Γι' αυτό σας χαλάνε τα κιβώτια ταχυτήτων.
Γι' αυτό σας χαλάνε τα κιβώτια ταχυτήτων.
Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.
Πέτα όσες λάσπες θες στο κοινό...
Δείχνει το ποιόν του ανθρώπου που είσαι.
τεκμηριωμένη απάντηση δεν μπορείς να δώσεις ?
Απλά πετάς και καλά ότι δεν βγάζει προβλήματα ο χωρίς χρήση συμπλεκτη στις αλλαγές ταχυτήτων (και μάλιστα ότι κατεβάζεις κιόλας…) και το έχεις και καθημερινό.
ποια λάσπη, ότι είσαι άσχετος με αυτά που γράφεις.
Τι νομίζεις νέε ότι σου ανοίκει το moto.gr ?
Άντε πατά το αναφορά που θίχτηκες, να με κάνουν ντα από το site, και ψάξε στο 11888 για ψυχολόγο.
Ευτυχώς δεν είναι ο Reinmeister εδώ… να διαβάσει το R&D που σπουδασες, αρχιμηχανικέ που προτείνεις κιόλας.
Ban ξε ban να φάω, να το βουλώσω γιατί διαβάζω μαλ@κιες στο τετράγωνο… δεν !
Τη δικιά σου τεκμηρίωση δεν είδα πουθενά... μόνο ειρωνείες, επιθέσεις και ένα ποστ που έλεγες οτι είπες τι έχεις πληρώσει σε αναβαθμίσεις, το οποίο ήταν τελείως άσχετο με το θέμα...
Το άλλο που έγραψες για το ride by wire να δεις τι άσχετο που ήταν...
Εγώ είμαι ο άσχετος? Εγώ νομίζω ότι μου ανήκει το moto.gr?
Πίστεψε με, δεν θίχτηκα καθόλου, απλά θα μπει κανένας που δεν εχει εμπειρία, θα διαβάζει τα posts σου και θα νομίζει ότι έχεις δίκιο...
Btw, όντως, μεταξύ άλλων είμαι και αρχιμηχανικος στον τομέα μου...
Η παλαιότητα δεν παίζει κανένα ρόλο όταν είσαι ημιμαθής (τουλάχιστον)
Και μια ερώτηση για να κλείσουμε, όλες αυτές τις αναβαθμίσεις που ισχυρίζεσαι ότι έκανες, τις έκανες μόνος σου ή πλήρωσες κάποιον για να τις κάνει?
Η διαδικασία του καρφωμάτος είναι πολύ απλή και απλά θέλει λίγη εξάσκηση στο συγχρονισμό.
Δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα και καμια φθορά.
Το ότι δεν μπορείς να το κάνεις εσύ, δεν σημαίνει ότι δεν γίνεται ή ότι είναι κακό.
Και διαφωνία για τρόπο οδήγησης και αναφορά στο που κατέληξε το Moto.gr..
Είναι Χριστούγεννα κιόλας?
The Dirty Harry
Εγώ είπα ότι σπάνε και αυτά που έχουν quickshifter και σασμάν από το kit (ολόκληρο άλλο σασμάν), και σε μερικά μοτέρ που φοραγα αθάνατα δεν είναι.
Εγώ τα οδηγάγα εγώ τα έσπαγα εγώ τα πλήρωνα.
Όχι δεν είμαι μηχανικός, πληρώνω μηχανικούς.
Δεν μου χρειάζεται να τις καρφώνω όπως εσυ, είμαι ποιο γρήγορος από το να κάνω άνοιξε κλείσε και που θα την καρφώνω, για οδήγηση στον δρόμο.
Τα kitarismena φόραγαν shifter και σασμάν
Αλλά για ανέλυσε το μιας και είσαι στα 35 σου αρχιμηχανικός, ότι δεν χαλάνε τα γρανάζια και οι φουρκέτες.
Δεν θα είναι κάτι δύσκολο για σένα Κε αρχιμηχανικέ.
Άσε με εμένα, εγώ πέθαμενατζης είμαι και πληρώνω άλλους για τα βάζουν - φτιάχνουν - συντηρούν.
Για ανέλυσε το μου, με τις γνώσεις που έχεις… δεν θέλω να πιστέψω ότι θα κανείς τον Κινέζο και θα πεις καμία ατάκα… απαξιώ και δεν μιλάω σε άτομα του χαρακτήρα σου.
Γράψε να μαθαίνουν και τα αλλά μέλη εδώ μέσα την τεκμηριωμένη άποψη σου και μελέτη ότι κάρφωτες πάνω και κάτω άνευ συμπλέκτη δεν τραβάει ζόρι πουθενά.
Πατώντας τον συμπλέκτη, απομονώνεις τον άξονα που παίρνει κίνηση απο το μοτέρ, απο τον άξονα που δίνει κίνηση στο τροχό.
Δεν υπάρχει λοιπόν φορτίο στο κιβώτιο, οπότε μπορείς να αλλάξεις ταχύτητα
Αν λοιπόν την ώρα που είσαι με γκάζι, το κλείσεις στιγμιαία, αποφορτίζεις το κιβώτιο και μπορείς να αλλάξεις τη ταχύτητα χωρίς να αποσυμπλέξεις.
Αντίστοιχα όταν έχεις κλειστό το γκάζι, άμα το ανοίξεις στιγμιαία, πάλι το αποφορτίζεις.
Τα quick shifters σε μοτοσυκλέτες που έχουν γκάζι με ντίζα, μπορούν να κάνουν μόνο ανεβάσματα. Αυτό, γιατι λειτουργούν κόβοντας στιγμιαία τα beck ή το ρεύμα που προκαλεί το ίδιο φαινόμενο με το να κλείσεις για μια στιγμή το γκάζι.
Όμως, δεν έχουν τρόπο ηλεκτρονικά να ανεβάσουν τις στροφές, οπότε δεν μπορούν να δουλέψουν στα κατεβάσματα.
Με το ride by wire όμως, οπου το γκάζι είναι ηλεκτρονικό, μπορούν.
Η θεωρία είναι η ίδια και στις 2 περιπτώσεις. Δεν γίνεται κάτι διαφορετικό με το qs, απλά γίνεται αυτόματα.
Όλο το θέμα είναι στο συγχρονισμό, ο οποίος αλλάζει με στροφές του κινητήρα. Σε άλλο χρόνο αποφορτίζεται όταν εισαι στις 5000 στροφές και σε άλλο χρόνο όταν είσαι στις 10000 στροφές. Για αυτό και τα qs δουλεύουν σε ένα εύρος στροφών. Αν όμως μάθεις το μηχανάκι σου, μπορείς να το κάνεις σε όλο το εύρος στροφών, χωρίς qs.
Τα γρανάζια φθείρονται λιγότερο έτσι (είτε με qs είτε χωρίς), γιατι έχουν συγχρονιστεί όταν κάνεις την αλλαγή. Με συμπλέκτη δεν είναι πάντα συγχρονισμένα, απλά ο ένας άξονας δεν έχει φορτίο και κουμπώνοντας τη ταχύτητα, αναγκάζεις το ένα γρανάζι να συγχρονιστεί με το άλλο.
Οι φουρκέτες δέ, παίζει να δέχονται και λιγότερη καταπόνηση με το κάρφωμα (η την αλλαγή με qs), μίας και χρειάζεται μικρότερη δύναμη για να κάνουν την αλλαγή.
Τη διαφορά την καταλαβαίνεις πολύ εύκολα. Αν καρφώσεις, η ταχύτητα μπαίνει πολύ πιο ομαλά, απο ότι όταν την κάνεις κανονικά.
Το κατέβασμα είναι δυσκολότερο και επι της ουσίας δεν έχει κανένα πλεονέκτημα.
Το κάνω γιατι μπορώ και γουστάρω...
Τώρα, όσον αφορά τα υπόλοιπα του post σου.
Στα @@ μου τι φόραγαν τα μηχανάκια σου. Απευθύνεσαι σε έναν άνθρωπο που τα φτιάχνει όλα μόνος του και δεν πηγαίνει σε συνεργείο και εξιτάρεται με το να κατανοεί και να κάνει νέα πράγματα μηχανολογικής φύσεως.
Επίσης δεν με ενδιαφέρει αν είσαι γρήγορος ή όχι. Ούτε για εμένα με ενδιαφέρει να είμαι γρήγορος. Με ενδιαφέρει να απολαύσω την οδήγηση, όπως θέλω εγώ.
Δεν ξέρεις ποιός είμαι και τι εμπειρία έχω στα 35 χρόνια μου, ούτε με τι έχω ασχοληθεί στη ζωή μου...
Και ναί, όπως είπα και πρίν, στον τομέα μου είμαι αρχιμηχανικός. Ξέρεις γιατι? Γιατι καταλάβαινα και επιδιόρθωνα βλάβες στις μηχανές που δεν μπορούσε να επιδιορθώσει κανένας απο τους 10 μηχανικούς που έχουμε στη δουλειά, με εμπεριία 25 και 35 χρόνων. Με τα χρόνια λοιπόν πήρα αυτή τη θέση πρίν πάρω και το σύνολο της διεύθυνσης της παραγωγής.
BTW, τη θέση αυτή την είχα πάρει απο τα 30 αμα το 35 σου φαίνεται λίγο...
Το οτι σου έσπαγαν εσένα τα σασμάν, μάλλον μας δείχνει οτι δεν ξέρεις εσύ να αλλάζεις ταχύτητες ή οτι τα "κιτ" ήταν κακής ποιότητας και όχι οτι υπήρξε φθορά λόγω του qs.
Να ξέρεις δέ, οτι με τις ειρωνείες και τις πλάγιες προσβολές, εμένα δεν θα με επηρεάσεις, γιατι δεν με αγγίζουν τα "λόγια" ενός τυχάρπαστου σε ένα φόρουμ, ειδικά όταν το παίζει παλιός και γνώστης, αλλα είναι πασιφανές οτι είναι άσχετος.
Εσύ όμως τσιμπάς, έτσι δεν είναι?
Θα σε πω άσχετο για να μην σε πω την ποιο γνωστή προσφώνηση που και είναι και International.
Πριν 4 ποστ δεν έλεγες ότι είναι άσχετο το ride by wire για τα ανεβοκατεβάσματα… τώρα επιβάλλεται ;
Δηλαδή εσυ με τον τρόπο οδήγησης σου και την ταχύτητα είσαι ποιο γρήγορος από 0.050ms 0.100ms και δεν χρειάζεται shifter και τις βάζεις γλυκά.
Δηλαδή το χέρι ΣΟΥ κλείνει την ανάφλεξη , την τροφοδοσία και το σασμάν που βρίσκεται σε συνεχή εμπλοκή, αποφορτίζεται.
Το kit που φόραγε το GSXR έφτανε να αγοράσω 4 από το Ντουκατακι που καβαλάς…
Μάλλον όταν το αγόρασα από τον Σφακιανακη/Περιστερι δεν μου είπαν ότι το ολόκληρο kit της Yoshimura είναι κακής ποιότητας και με έπιασαν μαλακα…
Μαλλον κάτι παραπάνω θα ξέρεις από kit…
Να το πω στον Σκούρτα αν περάσω ότι δεν τα βγάζουν καλά.
Το ποιος τσιμπάει φαίνεται, το ποσό σε καίει να πεις ότι η παπαρια που προτείνεις είναι και σωστή.
Άκου εκεί γλυκά και ποιο σωστά
Τελευταία τροποποίηση από anco; 23/09/2023 στις 17:55.
Αρα λοιπόν δεν έφταιγε το kit..
Προφανώς λοιπόν εσπασε γιατι απλά δεν ξέρεις να αλλάζεις ταχύτητες...
Τι σχέση έχει το ride by wire με το κάρφωμα? Μόνο στο qs έχει σχέση...
Δεν φτάνει που είσαι άσχετος, δεν ξέρεις ούτε να διαβάζεις..
Πως γίνεται ρε βλάκα να μην αλλάξει σωστά από την στιγμή που φοράει το κιτ , την ecu , το shifter και το σασμάν από το κιτ ;
Θες να μας πεις ότι το πάτημα στον επιλογέα θέλει πανεπιστήμιο.
Τι σχέση έχει;;;
άμα λέω εγώ ότι είσαι Λαλάκης…
Πριν μας έλεγες ότι ανεβοκατεβάζεις χωρίς συμπλέκτη στα πολιτικά μηχανάκια σου.
Το ξανά γράφω ανέβα - κατέβα
Νομίζω ότι το κρίσιμο σημείο είναι αυτό που αναφέρει στο 3:50:
Υπάρχει νεκρή περιοχή και αντίστοιχο χρονικό διάστημα μεταξύ της εμπλοκής των γραναζιών μετάδοσης κίνησης, όπου εκεί μπορείς να κάνεις τη μικρορύθμιση συγχρονισμού περιστροφής με το γκάζι.
Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.
"Άντε γιατί το έχετε κάνει ποτ πουρί το Moto.gr"
"Ban ξε ban να φάω, να το βουλώσω γιατί διαβάζω μαλ@κιες στο τετράγωνο… δεν !"
"Να σε πω άσχετο για να μην σε πω την ποιο γνωστή προσφώνηση που και είναι και International."
"Το ποιος τσιμπάει φαίνεται, το ποσό σε καίει να πεις ότι η παπαρια που προτείνεις είναι και σωστή."
Θα μπορούσες απλά να εκθέσεις τις απόψεις σου και τις γνώσεις που σίγουρα κατέχεις χωρίς αυτούς τους χαρακτηρισμους που αμαυρώνουν τα κείμενά σου.
Είσαι λάθος.