Σελίδα 10 από 11 ΠρώτοΠρώτο ... 567891011 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 136 έως 150 από 158

Θέμα: Moto Guzzi V100 2022

  1. #136
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της husky21
    Εγγραφή
    09/11/2015
    Μηνύματα
    770
    σε ποια υπεροχη χωρα γινονται αυτα;
    Βασικα δεν καταλαβα γιατι να εχουν τοση διαφορα στην τιμη

  2. #137
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.187
    Στην Δανία, το έχει αναφέρει ξανά νομίζω.

  3. #138
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από husky21 Προβολή μηνύματος
    σε ποια υπεροχη χωρα γινονται αυτα;
    Βασικα δεν καταλαβα γιατι να εχουν τοση διαφορα στην τιμη
    ναι Δανία. Εχουν τόση διαφορά γιατί οι ντόπιοι αφού δεν έχουν αυτοκινητοβιομηχανία πρέπει κάπως να προστατευσουν την οικονομία τους από την εξαγωγή κεφαλαίου προς τις γειτονικές υπερδυνάμεις.
    done.

  4. #139
    Μέλος Το avatar του/της Shinigami Ryuk
    Εγγραφή
    22/09/2014
    Μηνύματα
    259
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Parking Προβολή μηνύματος
    Κάτσε να σου πω κάτι πιο ουσιαστικό

    Είσαι στο πάσο στην Ιταλία όλος δερμάτινος με το βε 85 ή το 100 ξέρω γω ή όποιο θες τέλος πάντων
    Έχεις πιει τα εσπρέσα το πρωί και διάφορα που τρώνε εκεί έχει πάει και τουαλέτα κι είσαι τζετ
    Τα λάστιχα είναι φρέσκα η άσφαλτο φουλ σαγρέ και κατηφορίζεις την πλαγιά όταν ξαφνικά βλέπεις μια αριστερή φουρκέτα
    -Σκέφτεσαι ώρεεεεεε μια στοφάραααααααα
    Ανοίγεις γκάζι να μαζέψεις χιλιόμετα να ξύσεις το σκουλαρίκι ν ανάψεις τσιγάρο
    Πιάνεις δεξιά και στο τελευταίο μέτρο εκεί που πας με όλα ουρλιάζοντας ΑΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    Κλείνεις γκάζι κατεβάζεις 2 (όχι 3, 2) πατάς τα φρένα και αμολάς αμπραγιάζ......
























































    Επόμενη σκηνή στο χωριό δίπλα
    Συνεργείο ΦΙΑΤ αλφα λάτσια κλπ

    -Μπαρμπαλουίτζι μπαίνει το σαζμάν του ούνο στο γκούτσι?
    -Νο!
    -'Ελα Μαντέλοοοοο Πόσο κάνει σαζμάν κομπλε και άξονας????


    Επίλογος
    Είναι ωραίο να έχεις μηχανάκι απ αυτό που δεν έχουν οι άλλοι και να το παίζεις γνώστης σε βάθος αλλά αυτά τα μηχανάκια είναι μόνο για χιπστερς κουλούς και θείους που ανακάλυψαν τη μοτοσυκλέτα αργά
    Μόλις ζητήσεις κάτι παραπάνο απλά δεν έχει
    Δίκα σας είναι τα λεφτά πάρτε ότι γουστάρετε αλλά μην μας πουλάτε και φούμαρα γιατί κάτι σκαμπάζουμε κι εμείς
    Τώρα για το τι είμαι σε θέση να αντιληφθώ και τι όχι θα μου επιτρέψεις να σου πω ότι τους σαλιγκαρόπουλους αργόπουλους κλπ φιλοσόφους στα πρώτα 5 λεπτά.
    Καλά αργά χιλιόμετρα να χεις
    Χαλλλαρά
    Μια ερωτηση ασχετη-σχετικη.Τις τρως τις μπαμιες?

  5. #140
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.222
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Shinigami Ryuk Προβολή μηνύματος
    Μια ερωτηση ασχετη-σχετικη.Τις τρως τις μπαμιες?
    Να σου φτιάξει η πρώην μου μπάμιες με κοτόπουλο να γλύφεις κατσαρόλα λέμε!

    (Είναι το μόνο φαγητό που φτιάχνει καταπληκτικά! Ότι άλλο, απλά δεν τρώγεται....)

    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  6. #141
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    12/09/2023
    Μηνύματα
    49
    Πολύ ωραία μοτοσικλέτα! Πρώτη φορά τυχαίνει να δω κάτι και να θέλω να το αγοράσω τώρα. Δεν είχα το ίδιο feeling όταν είδα το NT1100 ως αντικαταστάτη της τωρινής "μπέμπας"...

    Σίγουρα είναι κάτι διαφορετικό από τις κλασσικές μάρκες και τα στερεότυπα του Έλληνα ο οποίος έχει μάθει μόνο 3-4 μάρκες και έχει κολλήσει σε αυτές.

    Οκ, δεν είναι tracer ή Africa Twin. Δεν είναι ψιλή μοτοσικλέτα (αν ήθελα θα πήγαινε σε adventure) και η moto guzzi προτίμησε το κλασσικό σχεδιασμό της sport touring.

    Εμένα προσωπικά αυτό που μου αρέσει στη Moto Guzzi είναι το εξής:

    1. Έχει φτιάξει μια sport touring (με το sport χαρακτήρα να κυριαρχεί στο στήσιμο και σχεδιασμό) αλλά με σχεδόν όρθια θέση οδήγησης (Όντας 184cm η θέση οδήγησης ήταν ικανοποιητική, μην πω καλύτερη από την πιο ψιλή Crossrunner που έχω
    καθώς πολλές φορές παρατηρώ να κάνω "καμπούρα" στη μέση όταν οδηγώ μετά από κάποια ώρα)
    2. Ωραίο μονομπρατσο ψαλίδι και άξονας για τελική μετάδοση. Το κλασσικό ψαλίδι που βλέπεις σε NT1100, Versys 1000 και άλλες Sport touring μοτοσικλέτες λες και είναι motocross είναι εντελώς αποκρουστικό.
    Σε συνδυασμό με άξονα αντί για αλυσίδα ξεμπλέκεις και με το θέμα της καθαριότητας, τέντωμα και λίπανση.
    3. Η S έκδοση έχει τα πάντα εκτός από adaptive cruise control, το οποίο θεωρώ πως δεν είναι ιδανικό σε μοτοσικλέτα (ποιος θα επαναπαυθεί στο ηλεκτρικό collission avoidance σύστημα της μοτοσικλέτας
    όταν πηγαίνεις με 120 και κατεύθυνση προς τον "θάνατο"; Όλοι από φόβο θα τραβήξουν συμπλέκτη και φρένο). Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα (looking at you Honda με τη μούφα χειροκίνητη ζελατίνα του NT1100),
    riding modes τα οποία μπορούν να ρυθμιστούν στις ανάγκες του αναβάτη και κάθε mode, smartphone connectivity κτλ
    4. Στατικά μπορεί να φαίνεται πιο βαριά, αλλά στην οδήγηση της είναι ευέλικτη. Δεν μπορείς να συγκρίνεις Africa Twin, Transalp κτλ με χαμηλή sport touring που έχει χαμηλό κέντρο βάρους.

    Στην αρχή είχα τους ενδοιασμούς μου για τη θέση οδήγησης και ότι είναι πιο χαμηλή από το υπάρχων μωράκι μου, αλλά υπάρχουν στιγμές που πρέπει να δοκιμάσεις κάτι διαφορετικό.

  7. #142
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Parking
    Εγγραφή
    17/12/2019
    Μηνύματα
    1.412
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Shinigami Ryuk Προβολή μηνύματος
    Μια ερωτηση ασχετη-σχετικη.Τις τρως τις μπαμιες?
    όχι σκατά είναι εσυ?

  8. #143
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Parking
    Εγγραφή
    17/12/2019
    Μηνύματα
    1.412
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Kornillios Προβολή μηνύματος
    Πολύ ωραία μοτοσικλέτα! Πρώτη φορά τυχαίνει να δω κάτι και να θέλω να το αγοράσω τώρα. Δεν είχα το ίδιο feeling όταν είδα το NT1100 ως αντικαταστάτη της τωρινής "μπέμπας"...

    Σίγουρα είναι κάτι διαφορετικό από τις κλασσικές μάρκες και τα στερεότυπα του Έλληνα ο οποίος έχει μάθει μόνο 3-4 μάρκες και έχει κολλήσει σε αυτές.

    Οκ, δεν είναι tracer ή Africa Twin. Δεν είναι ψιλή μοτοσικλέτα (αν ήθελα θα πήγαινε σε adventure) και η moto guzzi προτίμησε το κλασσικό σχεδιασμό της sport touring.

    Εμένα προσωπικά αυτό που μου αρέσει στη Moto Guzzi είναι το εξής:

    1. Έχει φτιάξει μια sport touring (με το sport χαρακτήρα να κυριαρχεί στο στήσιμο και σχεδιασμό) αλλά με σχεδόν όρθια θέση οδήγησης (Όντας 184cm η θέση οδήγησης ήταν ικανοποιητική, μην πω καλύτερη από την πιο ψιλή Crossrunner που έχω
    καθώς πολλές φορές παρατηρώ να κάνω "καμπούρα" στη μέση όταν οδηγώ μετά από κάποια ώρα)
    2. Ωραίο μονομπρατσο ψαλίδι και άξονας για τελική μετάδοση. Το κλασσικό ψαλίδι που βλέπεις σε NT1100, Versys 1000 και άλλες Sport touring μοτοσικλέτες λες και είναι motocross είναι εντελώς αποκρουστικό.
    Σε συνδυασμό με άξονα αντί για αλυσίδα ξεμπλέκεις και με το θέμα της καθαριότητας, τέντωμα και λίπανση.
    3. Η S έκδοση έχει τα πάντα εκτός από adaptive cruise control, το οποίο θεωρώ πως δεν είναι ιδανικό σε μοτοσικλέτα (ποιος θα επαναπαυθεί στο ηλεκτρικό collission avoidance σύστημα της μοτοσικλέτας
    όταν πηγαίνεις με 120 και κατεύθυνση προς τον "θάνατο"; Όλοι από φόβο θα τραβήξουν συμπλέκτη και φρένο). Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα (looking at you Honda με τη μούφα χειροκίνητη ζελατίνα του NT1100),
    riding modes τα οποία μπορούν να ρυθμιστούν στις ανάγκες του αναβάτη και κάθε mode, smartphone connectivity κτλ
    4. Στατικά μπορεί να φαίνεται πιο βαριά, αλλά στην οδήγηση της είναι ευέλικτη. Δεν μπορείς να συγκρίνεις Africa Twin, Transalp κτλ με χαμηλή sport touring που έχει χαμηλό κέντρο βάρους.

    Στην αρχή είχα τους ενδοιασμούς μου για τη θέση οδήγησης και ότι είναι πιο χαμηλή από το υπάρχων μωράκι μου, αλλά υπάρχουν στιγμές που πρέπει να δοκιμάσεις κάτι διαφορετικό.
    AYTO EINAI SPORT TOURING
    αυτό που λέτε δω είναι η βόλτα του συνταξιούχου !
    Κάπου έλεος
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	18MY_Ninja_H2_SX_angle_01.jpg 
Προβολές:	291 
Μέγεθος:	47,5 KB 
ID:	446165

  9. #144
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    12/09/2023
    Μηνύματα
    49
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Parking Προβολή μηνύματος
    AYTO EINAI SPORT TOURING
    αυτό που λέτε δω είναι η βόλτα του συνταξιούχου !
    Κάπου έλεος
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	18MY_Ninja_H2_SX_angle_01.jpg 
Προβολές:	291 
Μέγεθος:	47,5 KB 
ID:	446165
    Ο καθένας έχει διαφορετική αντίληψη για την έννοια Sport Touring...Και για εμένα οτιδήποτε κυκλοφορεί με αλυσίδα το θεωρώ ποδήλατο, αλλά αυτό είναι προσωπική γνώμη.

  10. #145
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Parking
    Εγγραφή
    17/12/2019
    Μηνύματα
    1.412
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Kornillios Προβολή μηνύματος
    Ο καθένας έχει διαφορετική αντίληψη για την έννοια Sport Touring...Και για εμένα οτιδήποτε κυκλοφορεί με αλυσίδα το θεωρώ ποδήλατο, αλλά αυτό είναι προσωπική γνώμη.
    όχι φίλε μου εσύ μπορεί να πιστεύεις ότι θέλεις αλλά οι ορισμοί δεν βγαίνουν από εσένα.
    Σπορ μηχανάκι με άξονα. 115 άλογα και 250 kg δεν....

    Ούτε αυτό είναι.... Μοτο κρος
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	700MT_Nebula-White_Right-750x420.jpg 
Προβολές:	218 
Μέγεθος:	39,0 KB 
ID:	446173

  11. #146
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    12/09/2023
    Μηνύματα
    49
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Parking Προβολή μηνύματος
    όχι φίλε μου εσύ μπορεί να πιστεύεις ότι θέλεις αλλά οι ορισμοί δεν βγαίνουν από εσένα.
    Σπορ μηχανάκι με άξονα. 115 άλογα και 250 kg δεν....

    Ούτε αυτό είναι.... Μοτο κρος
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	700MT_Nebula-White_Right-750x420.jpg 
Προβολές:	218 
Μέγεθος:	39,0 KB 
ID:	446173
    Ούτε εσύ μπορείς να καθορίσεις ποιο μηχανάκι είναι sport, sport-touring, adv κτλ....

    Είπαμε το V100 δεν είναι sport ή superbike. Εϊναι Sport TOURING. Αν ήταν για (super)sport αν είναι πας σε CBR1000, Panigale, Busa κτλ...

    Λοιπόν, για να κλείσουμε το θέμα. Το V100 θεωρώ πως είναι ένα μοναδικό κομμάτι που λίγοι θα το επιλέξουν. Οι υπόλοιποι θα πάνε στα κλασσικά Tracer, 900XR, Multi και πάει λέγοντας.

  12. #147
    Dog Days Are Over Το avatar του/της giorgosb
    Moderator
    Εγγραφή
    06/01/2014
    Μηνύματα
    1.135
    Πρώτη φωτογραφία χωρίς καμουφλάζ για το νέο Stelvio

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	019d9a761d019c3c5448e8ea1340def1_XL.jpg 
Προβολές:	193 
Μέγεθος:	70,5 KB 
ID:	446177

  13. #148
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.187
    Οι δυνατότητες του "ορίζουν" την κατηγορία του.
    Απο την στιγμή που καλύπτει αποστάσεις με την μοτ που το κάνει και την ευκολία χειρισμού του, είναι σπορ τουρινγκ.

    Πολλές μοτό έχουν χαρακτηρισμό sport και πολύ μικρότερες και αρκετά διαφορετικές.
    Δεν έχει να κάνει με το πόσο κοντά σε SS είναι αλλά με το πως μπορούν να οδηγηθούν.

  14. #149
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    12/09/2023
    Μηνύματα
    49
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από giorgosb Προβολή μηνύματος
    Πρώτη φωτογραφία χωρίς καμουφλάζ για το νέο Stelvio

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	019d9a761d019c3c5448e8ea1340def1_XL.jpg 
Προβολές:	193 
Μέγεθος:	70,5 KB 
ID:	446177
    Το είδα χθες! Πιστεύω θα είναι ωραία και εναλλακτική επιλογή και για off-road καταστάσεις.

  15. #150
    Dog Days Are Over Το avatar του/της giorgosb
    Moderator
    Εγγραφή
    06/01/2014
    Μηνύματα
    1.135
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20230918_184051.jpg 
Προβολές:	150 
Μέγεθος:	57,9 KB 
ID:	446284

Σελίδα 10 από 11 ΠρώτοΠρώτο ... 567891011 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ψάχνω για Moto Guzzi Le Mans ή Aprilia Futura
    από astra998 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 10/09/2018, 07:29
  2. moto guzzi v11;
    από manos187 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 11/07/2005, 21:05

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF