Ανάλογα τον μάστορα, δείξε αν θες τι έχει
να σου πούμε τι κάνεις
Ανάλογα τον μάστορα, δείξε αν θες τι έχει
να σου πούμε τι κάνεις
δεν εχει καποιο καποιο σημαδι η χτυπημα με που να φαινεται με το ματι αλλα οταν γυριζει βλεπεις οτι κατι δεν παει καλα.σαν να ειναι στραβη σε καποιο σημειο.
αυτο θελω να δω αν φτιαχνεται και αν μπορει να επανελθει και στην αρχικη της κατασταση εμφανισιακα η πρεπει να παω για αλλαγη στεφανιων.το χειμωνα θα βαλω μεσα την μηχανη για να φτιαχτει εμφανισιακα.
η κατασταση της ζαντας φαινεται παρακατω.καπως ετσι ειναι και η πισω.
Τελευταία τροποποίηση από astrea966; 11/08/2023 στις 13:59.
Για αρχη θέλει ενα καλό καθάρισμα. Δεν φαίνεται (ή το δικό μου μάτι δεν βλέπει) τρελή σκουριά.
Μήπως μια ακτινολόγηση είναι αρκετή;
Είναι σύνολο τάσεων δυστυχώς, απο την στιγμή που άλλαξε το σχήμα τους από την σκουριά δεν μπορούμε
να ξέρουμε πως έχει εφαρμόσει και τι αντοχή έχουν πλέον.
Δεν θα δίσταζα να ρισκάρω τις πίσω αν ήμουν ελαφρύς, του μπροστινού όμως..
Δεν είσαι ο μόνος που δεν κατάλαβε...γενικά ο doc
είν' λίγο ακαταλαβιστικος.doc...
καλη φαση
Θα σας το σπάσω εγώ σε τάληρα και δίφραγκα.....
Οι ακτίνες, έχουν πάρει τάσεις δηλαδή άλλες έχουν στραβώσει, άλλες έχουν τεντώσει, κοντύνει (μιλάμε για mm έτσι; ) άλλες (όλες σχεδόν) έχουν χάσει την ελαστικότητα, αντοχή στον εφελκυσμό που είχαν με αποτέλεσμα να είναι απλώς αδύνατον να επαναχρησιμοποιηθούν και να βγουν "σωστές ρόδες".
Και πιστεύω και τα στεφάνια το ίδιο.....
εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου
γι`αυτο ειπα να αλλαξω τις ακτινες και να ρωτησω αν μπορει να επισκευαστει το στεφανι η πρεπει να παει για αλλαγη.πισω ακτινες βρηκα γνησιες και τις εχω ηδη παρει μπροστα δεν υπαρχουν γι`αυτο ειμαι στο ψαξιμο. αν ομως παιζει να μην γινεται επιδιορθωση στο στεφανι (προυποθετωντας οτι εχει θεμα) και να μην βρεθουν και ποιοτικες ακτινες μηπως θα ηταν προτιμοτερο να ψαξω για νεο τροχο ;
Έλα ρε παιδιά.. με κάνετε και αισθάνομαι τέρμα μλκς...
Οι ακτίνες για να λειτουργεί ο τροχός
πλέκονται γύρω από το κέντρο και βιδωνουν
στο στεφάνι. Ανάλογα το ποσο παρακεντρα θα πρέπει να στηρίξουν το κέντρο τραβώντας το έχουν φορτία που συνήθως είναι όμοια για τις ακτίνες της κάθε πλευράς.
Αυτό μπορεί να συμβεί και να λειτουργεί αντέχοντας μεγάλα φορτία όσο οι ακτίνες
είναι ίδιες για την κάθε πλευρά.
Όταν έχουμε σκουριά που έχει αλλοιώσει το σχήμα τους δεν γνωρίζουμε αν είναι ομοιόμορφα σε όλες (δεν είναι).
Γι'αυτό και δεν μπορούμε να έχουμε εμπιστοσύνη στην κατασκευή μετά.
Προφανώς και έχουμε καβαλήσει όλοι άθλιες
ακτίνες κατά καιρούς, ανάλογα την εμπειρία και τις ανάγκες μας. Αυτό δεν μας καλύπτει όμως.
Τι εννοείς "γνήσιες"; Καμία εταιρεία δεν έχει συμφέρον να αναπτύξει τμήμα βαριάς βιομηχανίας
για να φτιάχνει ακτίνες.
Ο ειδικευμένος μηχανικός που θα τους πλέξει θα σου προτείνει και ακτίνες. Μην ασχολείσαι να ψάχνεις πολύ πιθανά θα κάνεις λάθος.
Έτσι για την ψυχολογία: στα ποδήλατα οι ακτίνες συχνά ξεπερνούν τα 150€ και το πλέξιμο τους τα 80€.
Είναι ακριβά γενικά, είναι όμως και οι πιο γέροι τροχοί που υπάρχουν. Φαντάσου για νορμάλ δρόμου σε διαστάσεις ss έρχονται κόντα στα 2 Χιλ
και δεν κερδίζεις τίποτα από όσα απασχολούν τους αθλητές εκτός της αντοχής.
Λεγοντας γνησιες εννοω το σετ που δίνει επίσημα η εταιρια κατασκευης της μοτοσυκλετας (Yamaha στην προκειμενη περιπτωση) για τις ζαντες της.ο λογος που ψαχνω γι'αυτες ειναι οτι ισως αντεξουν στον χρονο παραπανω απο τις aftermarket και ισως βγει και λιγο ποιο οικονομικα.αν υπολογισουμε εξοδα αποστολης ,υλικα και εργασια θα χρειαστω κανα 300αρι για την καθε ζαντα τουλάχιστον.τις πισω τις πηρα 90 ευρω τελικη τιμη απο ιαπωνια.οπως και να'χει εχω 3-4 μηνες μεχρι να αρχισω.θα δω τι θα κανω γιατι δεν νομιζω να με βολεψει να τις στειλω εκτος κρητης
Κάποιον τεχνικό θα έχετε, θα σου πουν φίλοι από Κρήτη.