Μονοκύλινδρα μοτοσυκλετάκια 125cc με 10,2 ίππους στις 8500 στροφές και ροπή 9,5 Nm στις 6500 στροφές.
Το γυμνό έχει 17" τροχούς ενώ το on/off 19-17".
Ύψος σέλας 787 και 818mm αντίστοιχα.
Και τα δύο είναι εξοπλισμένα με cbs.
Πηγή
Μονοκύλινδρα μοτοσυκλετάκια 125cc με 10,2 ίππους στις 8500 στροφές και ροπή 9,5 Nm στις 6500 στροφές.
Το γυμνό έχει 17" τροχούς ενώ το on/off 19-17".
Ύψος σέλας 787 και 818mm αντίστοιχα.
Και τα δύο είναι εξοπλισμένα με cbs.
Πηγή
Τιμές: το ΝΗ-Χ στα 2.195€ και το ΝΗ-Τ στα 2.395€. Είναι άμεσα διαθέσιμα από το δίκτυο των αντιπροσώπων της SYM.
Περισσότερες φωτογραφίες και τεχνικές λεπτομέρειες εδώ .
μια χαρα αντι για παπι να κοπανιέσαι σε κάθε λακουβα.
Συμφωνω.....αντι για παπι οτι καλυτερο.
Μικρο αεροψυκτο μοτερακι μεγαλες διαδρομες αναρτησεων σουπερ λεμε.
Eλεγαν θα εβγαινε 200 cc ομως...
https://www.bikeit.gr/new-models/sym...razer-200-2018
Όλα καλα,όλα ωραία, δεν μπορούσαν να βάλουν κινητήρα 250cc έστω 200cc ;.150 κιλά με 10 ίππους θα περνάει μόνο τα 50αρια σε τελική.
Αφού έχεις ρε SYM το κινητήρα έτοιμο από τον λύκο .βάλε abs κάνα χιλιάρικο πάνω στην τιμή και είσαι οκ.Τι να πω;.
Φαντάσου να σταματήσεις στα μισά μιας ανηφόρας με μεγάλη κλίση και να πρέπει ο κινητήρας να ξεκινήσει υπερνικώντας το βάρος της μηχανής και του αναβάτη με τόσο μικρή ροπή.
Σε λίγο να περιμένουμε 50αρια ον-οφ με χερούλια για σπρώξιμο στην ανηφόρα και τριαβαλιτσα.
Οι γνωστές υπέρ-κοστολογημένες σαβούρες του εδώ εισαγωγέα...
Για να δούμε τι προσφέρει ο ανταγωνισμός και στις 2 περιπτώσεις.
Στην περίπτωση του streetfighter, εναλλακτικά μπορεί κάποιος ΣΤΑ ΙΔΙΑ χρήματα να αγοράσει το keeway rkf 125.
https://www.car.gr/17293835-keeway-r...-cbs-injection
Τι παραπάνω προσφέρει το RKF? Υγρόψυκτο μοτέρ με 2 εεκ, 4 βαλβίδες και 3 μπουζί και επιπλέον USD εμπρός μαζί με 6 ταχύτητες (η συμ-φορά είναι ακόμα στις 5...).
Στην περίπτωση του ον οφ τι προσφέρει ο ανταγωνισμός ΣΤΑ ΙΔΙΑ λεφτάκια???
https://www.car.gr/19997993-zongshen-rx1
Τι παραπάνω προσφέρει το RX1???
Μισό να τα γράψω. 3 βαλίτσες στον στανταρντ εξοπλισμό, κεντρικό σταντ, ζελατίνα, καγκελα προστασίας παντού, πατάκια για αναβάτη και την παρέα του με λάστιχο και δόντια και φυσικά USD εμπρός.
Αυτό για να καταλάβει ο κόσμος πόσο ΦΘΗΝΙΑΡΙΚΕΣ κατασκευές είναι τα 2 μηχανάκια της SYMφοράς και να συνειδητοποιήσει πόσο πολύ του βάζει ο εισαγωγέας το δάκτυλο στο πιο απόκρυφο σημείο του...
Ακόμα και τα LED φλασάκια που είναι στανταρ στα μοτοσακά του ανταγωνισμού, δεν τα βλέπω να υπάρχουν στα sym...
Τελευταία τροποποίηση από jawaforever; 21/04/2019 στις 13:45.
Δεν ξέρω τι είναι ο ανταγωνισμός τους.. όμως έχω την εντύπωση (χωρίς να έχω υπάρξει ιδιοκτήτης sym) ότι δεν είναι κακός κατασκευαστής και έχει μακρά ιστορία και εκπροσώπηση στην Ελλάδα.
Εδώ γελάνε...Στα 125 κυβικά με σειριακο κιβώτιο ειναι ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ εχει κυκλοφορησει σε 2 ροδες μας λέει η ιστορια.
Magic 125,wolf 125 τα πιο τρανα παραδειγματα.Το μεν magic έχει ένα σκασμο ζημιες το δε wolf 125 (οχι το 250) ειναι ζημια απο μονο του απλά ετυχε να έχει ροδες.
Σε αυτό το keeway δεν ντράπηκαν καθόλου να βάλουν αυτό το φανάρι μπροστά;
when life gets complicated... i ride.
Ως πρωην κατοχος Sym HD200i συμβουλευω να αποφευγεται η επιλογη μοντελων της που ειναι κατω απο 250 κυβικα.
Σε μοτοσυκλετακι Wolf 250...
Σε scooter Citycom 300i και πανω...
χωρις να ξερω κανενα απο τα δυο, μου αρεσει το ΝΗ-Τ
«Αυτούς που χόρευαν τους είπαν τρελούς εκείνοι που δεν μπορούσαν να ακούσουν την μουσική»
Πηγα σήμερα στο Δαβανοπουλο και είδα στην βιτρίνα το ΝΗ-Τ 125. Πραγματικά με ενθουσίασε. Η ποιότητα κατασκευής πολύ καλή. Το διπλό φανάρι μπροστά όμορφο. Η σέλα τεράστια σε σχέση με του remix και του συνοδηγού αρκετά μεγάλη. Το χρώμα μαύρο με καφε- γκρι τα δύο πλαστικά μπροστά και χρώμα παραλλαγής τα αυτοκόλλητα με σχήματα, σαν τετραγωνάκια πράσινα,καφέ,καφέ ανοιχτό (έτοιμο για το βουνό). Το 19ρη λάστιχο μπροστά πραγματικά τεράστιο. Πίσω από αυτό υπάρχουν πλαστικά που δίνουν την εντύπωση ότι είναι προστατευτικά ψυγείου που φυσικά δεν υπάρχει. Αυτό που μου έκανε την μεγαλύτερη εντύπωση είναι το ποσό ενισχυμένο-στιβαρο δείχνει το πλαίσιο. Αυτός είναι ο λόγος που η μηχανή της sym είναι τόσο βαριά.
Η προσοχή που έχουν δείξει στο 125 φωνάζει πραγματικά ότι έρχεται το 2020 το 250 η 300cc NH-Τ. Δεν μπορεί να ενισχύουν τόσο το πλαίσιο που θα φιλοξενήσει το κινητήρα αν δεν έχουν στην άκρη του μυαλού τους ότι το ΝΗ-Τ 125 θα είναι η βάση για το ΝΗ-Τ 250-300.
Όπως έγραψα και πιο πάνω το ΝΗ-Τ 125 θα είναι πολύ αργό εξαιτίας του βάρους του 150 κιλά και τον 10 ίππων.
Όμως μπορώ να πω ότι μου άρεσε και θα συμβουλευα στον υποψήφιο αγοραστή να περιμένει λίγο να έρθει αυτό με το μεγαλύτερο κινητήρα.
Ξέχασα να γράψω ότι οι μπροστά ανάρτηση δεν μου φάνηκε καθόλου ψεύτικη αλλά αρκετά στιβαρή αν δεν είναι 41 τότε σίγουρα είναι 38 με μεγάλες διαδρομές.
Πολύ καλή προσπάθεια, εκεί που μας τα χάλασε η sym είναι ο κυβισμός.