστο δηλαδη 0,2 βολτ με αποτελεσμα να πηγαινει στον εγκεφαλο λιγο μειωμενη.
Ολο αυτο εχει εφε μονο στις χαμηλομεσαιες στροφες οπου χρειαζεται ο λαμδα για να μπορει να διορθωσει ο εγκεφαλος το μιγμα σε κατασταση close loop. Σε ανοιγματα του γκαζιου πανω απο 50% η στροφες κινητηρα μεγαλυτερες των 4700 ο λαμδα βγαινει εκτος και ο εγκεφαλος δεν βασιζεται σε αυτον.