η Puig σχεδίασε και κατασκεύασε μια εκτενή σειρά τμημάτων, στα οποία περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων:
Ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα και εκτροπείς αέρα
«Αεροτομή» εμπρός
Φώτα LED με «έξυπνη» λειτουργία κινούμενου φωτισμού
Νέο φτερό εμπρός, αεραγωγούς εμπρός φρένου και ηλεκτρονικά αεροδυναμικά πρετύγια εμπρός
Προφυλακτήρες μανετών με ενσωματωμένους καθρέπτες
Νέο πίσω αεροδυναμικό «κουτάλι» ψαλιδιού που θυμίζει MotoGP
Σπόιλερ κινητήρα
Νέα σχεδίαση σέλας, νέα ουρά και πλαϊνά πλαστικά
Πίσω τροχός δισκοειδούς τύπου
Η ηλεκτρονική ζελατίνα ρυθμίζεται σε ένα εύρος 150 χιλιοστών, ενώ το εμπρός φανάρι LED μπορεί να κουνά την δέσμη του, ανάλογα με την κλίση και τις συνθήκες στην οποία κινείται η μοτοσυκλέτα! Τα εμπρός αεροδυναμικά πτερύγια, 4 στον αριθμό, κινούνται μέσω σερβοκινητήρων, αυξάνοντας ή μειώνοντας την κάθετη δύναμη στην μοτοσυκλέτα σε πραγματικό χρόνο. Το σπόιλες κάτω από τον κινητήρα, αλλά και το «κουτάλι» στο ψαλίδι, συμβάλλουν και αυτά στην αύξηση της κάθετης δύναμης, άρα και της πρόσφυσης της μοτοσυκλέτας στις μεγάλες ταχύτητες.
ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΜΗ ΑΡΕΣΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ!