..και πού να δεις κάτι cbf πόσα έχουν πληρώσει για τρόμπες...
Οι τιμές πάντως, είναι αυτές που λες. Αν μπορέσεις να καθαρίσεις το καβούκι, ενημέρωσε, γιατί έρχεται η σειρά μου σιγά-σιγά!..
..και πού να δεις κάτι cbf πόσα έχουν πληρώσει για τρόμπες...
Οι τιμές πάντως, είναι αυτές που λες. Αν μπορέσεις να καθαρίσεις το καβούκι, ενημέρωσε, γιατί έρχεται η σειρά μου σιγά-σιγά!..
Μπαααα...θα κλάψω αλλα θα το αλλαξω.
Οσοι ασχοληθηκαν με καθαρισμα (κατι αμερικανοι δλδ.) στα 10-15χιλιαδες χλμ ξαναηθελε.
Εβγαλε 150.000 χλμ με ελληνικες βενζινες, ε θα βγαλει αλλες 150 θελω να πιστευω.
Θεωρητικα...αν δεν το κυνηγαγα μια μερα να ξεπερασει τις 7000 rpm χαμπάρι δεν θα επαιρνα.
Θα κυκλοφορουσα κανονικα.
Δεν νομίζω πως έχει να κάνει με τη μάρκα και οποιονδήποτε κατασκευαστή το ζήτημα, σενιορ ναι σε εσένα απευΤυνομαι που βγανεις καημό .
Θα μου πεις κάθε λιμάνι και καημός, κάθε καημός και δάκρυ και θα συμφωνήσω παραυτα καθότι παθώς το μακρινό 2012, με το κρυφτον ουτε 12 μήνες στην κατοχή μου(ακόμα εντός εγγύησης) και το Ζ φρέσκο φρέσκο αγορασμενο με 21Κ χλμ.
Εκείνο το Σεπτέμβρη με διαφορά δυο βδομαδων πήρα δυο τρόμπες στη μασχάλη, ευτυχώς του παπου ήταν στην εγγυηση.
Όταν δε, έλυσα την αντλία του με μόλις 21Κ χλμ Ζ, εφριξα!!!
Στα σκατά μέσα να το πέταγα, τόση μουργα δε θα τη μάζευε!
Από τότε έκοψα τους γαμημενους νταβαδες με σήμα το Αιγαίο ή το Άλογο και ησυχασα.
Αθροιστικά 200Κ χλμ μετά, δουλεύουν ακόμα κομπλέ.
Μάλιστα, στο Ζ τότε είχα βάλει μια μεταχειρω που μου είχε βρει ο Κονιδης γιατί για μαμά κουτα μου ζήτησαν κώλο.
Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες
Εχω την αίσθηση πως είσαι τυχερός που η Suzuki δίνει σαν ανταλλακτικό το καβούκι αυτό γιατί η Honda τουλάχιστον για μερικά μοντέλα δεν δίνει κανένα ανταλλακτικό, σου λέει αντικατάταση ολόκληρης της τρόμπας. Βέβαια εγώ ασχολήθηκα για 1η φορά μετά τις 260.000Km καθώς μέχρι τότε δούλευε κομπλέ μέχρι τον κόφτη. Αλλά 140 ευρώ για γνήσιο ανταλλακτικό μετά από τόσες χιλιάδες km είναι οκ καθώς θεωρώ πως θα γίνει καινούργιο.
Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE
Να ξέρεις ότι μαζί με την πίεση πρέπει να μετρηθεί και παροχη
Αν κατάλαβα καλά και το σετάκι κάνει 60 ευρώ φοβάμαι ότι θα είναι εξευτελιστικης ποιοτητας
Κάνε ένα προσεκτικό καθάρισμα φιλτρων
Μέτρα πίεση παροχή πριν και μετά το καθάρισμα και θα φανεί αν και τι πρέπει να αλλαχτει
Και όμως έτσι πίστευα και εγώ αλλά όπως σωστά είπε και ο Γαύρος πιο πάνω, το τι σαβούρα βάζουν μέσα δε λέγεται. Ακόμη και το δικό μου που βρίσκεται συνέχεια σε κίνηση τόσα χρόνια έβγαλε βουνό από μούργα
Εννοείται βέβαια ήμουν πάντα της νοοτροπίας ''βάζω όπου βρω'' ως γνήσιος Χοντέος. Και κάτουρο να μου έβαζαν δε με ένοιαζε αλλά δεν είχα και ποτέ δυσλειτουργίες κλπ. Μετά από τόσα km όμως δε γλιτώνει τίποτα και σιγά σιγά θα βουλώσει.
Προσωπικά θεωρώ απαράδεκτη τη Honda που με έβαλε και ασχολήθηκα εντός 500.000km με τέτοιες βλακείες!
Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE
No name βενζίνη Βουλγαρίας, επανειλημμένα 15-20 χλμ παραπάνω στα 14 λίτρα. Κοινώς αντί στα 200, το λαμπάκι άναβε στα 215-220χλμ.
Πραγματικά, βάζουμε σαβουρα στα οχήματά μας, ανεξαρτήτως πρατηρίου.
Έχω ανοίξει 3 φορές αντλία στο GSXR.
Την 1η ήταν όντως Χάλι αλλά πρωτίστως με δικιά μου υπαιτιότητα, επειδή μετά από κάθε πλύσιμο φυσούσα με πεπιεσμένο αέρα και την τάπα του ρεζερβουάρ.
Τη 2η ήταν ένα απλό τσεκ και την βρήκα σε αρκετά καλή κατάσταση.
Την 3η ήταν επίσης σε καλή κατάσταση από άποψη βρωμιάς, όμως το GSXR δεν σήκωνε πάνω από 7k rpm. Μόλις έβαλα βενζίνη από διαφορετικό πρατήριο,άρχισε να δουλεύει κανονικά. Καταλάβατε...
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Να πω και γω το μακρύ μου,πολύ συνηθισμένο προβλημα, συνήθως είναι το φίλτρο της αντλίας βενζίνης που βρίσκεται μέσα και όχι το σιτάκι του τσαγιού.Ακριβό να το αγοράσεις,φθηνό να το καθαρίσεις αλλά δεν ξέρω πόσο θα δουλέψει πρωτού αρχίσει τα ίδια.Μια άλλη λύση είναι bypass με εξωτερικό φίλτρο
Πραγματικά δεν υπάρχει σύγκριση με τις βενζίνες των Βαλκανίων. Παντού μακράν καλύτερη αυτονομία και απόδοση φυσικά. Δε θα ξεχάσω το 2016 όταν κατέβαινα με φίλο από Βουλγαρία και το trip του στο 1ο γέμισμα Ελλάδα ανέβηκε αμέσως 0.3 λίτρα στα 100, σε αισθητά ζεστότερο κλίμα να σημειώσω, φαντάσου να είχαν και την ίδια ζέστη.
Το Bypass είναι μάλλον η πιο μόνιμη λύση αλλά δεν το αναλαμβάνουν όλοι. Πχ εγώ όταν το πρότεινα τέθηκαν ζητήματα χώρου και πολυπλοκότητας και γενικά δεν τον είδα ζεστό. Παλιότερα ήταν κλασσική μόντα στα Ζ750 αλλά έχω δει ότι το κάνουν και στα Vstrom. Το ερώτημα είναι αν υπάρχει σωστός και αξιόπιστος μάστορας που αναλαμβάνει τέτοιες δουλειές. Αν γνωρίζει κάποιος ας στείλει pm να υπάρχει σε περίπτωση που χρειαστεί κάποτε.
Υ.Γ: Θα ήθελα βέβαια και γνώμες από τα τσακάλια εδώ που έχουν άριστες τεχνικές γνώσεις για τυχόν μειονεκτήματα της μόντας. Για ποιό λόγο οι εταιρείες δεν έχουν σχεδιάσει κάτι τόσο απλό? Μήπως το μαμά φίλτρο κάνει καλύτερη δουλειά από το εξωτερικό? Κάτι άλλο ίσως?
Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE
Ίδια κονόμα είναι να πουλας ένα φιλτράκι μπιτζινας μια στο οποτε με το να αναγκάζεις τους ιδιοκτήτες να αγοράζουν καινουριες αντλίες;
Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες
Σύμφωνοι αλλά ξέρεις πως λειτουργεί ο ανταγωνισμός. Μια εταιρεία θα μπορούσε να το ξεκινήσει και να το πλασάρει σαν πλεονέκτημα αραιής-φθηνής συντήρησης (που είναι οι Κινέζοι άραγε?). Νομίζω στα αυτοκίνητα απλώς αλλάζεις ένα φίλτρο βενζίνης το οποίο είναι εξωτερικό. Θα μου πεις άλλο καρτέλ οι μοτοσυκλέτες...
Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE
Έχω μάθει πια να αναγνωρίζω τη μυρωδιά του πτώματος που σαπίζει που αναβλύζει κάτω από τα λουλούδια.
Οσον αφορα τις βενζίνες στην Ελλαδα ΕΝΑΣ ειναι ο κανονας για καθαρη βενζίνη.
Αποφευγουμε δια ροπάλου πρατηρια οπου στις αντλιες ειναι κοπελιτσες με κολάν.