Από τότε (50 sec)
https://www.youtube.com/watch?v=nonFUmQQlTY
Από τότε (50 sec)
https://www.youtube.com/watch?v=nonFUmQQlTY
όσο ηλεκτρικα αυτοκίνητα κατασκευαστούν μέσα στο 2019 και μέτα είναι υποχρεωτικό να έχουν προειδοποιητικό ήχο για τους πεζούς όταν η ταχύτητα είναι κάτω από 20 Km/h
Σαν το canto (i sing) της nissan https://www.youtube.com/watch?time_c...&v=p4cjPk8mqEM
ή της audi https://www.youtube.com/watch?v=nY2wB_PCEm8
Τελευταία τροποποίηση από MAIK72; 27/01/2019 στις 15:14.
https://www.engadget.com/2018/05/08/...tters-by-2021/ Eίσαι σίγουρος? Αλλο διαβάζω..
https://www.bbc.com/news/world-europe-26857743
δεν εχουν περάσει αυτα. ειναι ακομα σχέδια νομου. λογικα θα περάσουν αλλα και παλι δεν ξερουμε τι θα λενε για τις μοτο.
in other news...
https://scooternet.gr/news/%CE%BD%CE...9%CE%BA%CF%8C/
επισημη εισαγωγη για το Cux. Ειναι πολύ ενδιαφέρον διοτι αρχικα έχει μια τιμη γυρω στα 3κ ευρω προς τα πανω αφετέρου η super coco έβγαλε αυτo https://electrek.co/2018/11/07/super...ic-motorcycle/
Δεν παει βήμα βεβαια αλλα έχει καλη τιμη. Γυρω στα 5+
Σε αγγλία, γαλλία ιταλια και αλλου υπάρχουν επιχορηγήσεις που δίνουν αρκετα χρηματα για την αγορά ηλεκτρικου.
Ρε σεις όσοι μιλάτε για τον ήχο στα οχήματα...αν ήταν έτσι, εμένα που έχω την σχετική περηφάνεια (sic) θα έπρεπε να με είχαν φάει λάχανο χροοοοονια πριν...
εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου
''Harley Davidson Adds Futuristic Jet Sounds To New Electric Motorcycle To Lure Younger Riders''
'Ολα μελετημένα είναι.
when life gets complicated... i ride.
Επeιδή οδηγώ περίπου 4 ώρες την ημέρα εντός πόλης μπορώ να επιβεβαίωσω ότι πολλοί αν όχι οι μισοί πεζοί είναι tres chic και δεν γυρίζουν κάν το κεφάλι όταν διασχίζουν τον δρόμο ακόμα κι αν περνάει τρένο σφυρίζωντας . Είναι πολύ busy με το κινητό για να γυρίσουν. Γι'αυτό με απασχόλησε ο προειδοποιητικός ήχος που θα βγάζουν τα ηλεκτρικά όσο γελοίο κι αν είναι να επιλέγεις ringtone για το αυτοκίνητο ή την μοτό
το καγκουριλίκι δεν είναι Νόμος στο Ελλάντα? Πέφτω απ΄τα σύννεφα Υπάρχουν ακόμα saxo με αυτοκόλλητα vts και golf 15ετίας που έχουν πετάξει όλο το πορτ παγκάζ ή το εσωτερίκο για να χωρέσουν ήχεία και subwoofwer στα 200db? Ελπίζω να μην ξεφύγουμε απ΄το θέμα ..,.
πολύ
Ενεργητική ασφάλεια λέγεται η ασφάλεια που παρέχουν τα συστήματα εκείνα του αυτοκινήτου που βοηθούν τον οδηγό να αποφύγει ένα ατύχημα.
συστημα δεν το λες αλλα το ίδιο κάνει
in other news
το kymco super nex έχει και 6αρι κιβωτιο και ήχο που δεν ειναι απο recorded ήχο αλλα ενα συστημα που ενισχύει τις φυσικες συχνοτητες ενος ηλεκτροκινητηρα. λογικα θα ειναι σαν να βαζεις equalizer χαμηλα τα πριμα τερμα τα μπασα η κατι τετοιο. ενδιαφερον...
Παρόλο που οι περισσοτεροι κατασκευαστες πιστευουν οτι το κιβωτιο μειωνει την δυναμη και χανεις επιδοσεις ενω προσθετεις βαρος και εξτρα συστηματα χωρις καποιο οφελος, η kymco λεει οτι ετσι μπορεις να εχεις μικροτερο μοτερ και να μην ζεσταινεις τις μπαταριες που στο full throttle λογω της κατανάλωσης ανεβαζουν θερμοκρασια και χαλάνε. H lightening στο 218 που παει 200+ μίλια λεει οτι δεν χρειαστηκε ουτε ψυξη στις μπαταριες. περιεργα πραγματα...
Ο κατασκευαστης του Arc vector απο τη άλλη λεει αυτο...
“The cells we have are still prototypes,” says Arc’s founder, Mark Truman. “There is no other electric bike that will have the sort of cells we have.” Thanks to its unique 16.8kWh, Samsung-made battery pack, it can be fully charged within 30 minutes and the bike has enough juice to travel a distance of around 320km on a single charge in the city. On the highway, it’s capable of doing close to 200km.
όπου μπλέκει η samsung η τεχνολογία τρέχει και ειναι πολύ ενδιαφέρον οτι έχει ήδη σαν πρωτότυπο μπαταρια νέου τυπου απο την σαμμυ μια εταιρια e-moto.
[QUOTE=basilis_k6;2977569]Ενεργητική ασφάλεια λέγεται η ασφάλεια που παρέχουν τα συστήματα εκείνα του αυτοκινήτου που βοηθούν τον οδηγό να αποφύγει ένα ατύχημα.
συστημα δεν το λες αλλα το ίδιο κάνει
Μόνος σου απάντησες. Σύστημα δεν είναι και το ίδιο δεν κάνει. Διαφορετικά θα βάζαμε όλοι straight pipes άλλες σκαστρες στα turbo (Αφού πρώτα τα κάναμε turbo...) φιλτροχοανες κλπ . Να μας ακούνε όλοι και με δικαιολογία ότι αυξάνω την ενεργητική μου ασφάλεια. Καλό.
Και για να μην ξεφεύγουμε από το θέμα. Η ηλεκτροκίνηση είναι πολύ πιο αποδοτική και διαχειρίσιμη από οποιαδήποτε άλλη εναλλακτική πηγή ενέργειας. Για αυτό και η τεχνολογία στρέφεται προς τα εκεί. Η τεχνολογία της μπαταρίας έχει φτάσει σε πολύ υψηλά επίπεδα (σχέση βάρους/απόδοσης/διάρκειας). Όσον αφορά για προσομοίωση θορύβων ηλεκτροκινητήρων ειναι εμπορικό κόλπο για τους περίεργους πελάτες που δεν θα αγόραζαν ένα ηλεκτροκίνητο όχημα επειδή δεν ακούν το μοτέρ να δουλεύει όπως έχει συνηθίσει το αυτί. Όταν εκλείψουν οι κινητήρες ΕΚ δεν θα χρειάζεται πλέων αυτή η προσωμείωση
Καλό να είσαι μέτριος αρκεί να είσαι Καφές
Πολύ καλό σημάδι που βάζουν κάποιοι σασμάν. Δεν μπορώ να με φανταστώ στα γεράματα να οδηγώ μηχάνη που δεν βγάζει ήχο και δεν έχει και ταχύτητες.