Ωραια.Αλητεια δε θες.
Δυο κιλινδρους δε θες?
Ευρωπαικο?
Ευελικτο?
sm?
Τουμπανο και παιχνειδιαρικο?
Το γκαζι στα τερματα?
Απριλια sxv 450 ή 550....
καθε μερα ...νεα μερα.
Καλησπέρα!
Ζητάς πολλά που δεν είναι εύκολο να συνδυαστούν αλλά το ξέρεις και το παραδέχεσαι οπότε αυτό μάλλον είναι προτέρημα!
Αν καταλαβαίνω καλά, έχεις βρει σχεδόν όλα όσα ζητάς στο 790 Duke και θα ήταν σίγουρα η επιλογή σου αν κυμαινόταν κάπου στα 6-7 ως μεταχειρισμένο.Έχοντας αυτό ως αφετηρία, η έρευνα μπορεί να επικεντρωθεί σε μοτοσυκλέτες που είναι πολύ κοντά στο 790 και τέτοιες νομίζω πως θα βρεις μόνο στην περτικαλί εταιρεία, αρκετές έχουν ήδη προταθεί!
To MT-09(και το XSR900) δεν το υπολογίζω καν επειδή έγραψες δεν κρύβω ότι ΔΕ θέλω να πάρω γιαμάχα, και μάλιστα ΜΤ, πάλι. Θέλω κάτι διαφορετικό. και είναι κρίμα, νομίζω, να παίρνουμε κάτι γενικά αποδεκτό ως ''καλό'' το οποίο όμως σ'εμάς δεν κάνει το απόλυτο κλικ.
Το Dorsoduro το έχεις αποκλείσει, υποθέτω και το Shiver 900 επειδή μάλλον δεν είναι ο κανίβαλος που ψάχνεις(υπήρχε ένα ωραίο μεταχειρισμένο στα 5.900€ στην Πάτρα το οποίο πουλήθηκε προ ημερών).
Συνεπώς, εκτός των ΚΤΜ τα οποία σίγουρα θα είναι στην πρώτη γραμμή, θα πρότεινα και εγώ το προφανές Street Triple. Το tiger 1050 θα σου φανεί ψηλό και βαρύ.
Και κάτι ακόμα: θα σ'ενδιέφερε το Hypermotard αν δεν ανήκε στην κατηγορία των 1.500€ για συντήρηση ετησίως; Έχω την αίσθηση ότι μπορεί να συντηρηθεί και με (πολύ) λιγότερα, ας μιλήσουν όμως όσοι γνωρίζουν καλύτερα τη μοτοσυκλέτα.
Δες και την Brutale 800 μήπως και..
Και τα 2. Αρχαίας τεχνολογίας μοτέρ, που απαιτούν ακριβότερη συντήρηση. Τα πιο νέα μοντέλα είναι σχετικά καλύτερα σε αυτόν τον τομέα, αλλά έχουν περισσότερα ηλεκτρονικά, οπότε μένουν από αυτά.
9 σέρβις το χρόνο και άνοιγμα μοτέρ κάθε 2 βόλτες. Όχι, φχαριστώ. Κάτι αντίστοιχο σε πολιτικό θα ήταν τέλειο, όμως. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.
Έχω μια σχετική εμπειρία, ξέρω τι θέλω, οπότε δεν είναι παράλογα, ούτε υπερβολικά αυτά που ζητάω, απλά σπάνια. Αλλά να που η ΚΤΜ έβγαλε ένα τέτοιο μηχανάκι φέτος.
Η αλήθεια είναι ότι 3 εταιρείες παίζουν μπάλα τον τελευταίο καιρό στο μυαλό μου: KTM, Triumph, Ducati. Όλες έχουν τα υπέρ και τα κατά. Το νήμα δημιουργήθηκε με σκοπό να μπουν κι άλλα μηχανάκια στο παιχνίδι, που ίσως δεν πήγε το μυαλό μου. Τις προφανείς επιλογές τις γνωρίζω ήδη.
Ναι, δεν έχει συντήρηση 1500€/έτος το Hyper, είναι αρκετά προσγειωμένο (για ντουκάτι), αλλά έχει κι αυτό τα μειονεκτήματά του. Πχ εξαιρετικά μικρή ιπποδύναμη για τα κυβικά του και ότι είναι ιταλικής κατασκευής. Δεν είμαι σίγουρος ότι είναι αυτό που θέλω. Και δυστυχώς δεν έχω κανέναν για να το δοκιμάσω.
Το SMC, που προτείνετε αρκετοί, είναι απωθημένο μου και θα ήθελα να το πάρω κάποτε, αλλά οι πωλητές του νομίζουν ότι είναι φτιαγμένο από χρυσάφι. 5 και 6 χιλιάρικα για μονοκύλινδρο ΚΤΜ 10ετίας δε δίνω ούτε αν το είχαν στο σαλόνι για διακόσμηση.
Τελευταία τροποποίηση από BLiTzER; 15/11/2018 στις 15:48.
Life begins at 45°.
Μονοκύλινδρο δε...
Αλλά πολύ κοντά σε αυτό που θες.
Χαμηλό σε ύψος, πιο ξεκούραστη θέση από τα SM, χαμηλή κατανάλωση, χαμηλό κόστος συντήρησης, ελαφρύ..
https://www.car.gr/12475084-ktm-690-duke
.............
Αυτό το έχω βάλει στην άκρη, γιατί είχα 690 Duke παλιότερα, το προηγούμενο μοντέλο βέβαια (που είναι 4-5 εκατοστά ψηλότερο ), και θα ήθελα να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό. Εξάλλου δεν πρόκειται να το κρατήσω πάνω από 6, 8, 12 μήνες, οπότε δε με νοιάζει να "επενδύσω". Θέλω απλά να κάνω τη φάση μου.
Ισχύει, όμως, ότι είναι μια πολύ καλή all-around, μονοκύλινδρη επιλογή και το έχω κάπου στη μέση της λίστας.
Μου φαίνεται πολύ κακό το 690 SM. Με την κακή έννοια. Και bitch, please!
Αν πάω σε μονοκύλινδρο, μάλλον θα προτιμήσω ένα 640 με 2,5 χιλιάρικα, που δουλεύει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ σαν motard. Και μετά από 6 μήνες το δίνω και παίρνω κάτι άλλο. ^^
Life begins at 45°.
Χαχα!Ναι ρε συ, δεν υπονόησα πουθενά ότι δεν έχεις την εμπειρία, ότι δεν ξέρεις τι θέλεις ή ότι ζητάς παραλογισμούς!Ίσα ίσα που ξέρεις τι θέλεις (και τι όχι) οπότε αυτό διευκολύνει την επιλογή, έστω και αν ο συνδυασμός που ζητάς θέλει ψάξιμο, αυτό είναι και το γοητευτικό κομμάτι της υπόθεσης!
Παρακαλείται όποιος έχει Hyper να δηλώσει παρουσία
Υπάρχει και το SMT 990 (196 κιλά, 855mm ύψος σέλας) , δεν ξέρω αν είναι too much.
Δεν αγοράζω τουριστικά μηχανάκια.
(και 196 στεγνό)
Life begins at 45°.