σε ποια υπεροχη χωρα γινονται αυτα;
Βασικα δεν καταλαβα γιατι να εχουν τοση διαφορα στην τιμη
σε ποια υπεροχη χωρα γινονται αυτα;
Βασικα δεν καταλαβα γιατι να εχουν τοση διαφορα στην τιμη
Πολύ ωραία μοτοσικλέτα! Πρώτη φορά τυχαίνει να δω κάτι και να θέλω να το αγοράσω τώρα. Δεν είχα το ίδιο feeling όταν είδα το NT1100 ως αντικαταστάτη της τωρινής "μπέμπας"...
Σίγουρα είναι κάτι διαφορετικό από τις κλασσικές μάρκες και τα στερεότυπα του Έλληνα ο οποίος έχει μάθει μόνο 3-4 μάρκες και έχει κολλήσει σε αυτές.
Οκ, δεν είναι tracer ή Africa Twin. Δεν είναι ψιλή μοτοσικλέτα (αν ήθελα θα πήγαινε σε adventure) και η moto guzzi προτίμησε το κλασσικό σχεδιασμό της sport touring.
Εμένα προσωπικά αυτό που μου αρέσει στη Moto Guzzi είναι το εξής:
1. Έχει φτιάξει μια sport touring (με το sport χαρακτήρα να κυριαρχεί στο στήσιμο και σχεδιασμό) αλλά με σχεδόν όρθια θέση οδήγησης (Όντας 184cm η θέση οδήγησης ήταν ικανοποιητική, μην πω καλύτερη από την πιο ψιλή Crossrunner που έχω
καθώς πολλές φορές παρατηρώ να κάνω "καμπούρα" στη μέση όταν οδηγώ μετά από κάποια ώρα)
2. Ωραίο μονομπρατσο ψαλίδι και άξονας για τελική μετάδοση. Το κλασσικό ψαλίδι που βλέπεις σε NT1100, Versys 1000 και άλλες Sport touring μοτοσικλέτες λες και είναι motocross είναι εντελώς αποκρουστικό.
Σε συνδυασμό με άξονα αντί για αλυσίδα ξεμπλέκεις και με το θέμα της καθαριότητας, τέντωμα και λίπανση.
3. Η S έκδοση έχει τα πάντα εκτός από adaptive cruise control, το οποίο θεωρώ πως δεν είναι ιδανικό σε μοτοσικλέτα (ποιος θα επαναπαυθεί στο ηλεκτρικό collission avoidance σύστημα της μοτοσικλέτας
όταν πηγαίνεις με 120 και κατεύθυνση προς τον "θάνατο"; Όλοι από φόβο θα τραβήξουν συμπλέκτη και φρένο). Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα (looking at you Honda με τη μούφα χειροκίνητη ζελατίνα του NT1100),
riding modes τα οποία μπορούν να ρυθμιστούν στις ανάγκες του αναβάτη και κάθε mode, smartphone connectivity κτλ
4. Στατικά μπορεί να φαίνεται πιο βαριά, αλλά στην οδήγηση της είναι ευέλικτη. Δεν μπορείς να συγκρίνεις Africa Twin, Transalp κτλ με χαμηλή sport touring που έχει χαμηλό κέντρο βάρους.
Στην αρχή είχα τους ενδοιασμούς μου για τη θέση οδήγησης και ότι είναι πιο χαμηλή από το υπάρχων μωράκι μου, αλλά υπάρχουν στιγμές που πρέπει να δοκιμάσεις κάτι διαφορετικό.
Ούτε εσύ μπορείς να καθορίσεις ποιο μηχανάκι είναι sport, sport-touring, adv κτλ....
Είπαμε το V100 δεν είναι sport ή superbike. Εϊναι Sport TOURING. Αν ήταν για (super)sport αν είναι πας σε CBR1000, Panigale, Busa κτλ...
Λοιπόν, για να κλείσουμε το θέμα. Το V100 θεωρώ πως είναι ένα μοναδικό κομμάτι που λίγοι θα το επιλέξουν. Οι υπόλοιποι θα πάνε στα κλασσικά Tracer, 900XR, Multi και πάει λέγοντας.
Οι δυνατότητες του "ορίζουν" την κατηγορία του.
Απο την στιγμή που καλύπτει αποστάσεις με την μοτ που το κάνει και την ευκολία χειρισμού του, είναι σπορ τουρινγκ.
Πολλές μοτό έχουν χαρακτηρισμό sport και πολύ μικρότερες και αρκετά διαφορετικές.
Δεν έχει να κάνει με το πόσο κοντά σε SS είναι αλλά με το πως μπορούν να οδηγηθούν.